Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. ápr. 10. 0h:13' EZ A 67. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 68. játékheted kezdete: ápr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 7 51 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 57 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 45 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 73 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 72 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 71 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 126 6 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 9 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 64 | elmormolod a 7. varázslatot |
d 2 15 | eldobod a 2. tárgyat (15 darabot) |
fkt 249 2 1 | felt. készítesz a 249. tárgyat (2 darabot) |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
m 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
be 569 | bemész az 569. épületbe |
m 8 3 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
ve 242 | megveszed a 242. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
m 3 1 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
szk 757 | keresed a 757. szörnyet |
* 1. BP: tps 30 0 0 | TVP spórolása: 30 pontért |
* 2. BP: h 234 80 0 | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 15 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 11 (13) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 180/180 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 115/43 | Pénz: | 467 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 18/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 19 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 10 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,53 mezőn táborozol, az 50. labirintusban, 1. szinten, 15. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 25 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 |
10. taumaturgia: | 4 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 2 (+1) |
13. szörnyismeret: | 2 | 14. pszi: | 3 | 15. zárnyitás: | 6 |
16. vadászat: | 1 | 17. bányászat: | 6 | 18. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), éltető morf (#7625), védelmező morf (#7622), brutális morf (#7620) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 41, az összesen kapott pontszám: 4100. (összesen ölhető: 348 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 1020 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 5 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | * | ezüst karkötő (#158) | ||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | ||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | ||
1 | helytartói jogar (#228) | 12 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | tatu dob (#234) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 35] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 63 korty víz (#27), fér még: 17] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | átlátszó morfplazma (#2451) | 3 | aurach fog (#657) | 5 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | etra hályog (#712) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | fehér morfplazma (#2445) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fekete morfplazma (#2446) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 4 | kék morfplazma (#2442) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | lajhár csont (#236) | 6 | lila morfplazma (#2448) | |||
6 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 2 | narancs morfplazma (#2449) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
4 | sárga morfplazma (#2447) | 2 | smirglilevél (#29) | 4 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | trikornis szarv (#198) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vasérc (#152) | |||
5 | vörös morfplazma (#2443) | 5 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 28.17 kg | Megterheltség: 46% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 6 | bronzpenge (#126) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontszablya (#64) | 15 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | rézpajzs (#73) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
1 | varázskő (#305) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
134 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) |
92 | 93 | 94 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|