Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 4. 15h:27' EZ A 805. JÁTÉKHETED, 606. FORDULÓD 806. játékheted kezdete: máj. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
h 473 10 | használod a 473. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
hu 425 881 1520 | hulladék: 425 881 1520 |
hu 884 618 56 | hulladék: 884 618 56 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kb 128 1 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (1 darabot) |
vv 53 139 73 | elmormolod az 53. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát.
ve 158 1 | megveszed a 158. tárgyat 1 |
ve 180 5 | megveszed a 180. tárgyat 5 |
m 1 7 4 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 306 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc rothadó alakját. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Méniach kardjával párszor kilyukasztod a gothag döglidérc rothadó alakját. (8 támadással 1328 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kicsit megvágod a gothag döglidérc jobb karját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2016, sebződés: 114, gyógyulás: 4, összesen: -110 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 607 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó borzalom elővillanó darabját. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Méniach kardját a másikra rontasz. Méniach kardjával kegyetlenül összevagdalod a rothadó borzalom testét. (8 támadással 1382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+277 életerő). Transzformálsz! (+138 varázspont.) Kyorgölő pengével megvagdalod a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A rothadó borzalom mancsával oldalba lök. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 119 életpontot vesztettél. Méniach kardjával épp hogy eltalálod a rothadó borzalom bal oldalát. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő pengével súrolod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rothadó borzalom, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 117 életpontot vesztettél.
Véres nyál csordul ki a rothadó borzalom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23542 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2988, sebződés: 984, gyógyulás: 424, összesen: -560 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 617 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó borzalom testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Méniach kardját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Méniach kardjával többször mélyen végigmetszed a rothadó borzalom testét. (8 támadással 1306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+262 életerő). Transzformálsz! (+130 varázspont.) Kyorgölő pengével megvagdalod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Félrehajolsz, de a rothadó borzalom karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 112 életpontot vesztettél. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2728, sebződés: 479, gyógyulás: 362, összesen: -117 ÉP}
(Továbbmész...) [291,50] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kóbor mortag. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 594 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a kóbor mortag testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (65 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Méniach kardjával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kóbor mortag nyakát. (8 támadással 1315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+264 életerő). Transzformálsz! (+131 varázspont.) Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod a kóbor mortag bal karját. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Gyilkos csapásokat oszt a kóbor mortag fegyverével. (3 támadástól 445 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 54 életpontot vesztettél. A kóbor mortag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20772 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2495, sebződés: 564, gyógyulás: 305, összesen: -259 ÉP}
(Továbbmész...) [291,51] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 610 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a Méniach kardját ellenfeledre támadsz. Méniach kardjával többször mélyen végigmetszed a szellemdarázs testét. (6 támadással 1008 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Transzformálsz! (+100 varázspont.) Kyorgölő pengével kicsit megvágod a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1693, sebződés: 273, gyógyulás: 223, összesen: -50 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 612 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ezeréves lélek testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Méniach kardjával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezeréves lélek áttetsző testét. (8 támadással 949 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével végigvagdosod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) {KCC:} Méniach kardjával néhányszor súrolod az ezeréves lélek testét. (2 támadással 256 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 306 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-113 életerő). Az ezeréves lélek most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23797 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2505, sebződés: 835, gyógyulás: 6, összesen: -829 ÉP}
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 106 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 2079 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 228 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 84 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Ez mellément. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 450 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2185, sebződés: 831, gyógyulás: 6, összesen: -825 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[284,52] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy borkonyó cserjét. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [282,54] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy nothar cserjét. Délnyugatra nézve látsz egy gránátkaktuszt. Nyugatra egy oázis van. Északnyugatra egy nekrofun van. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [281,55] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A Seephir-sivatag széle. A végeláthatatlan homoksivatagba még a kyorgok sem túl gyakran merészkedtek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Nyugatra nézve látsz egy gránátkaktuszt. Északra egy oázis van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
