5. forduló, 7. forduló, Sharin Aldor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 6. 11h:28'
EZ A 12. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD
13. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2795
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ALDOR KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,100] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy göndör aranyhajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Kíséretébe tartozik egy Quwaxotix nekromanta. Tharr tanítványa. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy ezüst éjmedált, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy quwarg ősmágus trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. {max. életpontja: 682.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tapírnyúzó Carmen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 7. napon összeakadsz Sharin Eltonnal. Kíséretét alkotja egy Tguarkhan varázsló. Elenios apostola. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyűt, egy adamantit páncélt, egy adamantit sisakot, egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy csontamulettet, egy ezüst éjmedált, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy tektonikus kvatáns trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy brutális morf trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy méregfogat tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst éjmedált, egy féregíz nyakpántot, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy Dögvész trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kőkés. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 31.}
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dornenai Ilidan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 8. napon megintcsak összeakadsz Sharin Eltonnal. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Tapírnyúzó Carmen, amikor összefutottatok, adott neked 2 vizestömlőt, egy deus ex machinát és 50 aranyat. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drótszőrű pincsi nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 123.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[106,100] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Észreveszel egy templomot. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy vadász varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [105,99] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar mágus. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. [18 pontot használtál fel, van még 105.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 75.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[104,98] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy varkaudar mágus. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 66.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. [6 pontot használtál fel, van még 60.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[103,97] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a varkaudar nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Mandibulakaszával megkarcolod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették.

(Továbbmész...) [102,96] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy uzbány. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [103,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leona hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy alpesi tehén. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sóhajtó dorony. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[27 pontot használtál fel, van még 33.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[102,94] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Sűrű szárnycsattogtatással egy proteinfecske távolodik. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Találsz egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy süvítő rája közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kharón Nan Akherón előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [100,92] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. [30 pontot használtál fel, van még 3.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 136 pontot. A következő körben tehát 136 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sharin Aldor, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight híve vagy. Ez a 6. fordulód.

Erő: 14 Szint: 4 Merészség: 6/5 Magasság: 163 cm
IQ: 18 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 12 (15) Védekezés: 24 Menekülés: 40 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 12 Életpont: 79/72 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 2
Szerencse: 17 (21) Varázspont: 0/0 Pénz: 1039 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 9/0
Eddig összesen 4 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 392 TP-d van. A következő szinthez még 108 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,92 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 120

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2 (+1)
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. harcművészetek: 1
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 1 15. pszi: 1
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 4 18. vitalitás: 1
19. bányászat: 1 20. testépítés: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) feltámadás (#168)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * elit csatavért (#295) 1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 * kvatáns pajzs (#1829) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzpenge (#126) 1 * bumeráng (#249) 1 kőkalapács (#13)
1 * mandibulakasza (#127) 1 + vadászkés (#1264) 1 varkaudar szablya (#516)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * umbatari karkötő (#278)
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
8 áldott kő (#642) 1 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
1 deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 101 kaja (#2)
1 szeksztáns (#32) 2 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
5 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 60]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) 1 ilkin érc (#232) 10 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 1 lapockacsont (#33) 33 mákrózsa virág (#56)
2 mocsári penke (#148) 6 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69)

Összsúly: 40.19 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
6 mákrózsa virág (#56) 3 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
(100,92) egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393)
(101,93) süvítő rája (#113), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(102,94) proteinfecske (#139), márványtorony (#175), 25. jellempróba, Fairlight oltár
(102,96) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár
(103,95) Fairlight oltár, oltár, szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, művészi porolit (#720), alpesi tehenek (#91), sóhajtó dorony (#112)
(103,97) varkaudar (#64), 46. jellempróba, Raia oltár
(104,98) varkaudar mágus (#128), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), oltár, 43. jellempróba
(105,99) varkaudar mágus (#128), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(106,100) patak, tündöklő szobor (#1587), oltár, vadász varkaudar (#108)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Javítottunk egy, a síkok gyémántjával kapcsolatos hibát. Ezentúl, ha a síkokon kívülr‹l teleportál valaki egy síkos kutatni-, vagy másznivalóba, akkor is talál gyémántot. Illetve ha a síkokról teleportál egy nem síkos helyre, akkor nem talál.
* - Ezentúl a csatornától keletre a belföldi "tenger mez‹kön" (ideértve a tengerszemeket és a Kiégett Földek tavait ) nem lehet úszni, így nem sül ki a FUSZ parancs sem.

Üzenet küldése a karakternek