Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jún. 8. 19h:00' EZ A 89. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 90. játékheted kezdete: jún. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2278 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
v 6 999 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
tps 5 | TVP spórolása: 5 pontért |
vps 30 | VP spórolása: 30 |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az emberevő fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [16,-15] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő szeppent rákfatty mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty jobb első lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
kt 161 1 | elkészíted a 161. tárgyat (1 darabot) |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány bal oldalát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az uzbány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [14,-16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy gumifát. Látsz egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a törpemammut testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a törpemammut fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [13,-16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rájanyék közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a rájanyék farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [13,-18] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy nekrofunt. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy garokk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a garokk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a garokk testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
jlk 1424 | jelszó kimondása 1424 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza hártyás szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza bal hátsó lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a massza testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 585 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [12,-20] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Felfedeztél egy gumifát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
im | imádkozol |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
tpf 50 | TVP elővétele: 50 pontért |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: tf 4 10 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
* 2. BP: tf 4 10 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
* 3. BP: tf 4 10 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 4. BP: tf 4 10 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY) Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér. |
RENGETEG TÁRGY Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA. DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad. EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot. AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz. Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat! |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 16 | Szint: | 15 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 217/217 | Jellem: | jó (71) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 | Varázspont: | 101/1 | Pénz: | 36 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
67,66 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 109 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 18 | 3. mászás: | 7 (+1) |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 18 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 4 | 11. taumaturgia: | 1 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | 14. szörnyismeret: | 3 | 15. zárnyitás: | 2 |
16. vadászat: | 2 | 17. bányászat: | 3 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 13 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), kavadu iszákot (#25) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 99 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
alpesi tehén (#91) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), férfiak (#998), nők (#999), purifikátor (#157), karmos tankány (#137), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (teljesítve) |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): többek közt 212. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 41, 53. |
Összsúly: 39.63 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 14 | pirkit (#153) | 7 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 9 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 4 | tüske (#22) | |||
2 | uzbány csőr (#169) | 7 | víz (#27) |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | |
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|