m 6 | mozogsz nyugatra |
hh 1607 886 | használod az 1607. tárgyat a 886. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megmarkolva a Méniach kardját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Méniach kardjával mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál testét. (8 támadással 1316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+264 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) {KCC:} Kyorgölő pengével kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Méniach kardjával mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 1318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+264 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Kyorgölő pengével néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Méniach kardjával megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 1313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A manaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5001, sebződés: 12, gyógyulás: 783, összesen: +771 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 211 28 | elmormolod a 198. varázslatot |
[211,28] Füves síkságra érkeztél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettől nincs semmi félnivalód. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 626 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A ryuku gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
a 150 3279 20 | átadod a 150. tárgyat a 3279. kalandozónak (20 darabot) |
kt 1218 | elkészíted az 1218. tárgyat |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 189 200 | megveszed a 189. tárgyat 200 |
ve 176 200 | megveszed a 176. tárgyat 200 |
ve 897 1 | megveszed a 897. tárgyat 1 |
ve 832 1 | megveszed a 832. tárgyat 1 |
ve 128 100 | megveszed a 128. tárgyat 100 |
ve 269 100 | megveszed a 269. tárgyat 100 |
ve 264 100 | megveszed a 264. tárgyat 100 |
ve 213 100 | megveszed a 213. tárgyat 100 |
szk 553 545 274 | keresed az 553. szörnyet az 545. szörnyet a 274. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
* 10. BP: | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
Erő: | 74 (99) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 74 (78) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 80 (88) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 121/541 év |
Egészség: | 74 (86) | Életpont: | 1524/794 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 88 (95) | Varázspont: | 5089/4628 | Pénz: | 7525 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 26/6 | Pszi pont: | 684/402 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/35 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 27/4 |
vágófegyverek: | 56/68 (+4%) | ütőfegyverek: | 32/39 | lőfegyverek: | 42/98 |
dobófegyverek: | 28/21 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/7 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 170/60 (+9%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 48/9 | 5. csapdakészítés: | 40/15 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/17 |
7. gyógyítás: | 93/46 | 8. titkosírás: | 17/6 | 9. felderítés: | 35/57 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 331/11 (+45%) | 12. taumaturgia: | 304/92 (+77%) |
13. szerencsejáték: | 6/62 | 14. versengés: | 21/23 (+10%) | 15. harcművészetek: | 19/72 |
16. zene: | 8/89 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 70/18 (+20%) | 18. pszi: | 61/17 (+11%) |
19. zárnyitás: | 32/25 | 20. vadászat: | 13/4 (+11%) | 21. vitalitás: | 8/87 |
22. bányászat: | 49/97 | 23. úszás: | 17/48 | 24. főzés: | 14/12 (+10%) |
25. ősteológia: | 25/15 (+15%) | 26. őstaumaturgia: | 21/70 (+15%) | 27. csapatmunka: | 4/39 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 264 | |||
5. varázslat sebzés: 3 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), animált korall (#445), aranyfecske (#283), zafír sárkány (#329), kyorg őrgólem (#567) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +150 vp 19 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | tűzmágia (#157) | tulajdonságpajzs (#26) |
agyburok (#90) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | 38. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | jégoszlop (#231) | >> | tengeri parduan (#565) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | istenítélet (#284) | >> | bársony gyilkos (#546) | |
istenítélet (#284) | >> | shokara bogár (#436) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 7) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) kétkezes harc (338) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 457 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3193 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
9 | fiatalság itala (#473) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | káoszkulcs (#884) | |||
1 | kvazár (#244) | 1 | kyorgölő buzogány (#881) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 4 | nyílpuska lövedék (#547) | 2 | pengepajzs (#425) | |||
7 | pirkit (#153) | 7 | pszi kristály (#618) | 1 | Shengoroth karma (#1520) | |||
2 | spiritusz (#170) | 15 | szent jogar (#150) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cápabőr csizma (#832) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 3 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 4 | remák szív (#264) | |||
100 | sallank karom (#128) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | törp sisak (#897) | |||
2 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 195 | vas dobónyíl (#189) | |||
6 | vashegyű nyíl (#176) | 9 | xirnox szív (#213) |