Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 17. 9h:39' EZ A 824. JÁTÉKHETED, 566. FORDULÓD 825. játékheted kezdete: máj. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1173 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 820. tárggyal az 1210. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 4. varázslatot a 16. varázslatot a 157. varázslatot |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
ef 20 502 | energia fejlesztése 20 |
fkt 312 999 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (999 darabot) |
fkt 582 100 1 | felt. készítesz az 582. tárgyat (100 darabot) |
vv 73 73 112 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
fkt 19 2 | felt. készítesz a 19. tárgyat (2 darabot) |
ek 289 20 | t. energia kisütése: 289 20 |
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt.
fa 1159 1746 10 | feladod az 1159. tárgyat az 1746. kalandozónak (10 darabot) |
fa 610 4280 1 | feladod a 610. tárgyat a 4280. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1087 2745 1 | feladod az 1087. tárgyat a 2745. kalandozónak (1 darabot) |
fa 392 1746 2 | feladod a 392. tárgyat az 1746. kalandozónak (2 darabot) |
fa 310 2745 3 | feladod a 310. tárgyat a 2745. kalandozónak (3 darabot) |
fa 642 2745 60 | feladod a 642. tárgyat a 2745. kalandozónak (60 darabot) |
le 969 948 | leveszed/lerakod a 969. tárgyat a 948. tárgyat |
kf 722 615 1104 | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 615. tárggyal az 1104. tárgyat |
kf 1375 | kézbeveszed/felveszed az 1375. tárgyat |
be 710 138 19 | bemész a 710. épületbe |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {FM:} Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A borzalmas varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Jól harcoltál! (+64 varázspont.) 1821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 2, gyógyulás: 65, összesen: +63 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl és egy arany. Kiváló munka volt (+64 varázspont). 1821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 12, gyógyulás: 66, összesen: +54 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {FM:} Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A borzalmas varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. Varázserőd töltődik (+33 varázspont). 1886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (47 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos jobb karját. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3093 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 67, gyógyulás: 64, összesen: -3 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 119 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar hadúr vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 16, gyógyulás: 63, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tompítás védett meg.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán bal oldalát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {FM:} Pengepajzzsal megcsapod a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 16, gyógyulás: 49, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar hírnök került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {FM:} Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar katona nyakát. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a varkaudar katona jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar katona jobb lábát. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar katona jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 varkaudar csontot. 7150 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1468, sebződés: 171, gyógyulás: 234, összesen: +63 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1552 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 21, gyógyulás: 32, összesen: +11 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {FM:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 18, gyógyulás: 35, összesen: +17 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 17, gyógyulás: 33, összesen: +16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2925 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy mantikór. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [201,115] A domb lábánál ritka erdő kezdődik.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 130 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester jobb oldalát. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {FM:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2023 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1912 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [200,113] A bozótost ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tímárkunyhót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy elpusztított borkonyó cserjét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csataremák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a csataremák testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák bal oldalát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csataremák testét. (8 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {HD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csataremák jobb oldalát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1724, sebződés: 154, gyógyulás: 134, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Felismered a közeledőt. Csak egy vark. kardtáncos. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (8 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos jobb lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8291 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 212, gyógyulás: 175, összesen: -37 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {FM:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 24, gyógyulás: 34, összesen: +10 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 21 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 23, gyógyulás: 40, összesen: +17 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {FM:} Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A borzalmas varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megütöd a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a nőstény varkaudar jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3135 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
v 198 199 123 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Utad során felfedezel egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Tárgyaidat lepakolod a tengerparti homokba ásott lyukba, majd be is temeted, hogy rajtad kívül senki se találhasson rá. Aztán úszni kezdesz befelé. A parttól távolodva gyorsan mélyül a tenger, és a víz hőmérséklete is meglehetősen meredeken ível lefelé. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy vízdémon intéz feléd kihívást. [védettséged: 70]
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {FM:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon jobb oldalát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2772 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 62, gyógyulás: 3, összesen: -59 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 351 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {HD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku bal lábát. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2049 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 382, gyógyulás: 54, összesen: -328 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon ocsmány fejét. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2679 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 67, gyógyulás: 54, összesen: -13 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. {FM:} Kampós acélszigonnyal eltalálod a triton nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 184, gyógyulás: 73, összesen: -111 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor keményen megütöd a purifikátor császár testét. (7 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {FM:} Pengepajzzsal megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár bal oldalát. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 36, gyógyulás: 98, összesen: +62 ÉP}
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
v 181 185 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,105] Lakott területre érkeztél.
kt 259 1 | elkészíted a 259. tárgyat (1 darabot) |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 112 161 | elmormolod a 112. varázslatot a 161. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 956. tárggyal az 531. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 215 17 |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY) A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted. |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
Erő: | 78 (103) | Szint: | 47 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 71 (75) | Támadás: | 76 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 78 (75) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 42/60 év |
Egészség: | 66 (76) | Életpont: | 1145/1351 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 72 (1) | Varázspont: | 2005/304 | Pénz: | 356 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 23/3 | Pszi pont: | 269/261 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 25/17 (+4%) | ökölvívás: | 36/95 (+6%) | szúrófegyverek: | 38/14 |
vágófegyverek: | 32/10 (+2%) | ütőfegyverek: | 3/23 | lőfegyverek: | 15/74 |
dobófegyverek: | 39/83 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20%; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 71/78 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 137/0 (+45%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 28/0 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 33/29 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/76 |
7. gyógyítás: | 61/77 | 8. titkosírás: | 5/56 | 9. felderítés: | 36/68 (+19%) |
10. szörnyidomítás: | 19/38 | 11. teológia: | 160/85 (-989%) | 12. taumaturgia: | 106/51 (-482%) |
13. szerencsejáték: | 6/36 | 14. versengés: | 13/9 | 15. harcművészetek: | 36/37 |
16. zene: | 18/69 | 17. szörnyismeret: | 39/8 | 18. pszi: | 37/2 (+103%) |
19. zárnyitás: | 2/95 | 20. vadászat: | 7/92 | 21. vitalitás: | 1/90 |
22. bányászat: | 40/16 | 23. úszás: | 44/46 (+25%) | 24. csapatmunka: | 2/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 80 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme fölénye (#116) |
nagyobb agypajzs (#120) | láth. észlelése (#78) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | tűzmágia (#157) |
a lélek védelme (#57) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | energiaspirál (#232) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
lángcsóva (#31) | >> | 20. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIX. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 158. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
93 | arany (#50) | 60 | áldott kő (#642) | 15 | azúrharmat (#1161) | |||
2 | galachmit (#310) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégisten amulett (#1087) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | mászó-karperec (#392) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 10 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
19 | víz (#27) | 1 | pszi katalizátor (#610) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 5 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
15 | ében toboz (#578) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kerek kő (#19) | 3 | lótuszvirág (#447) | 25 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 13 | nyílvessző (#108) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szopókő (#259) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) |