Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 20. 9h:30' EZ A 580. JÁTÉKHETED, 549. FORDULÓD 581. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4936 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 112. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 211. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 138. varázslatot a 28. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | energia fejlesztése 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 234. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 234. tárgyat |
* 9. KP: | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot) |
* 10. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (347 darabot) |
t 290 1 | támadod a 290. szörnyet |
vv 19 139 140 | elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 140. varázslatot |
f 717 | kísérletezel a 717. tárggyal |
tv 232 | támadó/véd. varázslat a 232. varázslatot |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
ek 7 8 16 | t. energia kisütése: 7 8 16 |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
kld 12 | küldetés végrehajtása 12 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[40 pontot használtál fel, van még 417.]
fkt 578 100 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (100 darabot) |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [192,65] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Látsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 5 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. Jól harcoltál! (+66 varázspont.) 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
ve 582 40 | megveszed az 582. tárgyat 40 |
ve 142 10 | megveszed a 142. tárgyat 10 |
ve 585 20 | megveszed az 585. tárgyat 20 |
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,65] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [191,64] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Vándor lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 35 aranyat. Jól harcoltál! (+66 varázspont.) 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 7 1 8 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [191,62] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 8 drótszőrt. Varázserőd töltődik (+66 varázspont). 1505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [191,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy amniosz-fát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy purifikátor császár. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár jobb oldalát. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {FM:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 12 életpontot. {KCC:} Démonölővel megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Páncélod 13 életpontot sebez ellenfeleden. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. Kiváló munka volt (+66 varázspont). 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 86, gyógyulás: 115, összesen: +29 ÉP}
im | imádkozol |
v 198 201 110 | elmormolod a 198. varázslatot |
[201,110] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
* 1. BP: | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (347 darabot) |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 392. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (819 darabot) |
* 5. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 6. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 8. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 9. BP: | használod a 396. tárgyat |
LÉLEKKULCS (718. TÁRGY) A Sötét Föld legősibb, leghatalmasabb citadelláiban találkozni fogsz olyan ajtókkal, amelyeken csak mágikus rítussal létrehozott kulccsal juthatsz át. A lélekkulcs megalkotása nem egyszerű dolog - a Kij mintán kívül egy lélekesszenciára is szükséged van! Szerencsére azért varázstárgy készítés nem kell hozzá, elég egy KT 718 parancs, 10 TVP-ért. |
Erő: | 103 (119) | Szint: | 41 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 52 (59) | Támadás: | 65 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 49 (58) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/76 év |
Egészség: | 56 (65) | Életpont: | 785/859 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 25 |
Szerencse: | 61 (68) | Varázspont: | 2238/1252 | Pénz: | 941 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 49/0 | Pszi pont: | 369/111 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 213 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 38 | szúrófegyverek: | 28 |
vágófegyverek: | 25 | ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 21 |
dobófegyverek: | 35 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << Démonölő (#625) (100%) << szívkereső (#423) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24 (+1) | 2. nyomkövetés: | 143 (+1) | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 38 | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 105 |
7. titkosírás: | 27 | 8. felderítés: | 49 (+16) | 9. szörnyidomítás: | 21 |
10. teológia: | 75 | 11. taumaturgia: | 131 | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 16 | 14. harcművészetek: | 38 | 15. zene: | 134 |
16. szörnyismeret: | 46 | 17. pszi: | 32 | 18. zárnyitás: | 13 |
19. vadászat: | 21 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 37 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 900 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 60 darabot ) |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), hordóagyú mamelukot (#254) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), vércápa sámán (#281), öregedést okozó lények (#9095), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), nagyobb vércápa (#246), Rém (#315), márvány sárkány (#328), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 16) |
kobudera (#8), Vasalt Bunkók (#9102), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994), Erdők Vándorai (#9139), Bocsi (#3496), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), Shear'niz'il (#7005), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | csupasz izom (#28) |
szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi őselementál (#258) | agybénítás (#114) | >> | albinó küklopsz (#338) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Notermanthi báró (#323) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Familiárisod egy ezüstsólyom. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Papjaim és papnőim még az ősvortex kaotikus energiáit is a javukra fordítják. Kerülj max. manába vagy TU-ra az ősvortex hatásának köszönhetően! |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XIX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1086 | arany (#50) | 3 | kőszem (#304) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | borkonyó bibe (#312) | 41 | csalánvirág (#582) | 8 | drótszőr (#37) | |||
25 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
20 | mópat token (#585) | 2 | púderkő (#119) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | spiritusz (#170) | 10 | szem szimbólum (#142) | 3 | varázskő (#305) | |||
238 | víz (#27) |