Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. aug. 28. 9h:19' EZ A 585. JÁTÉKHETED, 565. FORDULÓD 586. játékheted kezdete: aug. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
Starshine a biztonság kedvéért mentális energiát gyűjt, és kifeszít egy pszi-acéltorony pszit maga körül. Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat!
Távolról jégvihar varázslatot lősz az ellenfél irányába. [pszionikus entitás:] 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. [Starshine:] 286 életpontot vesztett. Társad védettsége csökken. [Ezüstkarom:] 70 életpontot vesztett. Társad védettsége csökken. [Kassandra:] 147 életpontot vesztett. Társad védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az ellenfél mentális támadást alkalmaz Starshine ellen: méghozzá egy fehérál.roncsolása pszit. A támadása hatástalan volt. Az ellenfél pszi ragyogás varázslatot lő Starshine irányába. 130 életpontot vesztett. Társad kábán tántorogni kezd.
Kassandra hátat fordít a csatának, és lelép.
Starshine kábító nyilacskát ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Nem találta el. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszionikus entitás testét. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüstkarom a tünde íjjal az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 1 acéltűz nyílvessző. A lövedék becsapódik! Eltalálja a pszionikus entitás masszáját. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet Starshine felé. Társad felkacag - nem hat rá a gonosz praktika. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját.
Starshine támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre nekromanta csókja varázslatot lő. 244 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Starshine nem találta el az ellenfelet! Starshine mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzkéz varázslat. 177 életpontot sebzett. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel gyengén megütögeted a pszionikus entitás testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ököllel Ezüstkarom néhányszor súrolja a pszionikus entitás testét. (9 támadással 1497 életpontot sebezve.) Vércsapolóval Ezüstkarom épp hogy megszúrja a pszionikus entitás testét. (1 támadással 137 életpontot sebezve.) Ezüstkarom mélyen koncentrálva megidéz egy nekromanta ölelés varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 1215 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Ezüstkarom egy tűzkéz varázslatot dob az ellenfélre. 309 életpontot sebzett. Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Starshine felé egy pszi ragyogás. 136 életpontot vesztett. Társad kábán tántorogni kezd. Az ellenfél speciális támadást alkalmaz: Starshine agyán egy fehérál.roncsolása pszi hatás fut keresztül. A támadásnak semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7661 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Starshine-t terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál {Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP, összes sebzés: 4182, összes sebződés: 769}
Bea Melindre egy pszi-acéltorony felrakásával nyit. Starshine a biztonság kedvéért mentális energiát gyűjt, és kifeszít egy pszi-acéltorony pszit maga körül. William Madden néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötte. Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést.
Sistergő Pumpa a biztonság kedvéért mentális energiát gyűjt, és kifeszít egy pszi-acéltorony pszit maga körül. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst.
Bea Melindre pszi támadást indít: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 82 életpontot sebzett. William Madden néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy méregfelhő III. [fertőzött entitás:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Bea Melindre:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Starshine:] A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! [Alex Mad Masterboy:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Ezüstkarom:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. [Clark O'Phane:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Sistergő Pumpa:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Kassandra:] A lény immúnis erre a varázslatra! Távolról jégvihar varázslatot lősz az ellenfél irányába. [fertőzött entitás:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Bea Melindre:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Starshine:] A lény immúnis erre a varázslatra! [William Madden:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Alex Mad Masterboy:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Ezüstkarom:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Clark O'Phane:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Sistergő Pumpa:] A támadása hatástalan volt. [Kassandra:] A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Clark O'Phane ellenfelére háló varázslatot lő. A lény immúnis erre a varázslatra! Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy pukk varázslatot. [Kassandra:] 10000 életpontot vesztett. Üdvözlésképpen egy pukk varázslatot ereszt meg felétek az ellenfél. [Kassandra:] 10000 életpontot vesztett. Kassandra elvérzett.
Bea Melindre vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találta el. Starshine kábító nyilacskát küld az ellenfél felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Nem találta el. William Madden lő a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedék. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. Alex Mad Masterboy teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedék. Ezüstkarom lő a tünde íjjal. Elrepül 1 acéltűz nyílvessző. Pontos célzásának köszönhetően meglővi a fertőzött entitás testét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Clark O'Phane vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény koncentrál egy hangyányit, célpontja Bea Melindre. Társad sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Sistergő Pumpa hatalmasat kiált az ellenfélre: "Dögölj meg!"
