Seeva Alyarna 58. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. júl. 16. 9h:09'
EZ A 415. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
416. játékheted kezdete: júl. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5918
SZÁMLA : #5354
ZSETONOK : 1250
Extra forduló: 18 |
|
SEEVA ALYARNA KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,63] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
találkozol Sh'Rusrun-Oxeval. Raia hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy csontamulettet,
egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy
örökkéval. rubinját, egy rejtõköpenyt és egy vassisakot, egy vasvértet visel. Felszerelését egy kocsmai verekedõ trófea, egy
pordémon trófea és egy fagyféreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: fényt tükrözõ kristály vizû tó. Jobb kezében egy
vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy
jó jellemûvel állsz szemben! Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 2. napon megintcsak összefutsz Sh'Rusrun-Oxeval.
Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után
folytatod utadat.
Kocsusz mentális üzenete érinti elmédet: A KT taglétszáma jelenleg 27, de van, aki még nem lépett be. Még 33 tagot
tudunk felvenni. Kocsusz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 2384. Vegyétek fel vele a
kapcsolatot. Kocsusz szavait hallod a tudati teret fürkészve: Új tag lépett be a KT-ba: 5918. Vegyétek fel vele a kapcsolatot.
Kocsusz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 1771. Vegyétek fel vele a kapcsolatot.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod,
megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színû pecsétjén. High Density neve is ott szerepel. Kíváncsian
bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 lánckesztyût.
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal
meg egyikõtök sem. Végül Õ mosolyodik el elõször, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed,
hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon
hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+10 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+31 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1
új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy drótszõrû pincsi nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a
pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 182.]
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat
| Használod a tárgyat. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 182.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A
gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító
energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 172.]
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat
| A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erõsödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád
tovább erõsödik. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
f 231 | kísérletezel a 231. tárggyal
| Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idõ... Ez az, maestro!
Kitaláltad, hogy hogyan csinálhatsz furulyát. (ld. enc.) 66 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 162.]
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal
| Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idõ... Semmi újat nem sikerült
kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 152.]
h 92 | használod a 92. tárgyat
| A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz,
majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 1 életpontot
sebeztél. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a topránypolip
egyik csápját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a topránypolip testét. (1 támadással 10
életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot.
(ld. enc.) Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 138.]
kt 249 | elkészíted a 249. tárgyat
| Legyártottál 1 bumerángot. [12 pontot használtál fel, van még 126.]
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
| Elõkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
fog 73 219 | elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
ef 1 | energia fejlesztése 1
| Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez
még 55 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 116.]
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod elõtt, a kúp oldalán:
Könnyedén lenyelheted, de oly könnyen nyel el õ is téged.
[5 pontot használtál fel, van még 111.]
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
| [78,62] Szûnni nem akar a zöld síkság. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy gátvakond.
Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond testét. (1
támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a gátvakond fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A
gátvakond karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést
hallat, majd eldõl.
54 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy
egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye
van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha
odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Leszüretelsz
egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd
lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 2
életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sörényes ubuk
testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû
lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2
támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 3 életpontot
sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa a levegõben csattan. Bronzhegyû lándzsával megdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1
támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sörényes ubuk bal középsõ lábát. (1 támadással 4 életpontot
sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül,
rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 5 ubuk tüskét. (ld. enc.) 290 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes
nem felismerhetõ nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [78,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. (Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: garokk
szagot érzel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a
vermet gallyakkal. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Tágranyitott szemmel,
majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy a garokk megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy õ túl éber.
Talán majd legközelebb! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Elõtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletrõl folyik délnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Ahogy
sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen
istené lehet. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel
figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény,
Tars Tarkasz lábát masszírozza. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [77,60] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Szemedet
összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet.
Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megvizsgálod a talajt. Nem
túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [60 pontot használtál fel, van még 51.]
fl | lopsz parancsok törlése
| Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot!
A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 46.]
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
| [76,60] Meredekebbek már a lejtõk: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben
egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél
egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz.
Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy
megismerhetõ (kb. 2 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek
északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes
törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû elf férfival. A bõre kreolszínû. Elsõ pillantásra észreveszed, hogy egy
míves lant van nála. Fairlight tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronz fejpántot, egy ezüst papi karkötõt,
egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbõr kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy
sárga erõövet és egy smaragd védõgyûrût, egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy kérõdzõ etra trófea, egy kardfogú
fülemüle trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög
tart. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Összeismerkedtek. Az
õ neve Öngyilkos Álom. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Továbbmész...) [75,60] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A feléd lépkedõ lény meg sem
próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevõ. Nyugodtan
várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Ez
mellément. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az
emberevõ jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az emberevõ bal lábát. (1
támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevõ megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot
vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Fürge ellenfeled elegánsan
elkerülte támadásodat. Az emberevõ karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felfedeztél egy mély szakadékot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb
nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Macskaszemû Marion egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan
hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi
(kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó
nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss
alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat,
amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [74,59] Épületek tûnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM
FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen
lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fõutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy
teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami
alattomos lény mûve lehet. Találsz egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy
fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad
valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: "
Aranysárkány és Rend hívei! Erõnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Megpillantasz egy körberajzolt
ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy útonálló. Megvetõ
mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielõtt közelharcba
bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen
meglõtted az útonálló bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre
támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed az útonálló jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy
hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült
teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85
tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy
feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem mindig az erõ a nyerõ! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENÕ! U.M.A.
