Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jún. 28. 12h:11' EZ A 571. JÁTÉKHETED, 554. FORDULÓD 572. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
Úgy döntesz, első Thargodan mágus lesz az első ellenfeled. [első Thargodan mágus:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. [második Thargodan mágus:] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia...
[első Thargodan mágus:] Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi eredménye! [második Thargodan mágus:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 153 életpontot vesztettél.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus testét. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját.
Ököllel néhányszor súrolod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal megkarcolod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). [első Thargodan mágus:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 137 életpontot vesztettél. [második Thargodan mágus:] Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt.
[első Thargodan mágus:] Az első Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Ellenfelet cserélsz, mostantól második Thargodan mágust támadod.
Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Thargodan mágus bal lábát. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Te 64 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Thargodan mágus bal oldalát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Fényaurád 17 sebzést okoz. [második Thargodan mágus:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád.
Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Thargodan mágus jobb lábát. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Te 32 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan mágus bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. [második Thargodan mágus:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. [második Thargodan mágus:] A második Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első Thargodan mágus:] 9918 tapasztalati pontot kaptál. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 7 spiritusz. [második Thargodan mágus:] 9918 tapasztalati pontot kaptál. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és egy fokhagyma. {Csatastatisztika; sebzés: 1879, sebződés: 588, gyógyulás: 96, összesen: -492 ÉP}
Indulásképp első mágiafalót választod ellenfélnek. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [első mágiafaló:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elnyelés varázst. [második mágiafaló:] A másik mormol valamit: egy elnyelés varázslat!
Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [első mágiafaló:] A varázslat energiája a szokott hatás helyett regenerálja az ellenfelet. Gyógyult 36 életpontot. Ellenfeled hányni kezd. [második mágiafaló:] A szörny magába szívja a varázslat energiáját, gyógyul 36 életpontot. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). [első mágiafaló:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! [második mágiafaló:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a mágiafaló testét. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) [első mágiafaló:] A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. [második mágiafaló:] A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást.
A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a mágiafaló jobb oldalát. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a mágiafaló ragyogó masszáját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). [első mágiafaló:] Az első mágiafaló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az első mágiafaló csápol, de mindhiába. Az első mágiafaló elhibázza az ütést csápjával. [második mágiafaló:] A második mágiafaló csápol, de mindhiába. A második mágiafaló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A második mágiafaló elhibázza az ütést csápjával. [első mágiafaló:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Következő ellenfeled második mágiafaló lesz.
Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyengén megütögeted a mágiafaló testét. (6 támadással 679 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod a mágiafaló masszáját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). [második mágiafaló:] A második mágiafaló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A második mágiafaló elhibázza az ütést csápjával. A második mágiafaló csápol, de mindhiába. [második mágiafaló:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első mágiafaló:] 8364 tapasztalati pontot kaptál. [második mágiafaló:] 8364 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
Clark O'Phane a biztonság kedvéért felrak egy energiapajzs varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára.
William Madden ellenfelére háló varázslatot lő. Clark O'Phane egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Az ellenfél Asylux csapdája varázslatot lő William Madden irányába. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat, ami William Maddent célozza. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslattal köszönti William Maddent az ellenfél. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Egy Asylux átka varázslattal köszönti William Maddent az ellenfél. A támadása hatástalan volt.
William Madden a hosszú íjjal céloz és lő. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a Thargodan főmágus lábát. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan főmágus testét. (7 támadással 246 életpontot sebezve.) Clark O'Phane vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a Thargodan főmágus bibircsókos fejét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz.
