Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. ápr. 5. 10h:16' EZ A 833. JÁTÉKHETED, 557. FORDULÓD 834. játékheted kezdete: ápr. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2229 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 1088. tárggyal |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
pbe 8000 1148 | beraksz a bankba 8000 aranyat az 1148. kalandozónak |
a 50 4796 2000 | átadod az 50. tárgyat a 4796. kalandozónak (2000 darabot) |
a 455 4796 1 | átadod a 455. tárgyat a 4796. kalandozónak (1 darabot) |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó fejét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1776 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 94) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 34, gyógyulás: 55, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [142,60] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy pézsmatököt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillagbozótost. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy morgud hagymatövet. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal vállát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> 25 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1776 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 22) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 22, gyógyulás: 33, összesen: +11 ÉP}
be 749 | bemész a 749. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 93 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 86 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dübörgő bahrot száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 bahrot bőrt. 14044 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 56) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+72 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1623, sebződés: 840, gyógyulás: 504, összesen: -336 ÉP}
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,31] Egy kisebb településhez érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívői építették.
im | imádkozol |
vv 165 188 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1776 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 69) össz: 0%} Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+59 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 2, gyógyulás: 59, összesen: +57 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és egy karbin plazma. 2624 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 23) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 19, gyógyulás: 34, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[232,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
[20 pontot használtál fel, van még 762.]
v 198 180 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dübörgő bahrot testét. Kritikus ütés! (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a dübörgő bahrot nyakát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Beléd öklel a dübörgő bahrot! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Összetipor lábával. 81 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a dübörgő bahrot testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a dübörgő bahrot agyarával. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A dübörgő bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Összetipor lábával. 80 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 bahrot bőrt. 14044 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 73) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+72 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 821, gyógyulás: 513, összesen: -308 ÉP}
(Továbbmész...) [230,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pikkelyes ptog. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog testét. Kritikus ütés! (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal megpöccinted a pikkelyes ptog bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A pikkelyes ptog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 53) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+40 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1853, sebződés: 407, gyógyulás: 441, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [229,66] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy csupaszbőrű maclogh közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csupaszbőrű maclogh csúszós lábát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a csupaszbőrű maclogh jobb szárnyát. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a csupaszbőrű maclogh testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Megcsipkedi a csupaszbőrű maclogh a bal válladat. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A csupaszbőrű maclogh csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-13 TVP). Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a csupaszbőrű maclogh nyakát. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a csupaszbőrű maclogh fejét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Karmával néhányszor a csupaszbőrű maclogh megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 57) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1974, sebződés: 320, gyógyulás: 405, összesen: +85 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csupaszbőrű maclogh csúszós lábát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a csupaszbőrű maclogh jobb vállát. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a csupaszbőrű maclogh testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Többször megcsíp a csupaszbőrű maclogh. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény idődet lopja (-10 TVP). Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a csupaszbőrű maclogh jobb hátsó lábát. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a csupaszbőrű maclogh testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Belecsipked a csupaszbőrű maclogh a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Karmával néhányszor a csupaszbőrű maclogh megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 90) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1934, sebződés: 289, gyógyulás: 392, összesen: +103 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a kutyafejű medve testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kutyafejű medve testét. (7 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a kutyafejű medve bal karját. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A kutyafejű medve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a kutyafejű medve bal lábát. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a kutyafejű medve jobb karját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A kutyafejű medve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A kutyafejű medve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14558 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 41) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1846, sebződés: 385, gyógyulás: 395, összesen: +10 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a kutyafejű medve bal vállát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kutyafejű medve szőrös altestét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a kutyafejű medve bal lábát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A kutyafejű medve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kutyafejű medve testét. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a kutyafejű medve szőrös altestét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A kutyafejű medve leken néhány pofont. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A kutyafejű medve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14558 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 83) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1815, sebződés: 308, gyógyulás: 376, összesen: +68 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tarajos áspis bal oldalát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (53 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tarajos áspis testét. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a tarajos áspis bal oldalát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A tarajos áspis harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tarajos áspis testét. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a tarajos áspis testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A tarajos áspis harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11465 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 29) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1761, sebződés: 230, gyógyulás: 336, összesen: +106 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a kutyafejű medve bal vállát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kutyafejű medve testét. Kritikus ütés! (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a kutyafejű medve jobb karját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A kutyafejű medve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kutyafejű medve fejét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal megpöccinted a kutyafejű medve vicsorgó pofáját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kutyafejű medve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A kutyafejű medve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14558 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 28) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 247, gyógyulás: 374, összesen: +127 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tarajos áspis halványkék bőrét. Kritikus ütés! (6 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (53 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tarajos áspis bal vállát. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a tarajos áspis halványkék bőrét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos áspis bal oldalát. (7 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal súrolod a tarajos áspis halványkék bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a tarajos áspis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11465 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 97) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1803, sebződés: 321, gyógyulás: 352, összesen: +31 ÉP}
tf 4 38 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket. Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást. |
Erő: | 113 (140) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 246 cm |
IQ: | 90 (100) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 496 kg |
Ügyesség: | 76 (80) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/62 év |
Egészség: | 80 (91) | Életpont: | 1348/1880 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 88 (96) | Varázspont: | 3217/2338 | Pénz: | 7049 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 62/44 | Pszi pont: | 385/182 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 951 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/92 | ökölvívás: | 8/64 | szúrófegyverek: | 7/15 |
vágófegyverek: | 39/0 | ütőfegyverek: | 50/30 (+5%) | lőfegyverek: | 8/40 |
dobófegyverek: | 41/23 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/75 | 2. nyomkövetés: | 139/46 | 3. mászás: | 29/48 |
4. csapdakészítés: | 34/72 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/69 | 6. gyógyítás: | 146/1 (+22%) |
7. titkosírás: | 3/98 | 8. felderítés: | 27/27 | 9. szörnyidomítás: | 12/27 |
10. teológia: | 193/94 (+31%) | 11. taumaturgia: | 96/90 (-793%) | 12. szerencsejáték: | 5/57 |
13. versengés: | 11/83 | 14. harcművészetek: | 4/24 | 15. zene: | 5/45 |
16. szörnyismeret: | 53/81 | 17. pszi: | 38/45 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/44 |
19. vadászat: | 9/11 | 20. vitalitás: | 4/20 | 21. bányászat: | 41/0 |
22. úszás: | 24/4 | 23. főzés: | 9/64 (+9%) | 24. csapatmunka: | 1/29 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 67 | |||
11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (mentális pajzs (#72)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
adószedő (#234), lidércúr (#252), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), Raia angyala (#333), Ylgoroth (#332), Fairlight avatárja (#386), halálelementál (#279), talriai behemót (#312), purifikátor császár (#393), Eruol (#378), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), jégdémon (#652), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), térfaló (#783), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096), vércápa sámán (#281) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), puha ütés (#60), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
tűzeső (#61) | >> | Ovgun (#325) | tűzeső (#61) | >> | hósárkány (#659) | |
villámcsapás (#50) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | háló (#186) | >> | Chara-din hívők (#987) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | jégoszlop (#231) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
jégoszlop (#231) | >> | ében sárkány (#327) | jégoszlop (#231) | >> | márvány sárkány (#328) | |
jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzeső (#61) | >> | zafír drakón (#320) | |
villámcsapás (#50) | >> | smaragd drakón (#321) | villámcsapás (#50) | >> | márvány drakón (#322) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | bolyongó lidérc (#388) | jégoszlop (#231) | >> | sötét ölész (#314) | |
jégoszlop (#231) | >> | Banyapók (#305) | jégoszlop (#231) | >> | kronoelementál (#287) | |
jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | jégoszlop (#231) | >> | Ylgoroth (#332) | |
jégoszlop (#231) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | tűzeső (#61) | >> | Sheran avatárja (#384) | |
jégoszlop (#231) | >> | Fairlight avatárja (#386) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Sheran avatárja (#384) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
fürgülés (#92) | >> | Ylgoroth (#332) | fürgülés (#92) | >> | Folrang (#331) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyóriás (#653) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | fehér glóbusz (#47) | >> | hósárkány (#659) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
agytaposás (#180) | >> | Notermanthi (#257) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 szabotőr, 26 harcos, 38 királynő, 18 élőholt, 33 vadász, 33 nagymester, 2 parafenomén, 16 rohamosztagos. |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 40 |
Lelked kockáztatásával segítetted a Hóvihar ellen fellépő csapatot a dimenziókapu bezárásakor. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 138. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) fekete bugyor (180) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) kőbőr (299) egyenruha (364) a rang kötelez (368) a lobogó varázsa (373) tábori kiképzés (380) fejpénz (385) sorakozó (401) mászás határ nélkül (406) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 355 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9324 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
9 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bahrot bőr (#938) | 6 | gyöngymangó (#135) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | vas dobónyíl (#189) |