Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 4. 9h:14' EZ A 1932. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD 1933. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2569 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 8 |
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
be 67 | bemész a 67. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 37 37 37 | mozogsz 37 37 37 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a sírlidérc jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 33, gyógyulás: 5, összesen: -28 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 211 0 0 |
v 453 230 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
flh 14 350 1 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 350. tárggyal (1 darabot) |
lm 38 38 39 | mozogsz 38 38 39 |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Esszenciakristályt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 esszenciakristály. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A lényen szikrázó mágikus energiák futnak végig! Mágikus energiája sisteregve távozik. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
flh 14 849 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 849. tárggyal |
t 156 | támadod a 156. szörnyet |
t 145 | támadod a 145. szörnyet |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
fkt 2125 1 | felt. készítesz a 2125. tárgyat (1 darabot) |
m 2 8 3 | mozogsz keletre, északra, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a bunthar jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [134,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [135,56] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim egyik csápját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a vérfürdető magszim bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 211 0 0 |
v 453 230 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 etra hályog. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [137,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [138,56] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 211 0 0 |
v 453 230 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
mak 1 3 7 | makró 1 3 7 |
m 3 3 | (makró mentése:) mozogsz délkeletre, délkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar farkát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a bunthar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bunthar rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [140,58] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kharón Nan Akherón, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északra látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy érző szívű dromedár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
m 2 2 2 | (makró mentése:) mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 1 1 1 | (makró mentése:) mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
m 3 3 0 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
be 605 | bemész a 605. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 15.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 27, 7.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Figyelmeztetés: A megterheltséged meghaladja a 75%-ot. Amennyiben ez 100% fölé megy, a mozgásod 20%-kal többe fog kerülni (alapesetben 10 helyett 12 pontba, barlangokban 5 helyett 6 pontba). Ha a 150%-ot is meghaladja, a mozgásod 50%-kal több pontba fog kerülni, ezenkívül lesz -4 támadásod harcban. 200% fölött a mozgás kétszer annyi pontba kerül, -8 támadásod van, és kör végén automatikusan eldobálod a súlyfelesleget (kezdve azokkal a tárgyakkal, amelyek kevésbé értékesek, és több van belőlük). A teherbírásod az erő függvénye.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 139 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
Erő: | 13 (34) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 16 (49) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 16 (33) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (30) | Életpont: | 429/429 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 18 (42) | Varázspont: | 248/70 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 16 |
Pszi pont: | 18/18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12 (+1) | vágófegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 11 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -8.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (9 -13.); ében dobónyíl (#849) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 100 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 4 (+1) | 3. csapdaészlelés: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 1 | 5. taumaturgia: | 2 | 6. pszi: | 2 |
7. vadászat: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
1. sebzés bónusz: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
készítesz uszonyt (#2125) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
vadászkutya (#143), sullár (#101), roguena (#779) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve) |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): 68. labirintus (140,13). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
HŐSTETTEID |
Részt vettél a kiégett földes II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2908, pontszámod: 62969. |
A II. toronyháborúban összesen 392 győzelmet arattál, ezzel 13983 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1451, a megölt vezérek száma: 29, a pontszámod: 499 425. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 284, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 14, a pontszámod: 84 352. |
Részt vettél a kiégett földes III. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1442, pontszámod: 62 093. |
2017. I. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 313 10, h 1133, h 1269, h 248, h 1945, m 3 3, m 2 2 2, m 1 1 1, tf 1 10. |
Összsúly: 159.45 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | célzóvíz (#1945) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | fáklya (#36) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 1 | varázskő (#305) | 3 | víz (#27) | |||
9 | sáfránypor (#211) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 2 | bunthar bőr (#733) | 1 | csontpálca (#329) | |||
3 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | tankány karom (#237) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|