Vámpírölővel William Madden kicsit megbökdösi a Thargodan főmágus testét. Kritikus ütés! (8 támadással 936 életpontot sebezve.)William Madden ellenfelére nekromanta csókja varázslatot lő. 69 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Cápafoggal William Madden néhányszor megkarcolja a Thargodan főmágus jobb karját. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) William Madden távolról méregfelhő III varázslatot használ. [Thargodan főmágus:] Nem hatott az ellenfélre. Semmi eredménye! [Clark O'Phane:] A támadása hatástalan volt. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Thargodan főmágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 712 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan főmágus testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A fényaura 23 ép-t sebez. Ent pásztorbottal Clark O'Phane meghorzsolja a Thargodan főmágus lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Clark O'Phane egy rovarfelhő II varázslatot hoz létre. [Thargodan főmágus:] 43 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [William Madden:] 25 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 51 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Zarknod szemével Clark O'Phane gyengén megüti a Thargodan főmágus jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Clark O'Phane egy káoszcsapás varázslatot dob az ellenfélre. 48 életpontot sebzett. Clark O'Phane támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre tűzkéz varázslatot lő. 89 életpontot sebzett. Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is William Madden felé egy Asylux átka. Semmi hatás! Egy szárazság varázslatot dob William Madden felé a másik. Semmi eredménye! Az ellenfél Asylux átka varázslatot lő William Madden irányába. Semmi hatás! Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is egy rovarfelhő II felétek. [William Madden:] 27 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 43 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) [Clark O'Phane:] 39 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!)
A Thargodan főmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8793 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. {Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 94, gyógyulás: 4, összesen: -90 ÉP, összes sebzés: 3127, összes sebződés: 185}
* 1. KP: | makró 1 |
vv 224 363 127 | elmormolod a 224. varázslatot a 363. varázslatot a 127. varázslatot |
hh 1534 1265 1760 | használod az 1534. tárgyat az 1265. tárgyat az 1760. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. 3387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 76, gyógyulás: 4, összesen: -72 ÉP}
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 969 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 969. tárgyat |
kf 1322 1087 1572 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1087. tárggyal az 1572. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 69. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 116. varázslatot a 184. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1618. tárgyat az 1524. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 279. varázslatot a 222. varázslatot |
hh 1225 605 1413 | használod az 1225. tárgyat a 605. tárgyat az 1413. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A térképre most már nem lesz szükséged, széttéped és darabjait meszire hajítod. [11 pontot használtál fel, van még 542.]
h 1602 99 40 | használod az 1602. tárgyat |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 238 582 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
ek 116 60 1139 | t. energia kisütése: 116 60 1139 |
le 1653 | leveszed/lerakod az 1653. tárgyat |
kf 823 | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat |
fkt 542 10 1 | felt. készítesz az 542. tárgyat (10 darabot) |
bb 299 150 | beraksz a bankba a 299. tárgyat (150 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 110 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (8 támadással 278 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 550 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+55 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a zafír sárkány testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. A fényaura 12 ép-t sebez. A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány farkát. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 33 életpontot sebződik. A fényaura 6 ép-t sebez. A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karmai majdnem eltalálnak! A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1520, sebződés: 122, gyógyulás: 106, összesen: -16 ÉP}
h 578 20 | használod az 578. tárgyat |
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió fejét. (8 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel csak érinted a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. A fényaura 11 ép-t sebez. A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [358,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Mozgást észlelsz oldalról. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy gh'raiton ölész. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [357,64] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy életsziklát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy ml'othag szürcsölő. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
