Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 9. 9h:16' EZ A 631. JÁTÉKHETED, 562. FORDULÓD 632. játékheted kezdete: márc. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1055 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 2047 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 415 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 274 életpontot sebeztél. 274 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! A pestisaura 5 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 399 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. 20453 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2326, sebződés: 814, gyógyulás: 278, összesen: -536 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 78. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 63. varázslatot az 59. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 8. varázslatot a 2. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1099. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 10. KP: | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (886 darabot) |
kf 190 | kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat |
tno 1 6 | növeled az 1. tulajdonságodat |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
ftv 106 568 | felt. tám/véd. varázslat a 106. varázslatot az 568. szörnyet |
kt 190 4 | elkészíted a 190. tárgyat (4 darabot) |
vps 150 | VP spórolása: 150 |
vv 227 128 128 | elmormolod a 227. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
kf 893 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat |
kre 879 1221 6 | kreálsz a 879. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
vv 53 171 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 171. varázslatot a 63. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 213 127 | bemész a 710. épületbe |
fa 1221 5468 14 | feladod az 1221. tárgyat az 5468. kalandozónak (14 darabot) |
fa 211 5468 4 | feladod a 211. tárgyat az 5468. kalandozónak (4 darabot) |
m 1 3 4 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 694 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (77 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a kóbor mortag acéltestét. (7 támadással 716 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+71 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. A kóbor mortag támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 480 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 648 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+64 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a kóbor mortag testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A pestisaura 10 ép-t sebez. Kavargó pengefalként zúdul rád a kóbor mortag. (3 támadástól 468 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20772 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2634, sebződés: 1025, gyógyulás: 163, összesen: -862 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 711 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 75 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 35 sebzést okozott.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 11906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1460, sebződés: 244, gyógyulás: 4, összesen: -240 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 247 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvarázsló jobb karját. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 47 sebzést okozott.) Pestisaurád 13 sebzést okoz. A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [268,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy mutánsféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 486 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutánsféreg testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (78 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a mutánsféreg egyik lábát. (7 támadással 676 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+67 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a mutánsféreg bal oldalát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) Pestisaurád 13 sebzést okoz. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) A mutánsféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fémrúd felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Vámpírölővel többször eltalálod a mutánsféreg egyik lábát. (7 támadással 681 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+68 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a mutánsféreg testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutánsféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranylánc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2992, sebződés: 863, gyógyulás: 127, összesen: -736 ÉP}
(Továbbmész...) [268,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő kóbor mortag mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 2401-2500.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 695 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (75 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kóbor mortag páncélos karját. (7 támadással 776 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+77 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 varázspont.) Pestisaurád működik (5 ép-t sebezve). A kóbor mortag védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (3 támadástól 413 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a kóbor mortag páncélos karját. (6 támadással 656 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+59 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a kóbor mortag testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A pestisaura 19 ép-t sebez. Gyilkos csapásokat oszt a kóbor mortag fegyverével. (3 támadástól 453 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20772 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2713, sebződés: 941, gyógyulás: 170, összesen: -771 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 521 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió jobb oldalát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a vadászskorpió testét. (7 támadással 707 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a vadászskorpió méretes ollóját. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Pestisaurád 8 sebzést okoz. A vadászskorpió egy merész támadás-sorozattal elsöpör: ollója félig felaprítja a jobb karodat! (2 támadástól 547 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírölővel megdöfködöd a vadászskorpió testét. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a vadászskorpió fejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) A pestisaura 9 ép-t sebez. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 606 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2627, sebződés: 1153, gyógyulás: 152, összesen: -1001 ÉP}
