Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 19. 15h:06' EZ A 672. JÁTÉKHETED, 564. FORDULÓD 673. játékheted kezdete: dec. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1055 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 78. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 63. varázslatot az 59. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 8. varázslatot a 2. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1099. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 88. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 10. KP: | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (886 darabot) |
bb 938 980 416 | beraksz a bankba a 938. tárgyat (980 darabot) |
ftv 106 44 | felt. tám/véd. varázslat a 106. varázslatot a 44. szörnyet |
ftv 106 45 | felt. tám/véd. varázslat a 106. varázslatot a 45. szörnyet |
v 6 9999 30 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
vps 150 | VP spórolása: 150 |
kre 879 1221 6 | kreálsz a 879. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
hh 1253 473 473 | használod az 1253. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
kf 893 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
fas | felt. ásás |
vv 53 192 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 192. varázslatot a 63. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
vtn 236 | varázslat tanulás: a 236. varázslatot |
be 710 213 127 | bemész a 710. épületbe |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 843 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (79 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kyorg álomherceg testét. (5 támadással 461 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 30 sebzést okozott.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled negatív csapás varázslatot lő rád. 242 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kyorg álomherceg fejét. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 35 sebzést okozott.) Pestisaurád 8 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 242 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 1036, gyógyulás: 6, összesen: -1030 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szellemdarázs testét. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a szellemdarázs fejét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Semmi eredménye! Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A szellemdarázs melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1542, sebződés: 0, gyógyulás: 311, összesen: +311 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 400 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a tleikan házőrző egyik csápját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Pestisaurád működik (3 ép-t sebezve). A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (7 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2456, sebződés: 612, gyógyulás: 456, összesen: -156 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr bal lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (7 támadással 751 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszurkálod a tleikan hadúr ősöreg testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! A pestisaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16797 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 312, gyógyulás: 6, összesen: -306 ÉP}
(Továbbmész...) [270,61] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas karvaly lehet. {egyik sebzési módja: 1x 20d8+135.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (104 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 652 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszurkálod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Pestisaurád 16 sebzést okoz. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 216 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 58 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 68 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. Cápafoggal meghorzsolod a vérszomjas karvaly fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a pestisaurától. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 69 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 3 madártollat. 21737 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2794, sebződés: 1107, gyógyulás: 6, összesen: -1101 ÉP}
(Továbbmész...) [270,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tükörtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Chardonnay. Felfedeztél egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. Szinte csukott szemmel haladsz előre a vakító fény miatt, ami bárhogy is fordulsz, a szemedbe tükröződik. Hosszú idő telik el, míg eléred a lentről kiszúrt rést. Csak pár lépés, és a sötét átjárót magad mögött hagyva egy fényesen kivilágított terembe érkezel. Miközben ráébredsz, hogy a tükörtorony egy egyértelműen idegen civilizáció elképesztő remekműve, arra is rájössz, hogy nem vagy egyedül. Ez egy shokara bogár! {max. életpontja: 1531-1730.}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár testét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 57 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a shokara bogár jobb oldalát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. A shokara bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a shokara bogár bal vállát. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a shokara bogár testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Pestisaurád 9 sebzést okoz. A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A shokara bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
14105 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 90, gyógyulás: 442, összesen: +352 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan ölőművész rusnya testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (65 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan ölőművész bal lábát. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a tleikan ölőművész bal oldalát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) A pestisaura 15 ép-t sebez. A tleikan ölőművész csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan ölőművész rusnya testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. Cápafoggal megérinted a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A pestisaura 13 ép-t sebez. A tleikan ölőművész csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) A tleikan ölőművész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17106 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2437, sebződés: 699, gyógyulás: 6, összesen: -693 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kreiton jótündér testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a kreiton jótündér testét. (7 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a kreiton jótündér jobb oldalát. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Csápjaival a kreiton jótündér lecsap a bal karodra. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a kreiton jótündér bal lábát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a kreiton jótündér bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Ellenfeled 4 pontot sebződik a pestisaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Csápjával megérint a kreiton jótündér. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A kreiton jótündér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 22169 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2358, sebződés: 647, gyógyulás: 434, összesen: -213 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1340 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a P. Vlagyimir fejét. (4 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A lidérced támad! (3 támadással 41 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Gyilkos csapásokat oszt a P. Vlagyimir fegyverével. (3 támadástól 546 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 57 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal megvagdalod a P. Vlagyimir testét. (4 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A lidérced támad! (3 támadással 35 sebzést okozott.) Pestisaurád 16 sebzést okoz. Gyilkos csapásokat oszt a P. Vlagyimir fegyverével. (3 támadástól 573 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2196, sebződés: 1316, gyógyulás: 158, összesen: -1158 ÉP}
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az elfajzott enkala jobb karját. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod az elfajzott enkala bal karját. (7 támadással 691 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod az elfajzott enkala bal lábát. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az elfajzott enkala megcsapja a fejedet. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod az elfajzott enkala fejét. (7 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod az elfajzott enkala bordás testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a pestisaurától. Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 raskhiir bozaka (ld. enc.). 23157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2522, sebződés: 819, gyógyulás: 584, összesen: -235 ÉP}
(Továbbmész...) [271,58] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kísértetvándor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 2150.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1175 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal végigvagdosod a kísértetvándor jobb hátsó lábát. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A pestisaura 17 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal végigvagdosod a kísértetvándor testét. (5 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Pestisaurád 15 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 42 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2092, sebződés: 766, gyógyulás: 184, összesen: -582 ÉP}
(Továbbmész...) [272,57] Továbbra is dombság. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy bumshir óriásmacska. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 10d16+160.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bumshir óriásmacska fejét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Pestisaurád 5 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Vámpírölővel többször eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (7 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pestisaurád 7 sebzést okoz. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 418 életpontot vesztesz.) A bumshir óriásmacska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22196 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2607, sebződés: 817, gyógyulás: 495, összesen: -322 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, szerencse és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris jobb oldalát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a Garmhuun familiáris nyakát. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszurkálod a Garmhuun familiáris testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) A pestisaura 15 ép-t sebez. A Garmhuun familiáris újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 398 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a Garmhuun familiáris bal lábát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Pestisaurád 5 sebzést okoz. A Garmhuun familiáris óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a jobb karodat és oldaladat. (2 támadástól 426 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2491, sebződés: 824, gyógyulás: 0, összesen: -824 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
vpf 150 | VP elővétele: 150 |
v 198 291 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[291,12] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy bo'adhun csapás varázslatot, majd rád küldi. 623 életpontot vesztettél. Ellenfeled hosszú íjjal megcéloz Téged. Feléd repül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéke átfúrja a jobb karodat. (6 támadástól 401 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 1024, gyógyulás: 2, összesen: -1022 ÉP}
be 110 | bemész a 110. titkos labirintusba |
lm 7 7 8 | mozogsz 7 7 8 |
hu 917 | hulladék: 917 |
h 341 | használod a 341. tárgyat |
lm 11 12 | mozogsz 11 12 |
lm 20 14 14 | mozogsz 20 14 14 |
lm 18 18 18 | mozogsz 18 18 18 |
lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 |
h 341 917 20 | használod a 341. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 436 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 436, gyógyulás: 2, összesen: -434 ÉP}
(Továbbmész...) [290,14] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bumshir óriásmacska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 10d16+160.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a bumshir óriásmacska bal vállát. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a bumshir óriásmacska bal első lábát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A pestisaura 11 ép-t sebez. A bumshir óriásmacska többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 370 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-5 varázspont.) Vámpírölővel megdöfködöd a bumshir óriásmacska bal oldalát. (7 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Cápafoggal gyengén megszurkálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A pestisaura 2 ép-t sebez. Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 416 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2165, sebződés: 824, gyógyulás: 510, összesen: -314 ÉP}
(Továbbmész...) [289,15] Még mindig dombos terepen vagy. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Találsz egy pézsmatököt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy épület van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy bumshir óriásmacska. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 2451-2640.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bumshir óriásmacska jobb oldalát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A bumshir óriásmacska csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 373 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 385 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 2061, sebződés: 796, gyógyulás: 180, összesen: -616 ÉP}