al 56 30 | áldozol: az 56. tárgyat a 30. tárgyat |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy varázsvédelem II varázst. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány fejét. (8 támadással 275 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (86 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a smaragd sárkány testét. (8 támadással 705 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+70 életpont.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A smaragd sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmait felemelve, a smaragd sárkány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1329, sebződés: 127, gyógyulás: 93, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [355,65] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. A messzeségben füstoszlopot látsz. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy smaragd sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy varázsvédelem II rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány bal oldalát. (8 támadással 288 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted a smaragd sárkány farkát. (7 támadással 845 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+84 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a smaragd sárkány a farkával, de elhibázta! A smaragd sárkány karmai majdnem eltalálnak! A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 67 arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1336, sebződés: 102, gyógyulás: 88, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [354,66] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy kr'uagon pusztító. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón csontos pofáját. (8 támadással 293 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 66 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a smaragd drakón jobb vállát. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 életpont.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7679 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 47, gyógyulás: 29, összesen: -18 ÉP}
A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 106 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 63 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Nateilena úrnő pikkelyes testét. (8 támadással 286 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (191 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Nateilena úrnő testét. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+63 életpont.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Nateilena úrnő pikkelyes testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 17 életpontot sebződik. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A Nateilena úrnő megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Nateilena úrnő farkával melletted a levegőbe suhint. A Nateilena úrnő karmai majdnem eltalálnak! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Nateilena úrnő bal hátsó lábát. (8 támadással 678 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+67 életpont.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Nateilena úrnő nyakát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Fényaurád 10 sebzést okoz. A Nateilena úrnő fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Nateilena úrnő farkával melletted a levegőbe suhint. A Nateilena úrnő karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a Nateilena úrnő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2078, sebződés: 409, gyógyulás: 168, összesen: -241 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
v 198 308 66 | elmormolod a 198. varázslatot |
[308,66] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy árnylord került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal karját. (8 támadással 192 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor súrolod az árnylord testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 20 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal megkarcolod az árnylord jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Fényaurád 29 sebzést okoz. Az árnylord állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az árnylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy életpajzs mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 139 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala testét. (8 támadással 334 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a Raia angyala jobb karját. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+53 életpont.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Raia angyala bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 12320 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 163, gyógyulás: 62, összesen: -101 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
be 768 | bemész a 768. épületbe |
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
kf 511 853 969 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal a 969. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat az 1087. tárgyat az 529. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat az 533. tárggyal |
