Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 5. 9h:17' EZ A 665. JÁTÉKHETED, 563. FORDULÓD 666. játékheted kezdete: nov. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1055 SZÁMLA : XXXX |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy őstűz. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 580 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ember bal lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (7 támadástól 686 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. {Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 1310, gyógyulás: 0, összesen: -1310 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 78. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 63. varázslatot az 59. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 8. varázslatot a 2. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1099. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 10. KP: | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (886 darabot) |
kb 260 9 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (9 darabot) |
vps 150 | VP spórolása: 150 |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
hh 892 892 | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
flh 20 939 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 939. tárggyal |
kf 833 2 | kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a bal kezedbe |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
kb 248 3 | kiveszel a bankból a 248. tárgyat (3 darabot) |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
h 473 10 | használod a 473. tárgyat |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
kf 893 1088 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat az 1088. tárggyal |
vv 53 171 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 171. varázslatot a 63. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 710 213 127 | bemész a 710. épületbe |
vtn 192 | varázslat tanulás: a 192. varázslatot |
vv 192 128 128 | elmormolod a 192. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [268,56] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő elfajzott enkala nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 75.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 600 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az elfajzott enkala bal oldalát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az elfajzott enkala jobb karját. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+64 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd az elfajzott enkala bordás testét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Pestisaurád 16 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd az elfajzott enkala vastag alkarját. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+64 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az elfajzott enkala jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21245 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2834, sebződés: 821, gyógyulás: 198, összesen: -623 ÉP}
(Továbbmész...) [269,57] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy pszionikus entitás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 80.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 1770 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 377 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Nem találtad el. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 271 életpontot sebeztél. 271 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 256 életpontot sebeztél. 256 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 372 életpontot vesztettél. A pszionikus entitás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gyémántplazma (ld. enc.). 20453 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2325, sebződés: 749, gyógyulás: 531, összesen: -218 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [269,59] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült selyemszárnyas nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 170 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas bal lábát. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+66 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a selyemszárnyas jobb karját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pestisaurád 9 sebzést okoz. Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 416 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 71 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a selyemszárnyas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kyorg rúnakorong (ld. enc.). 11017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1155, sebződés: 487, gyógyulás: 98, összesen: -389 ÉP}
kt 934 20 | elkészíted a 934. tárgyat (20 darabot) |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a mutánsféreg fejét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-21 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (77 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a mutánsféreg testét. (7 támadással 677 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+67 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a mutánsféreg szárnyképződményét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 varázspont.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mutánsféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Vámpírölővel jól megszurkálod a mutánsféreg testét. (7 támadással 669 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+66 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a mutánsféreg nyakát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 varázspont.) A pestisaura 12 ép-t sebez. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranylánc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2652, sebződés: 687, gyógyulás: 134, összesen: -553 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg egyik lábát. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+63 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). A tüskés totemblarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-37 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ro'galhal lánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. 