Karakterszám: |
3037 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
56 |
Játékhét: |
1108 |
E forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
250 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
1 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2021. feb. 12. 13h:52' |
A következõ
fordulód táplálható: 2021. feb. 13. |
|
Számládra 250 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!
WINTERFALL KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Billy Reb eladásra kínál neked 1 a teknõs csontmaszkját (#25392).
Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 8077 25392 1 parancsot.
**
7. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak kifosztani.
Dühösen szemléled a behatolót:
Horribile Dictu, egy áttetszõ bõrû, ragyás
képû, kopasz, kocka fejû, felemás szemû, rém ronda férfi. A Mutánsok klánjának
kocsány rangú tagja. Felszerelése: a majom díszes fejpántja, a kalmár nyaklánca,
kék gömb, Rogan karkötõje, fekete csizma, pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje,
szivárvány karkötõ, díszes köpeny, a légzés vas lemezpáncélja. Gigászi
küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Horribile Dictu
14 ép-t sebzõdik. (-6 vp.) Horribile Dictu összerogy.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%).
Horribile Dictu meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
7. NAP ** Eljön barlangodba
Alystair D'Brison, egy férfi. A Bárdok klánjának
versmondó rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, vaspajzs,
kristályamulett, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje,
a bûz karikaszimbóluma, a harcos zöld köntöse, a gólem könnyû nyílpuskája,
szivárványkristály, Trollagyar, a lich csatos öve, a regenerálódás vas
lemezpáncélja, a teknõs halotti maszkja, a hatalom malachit karkötõje,
kék gömb, ozin fülkarika, zangrozi csizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 5 arany!
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Alystair D'Brison csak
jócskán lemaradva érkezik meg.
Micsoda öröm, még a tét, 5 arany is a tied lett!
**
7. NAP ** Bezörget hozzád
Rip Imhotep Kázmér, egy kék szemû, szemüveges,
fekete tüsi hajú, körszakállas férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú
tagja. A következõket látod nála: a tökéletesség halotti maszkja, bronzmedál,
a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, khaldoran
öv, a tökéletesség vándorcsizmája, a remete ónix karkötõje, a remete amulettje,
a természet köpenye, Rogan karkötõje, a merénylõ malachit karkötõje, ében
láncing, zsugorító gyûrû. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Közben beszélgettek mindenfélérõl,
meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj
jövõjét. Huh, jól elszaladt az idõ! Rip Imhotep Kázmér is így látja, mert
feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+8% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a sötét elf harcos.
[ld.
enc.]
**
8. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Billy Reb részére 1 db hónakkupókot. Te 12 aranyat kaptál.
**
15. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Ben-e-veer, egy szivárványszínben csillogó
tüskékkel és pikkelyekkel borított férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Végzetpenge, a tárgyalás gyûrûje,
khaldoran öv, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly
gyûrûje, suhanó csizma, a nyomkeresés fejpántja, a kígyó könnyû láncinge,
a füvész köpenye, Rogan karkötõje, az élet görbekardja, ozin fülkarika.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Vacsora közben barátságos vitába
keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik
vagy másik mellett. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól
érezte magát. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Ben-e-veer által
meséltekbõl, megtudod, mi az az orgling disznó.
[ld. enc.]
**
18. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Midian, egy megnyerõ külsejû, büszke
járású, daliás férfi. A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. A következõket
látod nála: bronzmedál, rövid tõr, szivárvány karkötõ, nagy pajzs, Rogan
karkötõje, a gyorsaság gyûrûje, a kalmár nyaklánca, ezüst nadrág, a védekezés
átlátszó köntöse, kék gömb, a gyorsaság márványgyûrûje, a túlélés sárga
öve, fekete csizma, nyílpuska, a gólem bronz mellvértje, ozin fülkarika,
a tudás barbár lándzsája, a sólyom díszes fejpántja. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Beszélgetni
kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket
nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon
hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... A
hosszú parti végül véget ér. Midian megköszöni a vendéglátást, és hazaindul.
(+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a kék-vörös atya.
[ld. enc.]
**
43. NAP ** Bejön a barlangodba
Arachnoid, egy feketén csillanó bõrû,
izzó tekintetû, méregtõl csöpögõ szájú férfi. [aura: 2-es kontakt.õseiddel.]
A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Tárgyai: lándzsa, az egyensúly gyûrûje,
a sebezhetetlenség díszes fejpántja, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca,
csizma, a mentát köpenye, a bölcsesség könnyû pikkelyvértje. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Arachnoid csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
**
43. NAP ** Bezörget hozzád
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös,
kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. A Mágusok klánjának
mágustanonc rangú tagja. Tárgyai: díszes fejék, szivárvány karkötõ, khaldoran
öv, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a kalmár nyaklánca,
a sav csonttõre, bronzmedál, a füvész köpenye. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Evés közben barátságos társalgás
folyik. Kiderül, hogy Maximilian Ûbertáp sok dologról ugyanúgy gondolkodik,
mint te! Talán még barátok is lehettek. Huh, jól elszaladt az idõ! Maximilian
Ûbertáp is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik.