Bea Melindre támadását elkerülte az ellenfél. Starshine néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy nekromanta csókja. A lény immúnis erre a varázslatra! Starshine támadását a fürge ellenfél elegánsan elkerülte. Starshine távolról tűzkéz varázslatot lő a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor súrolod a fertőzött entitás masszáját. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ököllel Alex Mad Masterboy gyengén megütögeti a fertőzött entitás testét. (8 támadással 177 életpontot sebezve.) Ököllel Ezüstkarom néhányszor súrolja a fertőzött entitás testét. (8 támadással 1853 életpontot sebezve.) Vércsapolóval Ezüstkarom valamennyire megsebezgeti a fertőzött entitás testét. (3 támadással 416 életpontot sebezve.) Ezüstkarom néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy nekromanta ölelés. A lény immúnis erre a varázslatra! Ezüstkarom távolról tűzkéz varázslatot lő a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra!
Clark O'Phane egy rovarfelhő II varázslatot hoz létre. [fertőzött entitás:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Bea Melindre:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Starshine:] A lény immúnis erre a varázslatra! [William Madden:] A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! [Alex Mad Masterboy:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Ezüstkarom:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Sistergő Pumpa:] A lény immúnis erre a varázslatra! Clark O'Phane mélyen koncentrálva megidéz egy káoszcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. A lény immúnis erre a varázslatra! Clark O'Phane támadását elkerülte az ellenfél.Clark O'Phane ellenfelére tűzkéz varázslatot lő. A lény immúnis erre a varázslatra! Sistergő Pumpa támadását elkerülte az ellenfél. Egy pukk varázslatot dob felétek a másik. [Alex Mad Masterboy:] 10000 életpontot vesztett. Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is egy pukk felétek. [Alex Mad Masterboy:] 10000 életpontot vesztett. Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. Bea Melindre gyógyult. Starshine gyógyult. Gyógyultál 109 ÉP-t. Alex Mad Masterboy gyógyult. Clark O'Phane gyógyult. Sistergő Pumpa gyógyult. A fertőzött entitás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4210 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Starshine kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy gyémántplazmát). {Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP, összes sebzés: 2960, összes sebződés: 40000}
* 1. KP: | makró 1 |
vv 224 363 127 | elmormolod a 224. varázslatot a 363. varázslatot a 127. varázslatot |
hh 1534 1265 1760 | használod az 1534. tárgyat az 1265. tárgyat az 1760. tárgyat |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga díszes potrohát. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a Quwargamanga testét. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Quwargamanga bal középső lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 quwarg teleportgömb. 4373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 969 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 969. tárgyat |
kf 1322 1087 1572 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1087. tárggyal az 1572. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 69. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1618. tárgyat az 1524. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 279. varázslatot a 222. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 123. varázslatot a 184. varázslatot |
tv 98 142 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 142. varázslatot |
vv 443 112 | elmormolod a 443. varázslatot a 112. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 238 578 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
hu 1360 37 396 | hulladék: 1360 37 396 |
hh 1225 605 504 | használod az 1225. tárgyat a 605. tárgyat az 504. tárgyat |
h 1602 29 40 | használod az 1602. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough testét. (8 támadással 298 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a patás tanough jobb első lábát. (8 támadással 709 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a patás tanough testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. A fényaura 8 ép-t sebez. A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 296 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor súrolod a patás tanough rövid lábát. (8 támadással 703 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+70 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a patás tanough rövid lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A patás tanough agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Egy jól irányzott rúgással a patás tanough hátrataszít. (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a patás tanough nyakát. (8 támadással 690 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+69 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a patás tanough testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Fényaurád 8 sebzést okoz. A patás tanough feléd szúr agyarával, de nem talál. A patás tanough megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül.
A patás tanough még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20892 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3386, sebződés: 636, gyógyulás: 311, összesen: -325 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vg'axtol torzító. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 290 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 16 életpontot sebződik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor súrolod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (8 támadással 707 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor megpöccinted a vg'axtol torzító rezgő auráját. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vg'axtol torzító testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A vg'axtol torzító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel párszor megpöccinted a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 25 életpontot sebződik. {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 77 életpontot sebződik. Fényaurád 9 sebzést okoz. A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig).
Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2720, sebződés: 1108, gyógyulás: 225, összesen: -883 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem sav ellen mágia... Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 297 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted az ében sárkány bal szárnyát. (8 támadással 622 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+62 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ében sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az ében sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ében sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Karmait felemelve, az ében sárkány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1411, sebződés: 129, gyógyulás: 88, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [363,66] A terep változik: ismét síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gunymák anyó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy térkaput. Délre egy mópat boly van. Délnyugatra egy életszikla van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia angyala. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 436 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Raia angyala fehér testét. (8 támadással 292 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a Raia angyala fejét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+47 életpont.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod a Raia angyala jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! A Raia angyala vágása nem talált el. A Raia angyala vágása nem talált el. A Raia angyala összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 12320 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 285 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vg'axtol torzító testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. Fényaurád 6 sebzést okoz. A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a vg'axtol torzító rezgő auráját. (8 támadással 561 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vg'axtol torzító testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 66 életpontot sebződik. Fényaurád 13 sebzést okoz. A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor súrolva eltalálod a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 18 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a vg'axtol torzító testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Fényaurád 9 sebzést okoz. Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig).
Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2356, sebződés: 1024, gyógyulás: 207, összesen: -817 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy életsziklát. Találsz egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében sárkány került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled védelem sav ellen varázslattal készül a csatára. Egy jégvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védelmez.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány farkát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyengén megütögeted az ében sárkány óriási karmát. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ében sárkány óriási karmát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. A fényaura 11 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ében sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Az ében sárkány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod az ében sárkány farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 életpont.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Tűzelementálod támad. (15 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Az ében sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ében sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival az ében sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül.
Véres nyál csordul ki az ében sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy fűszertartó, 40 arany, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1464, sebződés: 142, gyógyulás: 101, összesen: -41 ÉP}
al 56 30 | áldozol: az 56. tárgyat a 30. tárgyat |
m 3 4 1 | mozogsz délkeletre, délre, északkeletre |
(Továbbmész...) [363,69] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy lávatavat. Délnyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy talriai behemót lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy jégvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 426 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 513 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A talriai behemót megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a talriai behemót testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A talriai behemót fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 92 kaját. 18195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1823, sebződés: 57, gyógyulás: 110, összesen: +53 ÉP}
(Továbbmész...) [364,68] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Találsz egy lávatavat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Chaar-Lee. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mópat boly van. Északra egy térkapu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rothadó lián közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégvihar varázslatot. 463 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rothadó lián fittyedt levelét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {FM:} Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a rothadó lián fittyedt levelét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a rothadó lián testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápol, de mindhiába. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a rothadó lián testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a rothadó lián egyik csápját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápol, de mindhiába. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1681, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
im | imádkozol |
ek 503 409 65 | t. energia kisütése: 503 409 65 |
[409,65] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tud Ákos irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy amniosz-fát.
be 97 | bemész a 97. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
m 32 6 9 | mozogsz a 9. ponthoz |
ef 20 513 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat az 1087. tárgyat az 1572. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal a 969. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat az 533. tárggyal |
* 7. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 8. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 9. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