szk 490 | keresed a 490. szörnyet |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 103 1 |
* 5. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat |
* 7. BP: | beraksz a bankba a 392. tárgyat (886 darabot) |
ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY) A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg. |
RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY) A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
P. VLAGYIMIR (570. SZÖRNY) P. Vlagyimir a kyorg földre elsőként érkezett, szerencsét próbálni áhítozó kalandozók egyike. Amikor a kyorg átok beteljesült, és ő társaival együtt a kísértetvándorok egyhangú életére kényszerült, a P. új jelentést nyert nevében; többen csak úgy emlegetik: a Póruljárt. Bár kalandozásai során kivívott hírneve a múlt feneketlen ködébe veszett, a Sötét Földön edzett kardforgató tudása továbbra is a régi. T. Vlagyimir nyilatkozta róla egyszer: "Egy méltó névrokon!" |
RASKHIIR BOZAKA (768. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. A bozaka az általuk használt rettenetes fegyver. Mintegy harminc centi hosszú, középen elvékonyodó rúd, amely a megfelelő varázsszavak esetén, a megfelelő kyorg kezében életre kel: mindkét végéből méter hosszú, kék energiacsík ugrik elő, amely úgy vágja az acélt, mint kés a vajat. Kár, hogy te nem ismered sem a megfelelő varázsszavakat, és valószínűleg a megfelelő kyorg sem vagy.... A raskhiir bozaka nem átadható. |
TECHIULAN AMULETTJE (499. TÁRGY) Egy különös, ébenfekete amulett. Lánca valamilyen ismeretlen fémből készült, végén egy állati koponyát ábrázoló apró faragvány fityeg. Nem kétséges, az amulettből sugárzik a gonosz - borsódzó háttal rejted el hátizsákod legtávolabbi zugába, és igyekszel tőle minél hamarabb megszabadulni. |
Erő: | 75 (80) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 75 (81) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 74 (84) | Védekezés: | 136 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/56 év |
Egészség: | 73 (90) | Életpont: | 1377/275 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (90) | Varázspont: | 3642/0 | Pénz: | 20189 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 39/6 | Pszi pont: | 493/160 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 48 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/94 | ökölvívás: | 8/71 | szúrófegyverek: | 48/38 (+6%) |
vágófegyverek: | 32/42 (+5%) | ütőfegyverek: | 31/44 | lőfegyverek: | 25/33 |
dobófegyverek: | 39/17 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (250%) << vámpírkard (#358) (300%) << vámpírölő (#951) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); hajító csillag (#939) (20 -40.); hajító csillag (#939) (41 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/76 | 2. nyomkövetés: | 146/36 (+40%) | 3. lopás: | 20/47 |
4. mászás: | 28/20 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 37/85 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 31/36 |
7. gyógyítás: | 127/35 (+69%) | 8. titkosírás: | 13/54 | 9. felderítés: | 27/98 |
10. szörnyidomítás: | 15/45 | 11. teológia: | 187/49 (+70%) | 12. taumaturgia: | 116/70 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 7/56 | 14. versengés: | 17/69 | 15. harcművészetek: | 8/62 |
16. zene: | 11/59 | 17. szörnyismeret: | 33/69 | 18. pszi: | 27/10 (+8%) |
19. zárnyitás: | 2/43 | 20. vadászat: | 17/79 | 21. vitalitás: | 7/7 |
22. bányászat: | 40/94 (+6%) | 23. úszás: | 7/78 | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 184 | |||
8. képességpont: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 99 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), szintszívó lények (#9097), kronoelementál (#287), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), öregedést okozó lények (#9095), Üdvhadsereg (#9142), áldott okerón (#336), tleikan főbíra (#512), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,5,3) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
tűzmágia (#157) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
túlvilág lehelete (#177) | pestisaura (#210) | a lélek védelme (#57) | óriáserő (#53) |
fürkésző szemek (#213) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | férfiak (#998) | pusztító végzet (#106) | >> | nők (#999) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | méregfelhő (#37) | >> | viharóriás (#278) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | pusztító végzet (#106) | >> | erdei rém (#399) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő III (#229) | >> | 30. szintű lényekre | |
pusztító végzet (#106) | >> | tollaskígyó (#635) | pusztító végzet (#106) | >> | rothadó lián (#427) | |
pusztító végzet (#106) | >> | albinó féreg (#529) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pusztító végzet (#106) | >> | káoszpók (#530) | puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
pusztító végzet (#106) | >> | dübörgő bahrot (#479) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vámpírféreg (#782) | |
méregfelhő III (#229) | >> | 34. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | rubin góliát (#473) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 38. szintű lényekre | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | pusztító végzet (#106) | >> | zseléféreg (#453) | |
pusztító végzet (#106) | >> | natharion gólem (#428) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Sshreakza (#496) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | pusztító végzet (#106) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Dreighatran (#523) | méregfelhő III (#229) | >> | csupaszbőrű maclogh (#490) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | káoszszellem (#472) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kísértetvándor (#568) | pusztító végzet (#106) | >> | 44. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 45. szintű lényekre | pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | energiapajzs (#103) | >> | Raia angyala (#333) | |
lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (idomítás alatt) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 1) |
2.) Fel kell készülnöd az eljövendő, újabb világégésre. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 királynő, 40 élőholt, 16 vadász, 8 nagymester, 18 parafenomén, 11 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
105 | arany (#50) | 9 | bahrot bőr (#938) | 20 | csillagbot (#929) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | hajító csillag (#939) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 28 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | karbin plazma (#199) | 6 | kitintüske (#879) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | nyílvessző (#108) | 20 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | toxyl (#591) | |||
1 | tükör (#43) | 51 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | kerek kő (#19) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | raskhiir bozaka (#768) | 4 | vámpírfog (#1221) |