(+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az az asztrálpók.
[ld. enc.]
*** 3.23. ***
Szikla Sziszi (#7047) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
63. NAP ** Nem átall háborgatni
Crony, egy tekintélyt parancsoló külsejû,
ébenfekete szemû, bronzbõrû, hegyes fülü férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: ében láncing, szivárvány karkötõ,
ezüst fejpánt, kék köpeny, ezüstmedál, a tudás nyaklánca, a teknõs sárgaréz
nyaklánca, a kobra márványgyûrûje, a gepárd malachit karkötõje, fekete
csizma, ében tündekard, a ragadozó márványgyûrûje, ozin fülkarika. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Cronyt, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból
és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Miután alaposan
belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról,
a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó.
Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Végül Crony megköszöni a vendéglátást,
és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Tudásod
gyarapodott, megtudod, mi az a kék testvér.
[ld. enc.]
**
70. NAP ** Épp hozzád néz be
Harbolier, egy komor megjelenésû, ám barátságos,
ezüstös bõrû és aranyló szemû férfi. A Pszionicisták klánjának fókuszáló
rangú tagja. Felszerelése: fekete csizma, szárnyas sisak, a sas malachit
karkötõje, törpe pikkelyvért, a jég zöld köntöse. Kedvesen köszönt, és
megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek
és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze
versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. A hosszú parti végül véget ér. Harbolier
megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) Megjegyzel
valamit a Harbolier által meséltekbõl, megtudod, mi az a vörös testvér.
[ld. enc.]
**
112. NAP ** Bejön a barlangodba
Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke
szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának versmondó
rangú tagja. A következõket látod nála: a gólem márványgyûrûje, a tökéletesség
amulettje, szarvas sisak, a természet háromszögszimbóluma, a tûz ezüst
nyaklánca, Rogan karkötõje, Végzetpenge, a mágia köpenye, fekete csizma,
Xantin ezüstöve. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Muninnt, majd magad is lehuppansz. A
tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi
vadászataitokról. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll,
elbúcsúzik, és távozik. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod,
mi az a quwarg harcos.
1 [ld. enc.]
Felépült
a 2. szövetségi barlang.
*** 8.23. ***
Érctorkú Agmonhefron (#3730) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült
a térkapu.
**
323. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig
5 szavazatot "gyûjtöttél".
*** 2.1. ***
Muad-Die (#2480) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 3.20. ***
Mágikus Anomália (#6974) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 4.16. ***
Saltarello (#5778) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 4.16. ***
Seth Mandelbrot (#4286) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
452. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig
6 szavazatot "gyûjtöttél".
Felépült
a bányagép.
**
465. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig
7 szavazatot "gyûjtöttél".
Felépült
a festékgödör.
A szövetségetek neve mostantól: magiszterek.
Elhagyod a labirintust. *** 6.17. ***
Muad-Die (#2480) kilépett a szövetségbõl.
**
513. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig
8 szavazatot "gyûjtöttél".
Ezzel megvan a többségi szavazat az eltávolításodra. Mától nem vagy a szövetség
tagja.
**
4439. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 csótánylábat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
4782. NAP ** Felkeresi barlangodat
Cseppkõcsáp, egy mogorva, hosszú karú,
magas, vékony, látszólag izomtalan férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: ében láncing, az egyensúly gyûrûje,
ezüst lárvaköpeny, a szellemek vándorcsizmája, ezüst nadrág, khaldoran
öv, ozin fülkarika, császári aranymedál, a szalamandra kõamulettje, a mágia
gyûrûje, a sün csontmaszkja, a majom díszes karkötõje, Rogan karkötõje.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Cseppkõcsáp elõcsomagolja az általa hozott
elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ
igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni
kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról...
Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok
egy kicsit. Huh, jól elszaladt az idõ! Cseppkõcsáp is így látja, mert feláll,
és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál
valamit - megtudod, mi az a pszikló.
[ld. enc.]
**
5036. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott
a barlangodba, és ellopott tõled 1 fehér gyógyitalt.
**
6002. NAP ** Épp hozzád néz be
Parázslószemû Rendille, egy vörös hajú
lány, akinek léptei nyomán a felcsapó tûz egyre nagyobbra nõ. A Mágusok
klánjának varázslatmondó rangú tagja. Viselt tárgyai: az ellenállás sárgaréz
nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, az angyalok csonttõre, ében
láncing, suhanó csizma, Enyészmester, a füvész köpenye, ozin fülkarika,
Xantin ezüstöve, kék gömb, ezüstmedál, a teknõs csepp fülbevalója, Rogan
karkötõje, a természet könnyû íja, az óriás nagy pajzsa, a tökéletesség
márványgyûrûje, a káosz sötét sisakja, szivárvány karkötõ, a tudás gyûrûje,
az ügyesség gyalogos lándzsája, az Örökkévalóság Rubinja. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Evés
közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Parázslószemû Rendille
sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek.
Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7%
jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a szürke mösze.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3873.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*jan. 19.* Athlan és Muad-Die megküzdöttek egymással, és Athlan gyõzött.
