Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. máj. 31. 17h:32' EZ A 137. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 138. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4491 SZÁMLA : XXXX |
ba 368 | nem támadod a 368. szörnyet |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 4 2 | kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a bal kezedbe |
tf 4 1 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
(Továbbmész...) [72,55] Tovább barangolsz a fák között. Ez Hrók erdejének a széle. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmazsin huhogó lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
kt 108 10 | elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 2 rézkulcs annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az útonálló bal karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,58] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,59] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista bal oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször eltalálod a troll ritualista testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY) A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható. |
RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY) Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér. |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
BÁNYÁSZAT A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet. |
EDZŐCENTRUM (2728. TEREPTÁRGY) Szép kis edzőcentrumot építettek ide, a város szélére. Van itt minden, ami ahhoz kell, hogy fizikailag és szellemileg fejleszd magad. Külön részleg súlyzókkal, fekvőpadokkal az erőd fejlesztésére, bonyolult akadály pályák az ügyességed javítására, táplálkozási tanácsadó az egészségesebb életért, egy fejtörő sarok, ahol az elmédet edzheted. Nem véletlen, hogy forgalmas hely, amikor nyitva van, minden kalandozó előszeretettel látogatja. Ráadásul egy fegyveres gyakorlótér is megtalálható itt, ahol bármilyen fegyverrel gyakorolhatsz a pihenőidőkben. Sok időd nem jut rá, de azért mindig szakítasz ránéhány percet. Az edzőcentrumok csak időszakosan vannak nyitva. Játéktechnikai információk: Az edzőcentrumot automatikusan használod, ha azon a mezőn TF-elsz. Ilyenkor 20%-kal jobban fejlődik az adott tulajdonságod, ami összeadódik, minden hasonló hatással. Egy fordulóban max. 200 TVP-t tudsz edzőcentrumban tölteni. A további TF-elések már a normális szabályok szerint zajlanak. Az edzőcentrumban történő TF-elésed alatt megölt minden 15. szörny 1%-kal fejleszti a legkisebb fegyverszakértelmedet a szúró, vágó és ütő/ököl közül. Az edzőcentrumot csak akkor használhatod, ha éppen fut az aktuális miniesemény. |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY) A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). A HU 1 1 1 paranccs az összes tárgyról törli a HU beállítást. |
Erő: | 23 | Szint: | 15 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 148/148 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 188/143 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 125/0 | Pénz: | 48 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 19 | lőfegyverek: | 12 |
dobófegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
75,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1492 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 (+1) | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 3 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 7 | 9. teológia: | 3 |
10. taumaturgia: | 8 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. vadászat: | 8 (+1) | 14. bányászat: | 1 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 16, max: 50) |
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), kérődző etra (#368) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel számomra két grifftojást. |
2.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 41, 53. |
HŐSTETTEID | ||
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 1549 |
Összsúly: 52.06 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaktusztüske (#114) | 10 | madártoll (#112) | 1 | rézkulcs (#75) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | huhogó bibe (#332) | 1 | kaja (#2) | |||
10 | nyílvessző (#108) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 1 | rézdarab (#70) | |||
4 | víz (#27) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | acélkolosszus (#35) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
gitonga (#76) | bombagoly (#79) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | xirnox (#122) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | élőholt mirg (#135) |
karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) |
pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) | sírlidérc (#172) |
karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) |
drónkeselyű (#208) | massza (#217) | óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | khór darázs (#348) |
északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | bíbor szulfagor (#358) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) |
kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | varkaudar kölyök (#685) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | köpködő bruhatag (#773) | Pikoló (#7010) | halálos morf (#7618) |
harcias morf (#7619) | brutális morf (#7620) | lomha morf (#7621) | védelmező morf (#7622) | mágiamorfáló (#7623) |
domináns morf (#7624) | éltető morf (#7625) | változatos morf (#7626) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) |
lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) |
gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézsisak (#72) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) |
lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpajzs (#98) |
fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | nyílvessző (#108) |
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | göcsörtös bunkó (#123) | mandibulapenge (#125) |
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | grok-képződmény (#149) |
vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | vassisak (#160) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) |
harci kalapács (#174) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) |
mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | mérg. vas dobónyíl (#190) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) | dobóháló (#221) |
orgyilkos tőr (#225) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | lajhár csont (#236) |
tankány karom (#237) | tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | varkaudar páncél (#294) |
elit csatavért (#295) | varkaudar csizma (#317) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | mutáns csont (#331) |
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) |
törpe bánya (#435) | ónix masszavadító (#438) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) |
nektoraf faggyú (#667) | szulfin (#676) | szulfagor agyar (#677) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
tűzfény (#686) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) |
varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | fűszerkeverék (#1170) |
malom (#1204) | malomkő (#1205) | bruhatagnyelv (#1230) | titanitdukát (#1480) | varkaudar fellegvár (#1821) |
varkaudar barlang (#2200) | argumérc (#2632) | edzőcentrum (#2728) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |