Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 18. 9h:11' EZ A 607. JÁTÉKHETED, 543. FORDULÓD 608. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
Röpke számítás után konstatálod, hogy márvány drakón van a legközelebb, őt támadod először. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [márvány drakón:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. [első smaragd drakón:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. [első zafír drakón:] Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. [második zafír drakón:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. [második smaragd drakón:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot.
[márvány drakón:] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. [első smaragd drakón:] Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! [első zafír drakón:] Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. [második zafír drakón:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 41 életpontot vesztettél. [második smaragd drakón:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) [márvány drakón:] Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) [első smaragd drakón:] A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (51 életpontot vesztettél.) [első zafír drakón:] A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (37 életpontot vesztettél.) [második zafír drakón:] A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) [második smaragd drakón:] A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját.
Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón farkát. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. [márvány drakón:] 32 életpontot sebeztél. [első smaragd drakón:] 35 életpontot sebeztél. [első zafír drakón:] 35 életpontot sebeztél. [második zafír drakón:] 35 életpontot sebeztél. [második smaragd drakón:] 32 életpontot sebeztél.
Pengepajzzsal megvagdalod a márvány drakón testét. Kritikus ütés! (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). [márvány drakón:] A márvány drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) [első smaragd drakón:] Az első smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Az első smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) [első zafír drakón:] Az első zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az első zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) [második zafír drakón:] Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A második zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) [második smaragd drakón:] Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A második smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) [márvány drakón:] A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Szembefordulsz a következő ellenféllel, első smaragd drakón lesz az. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát.
{KCC:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a smaragd drakón csontos pofáját. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). [első smaragd drakón:] Az első smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Az első smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) [első zafír drakón:] Az első zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Az első zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) [második zafír drakón:] A második zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) A második zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) [második smaragd drakón:] A második smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A második smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
[első smaragd drakón:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Úgy döntesz, első zafír drakón lesz a következő áldozatod.
{KCC:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón testét. (8 támadással 746 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a zafír drakón testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). [első zafír drakón:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az első zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Az első zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) [második zafír drakón:] A második zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A második zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) [második smaragd drakón:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A második smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) [első zafír drakón:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. A következőkben második zafír drakón ellen indulsz.
{KCC:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a zafír drakón pikkelyes testét. (8 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zafír drakón farkát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). [második zafír drakón:] A második zafír drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A második zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) [második smaragd drakón:] A második smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a második smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) [második zafír drakón:] A második zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! A következőkben második smaragd drakón ellen indulsz. Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 3277, sebződés: 1138, gyógyulás: 966, összesen: -172 ÉP}
Úgy döntesz, smaragd sárkány lesz az első ellenfeled. Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [smaragd sárkány:] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem II mágia... [ében sárkány:] A mészárlásra kiszemelt áldozat védelem sav ellen varázst lök magára.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 22 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [smaragd sárkány:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! [ében sárkány:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) [smaragd sárkány:] A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (86 életpontot vesztettél.) [ében sárkány:] A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (87 életpontot vesztettél.)
{KCC:} Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a smaragd sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). [smaragd sárkány:] A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +18 ÉP.) [ében sárkány:] Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +25 ÉP.) [smaragd sárkány:] A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Szembefordulsz a következő ellenféllel, ében sárkány lesz az.
Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében sárkány óriási karmát. (8 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod az ében sárkány bal szárnyát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő).
[ében sárkány:] Az ében sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Az ében sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +22 ÉP.) Eleged lesz a harcból, futásnak indulsz a másik irányba. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2464, sebződés: 930, gyógyulás: 688, összesen: -242 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
vv 161 139 123 | elmormolod a 161. varázslatot a 139. varázslatot a 123. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske csillogó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen van rajta.) {KCC:} Pengepajzzsal súrolod az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 66, gyógyulás: 97, összesen: +31 ÉP}
v 198 362 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
[362,74] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A messzeségben füstoszlopot látsz. Találsz egy sárkánybarlangot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gunymák anyó lábát masszírozza. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón pikkelyes testét. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 183 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a márvány drakón fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 83, gyógyulás: 89, összesen: +6 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 491 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az ében sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 173 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ében sárkány bal első lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ében sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Az ében sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1372, sebződés: 280, gyógyulás: 138, összesen: -142 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. {KCC:} Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske bal lábát. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védelmezte.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az aranyfecske farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 51 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 67, gyógyulás: 91, összesen: +24 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 526 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 48 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány farkát. Kritikus ütés! (6 támadással 354 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (98 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a márvány sárkány bal szárnyát. Kritikus ütés! (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a márvány sárkány testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +22 ÉP.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zafír erőöv, egy ezüstshuriken és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 377, gyógyulás: 123, összesen: -254 ÉP}