* 7. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 8. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 9. BP: | visszadátumozás kérelem |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
MÁGIAFALÓ (7043. SZÖRNY) A mágiafalót káoszkedvelő megidézője látszólag nyers varázsenergiából alkotja meg, pedig elhiheted, hogy nem illúzió, hanem hús-vér szörnyeteg! Azonnal megtapasztalod ezt, mihelyst mágiával próbálsz ártani neki. A beléje csapódó varázsnyalábok ezt a hatalmas, gömbölyű hernyót ahelyett, hogy sebeznék, egyenesen hizlalják! Csápok, serték és csillók hemzsegnek lilás színű bőrén, ezek segítségével mozog, és ezekkel szippantja, nyalogatja fel környezetéből a manát, amivel táplálkozik. Szerencsére ez a fertelmes szörnyeteg csakis a mágia létsíkján képes bebábozódni, és elérni a teljes kifejlődés stádiumát. Még elképzelni is borzalom, hogy egy kifejlett példány mire lenne képes az anyagi síkon! A mágiafaló lárváját közönséges fegyverekkel, egy kezdő kalandozó is egy-kettőre el tudja pusztítani. [Ha egy mágiafalót varázslattal idéznek meg általában nincs lehetőség a megtámadására, ezzel kár is kísérletezned.] |
THARGODAN FŐMÁGUS (580. SZÖRNY) Vajon mit keres egy igazi Thargodan a kyorgok labirintusában? A rejtély megoldása az ősi nép Sötét Földre tett utazásaiban található: amikor a trakuun megerősített kíséretével átlépett a dimenziókapun, olyan dolgokkal találkozott, melyek felcsigázták nem csekély fantáziáját. A Thargodanok épp elég erősnek bizonyultak ahhoz, hogy erejüket, és az újonnan kikísérletezett dolgokat rajtuk tesztelhessék. Sajnos ők nem így gondolták, és nem mutatkoztak elég készségesnek a Ghalla innenső oldalára költözésben, így a kyorgoknak erőszakot kellett alkalmazniuk. Hamar kiderült, hogy a számtalan Thargodan közül csupán a legerősebbek bírják a kyorg elnyomás következményeit, a főmágusok is ezek közé tartoztak. Az ősi nép halálával az a béklyó nem szűnt meg, amely megakadályozza a Thargodan szolgák visszautazását a Sötét Földre, ennek köszönhető, hogy főmágussal még mindig találkozhatsz Bropxat gyakorlópályáján. |
LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY) Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható. |
SZITHON VÉRFÓKUSZ (1656. TÁRGY) A szithonok ősi faj voltak, amennyire tudjuk, a moák ellenségei. Nem sok írásos bizonyíték maradt fenn a létezésüket illetően, az ősi feljegyzésekből csupán annyi derült ki, hogy a moáknál korábban kihaltak, hiszen épp a moák pusztították el őket. Néhány sikertelen expedíció indult már ősi szithon bányák felderítésére, de be is fuccsoltak, annál az egyszerű oknál fogva, hogy nem tudták hol keressék ezeket a helyeket. Most mégis egy valódi szithon relikvia került a kezedbe, egy bíborvörös drágakő, melynek mágikus kisugárzása a varázslataid erősségét képes növelni. Haszna akkor mutatkozik meg, ha egy többszemélyes kaland során több ellenféllel kerülsz összetűzésbe, ilyenkor ugyanis a legelső, amúgy nem tömegre ható támadó varázslatod minden ellenfélre hatni fog. A fegyveredből lőtt varázslatra a vérfókusz nincs hatással. Minden ilyen varázslaterősítés után a vérfókusz kimerül (a használhatatlan drágakövet el is dobod rögvest). A vérfókusz alkalmazását nem befolyásolhatod, ha nálad van, felhasználod, max. annyit tehetsz, ha nem akarod, hogy elvesszen, hogy bankba rakod a következő többszemélyes kalandod előtt. A szithon vérfókusz nem átadható tárgy. |
ML'OTHAG SZÜRCSÖLŐ (415. SZÖRNY) Az éjfattyak egyik legocsmányabbika, a világ szövete repedezik, ahogy egy a szürke, állandóan változó folyadékhalom végiggördül a földön. Az életnek és energiának legkisebb jelenlétét is megérzi és megszünteti. Még a leghatalmasabb halandóknak sincs esélyük ellene. A ml'othag szürcsölő érintése ellen semmiféle varázslat, sőt, még a faji nadrág viselése sem nyújt védelmet. |
GH'RAITON ÖLÉSZ (412. SZÖRNY) Egy óriási, fekete energiatömeg, ami elnyel minden fényt és hőt. Érintése nyomán porrá omlanak a lávatavak, és egy pillanat alatt elillan az életenergiája még egy ősöreg góliátnak is. Ha azt hiszed, szembeszállhatsz ezzel a tl'urlang gyilkológéppel, nagyot tévedsz... |
KR'UAGON PUSZTÍTÓ (414. SZÖRNY) Egy gomolygó lila köd - valami, aminél félelmetesebb dolgot még az univerzum másik oldalán sem ismernek. A tl'urlangok nemcsak elpusztíthatatlanok, de érintésük azonnali halált jelent. Egyetlen, parányi lehetőséged, ha valahogyan megpróbálod megszerezni a Thargodan ősmágusok varázslatainak titkát... |
NATEILENA SÁRKÁNY ÚRNŐ (404. SZÖRNY) Tátott szájjal lépsz hátra, ahogy megpillantod ezt az óriásira nőtt zafír sárkányt. Legalább kétszer akkora, mint a legnagyobb zafír sárkány, amivel találkoztál! Semmi kétség, ez Nateilena úrnő, a a zafír sárkányok uralkodója. Most már nem tehetsz semmit - szorítsd erősen a deus ex machinádat, mert szükséged lesz rá hamarosan! |
Erő: | 71 (90) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 68 (104) | Támadás: | 76 (83) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 78 (96) | Védekezés: | 192 (201) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/49 év |
Egészség: | 70 (94) | Életpont: | 1234/1289 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 68 (96) | Varázspont: | 3051/419 | Pénz: | 43252 arany | Kép. pont: | 62 |