kt 429 10 | elkészíted a 429. tárgyat (10 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 27 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a kyorg őrgólem nyakát. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a kyorg őrgólem jobb lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Pestisaurád 15 sebzést okoz. A kyorg őrgólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 424 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a kyorg őrgólem bal vállát. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megkarcolod a kyorg őrgólem testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). A kyorg őrgólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 422 életpontot vesztesz.) A kyorg őrgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10634 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1253, sebződés: 873, gyógyulás: 2, összesen: -871 ÉP}
kt 934 20 | elkészíted a 934. tárgyat (20 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 805 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (81 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a kyorg álomherceg testét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Bár ügyesen védekezel, a kyorg álomherceg sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 250 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a kyorg álomherceg díszes köpenyét. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a kyorg álomherceg sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 235 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 1768, sebződés: 1055, gyógyulás: 4, összesen: -1051 ÉP}
(Továbbmész...) [271,59] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bosszúálló. (ld. enc.) {támadása: 80.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
kt 929 20 | elkészíted a 929. tárgyat (20 darabot) |
vv 79 167 128 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 128. varázslatot |
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 625 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 198 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a raskhiir szellem testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a raskhiir szellem testét. (7 támadással 756 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a raskhiir szellem bal karját. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) A pestisaura 7 ép-t sebez. A raskhiir szellem védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 488 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Vámpírölővel jól megszurkálod a raskhiir szellem testét. (7 támadással 733 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a raskhiir szellem bal lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) A pestisaura 12 ép-t sebez. Gyilkos csapásokat oszt a raskhiir szellem fegyverével. (4 támadástól 493 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) A raskhiir szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22278 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2867, sebződés: 1179, gyógyulás: 175, összesen: -1004 ÉP}
(Továbbmész...) [272,57] Továbbra is dombság. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bumshir óriásmacska. {max. életpontja: 2451-2640.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 695 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 611 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 425 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Vámpírölővel többször eltalálod a bumshir óriásmacska fejét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a bumshir óriásmacska testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A pestisaura 14 ép-t sebez. A bumshir óriásmacska hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 455 életpontot vesztesz.) A bumshir óriásmacska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20364 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2792, sebződés: 918, gyógyulás: 177, összesen: -741 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Gyorsröptű Kabol testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a Gyorsröptű Kabol selyempikkelyeit. (7 támadással 665 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a Gyorsröptű Kabol testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 483 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 67 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a Gyorsröptű Kabol selyempikkelyeit. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Gyorsröptű Kabol bal lábát. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 35 sebzést okozott.) Pestisaurád 6 sebzést okoz. Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 456 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2619, sebződés: 1073, gyógyulás: 175, összesen: -898 ÉP}
