54. forduló, 56. forduló, Váratlan Fordulat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 21. 12h:07'
EZ A 320. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
321. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4749
SZÁMLA : XXXX

VÁRATLAN FORDULAT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,9] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 arany pikkelyvértet (500 arany). Átveszed a sikeresen eladott 4 rézdarab (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 dözmöng szivet (500 arany kikiáltási áron), 1 dözmöng szivet (499 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+15 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

tno 1 4 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[88,10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy púpos burástya közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét.

(Továbbmész...) [88,11] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült uzbány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,12] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Látsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a százfogú szivacsos testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel eltalálod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner sullár trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vérszomjas csüldő trófeát. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 172.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 167.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[88,13] A sík vidéket bozótos váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Trystana Sheen. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ragyás burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [89,14] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Trystana Sheen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [90,14] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Látsz egy álomvirágot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy megsebesített süvítő rája. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy evaporőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az evaporőr hengertestét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[51 pontot használtál fel, van még 116.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 111.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[91,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy süvítő rája. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Ez mellément. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a süvítő rája testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a százfogú testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,13] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [93,13] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 60.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. (ld. enc.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Vemhes Guppi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 58 keresed az 58. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rájanyéket. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 21 élelemszerzés 21 pontért
Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-1 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 195 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY)
Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.)

MŰVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY)
"Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyűséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserődet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettől az átkozott gusztustalanságtól."
Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Művészi és tudati energiájuk segítségével az Idő Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylő, kavargó porszemekből álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti művészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építőt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó művésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerű művelet, igencsak sok időt kell rászánnia a Porcsinálta művésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-től nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelő kiegészítésekkel. Eme műnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezőn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerűen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a művészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentős... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építőjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerőseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod?

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Váratlan Fordulat, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Ez az 55. fordulód.

Erő: 21 (22) Szint: 12 Merészség: 8/4 Magasság: 182 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 16 (17) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 179/177 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 30/24 Pénz: 636 arany Kép. pont: 12
Eddig összesen 238 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3289 TP-t kaptál. Jelenleg 30015 TP-d van. A következő szinthez még 2985 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, halálmadár, vérszomjas csüldő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 14 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 12 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,51 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 2 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 25
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. teológia: 1
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
vízionár (#66), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

Összsúly: 79.39 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 tüske (#22) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 3 kaja (#2) 3 rézdarab (#70)
1 rézkulcs (#75) 3 ugh méreg (#166) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(88,10) púpos burástyák (#92), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba
(88,11) uzbányok (#102), márványtorony (#175), Elenios oltár, 21. jellempróba
(88,12) mély kút (#93), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, százfogú (#53), uzbányok (#102), vérszomjas csüldő (#114)
(88,13) Tharr oltár, 37. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, ragyás burástyák (#111)
(89,14) mély kút (#93), Tharr oltár, 21. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(90,14) Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 29. jellempróba, süvítő rája (#113), evaporőr (#69)
(91,13) süvítő rája (#113), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 21. jellempróba, Raia oltár, százfogú (#53)
(92,13) Fairlight oltár
(93,13) mély kút (#93), Leah oltár, phua-kúp (#372), 24. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(94,14) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba, rájanyékek (#58), manaelementál (#290)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Néhány szörny kicsit nagyobb taumaturgia/teológai képességet kapott, hogy kompenzáljuk egyes varázslatok változását. Elsősorban 220 előtti szörnyekről van szó.

Üzenet küldése a karakternek