*ápr. 2.* Maximilian Ûbertápot kis híján megölte egy óriás denevér.
*máj.
31.* Shakti istennõ teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott.
*júl. 23.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Signy
Mallory felett.
*aug. 24.* Shaitan a Sötét Messiás felköltözött a következõ
szintre.
*szept. 28.* Rothadó Kaktusz felköltözött a következõ szintre.
*okt. 30.* Balu, az öreg teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban
kapott.
*nov. 7.* Malgias a Rém teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián
kapott.
*nov. 8.* Sendiel, a Dalnok pszionikus párviadalban legyõzte Medusát.
*jan. 2.* Para Zita a Vérszopó és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes
kalandot.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 23.* Csendes Don és Hunter Killer pszi párbajt vívtak. Csendes Don
került ki gyõztesen.
*feb. 28.* Féreg Artis gyõzelmet aratott Monomi felett.
*már. 31.* Maximilian Ûbertáp és Beképzelt Nagycicis Liba pszi párbajt
vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
*nov. 24.* Alba Regina
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mr. Maxivatlak felett.
*júl. 26.*
Dark Valek a Renegát Elf gyõzelmet aratott Hydron felett.
*ápr. 25.*
Stanislava és FloMo Belaxus pszi párbajt vívtak. Stanislava került ki gyõztesen.
*jan. 31.* Stanislavát legyõzte harcban egy lidérckirály.
*már. 29.*
Dark Valek a Renegát Elf lopni próbált, de felsült vele.
*okt. 24.* A
Rúvel Öklei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
*ápr. 4.* Ambassadar csatában legyõzte Hunter Killert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]
be 5 7 |
meglátogatod az 5. épületet |
A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid
idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat,
amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó
milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében
egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas,
mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében
lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled.
Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem
inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít
egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal
elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont
véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan
te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem
neked is, Winterfall, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz
meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit
ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok,
a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért,
nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak!
Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan
körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet!
De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradásra késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél,
kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem
egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed
legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is
nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot
nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel!
Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot
a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang,
poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester
ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Üdvözlöd,
és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni.
Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót,
20 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy
az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 xenomorf bébi
(#204). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. katapulter
megúszta! (-10 vp.) A 2. katapulter céloz, és lõ rád.
(11 ép-t sebzett.)
Az 1. katapulter céloz, és lõ rád.
(8 sebzést okozott.) Regenerálsz (+3
ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. Az 1.
katapulter
41 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. katapulter hörögve elterül.
Kerek kõvel meglõ téged a 2. katapulter. Mellé! Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
A 2. katapulter
41 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. katapulter kileheli lelkét.
Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": 4 kerek kõ. Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul
55 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
kno 47 20 |
47. képességre 20 képességpont |
Elköltesz 12 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
kno 64 20 |
64. képességre 20 képességpont |
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
kno 69 10 |
69. képességre 10 képességpont |
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Valamiben megakad
a szemed. Nocsak, itt
mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem
telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod,
hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Arana, egy tûzvörös hajú, kacér mosolyú
nõ. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Felszerelése: a légzés
kerek pajzsa, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve, az egyensúly
gyûrûje, csonttõr, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, vas lemezpáncél, suhanó
csizma, Trollagyar, a merénylõ csepp fülbevalója, a káosz ur-gathal sisakja.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Arana csak jócskán lemaradva
érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A telep egy távolabbi részét látogatod
meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik
barlangon. Nocsak, mit találtál! 1
gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd.
Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Ében a Csábos-Csápos, egy magas, ébenbõrû,
köldökében drágakövet viselõ, csábos mosolyú, szexy csápos nõ. A Mutánsok
klánjának teremtmény rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, az entek harci
nyílpuskája, a természet csatos öve, kék gömb, a kígyó vándorcsizmája,
a bölcsesség hosszúkardja, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, a tárgyalás
gyûrûje, az erõ csontmaszkja, a kalmár nyaklánca, Trollagyar, a gyõzelem
utazóköpenye, az elfek márványgyûrûje, a harcos könnyû láncinge, a tökéletesség
márványgyûrûje, a harcmûvész kõamulettje. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra
elsõként, Ében a Csábos-Csápos csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Megközelíted az
egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Aligathar Al Jang, egy legyõzhetetlen
férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe
tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, vándorcsizma, nagy pajzs,
kristályamulett, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a harcmûvész zöld köntöse,
a hatalom karikaszimbóluma, ezüst nadrág, a bûz vassisakja, Enyészmester,
a szellemek amulettje, ében láncing, ozin fülkarika, a káosz bíbor tõre.
Tétnek mindketten 5 aranyat raktok fel. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal.
Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá
gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Aligathar
Al Jang csak jócskán lemaradva érkezik meg.
Megnyerted a tétet, ami 5 arany volt!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel
szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti
díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint
legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 xenomorf bébi
(#204). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. elemi rin
sebzõdik 41 ép-t. (-10 vp.) Az 1. elemi rin halálos sebet kapva a földre
zuhan. A 2. elemi rin rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás.
Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A 2. elemi rin
14 sebzést kap. 7 ép-t gyógyított rajtad. (-6 vp.) A 2.
elemi rin hörögve elterül.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%).
Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz,
miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 60 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]
m 5 5 1 1 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,5) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 1,1) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 4,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]
m 3 4 3 4 5 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,4) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 3,4) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 5,4) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]
Förtelemféreg morálja 0 lett, teljesen elvesztette a beléd vetett hitét,
ezért elhagy téged. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld.
enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.]
[ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt és +36 hírnevet kaptál. A kör során összesen
151 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 239 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
483 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Winterfall, egy középmagas, hosszú, ezüst hajú és szemöldökû,
zöld szemû, sötét bõrû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4.
szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez az 56. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (7) / 2.85 |
[2] IQ: |
14 / 0.06 |
[3] ügyesség: |
4 (7) / 1.20 |
[4] egészség: |
6 (7) / 5.25 |
[5] mágia: |
13 / 1.30 |
[6] gyorsaság: |
7 (8) / 0.18 |
[9] Méret/ép: |
78 / 78 |
Min. méret: |
63 |
Barlangméret: |
78 |
|
|
Varázspont: |
142 / 96 |
Képességpont: |
12 / 57% |
Hõsi pont: |
29 (8) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
25% |
Galetki erõ: |
305 / 200 |
Hírnév : |
508 |
Jóllakottság: |
107% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
11 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (1) |
Torzsz. csaták: |
279 (2) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
232 (2) |
Leölt torzszülött: |
335 (4) |
Pszi csaták: |
11 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
7
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (18)
Speciális
képességeid:
+18 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 16-os Klánkalandot (KK 16)! (összesen
30 TVP-t igényel) 2.) Költözz fel a következõ szintre. 3.) Ölj meg három
ichinedart, csak varázslattal! [számláló: 2] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
4 / 1.09 |
[15] regeneráció: |
4 (6) / 0 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0.20 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.98 |
[47] zárnyitás: |
7 / 4.07 |
[48] mászás: |
6 / 4.77 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.87 |
[54] kereskedelem: |
8 / 4.30 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.30 |
[57] gyógynövények: |
3 / 2.05 |
[58] nyomkeresés: |
7 / 3.37 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.21 |
[60] pszi támadás: |
7 / 0.76 |
[61] pszi energia: |
6 / 0.81 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 3.29 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.18 |
[67] régészet: |
8 / 0.48 |
[68] zene: |
1 / 0.10 |
[69] tanulás: |
6 / 1.95 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
8 (7) / 0 |
[101] szakért.: |
7 (8) / 4.73 |
[102] sebzõ méreg: |
4
/ 0 |
|
jobb karom |
[103] méret: |
1 (0) / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 0.45 |
|
|
Trollagyar |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 (4) / 1.04 |
[36] csábmosoly: |
4 (6) / 1.28 |
[149] dimenziókapu: |
3 (5) / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
2 (4) / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
3 (5) / 1.89 |
[10] energiatüske: |
5 (7) / 0.12 |
[29] életszívás: |
8 (10) / 1.24 |
[13] jégcsóva: |
12 (14) / 1.01 |
[15] jégpajzs: |
4 (6) / 0.24 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 (5) / 1.80 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 (3) / 0.40 |
[129] mentális robbanás: |
2 / 0.24 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.20 |
[159] szellemidézés: |
1 (3) / 0.16 |
[140] szellemkalapács: |
5 (7) / 0.52 |
[14] vakító fény: |
2 (4) / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
1 (3) / 0 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (300%): |
29 életsz |
10 energi |
13 jégcsó |
140
szelle |
|
|
|
|
|
|
MAKRÓID |
|
|
|
4. Makró |
v 154 |
b 1 |
kno 9 2 |
e 10 |
|
5. Makró |
ve 151 4 |
ve 1152 1 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégcsóva t.var. ha ellenfélen van 17. varázslat. Prioritás: 88. |
2: elektromos kéz t.var. ha közelharcban támad rád 4 ellenfél. Prioritás:
95. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #46. Prioritás: 98. |
10: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 13 alatt van. Prioritás: 99.
|
3: ellenáll.megtörése v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 96, és
ha ellenf. erõssége több, mint 45%, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
|
5: csábmosoly v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 94, és ha ellenf.