(Továbbmész...) [271,56] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Garmhuun familiáris lehet. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris fekete karját. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a Garmhuun familiáris testét. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a Garmhuun familiáris fejét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) A pestisaura 10 ép-t sebez. Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 456 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1411, sebződés: 456, gyógyulás: 0, összesen: -456 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
vpf 150 | VP elővétele: 150 |
v 198 267 56 | elmormolod a 198. varázslatot |
[267,56] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Látsz egy nekrofunt. Nagy tömeget pillantasz meg: lincselő hangulatban vannak. Közelebbről látod, hogy egy megkötözött Elenios-papot akarnak kivégezni. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (55. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
id 459 100 | idomítod a 459. szörnyet 7 pontért |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
kb 248 3 | kiveszel a bankból a 248. tárgyat (3 darabot) |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
szk 553 | keresed az 553. szörnyet |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 103 1 |
* 5. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat |
* 7. BP: | beraksz a bankba a 392. tárgyat (886 darabot) |
THARGODAN KUFÁR (335. SZÖRNY) Hatalmas, fekete szörnyetegek, vörösen izzó szemüket résnyire összehúzva szemlélik a vásárlót, próbálják kitalálni, vajon hogyan verhetnék át. Igen, bármennyire hihetetlen, a Sötét Földön is létezik kereskedelem, és a Thargodanok közül a legaljasabbak, legocsmányabbak folytatják. A befolyt pénzért lelkeket és rabszolgákat vásárolnak gonosz varázslóktól, akik mind az anyagi síkra, mind az ő földjükre bejáratosak. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
MUTÁNSFÉREG (554. SZÖRNY) Különös változáson ment keresztül a volt kyorg birodalom területén élő mutánsférgek undorító teste: a tizennyolc, hatalmas sújt hordozó tömzsi láb mellé tizenkét elcsökevényesedett szárnyuk nőtt, melyeket repülésre ugyan képtelenek használni, de a föld alatti közlekedésben nagy segítségükre szolgál. A mutánsférgek ritkán jönnek a felszínre, igazából csak akkor, ha élelemre van szükségük. Húsevők és válogatás nélkül bármilyen lénynek nekirontanak: legyen az ongóliant vagy csupán egy nagyra nőtt quwarg. Ütőfegyverrel a titanitkeménységű bőrpáncéljukon nem sok sebet tudsz ejteni. |
VADÁSZSKORPIÓ (542. SZÖRNY) A skorpiók általában egy helyben ücsörgő, lusta lények, akik arra várnak, hogy gyanútlan áldozatuk óvatlanul a közelükbe merészkedjen. Ez nem igaz a vadászskorpióra, aki gyors ütemben kilométereket is képes megtenni azért, hogy a nálánál jóval termetesebb lényekkel is felvegye a harcot. Bár általában lakmározik legyőzött ellenfeléből, mégsem ez motiválja elsősorban, hanem inkább a gyilkolásvágy. A kyorgok befolyása rájuk is kiterjedt: előszeretettel utasították ölésre a vadászskorpiókat akkor is, amikor a fenevadaktól kellett megtisztítani lakott területeik környékét, vagy amikor az Esthar császárság, vagy a bo'adhun barbárbirodalom leigázására indultak. |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
KYORG ÁLOMHERCEG (550. SZÖRNY) Sokáig káprázik a szemed, amikor ezzel a díszes, csillogó öltözékű jelenéssel találkozol. Mesébe illő - még a sötétben is egyenletesen fénylő - ruhája tömzsi testet takar, markáns arcvonásaira pedig előremeredő agyarai vetnek komor árnyékot. A hüllőpofája mélyén izzó zöld szem tiszteletet parancsoló. Az álomhercegek fontos pozíciót töltöttek be a kyorg kasztrendszerben, miközben föld alatti laboratóriumaikban a mentális és az asztro-mágia formuláit tanulmányozták. A vámpirizációra immúnisak, szúrófegyverrel szinte sebezhetetlenek, a nem mágikus fegyverek nem fognak rajtuk. Sajnos ennél több információt még az alanori könyvtár az ősi birodalmakról tárolt jegyzeteiben sem találni róluk. |
BOSSZÚÁLLÓ (562. SZÖRNY) A kyorg mágusok még évszázadokkal az Esthar császárság ellen vívott első háborúk előtt bebiztosították földjeik védelmét: méghozzá úgy, hogy démonokkal üzleteltek. A bosszúállók akkor érkeztek az anyagi létsíkra, miután a triklem drakolderek távoztak a lerombolt területekről. Nevükhöz híven a bosszúállás lett volna a feladatuk, de mint kiderült: a bűnösök elpusztítása még nekik is nagy falatnak bizonyult. A megbolydult káoszlények egy része továbbra is a kyorg területeken bolyong, és végzetét keresi, így mindenkit ellenfelének tekint, aki él és mozog. Mivel a démoni létsík e szülöttje képes a teológia szakértelmed permanens csökkentésére, csak FT 562 paranccsal fogod megtámadni. Csak varázsfegyverrel tudod megsebezni, a vámpirizáció pedig nem hat rájuk. |
RASKHIIR SZELLEM (539. SZÖRNY) Tudjuk, hogy a kyorgok zöld szemű, hüllőpofájú, agyaras teremtmények voltak, de a legtöbben azt hiszik, minden kyorg egyben varázsló is volt. Nos, ez azért nem teljesen igaz. A raskhiirok abban az időben, amikor még Kelet-Ghalla dimbes-dombos területein fellelhetőek voltak a kyorgok föld alatti települései, jelentős pozíciót töltöttek be a trakuun (a kyorg máguskirály) oldalán. Legyőzhetetlennek vélt testőrkatonák voltak ők, akiknek megadatott az a megtiszteltetés, hogy harcban eshettek el; azt persze már nem tudhatták, hogy hiába: a triklem drakolderek mindazt, amiért küzdöttek, a társadalmuk egészét elsöpörte a föld színéről. Hogy a nyughatatlan lelkű raskhiirok emiatt, vagy a kyorg kutatómágusok ármánykodásai folytán tértek vissza a túlvilágról, ezt nem tudni, mindenesetre egy részük továbbra is a lakatlan világ kihalt dombságain kószálva tölti mindennapjait. |
GYORSRÖPTŰ KABOL (575. SZÖRNY) Gyorsröptű Kabol a keleti hegyvidékek sebes szárnyú "madarának", a selyemszárnyasoknak egyik jól kifejlett példánya. A kyorgok akkor figyeltek fel egyedi csíkozású selyempikkelyeire, miután a magányos lény már többször felbecsülhetetlen méretű károkat okozott a haszonállatokat tartó gazdaságaikban. Ekkor aggatták rá ezt a jóhangzású nevet, és ekkor nyert említést Gyorsröptű Kabol tetteivel az utókor számára írt figyelmeztető pergameneken. BA paranccsal hiába is próbálkoznál. |