Tudatpont: | 50/36 | Pszi pont: | 342/277 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/88 | ökölvívás: | 43/33 (+5%) | vágófegyverek: | 31/48 (+2%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 38/36 (+3%) | dobófegyverek: | 5/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
308,65 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 364,72 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/9 (+80%) | 2. nyomkövetés: | 92/38 (+4%) | 3. mászás: | 34/45 |
4. csapdakészítés: | 44/8 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 29/94 | 6. gyógyítás: | 74/87 |
7. titkosírás: | 7/94 | 8. felderítés: | 38/40 | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 110/59 (+619%) | 11. taumaturgia: | 101/47 (+624%) | 12. szerencsejáték: | 9/26 |
13. versengés: | 28/41 | 14. harcművészetek: | 47/47 | 15. zene: | 63/44 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 75/47 | 17. pszi: | *36/100 | 18. zárnyitás: | 2/17 |
19. vadászat: | 27/1 | 20. vitalitás: | 3/51 | 21. bányászat: | 39/41 (+11%) |
22. úszás: | 27/40 | 23. főzés: | 27/26 | 24. csapatmunka: | 11/52 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 158 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 60 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 10 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 20 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot ), gyilkos mérget (#1265) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ), csalánkoktélt (#605) (max. 20 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), mérg. mihlanil nyilat (#598) (max. 10 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), Lady Amélia (#966), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), sötét kaszás (#591), Ylgoroth (#332) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165), quwarg bölcs (#7131), quwarg b.háborító (#850), quwarg harcmágus (#851), quwarg agyfürkész (#745), quwarg gigász (#7128), varkaudar őslich (#402), baljós árny (#588), tl'urlang vadász (#610) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás III (#217) | méregsemlegesítés (#14) | Morgan rúnája (#363) |
erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) |
kí koncentráció (#69) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) | fürkésző szemek (#213) |
láth. észlelése (#78) | az elme fölénye (#116) | varázsszem (#184) | fényaura (#211) |
nagyobb agypajzs (#120) | jégmágia (#279) | csapdaészlelés (#222) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő II (#193), jégvihar (#353) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 65, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
jégvihar (#353) | >> | férfiak (#998) | jégvihar (#353) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | 41. szintű lényekre | energiatüskék (#29) | >> | Lady Amélia (#966) | |
jégoszlop (#231) | >> | quwargok (#9093) | jégoszlop (#231) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
jégoszlop (#231) | >> | Shear'niz'il (#7005) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 65, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Ylgoroth (#332) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | fertőzött ent (#403) | fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ősi matéria (#600) | fehér glóbusz (#47) | >> | garmhegyi árny (#619) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg harcmágus (#851) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | templomos lovag (#587) | védelem sav ellen (#36) | >> | árnygólem (#586) | |
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia angyala (#333) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | elektromos pajzs (#51) | >> | hidra (#780) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
oldás (#372) | >> | taalru (#249) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 61, pontszámod: 896. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 224 363 127, hh 1534 1265 1760, ek 145 1, le 511 853 969, kf 1322 1087 1572. |
2. makró parancsai: ek 503 208 60, usz 20, im, ef 15 506, szk 762. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1111. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | csalánvirág (#582) | 20 | ében toboz (#578) | 4 | fáklya (#36) | |||
30 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyilkos méreg (#1265) | 2 | iknegurin (#541) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | jégkristály (#593) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
6 | kátrány (#580) | 1 | kincses térkép (#1413) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 3 | mópat token (#585) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | varázskő (#305) | 10 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) | |||
2 | vörös zyel (#606) | 1 | íjászkence (#1225) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
405 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | eknozol (#540) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 24 | kerek kő (#19) | |||
1 | mágikus pulzáns (#542) | 1 | moa katalizátor (#386) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
10 | sáfránypor (#211) | 17 | sárkánypikkely (#292) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | |||
2 | toxyl (#591) |