erõssége több, mint 45%, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. |
8: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 12, Prioritás:
90, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és a harc 2. körétõl. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 85 0 40;
VI erõ:125% ép:25%;
PV 3 5 8;
PSZ
58 54 48 69 67;
TT 8;
HE 3;
PT 4;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #21 (9. épület), #325 (52. forduló),
#329 (54. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a majom köpenye (#14185) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 fekete csizma
(#1122) |
* |
1 kemény bõrpáncél (#3) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 spanyolcsizma
(#201) |
* |
1 szürke maszk (#1093) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676) |
|
455 arany (#1) |
|
1
az egészség gyûrûje (#3025) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
5 drágakõ (#2)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
3 kés (#5)
|
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
* |
1 Trollagyar (#214)
|
|
1 vívótõr (#1303) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50)
|
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52)
|
|
1 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
2 mézfû (#29) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
1 ekinda haj (#147) |
|
2 elektronit (#141)
|
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
1 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
1 pirgamit (#152) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): fekete
csizma #1122 (3), fekete csizma #1122 (3), bõrpáncél #9 (1), csontmaszk
#1092 (3).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 80 arany (#1), 1 gyilkos boróka
(#27), 1 mitulen fû (#20), 4 kerek kõ (#11).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk, Ha még esetleg nem
hallottál róla: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás, hogy két forduló
között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta lehet lépni
(de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül eltöröljük
azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló lemaradása
van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett bevezettünk
egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban legalább 4
fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve, ha a fordulód
emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra 2 zseton,
a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára egy hónapban
akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az elõzõ hónapban
legalább 4 fordulót léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban
lépett fordulókba, de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás
UL-ek nem számítanak bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre.
Ha ingyenfordulók állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig
elhasználod a következõ fordulóra, függetlenül attól, hogy az teljes árú
vagy kedvezményes. 2010. jún. 19-én, szombaton, 9 órától a szokásos helyen,
a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV, Végzetúr és HKK találkozót rendezünk.
(Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval,
Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet,
javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz
a többi játékossal. Négy különböz mókás vetélkedõ, tombola, kedvezményes
zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó,
kvíz és árverés, HKK miniversenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedõ
és még sok más program vár. Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere
részére, az Örökkévalóság egy drágakövét, és persze a találkozón átveheted
az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje
2010. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SÖTÉT ELF (83. LÉNY) A sötét elfek az egykori nemes humanoid faj, az
elfek vagy más néven tündék elkorcsosult leszármazottjai. A sötét elfek
veszélyes ellenfelek, ravaszak, intelligensek, jól ismerik a mélység járatait
és gyûlölik a galetkiket. Ahogy valaki ironikusan megjegyezte: a sötét
elfek ugyanúgy vadásznak ránk, mint ahogy mi rájuk. Nemcsak a nyílpuskát
és a kardot tudják kezelni, de a mágiához is konyítanak, és jelentõs mágiaellenállással
bírnak! Sokak szerint a sötét elfeknek van valahol a mélyben egy titkos
városuk, de a galetki vezetõk szerint ez elképzelhetetlen, hiszen minden
járatot már évszázadok óta tüzetesen feltérképeztünk.
ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY) A valaha az értelem szikráját mutató orglingok
közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek.
A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát,
hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket
más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek
az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi
élvezet egy micinista galetki számára.
KÉK-VÖRÖS ATYA (86. LÉNY) A kék-vörös atya egy misztikus teremtmény,
egy elfeledett faj sámánja, aki mindig két ministránsával, a kék és a vörös
testvérrel utazik. A három lény így együtt félelmetes küzdõerõt alkot,
az egyének viszonylagos gyengesége ellen, hiszen a kék-vörös atya a testvérek
küzdõerejét mágikus képességével egészíti ki. [Táplálék: kõevõk számára.]
ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY) Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban
ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból
szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat
elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon
menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...
KÉK TESTVÉR (87. LÉNY) A kék testvért dermesztõ aura veszi körül, lehelete
jéggé fagyasztja azt, amihez hozzáér. Alakja humanoid, de bõre tökéletesen
fehér. A kék testvér mindig egy kámzsás alak, a kék-vörös atya kíséretében
utazik, akit mindenáron megvédelmez. Tökéletesen tud együtt harcolni a
vörös testvérrel, de sosem megy hozzá túl közel.
VÖRÖS TESTVÉR (88. LÉNY) A vörös testvér a kék-vörös atya lángoló aurájú
testõre, leheletének lángjai könnyedén elégetik a gyengébb torzszülötteket.
Alakja humanoid, bõre ébenfekete. Mindig az atya és a kék testvér társaságában
láthatod, de a két testvér mindig egymástól távol helyezkedik el.
QUWARG HARCOS (90. LÉNY) A quwarg harcosok valamivel erõsebbek, mint
az egyszerû quwarg katonák, és emellett igencsak veszedelmesek: harapásukkal
halálos mérget képesek a sebbe fecskendezni! A legjobb, ha elkerülöd a
quwarg harcosokat, vagy egy szolgádat küldöd elõre, hogy õ veszélyeztesse
az életét helyetted. Rovarevõk és micinisták számára jelent a quwarg táplálékot.
PSZIKLÓ (59. PSZIONIKUS LÉNY) A psziklók állítólag egy rég megsemmisült
faj szellemei, amelyek az asztrális térben bolyonganak. Tény, hogy igencsak
fejlett pszionikus képességekkel rendelkeznek, és nagyon agresszívak. Bármilyen
entitással találkoznak, legyen az egy másik pszikló vagy az anyagi sík
lakója, mindig azonnal támadnak.