11976 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1634, sebződés: 54, gyógyulás: 91, összesen: +37 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 540 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tleikan amazon izmos hasát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan amazon bal lábát. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a tleikan amazon izmos hasát. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan amazon jobb karját. (3 támadással 295 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a tleikan amazon jobb karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A tleikan amazon csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A tleikan amazon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15312 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2403, sebződés: 550, gyógyulás: 173, összesen: -377 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 266 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kreiton jótündér világító csápját. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kreiton jótündér bal karját. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a kreiton jótündér fejét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a kreiton jótündér fejét. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a kreiton jótündér világító csápját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A pestisaura 14 ép-t sebez. Csápjaival a kreiton jótündér lecsap a bal karodra. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A kreiton jótündér csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A kreiton jótündér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 20339 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2371, sebződés: 895, gyógyulás: 181, összesen: -714 ÉP}
(Továbbmész...) [271,59] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy bosszúálló. {max. életpontja: 2112-2211.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
kt 929 20 | elkészíted a 929. tárgyat (20 darabot) |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [269,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kísértetvándor nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 170 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1175 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal megvagdalod a kísértetvándor ködös testét. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 60 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal megvagdalod a kísértetvándor testét. (5 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2130, sebződés: 791, gyógyulás: 192, összesen: -599 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 10 sebzést okoz. A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Cápafoggal teljesen átszúrod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó fejét. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 65 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 55 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 12002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1220, sebződés: 373, gyógyulás: 88, összesen: -285 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi rúnatornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bohmer Kair egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs! {max. életpontja: 1451-1550.}
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs farkát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs bal vállát. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a szellemdarázs testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mihlanil érme. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1789, sebződés: 575, gyógyulás: 179, összesen: -396 ÉP}
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző bal vállát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A tleikan házőrző csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1408, sebződés: 318, gyógyulás: 45, összesen: -273 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az elfajzott enkala jobb lábát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd az elfajzott enkala bordás testét. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd az elfajzott enkala bal karját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 1316, sebződés: 442, gyógyulás: 88, összesen: -354 ÉP}
vpf 150 | VP elővétele: 150 |
v 198 268 56 | elmormolod a 198. varázslatot |
szk 553 | keresed az 553. szörnyet |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 103 1 |
* 5. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat |
* 7. BP: | beraksz a bankba a 392. tárgyat (886 darabot) |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY) A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25. |
CÁPAFOG (833. TÁRGY) Amíg a most kezedben tartott cápafog még a tulajdonosa szájának szerves része volt, nem is gondoltad volna, hogy ezt akár szúrófegyverként is használhatod. Tekla bűvös foga azonban vetekedik a legjobb mágikus szúrófegyverekkel! A szakavatott fegyverforgató kezében, aki legalább 25. szintű szúrófegyver szakértelemmel rendelkezik, ez a közel 30 centi hosszú hófehér hátsó fog 4D7+4 sebzést okoz, miközben gazdája védettségét és szerencséjét is kettővel növeli. Időnként a fegyver Méregfelhő III. varázslattal ajándékozza meg ellenfeledet. Balkezes fegyverként is használhatod. |
TITÁNKOLOSSZUS (289. SZÖRNY) Az elmúlt évek során kiderült, hogy a Fairlight bankokat védelmező acélkolosszusok korántsem annyira legyőzhetetlenek, mint hitték. A bankok adósságbehajtását végző gólemek gyakran megsemmisültek, a bankhálózat hatalmas károkat szenvedett el. Így aztán elrendelték az újabb, hatékonyabb modell kifejlesztését, így született meg a titánkolosszus. Az új gólem előállítása rettenetesen drága, ezért a barbár gyarmatvidéken még nem alkalmazzák, csak a csatorna keleti oldalán. |
ÁLLATVÉDELEM (192. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Vadítás? A halál szava? Ha nem cseng ismerősen a varázslatok neve, akkor nincs szükséged az állatvédelemre. De ha mégis, akkor már a névből tudod, hogy mire is számíthatsz. Az állatvédelmet a V 192 paranccsal rakhatod fel, 5 TVP és 25 VP árán. A varázslat elmormolásakor szét kell dörzsölnöd egy lótuszvirág szirmait a befogott állataid hátán. Ezután a varázslat inaktívan fog lapulni mindaddig, amíg valaki egy sikeres vadítást vagy halál szavát nem használ az állataidra. Ekkor az állatvédelem aktiválódik, és minden befogott állatodat megóvja a vadulástól ill. pusztulástól. Ezután persze az állatvédelmet újra fel kell rakni. |
GYÉMÁNTPLAZMA (910. TÁRGY) A tömör mágikus esszenciákból álló idegen lény, a pszionikus entitás masszája olyan nem evilági alkotóanyagokat is tartalmaz, melyek származása még a legöregebb ghallai tudósok számára is kifürkészhetetlenül rejtélyes. A gyémántplazma egy ezek közül: körülbelül úgy néz ki, mintha egy gyémántot magas hőn megolvasztanánk, míg cseppfolyóssá nem válik, majd ebben az állapotban tartósítanánk. Még ha le is győzöl egy pszionikus entitást, kicsi az esély, hogy ehhez az anyaghoz juthatsz. Ha mégis, áldva borzasztó nagy szerencsédet, nem fogod eladományozni egy másik kalandozóval való találkozáskor. |
KYORG RÚNAKORONG (767. TÁRGY) Egy lapos, vékony, de hihetetlenül kemény korong. Ha megfogod, halvány fénnyel világítani kezd - jelezve, hogy egy mágikusan igencsak aktív tárgyról van szó. A kyorg rúnakorong nem átadható. |
Erő: | 77 (82) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 73 (79) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 72 (82) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/60 év |
Egészség: | 73 (90) | Életpont: | 1375/1040 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (92) | Varázspont: | 3642/117 | Pénz: | 21873 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 39/2 | Pszi pont: | 493/104 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 48 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/94 | ökölvívás: | 8/71 | szúrófegyverek: | 48/32 (+5%) |
vágófegyverek: | 32/37 | ütőfegyverek: | 31/44 | lőfegyverek: | 25/33 |
dobófegyverek: | 39/13 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (250%) << vámpírkard (#358) (300%) << vámpírölő (#951) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); hajító csillag (#939) (20 -40.); hajító csillag (#939) (41 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/76 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 145/96 (+22%) | 3. lopás: | 20/47 |
4. mászás: | 28/4 (+20%) | 5. csapdakészítés: | 37/79 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 31/36 |
7. gyógyítás: | 126/66 (+80%) | 8. titkosírás: | 13/54 | 9. felderítés: | 27/98 |
10. szörnyidomítás: | 15/45 | 11. teológia: | 186/79 (+41%) | 12. taumaturgia: | 116/57 (-785%) |
13. szerencsejáték: | 7/56 (+11%) | 14. versengés: | 17/69 (+40%) | 15. harcművészetek: | 8/62 |
16. zene: | 11/59 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 33/69 (+34%) | 18. pszi: | 27/2 (+48%) |
19. zárnyitás: | 2/43 | 20. vadászat: | 17/79 (+11%) | 21. vitalitás: | 7/7 |
22. bányászat: | 40/88 (+1%) | 23. úszás: | 7/78 | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 175 | |||
8. képességpont: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 99 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), szintszívó lények (#9097), kronoelementál (#287), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), öregedést okozó lények (#9095), Üdvhadsereg (#9142), áldott okerón (#336), tleikan főbíra (#512), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,5,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | tűzmágia (#157) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | túlvilág lehelete (#177) |
pestisaura (#210) | a lélek védelme (#57) | óriáserő (#53) | fürkésző szemek (#213) |
erőpajzs III (#127) | állatvédelem (#192) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | férfiak (#998) | pusztító végzet (#106) | >> | nők (#999) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | méregfelhő (#37) | >> | viharóriás (#278) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | pusztító végzet (#106) | >> | erdei rém (#399) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő III (#229) | >> | 30. szintű lényekre | |
pusztító végzet (#106) | >> | tollaskígyó (#635) | pusztító végzet (#106) | >> | rothadó lián (#427) | |
pusztító végzet (#106) | >> | albinó féreg (#529) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pusztító végzet (#106) | >> | káoszpók (#530) | puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
pusztító végzet (#106) | >> | dübörgő bahrot (#479) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vámpírféreg (#782) | |
méregfelhő III (#229) | >> | 34. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | rubin góliát (#473) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 38. szintű lényekre | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | pusztító végzet (#106) | >> | zseléféreg (#453) | |
pusztító végzet (#106) | >> | natharion gólem (#428) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Sshreakza (#496) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | pusztító végzet (#106) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Dreighatran (#523) | méregfelhő III (#229) | >> | csupaszbőrű maclogh (#490) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | káoszszellem (#472) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | 45. szintű lényekre | pusztító végzet (#106) | >> | kísértetvándor (#568) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 45. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | energiapajzs (#103) | >> | Raia angyala (#333) | |
lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (idomítás alatt) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 1) |
2.) Fel kell készülnöd az eljövendő, újabb világégésre. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 királynő, 40 élőholt, 16 vadász, 8 nagymester, 18 parafenomén, 11 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
463 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
10 | fiatalság itala (#473) | 7 | hajító csillag (#939) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 6 | kerek kő (#19) | 1 | kőkés (#6) | |||
2 | kreiton esszencia (#892) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
2 | toxyl (#591) | 1 | tükör (#43) | 36 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 16 | csillagbot (#929) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gyémántplazma (#910) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | káosztiara (#765) | |||
1 | kitintüske (#879) | 1 | kyorg rúnakorong (#767) | 1 | mihlanil érme (#764) | |||
16 | pézsmatökmag (#934) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
5 | ugh méreg (#166) |