ELMEVÉDŐ KRISTÁLY (1603. TÁRGY) Ez a hosszúkás, keskeny kristály csupa él, csupa szöglet. Akárhonnan vizsgálod, semennyire sem szimmetrikus, valahogy mégis szabályosnak, tökéletesnek látszik. Mágikus kisugárzása egyáltalán nincs, de ha mentálszemed rányitod, szinte megvakít a belőle áradó hihetetlen pszi-energia. Sajnos fogalmad sincs róla, hogyan lehetne hasznosítani ezt a tárgyat, de persze azért megőrzöd, hátha jó lesz valamire. A következő alkalommal, amikor egy szörny az érintésével tudatpontot vagy pszi-pontot szívna el tőled, menten meg fogod tapasztalni a kristály hatalmát: csak feleannyi mentális energiát fogsz veszíteni, mint egyébként (ehhez semmit nem kell tenned, automatikusan működni fog). Sajnos a kristály minden közbeavatkozásakor veszít egy keveset az erejéből, és előbb-utóbb hasznavehetetlenné válik. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 71 (95) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 70 (106) | Támadás: | 88 (96) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 80 (103) | Védekezés: | 204 (214) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/44 év |
Egészség: | 72 (95) | Életpont: | 1316/1431 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 70 (103) | Varázspont: | 3181/1798 | Pénz: | 35536 arany | Kép. pont: | 50 |
Tudatpont: | 55/0 | Pszi pont: | 368/133 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/88 | ökölvívás: | 43/76 (+7%) | vágófegyverek: | 31/72 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 38/61 (+5%) | dobófegyverek: | 5/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
409,65 mezőn táborozol, a 97. labirintusban, 1. szinten, 1. ponton |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 364,68 |
Kedvenc táborhely: 409,65 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 71/89 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 94/44 (+13%) | 3. mászás: | 34/74 |
4. csapdakészítés: | 44/74 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 30/12 | 6. gyógyítás: | 76/94 (+69%) |
7. titkosírás: | 7/94 | 8. felderítés: | 38/69 | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 113/46 (+21%) | 11. taumaturgia: | 106/3 (+40%) | 12. szerencsejáték: | 25/34 |
13. versengés: | 28/59 | 14. harcművészetek: | 47/47 | 15. zene: | 65/74 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 77/43 | 17. pszi: | *38/100 | 18. zárnyitás: | 2/17 |
19. vadászat: | 27/1 | 20. vitalitás: | 3/51 | 21. bányászat: | 40/7 |
22. úszás: | 27/40 | 23. főzés: | 28/16 (+10%) | 24. csapatmunka: | 12/72 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 162 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 60 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 10 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 20 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot ), gyilkos mérget (#1265) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ), csalánkoktélt (#605) (max. 20 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), mérg. mihlanil nyilat (#598) (max. 10 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), Lady Amélia (#966), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), sötét kaszás (#591), Ylgoroth (#332), Rém (#315) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165), quwarg bölcs (#7131), quwarg b.háborító (#850), quwarg harcmágus (#851), quwarg agyfürkész (#745), quwarg gigász (#7128), varkaudar őslich (#402), baljós árny (#588), tl'urlang vadász (#610) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás III (#217) | méregsemlegesítés (#14) | Morgan rúnája (#363) |
erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) |
kí koncentráció (#69) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) | fürkésző szemek (#213) |
láth. észlelése (#78) | fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) | jégmágia (#279) |
csapdaészlelés (#222) | az elme hatalma (#123) | varázsszem (#184) | harci induló (#443) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), méregfelhő II (#193), jégvihar (#353) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 67, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
jégvihar (#353) | >> | férfiak (#998) | jégvihar (#353) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | 41. szintű lényekre | energiatüskék (#29) | >> | Lady Amélia (#966) | |
jégoszlop (#231) | >> | quwargok (#9093) | jégoszlop (#231) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
jégoszlop (#231) | >> | Shear'niz'il (#7005) | agykorbács (#97) | >> | fertőzött entitás (#7074) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 67, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ylgoroth (#332) | elektromos pajzs (#51) | >> | fertőzött ent (#403) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | védelem sav ellen (#36) | >> | ősi matéria (#600) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | garmhegyi árny (#619) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnomori rémszolga (#589) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | pszi-acéltorony (#98) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fehér glóbusz (#47) | >> | templomos lovag (#587) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | árnygólem (#586) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | fehér glóbusz (#47) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia angyala (#333) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hidra (#780) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | oldás (#372) | >> | taalru (#249) | |
speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | |
tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 63, pontszámod: 920. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 224 363 127, hh 1534 1265 1760, ek 145 1, le 511 853 969, kf 1322 1087 1572. |
2. makró parancsai: ek 503 208 60, usz 20, im, ef 15 506, szk 762. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 118 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 466 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 16 | bronzhegyű nyíl (#94) | 15 | drótszőr (#37) | |||
4 | fáklya (#36) | 1 | gyilkos méreg (#1265) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
8 | jégkristály (#593) | 1 | jégszilánk (#1128) | 1 | kátrány (#580) | |||
2 | madártoll (#112) | 25 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mihlanil (#539) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 36 | smirglilevél (#29) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | tüske (#22) | 1 | varányszem (#30) | 15 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) | 6 | extra takarmány (#1360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
187 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
2 | aranytű (#272) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ében toboz (#578) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 29 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
33 | isteni könnycsepp (#260) | 90 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | mihlanil nyíl (#597) | 2 | nehezék (#258) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
5 | sárkánypikkely (#292) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | |||
5 | ugh méreg (#166) |