SZÜRKE MÖSZE (60. PSZIONIKUS LÉNY) A möszék népes családjában a féreg-intelligenciájú
möszék mellett kialakultak intelligensebb, tudatosabb egyedek is. Ezek
már nem öntudatlanul használják a rendelkezésükre álló pszionikus energiát,
hanem céltudatosan, védve magukat vagy esetleg támadva a náluk gyengébbet.
Mindenesetre, ha megfelelõ pszionikus képzettséggel rendelkezel, egy fél-intelligens
szürke mösze még nem fog problémát jelenteni.
KASZINÓ A Hegy Urai ismét egy újabb szórakozási lehetõséget eszeltek ki
a vadászatban megfáradt galetkik számára. Ez a kaszinó! A kaszinóban aranyért
vásárolhatsz játékzsetont, amelyért a játékasztaloknál játszhatsz. Ha szerencsés
vagy, akkor fantasztikus nyereményekben lehet részed: ritka varázstárgyak,
pénz, drágakõ, dukátok, varázsitalok. És a legszerencsésebbek pedig ezüst,
arany vagy platina tókeneket nyerhetnek, amelyeket a kaszinó központi széfjében
egészen különleges holmikra váltanak be, mint például õskõ, idõkristály
és egyedi tárgyak.
A kaszinóban való játék rettenetesen egyszerû! Add
ki a BE 29 {mennyiség} parancsot. A második paraméter határozza meg, hogy
mennyit akarsz játszani. Egy játék ára alapértelmezésben 1 TVP és 100 arany,
de ezt bizonyos nyeremények (mint pl. kaszinóbérlet) csökkenthetik. Tehát
pl. a BE 29 20 parancs hatására 20 TVP-ért és 2000 aranyért játszol.
A
kaszinót a 20. fordulótól kezdve használhatod, és van egy vele kapcsolatos
korlátozás. Egy fordulóban legfeljebb az egyharmadát költheted el annak
a TVPnek, amit az elõzõ forduló végén kaptál. A Hegy Urai sem akarják,
hogy éjjel nappal csak a kaszinóban lebzselj, elhanyagolva magadat és a
fejlõdésedet.
FELDERÍTÉS SZAKÉRTELEM A Hegy negyedik szintjétõl szabadon elsajátítható
a felderítés szakértelem (sorszáma 73) az akadémián. A felderítés szakértelmet
bizonyos kalandokban használhatod, amikor valamilyen rejtett dolgot kell
észrevenned, de legfontosabb elõnyét a VD, P és X parancsok során fogod
látni - a felderítés szakértelem függvényében ugyanis valamivel nagyobb
eséllyel találsz véletlenszerû kalandot. A VD, P és X során van alapesélyed
arra, hogy kalandot találj. Ha ez az esély nem jön be, a gép újra dob,
ha van felderítésed. Ha egyáltalán nincs aktív véletlen kalandod, az esély
5% x felderítés, ha 1 kalandod van, az esély 4% x felderítés, ha 2-5 kalandod
van, 3% x felderítés, egyéb esetben 2% x felderítés. Például, ha van 3
aktív véletlen kalandod, és 7-es felderítéssel rendelkezel, akkor az alapesélyen
túl minden egyes P és VD parancs esetén van még 21% esélyed, hogy kapsz
egy új kalandot.
CSAPAT ARÉNA Az aréna egy új szolgáltatással várja a kalandos kedvû galetkiket,
amelyet a Teron Hegy negyedik szintjétõl lehet igénybe venni: mostantól
lehetõség van arra, hogy háromfõs csapatok mérkõzzenek egymással! Ehhez
a BE 21 {galeti} {galetki} parancsot kell kiadnod, ahol a 2. és 3. paraméter
a veled együtt küzdõ galetkik sorszámai. Ez egy többszemélyes parancs,
tehát ugyanúgy mûködik, mint pl. a TK, de lehet egyidejûleg érvényben TK
és BE 21 parancsod is. Amikor a harmadik galetki is kiadta a parancsot,
akkor kerül végrehajtásra, és akkor vonjuk le a parancs költségét, 10 TVP-t.
Figyelem: a csapat aréna belépti díja fejenként 50 arany! A fair play érdekében,
meg van határozva, hogy maximum mennyi lehet a három résztvevõ harci erejének
összege, ha ezt meghaladja, nem indulhattok. A harci erõ limit a szinttõl
függ, a 4. szinten 750, az 5. szinten 880, a 6. szinten 980, a további
szintekrõl késõbb lesz tájékoztatás. Ezek a számok a jelenlegi átlagos
harci erõk alapján lettek számítva. Ez az érték változhat, a parancs végrehajtásákor
megtudjátok, hogy mennyi, és ha kicsit túllépitek, legfeljebb levesztek
néhány tárgyat magatokról. A csapat arénába való belépéssel csak akkor
próbálkozhattok újból, ha mindhárman léptetek közben, de az új próbálkozáshoz
nem kell mindnekinek újra kiadnia a parancsot, a TK-hoz hasonlóan.
Mi
a gyõzelem jutalma? Persze a dicsõségen kívül... A gyõztes csapat minden
tagja eggyel kevesebb kno-t kap, mint ahányadik szinten vannak, azonban
ez a jutalom csak az adott szinten szerzett elsõ gyõzelem után jár. Ha
másodszor, harmadszor veritek ki az aktuális bajnokot, kno már nem jár.