(5569) az ÁRNYMENÕ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor
(690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemû gnóm férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Egy bíbor erõövet, egy fekete
bõrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy sötét kámzsát és egy szürke bõrkesztyût, egy
vassisakot visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy uzbány trófea és egy süvítõ rája trófea teszi egyedivé. Jobb kezében
egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Összeismerkedtek. Az õ neve Jólvanovits
Morgó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok
egymásnak, aztán továbbállsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy
cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon-e tábla az õsi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és
Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Õsi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [36 pontot használtál
fel, van még 10.]
vtn 32 | varázslat tanulás: a 32. varázslatot
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
tv 32 30 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 30. varázslatot
| Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. 30. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
szk 68 | keresed a 68. szörnyet
| A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy móleont. Bár nem hallottál még róla, hogy
ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 10.]
v 15 135 2 | elmormolod a 15. varázslatot
| 6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 10.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Szomorúan látod,
hogy orgyilkos tõröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre
a sugárzás már nem annyira erõs, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tõrt, hogy náluk ez nem történt meg? Ez a nap
kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerõ) Kimerülve a
megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A
megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következõ körben
tehát 203 pontot költhetsz el.
LÁNCKESZTYÛ (230. TÁRGY)
Ezt a kesztyût harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyû kézvédõ aránylag
könnyû, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet.
|
FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygõte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy
acélpengõkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod.
Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelõre fogalmad
sincs, hogy mire jó ez a hangszer.
|
RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az õrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézbõl ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belõle? Talán nem volt nála elég réz.
Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.
|
UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsõbõl kilõdd õket. Ha van fúvócsöved, add ki a
KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésû lövedékekkel fogsz mészárolni.
|
KARAKTERLAP |
Seeva Alyarna, egy hosszú aranyhajú, kék szemû ember nõ vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Sheran ministránsa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (12). Ez az 58. fordulód.
Erõ: | 18 (20) | | Szint: | 10 | | Merészség: | 6/5 | | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 25 | | Támadás: | 9 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 13 | | Védekezés: | 16 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (16) | | Életpont: | 150/90 | | Jellem: | semleges (+18) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | | Varázspont: | 111/6 | | Pénz: | 111 arany | | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 10/0 | | | | | | | | EFejl: | 1 |
|
Eddig összesen 127 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 684 TP-t kaptál. Jelenleg 13137 TP-d van. A következõ szinthez még 3863 TP szükséges. Trófeáid: halálmadár, orgyilkos, karmazsin huhogó.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 2 | | szúrófegyverek: | 7 | | vágófegyverek: | 10 |
ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 2 | | dobófegyverek: | 6 (+1) |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyû lándzsa (#87) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 8 | | 2. nyomkövetés: | 15 | | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 3 | | 5. csapdakészítés: | 5 (+1) | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 17 | | 8. titkosírás: | 1 | | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 3 | | 11. taumaturgia: | 2 | | 12. versengés: | 2 |
13. szörnyismeret: | 3 | | 14. zárnyitás: | 1 | | 15. vadászat: | 7 |
16. bányászat: | 2 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4575. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
manifesztátor (#124), süvítõ rája (#113) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
4. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezõn keresztül. |
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.] |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
1 | | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) |
1 | * | vas fejpánt (#408) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | * | bumeráng (#249) | 13 | | kerek kõ (#19) |
1 | | kõkalapács (#13) | >1 | | kõkés (#6) | 1 | * | mandibulakasza (#127) |
1 | | parittya (#18) | 1 | * | rövid kard (#171) | 5 | | ubuk dobónyíl (#138) |
5 | | ubuk tüske (#131) | 7 | | vas dobónyíl (#189) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
2 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | dobóháló (#221) | 1 | + | Éjmágus tükre (#1100) | 6 | | kaja (#2) |
1 | | kötél (#92) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | | rézkulcs (#75) |
1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | tüskecsapda (#242) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 16] |
4 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 48] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] |
1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
1 | | sullár hólyag (#168) | [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] |
1 | | uzbány csõr (#169) | [benne 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3] |
2 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 15 | | álompor (#396) | 1 | | csuklyavirág (#133) |
9 | | drótszõr (#37) | 1 | | evaporõr háj (#105) | 3 | | fabontó (#106) |
3 | | fekete gyöngy (#99) | 2 | | gromak bõr (#268) | 24 | | gyöngymangó (#135) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | királygyík bõr (#44) | 1 | | kõszem (#304) |
2 | | lapkorong (#80) | 4 | | madártoll (#112) | 3 | | mákrózsa virág (#56) |
2 | | ormánygõte csont (#21) | 3 | | ovimon-bogyó (#207) | 7 | | pirkit (#153) |
1 | | rézdarab (#70) | 21 | | sallank karom (#128) | 7 | | smirglilevél (#29) |
7 | | sünmedve tüske (#14) | 1 | | surranó kígyó bõr (#47) | 7 | | tigroszlán fog (#63) |
2 | | vapár ág (#110) | | | | | | |
|
Összsúly: 56.72 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | lajhár csont (#236) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) |
3 | | smirglilevél (#29) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | bumeráng (#249) | 2 | | kaja (#2) | 1 | | rézkulcs (#75) |
5 | | ubuk tüske (#131) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698),
vaskohó (#155), fõutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130),
Jólvanovits Morgó (4321. kalandozó)
(75,60) emberevõ (#119), mély szakadék (#154), mûvészi porolit (#720), világítótorony (#156)
(76,60) világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Öngyilkos
Álom (3297. kalandozó)
(77,60) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155)
(77,63) topránypolip (#86)
(78,61) garokkok (#73), patak, oltár, szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720)
(78,62) gátvakondok (#57), oltár, 44. jellempróba, sörényes ubuk (#89)
|