(Továbbmész...) [361,72] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy ében sziklatorony van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy ml'othag szürcsölő közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
(Továbbmész...) [360,71] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Felfedeztél egy ében sziklatornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Emella a Bombázó lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón fejét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón farkát. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 194 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 17, gyógyulás: 75, összesen: +58 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 512 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró jobb karját. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 179 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a Notermanthi báró testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1254, sebződés: 109, gyógyulás: 99, összesen: -10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a márvány sárkány bal szárnyát. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 164 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a márvány sárkány bal szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +16 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +19 ÉP.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, egy ezüstshuriken, egy gyöngymangó, 19 arany és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1396, sebződés: 376, gyógyulás: 136, összesen: -240 ÉP}
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a rothadó lián testét. (8 támadással 769 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) A lény huhog! 52 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. {KCC:} Shengoroth karmával kicsit megvágod a rothadó lián tekergő szárát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a rothadó lián tekergő szárát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +14 ÉP.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 4 gyöngymangót. 17980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1820, sebződés: 403, gyógyulás: 67, összesen: -336 ÉP}
(Továbbmész...) [358,69] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy sötét motyogó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Keletre nézve látsz egy lávatavat. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy ősvortex van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy vg'axtol torzító! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy éjfattyak végzete varázslattal köszöntöd a másikat. 3000 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 728 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +34 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +36 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Shengoroth karmával megkarcolod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +36 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. 23695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4742, sebződés: 731, gyógyulás: 153, összesen: -578 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal oldalát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Az árnylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [359,68] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Észreveszel egy kátránygödröt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kátránygödröt. Délre nézve látsz egy lávatavat. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
(Feltételes támadás:) Egy gh'raiton ölész! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy éjfattyak végzete varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3000 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával megvagdalod a gh'raiton ölész testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +34 ÉP.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +29 ÉP.) Karmait végighúzza a gh'raiton ölész a bal oldaladon. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +22 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a gh'raiton ölész testét. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a gh'raiton ölész testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +36 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +37 ÉP.) A gh'raiton ölész éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +30 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 gh'raiton származékot. 24626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4957, sebződés: 933, gyógyulás: 194, összesen: -739 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [360,66] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Oldalt pillantva, meglátsz egy viharóriás barlangot. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dred Hornwill orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (adamantit) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy gejzír van. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
v 96 312 11 | elmormolod a 96. varázslatot |
[312,11] Egy kisebb településhez érkeztél. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.
ve 189 500 | megveszed a 189. tárgyat 500 |
bb 292 1221 189 | beraksz a bankba a 292. tárgyat (1221 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás sámán testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a viharóriás sámán bal lábát. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 168 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a viharóriás sámán oszlopos lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +14 ÉP.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. A viharóriás sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és egy manifeszt.nyúlvány. Szereztél 47 aranyat. 8732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1021, sebződés: 176, gyógyulás: 90, összesen: -86 ÉP}
tk 15 2204 123 | többszemélyes kaland 15 2204 123 |
szk 326 330 327 | keresed a 326. szörnyet a 330. szörnyet a 327. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 28 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
Erő: | 73 (102) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 75 (82) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 68 (76) | Védekezés: | 110 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 119/383 év |
Egészség: | 75 (83) | Életpont: | 1195/949 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (87) | Varázspont: | 4304/715 | Pénz: | 1182 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 558/142 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/65 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 24/4 |
vágófegyverek: | 52/9 (+1%) | ütőfegyverek: | 27/25 (+11%) | lőfegyverek: | 40/54 (+4%) |
dobófegyverek: | 27/65 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/86 | 2. nyomkövetés: | 145/82 (+38%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 36/91 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 36/26 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/57 |
7. gyógyítás: | 88/15 | 8. titkosírás: | 16/81 | 9. felderítés: | 32/60 |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 278/81 (+47%) | 12. taumaturgia: | 234/28 (+41%) |
13. szerencsejáték: | 5/74 | 14. versengés: | 16/16 | 15. harcművészetek: | 19/70 |
16. zene: | 8/21 | 17. szörnyismeret: | 59/44 (+20%) | 18. pszi: | 49/93 (+26%) |
19. zárnyitás: | 26/54 | 20. vadászat: | 11/94 | 21. vitalitás: | 7/34 |
22. bányászat: | 46/85 (+19%) | 23. úszás: | 8/62 | 24. főzés: | 11/32 (+10%) |
25. ősteológia: | 9/12 (+42%) | 26. őstaumaturgia: | 8/42 (+35%) | 27. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), gh'raiton ölész (#412), vg'axtol torzító (#416), manaelementál (#290), animált korall (#445), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (98,13,2) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) | tűzmágia (#157) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) | az elme hatalma (#123) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | |
háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | ongóliant hadúr (#178) | jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
jégoszlop (#231) | >> | rubin sárkány (#330) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | az agy kifacsarása (#197) | >> | 10. szintű lényekre | |
tűzgolyó (#155) | >> | 34. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elemi pulzátor legyőzése igazi kihívás. Hát még tízé! (számláló: 8) |
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4194 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 6 | pular kristály (#239) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
13 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) | 4 | pirkit (#153) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gh'raiton származék (#789) | |||
9 | gyöngymangó (#135) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sötét ital (#284) | 3 | vasérc (#152) | |||
1 | vg'axtol származék (#793) | 1 | zafír erőöv (#397) |