Még valami - ha az arénában levõ galetkik A, B, és C, akkor egy A, D, E
felállású csapat nem nevezhet, hiszen A-nak a klónja már bent van az arénában.
BEÁLLÍTÁS UL Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára.
A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben
20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL,
a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot,
csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat
ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban
nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken
a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid
rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy
csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár
AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz
be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs
mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok,
MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz
TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód
ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával
együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival
több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége.
Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva
de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló
díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A
BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám
helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál
fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL
táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak
X-eld be a BUL spec. kód mezõt). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd,
és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig
120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló
nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp
betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ
programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók
figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik
össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be,
hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA,
D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HTT, HU, I, KF, KNO,
L, LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH,
SZK, SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy
használhatók-e BUL-en avagy sem.
ÚJ SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK Bekerült a játékba két új építhetõ szövetségi
épület, ezek:
FÓKUSZGÖMB (#36) Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség:
100 VP, 100 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Bányagép (#9),
Nekrofun fókusz (#11), Nagyobb barlang (#12)
Leírás: A Fókuszgömb egy
hatalmas, csillogó gömb, amely a nagyobb barlang közepén foglal helyet.
A belsõ fémvázra temérdek simára csiszolt kristályt helyeztek. A Nekrofun
fókuszból eredõ energia segítségével mûködik ez a lebegõ, forgó gömb. A
Bányagépek használatakor felszabaduló energiát arra használja fel, hogy
lekösse a mindenhol meglevõ, kötetlen lélekenergiát, és azt a dolgozó galetki
számára hozzáférhetõ formájúra alakítja. Ez játéktechnikailag annyit jelent,
hogy minden egyes TVP-ért, amit az építkezésre költesz, kapsz 2% lélekenergiát.
Ezt a lélekenergiát különbözõ bónuszok (mint pl. mutáns klán) nem módosítják,
a garling kristályt kivéve, amely ebben az esetben is mûködik.
LÉLEKENERGIA
GENERÁTOR (#37) Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség: 200 arany
Min. építés: 250 TVP
Elõfeltétel: Könyvtár (#18), Fókuszgömb (#36)
Leírás: A Könyvtárban végzett kutatások alapján hozzá lehet kezdeni végre
a legendás Lélekenergia Generátor megépítéséhez. A Fókuszgömb köré magas
márványoszlopokat építtetek, amit majd befuttattok a lélekenergiát megkötni
képes wynulf liánnal. A márványoszlopok között vékony ezüstháló feszül,
amelyre a Pszi iskola szakértõi a szerény fizetség fejében asztrális hártyát
feszítenek. Ahogy a Fókuszgömb forog, a körülötte vibráló mágikus energiák
kisütik a liánban felhalmozott lélekenergiát, és az rárakódik az ezüsthálón
feszülõ asztrális hártyára, amelyet aztán a szövetség tagjai egyenlõen
megosztva kinyerhetnek. A játék nyelvére lefordítva, körönként +1 KNO-t
fogsz kapni, tehát pl. az 5. szinten 7 helyett 8 KNO-ban részesülsz a kör
végén. Ezt a garling kristály nem módosítja.
Figyelem! Ha egy épületbe
beleépíted a minimumot, majd az épület ezután épül fel, az épület képessége
nem kezd automatikusan mûködni számodra, az építkezés sikerét a program
még nem regisztrálja - ilyenkor még 1 TVP-t bele kell építened az épületbe,
vagy újabb építésbe kell fognod, jelezve, hogy az elõzõvel elkészültél.
Például, beleépítesz 250 TVP-t a lélekenergia generátorba. Társaid felépítik
a következõ körben. Amikor legközelebb lépsz, építs bele még legalább 1
TVP-t, vagy kezdd el egy másik épület építését, ha a kör végén már meg
akarod kapni a kno-t! Fontos még, hogy ha beleépíted egy épületbe a minimumot,
és a szövetségbõl kilépsz, mielõtt az épület elkészülne, az olyan, mintha
semmit sem dolgoztál volna.
ARANYDUKÁT Amikor szokásos reggeli tornádra elõbújsz a barlangodból,
ámulva pillantasz meg egy vadonatúj, fehér márványból emelt épületet a
helytartói palota mellett. Mi az orgling! Kíváncsian közelebb merészkedsz.
Már jókora tömeg verõdött össze. A ház homlokzatára arany felirattal a
következõt vésték: "CSÁSZÁRI DUKÁTBANK". Nem sokáig maradsz tudatlanságban.
Hamarosan elõbukkan egy díszes köntösbe öltözött hivatalnok, és elmagyarázza
az új létesítmény célját.