GARMHUUN FAMILIÁRISA (543. SZÖRNY) Garmhuun a kyorgok legendás hírű királya volt. Rövid ideig uralkodott ugyan, de ezalatt az idő alatt rengeteget haladt a magasabb dimenziók mágiaformáinak megismerésében (értsd ezalatt: nagy szerepe volt abban, hogy utódai képessé váltak a triklem drakolderek elpusztíthatatlan seregei felett uralkodni). Ez nagyrészben a mágia létsíkjáról megidézett szolgáknak volt köszönhető, akiket a varázstudomány jelentős tudoraiként jegyeztek fel. Amíg Garmhuun oda nem veszett az árnytündéreknél tett második (cseppet sem barátságos) látogatása során, ezek a familiárisok csak neki tartoztak engedelmességgel. Gazdájuk halála után örökkétartó bolyongásra ítéltettek, azóta kóborolnak a kyorg birodalom magasabban fekvő erdeiben. A vámpirizációra immúnisak. |
Erő: | 77 (82) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 73 (79) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 72 (82) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/83 év |
Egészség: | 73 (85) | Életpont: | 1343/1319 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (90) | Varázspont: | 3642/9 | Pénz: | 19043 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 39/-2 | Pszi pont: | 471/340 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 48 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/94 | ökölvívás: | 8/71 | szúrófegyverek: | 48/27 (+6%) |
vágófegyverek: | 32/37 | ütőfegyverek: | 31/44 (+3%) | lőfegyverek: | 25/33 |
dobófegyverek: | 39/8 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (250%) << vámpírkard (#358) (300%) << vámpírölő (#951) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -40.); hajító csillag (#939) (41 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/54 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 145/74 (+51%) | 3. lopás: | 20/47 |
4. mászás: | 27/84 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 37/73 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 31/36 |
7. gyógyítás: | 125/86 (+23%) | 8. titkosírás: | 13/54 | 9. felderítés: | 27/98 |
10. szörnyidomítás: | 15/45 (+8%) | 11. teológia: | 186/38 (+68%) | 12. taumaturgia: | 124/42 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 7/45 (+11%) | 14. versengés: | 17/29 (+48%) | 15. harcművészetek: | 8/62 |
16. zene: | 11/48 | 17. szörnyismeret: | 33/35 (+34%) | 18. pszi: | 26/54 (+7%) |
19. zárnyitás: | 2/43 | 20. vadászat: | 17/68 (+11%) | 21. vitalitás: | 7/7 |
22. bányászat: | 40/87 (+8%) | 23. úszás: | 7/78 | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 148 | |||
8. képességpont: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 99 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), szintszívó lények (#9097), kronoelementál (#287), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), öregedést okozó lények (#9095), Üdvhadsereg (#9142), áldott okerón (#336), tleikan főbíra (#512), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,5,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | túlvilág lehelete (#177) | pestisaura (#210) |
a lélek védelme (#57) | óriáserő (#53) | villámmágia (#227) | fürkésző szemek (#213) |
erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | férfiak (#998) | pusztító végzet (#106) | >> | nők (#999) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | méregfelhő (#37) | >> | viharóriás (#278) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | pusztító végzet (#106) | >> | erdei rém (#399) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő III (#229) | >> | 30. szintű lényekre | |
pusztító végzet (#106) | >> | tollaskígyó (#635) | pusztító végzet (#106) | >> | rothadó lián (#427) | |
pusztító végzet (#106) | >> | albinó féreg (#529) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pusztító végzet (#106) | >> | káoszpók (#530) | puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
pusztító végzet (#106) | >> | dübörgő bahrot (#479) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vámpírféreg (#782) | |
méregfelhő III (#229) | >> | 34. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | rubin góliát (#473) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 38. szintű lényekre | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | pusztító végzet (#106) | >> | zseléféreg (#453) | |
pusztító végzet (#106) | >> | natharion gólem (#428) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Sshreakza (#496) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | pusztító végzet (#106) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Dreighatran (#523) | méregfelhő III (#229) | >> | csupaszbőrű maclogh (#490) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | káoszszellem (#472) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | 45. szintű lényekre | pusztító végzet (#106) | >> | kísértetvándor (#568) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 45. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | energiapajzs (#103) | >> | Raia angyala (#333) | |
lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (idomítás alatt) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 1) |
2.) Fel kell készülnöd az eljövendő, újabb világégésre. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 királynő, 40 élőholt, 16 vadász, 8 nagymester, 18 parafenomén, 11 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
276 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüsttőr (#322) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
6 | kitintüske (#879) | 1 | manakristály (#500) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | ugh méreg (#166) | 10 | vámpírfog (#1221) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | csillagbot (#929) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
10 | hajító csillag (#939) | 30 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | kerek kő (#19) | |||
4 | pézsmatökmag (#934) | 1 | skorpiókarom (#911) | 60 | víz (#27) | |||
1 | Zu'lit koronája (#821) |