- Õcsászári fennsége végtelen bölcsességében
hatalmas kegyben részesíti a szint porbanfürdõ férgeit. Hogy képesek legyetek
megfelelõ módon felkészülni az Ellenséggel való küzdelemre, a császári
szintrõl származó isteni relikviákat bocsát a rendelkezésetekre! - mormogás
hallatszik a tömegbõl, és mindenki egymást taposva próbál a hivatalnokhoz
közelebb tülekedni. - Megértjük persze - folytatja õ -, hogy primitív tudatotokkal
képtelenek lennétek az igazságos osztozkodásra. Ezért Õfelsége a Végtelen
Mindenható szabályokat állított fel a jutalom felosztására. A kincsekbõl
félévente részesülhettek, egy formális árverés keretein belül. Az árverés
során kizárólag egy új pénzfajtát, az aranydukátot használhattok, amelyet
Õfelsége végtelen bölcsességében kizárólag erre a célra veretett. Aranydukátot
a császári dukátbankban igényelhettek, cserébe haszontalanná vált erõforrásaitokért.
A mindenkori közleményben, amely a bejárat mellé van kifüggesztve, elolvashatjátok,
hogy milyen váltási arányok érvényesek. Megemlítem még, hogy munkatársakat
keresünk, akiknek aranydukáttal fizetünk, erre is lehet jelentkezni! Most
pedig kérem ezt a csürhét, formáljanak egy sort, csakis egyesével léphettek
be az épületbe!
Látva a tömeget, úgy döntesz, hogy a bejutás neked nem
sürgõs, de azért a közleményre vetsz egy pillantást. 100 aranyért kapsz
egy arany dukátot, de a következõ dukát már 200 aranyba kerül, az azt követõ
már 300-ba, és így tovább. Miféle eszelõs rendszer ez? Megvásárolják a
közismerten illegális fekete dukátokat is, "megsemmisítés" céljára, és
a beszolgáltatók, hmm, bûneit megbocsátják... Nyilván csak körítés a szöveg,
többrõl lesz itt szó. Minden egyes fekete dukátért 7 aranydukátot ajánlanak.
A szemed azonban akkor ugrik ki, amikor a következõ sorra nézel. Varázsköveket
és õsköveket is megvesznek - darabjáért 15-15 aranydukátot ajánlanak! Ezt
a korrupciót! A császár ügynökeinek persze mindent lehet! Kezded kapisgálni,
hogy ez az egész nem annyira arról szól, hogy "isteni relikviákat" osszanak
szét "ingyen a rászorulóknak". Inkább, holmi bóvlikért az összes értékes
erõforrást be akarják gyûjteni a galetkiktõl! Ezt a szégyent! No de lássuk,
miféle munkát lehet végezni a dukátbanknak. Takarítás, latrinapucolás,
hulladékszállítás... brrr! Nem egy magadfajta hõsnek való munka. De tény,
hogy fizetnek érte.
[Megjegyzés: Az aranydukátokat a félévente megrendezésre
kerülõ TF/ÖV találkozón megrendezett ÖV aukción lehet felhasználni. Elképzelhetõ,
hogy lesznek más felhasználási lehetõségek is, és egészen biztosan lesznek
küldetések, amelyekért jutalmul aranydukátot kapsz.
Aranydukátot az AD
{tárgy} {mennyiség} paranccsal kérhetsz. Például, az AD 1 600 paranccsal
600 aranyat váltasz dukátra. Az elsõ belépéskor ezért 3 dukátot (100+200+300)
fogsz kapni. A negyedik dukát megvásárlása már 400 arany lesz, és így tovább.
Hasonlóképp, pl. az AD 218 3 paranccsal 3 fekete dukátot válthatsz aranydukátra.
Ha dolgozni akarsz, akkor az AD 10 parancsot kell kiadnod (második paraméter
nem szükséges). Ekkor 10 TVP-nyi munkát végzel, a piszkosabb fajtából.
A fizetség a szintedtõl függ. Egy körben egyszer vállalhatsz munkát a dukátbanknál,
és csakis 10 TVP-ért, sem többért, sem kevesebbért.
Vigyázat, az aranydukát
nem visszaváltható, nem átadható, nem ellopható, mint ahogy az érte vásárolható
tárgyak sem! Elképzhelhetõ, hogy a beváltható tárgyak listája bõvül a jövõben,
érdemes idõnként egy üres AD parancsot kiadni, hogy megtekintsd az aktuális
közleményt. Az AD parancs TVP-be nem kerül, használható beállítás fordulóban
is. Parancsoptimalizátorok figyelmébe: Ha egy fordulóban több AD parancsot
akarsz használni, összevonhatod õket, pl. így: AD 1 600 218 3 10, azaz
veszel aranydukátot 600 aranyért, 3 fekete dukátért, és a végén még dolgozol
is 10 TVP-nyit.]
VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ A felejtés varázslathoz hasonlóan,
a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb
végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20
alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció
esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább
130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon.
Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a
99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni,
hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek
50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je
és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció,
legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek
is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP
mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció
szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval
320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál
ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.
EXTRA FORDULÓK Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni
az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel,
azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban,
havonta legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként.
Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk
15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint
20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod!
Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján
"fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre,
mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak
mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván,
ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe
venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet
visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el"
az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika
az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot
nem aknáztad ki maximálisan.