Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 17. 12h:05' EZ A 771. JÁTÉKHETED, 606. FORDULÓD 772. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2204 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 189. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot az 59. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 147. varázslatot a 165. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 224. varázslatot a 243. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 319. varázslatot a 363. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (886 darabot) |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 806. tárgyat a 960. tárggyal az 1037. tárgyat |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
vv 222 364 161 | elmormolod a 222. varázslatot a 364. varázslatot a 161. varázslatot |
hu 347 695 834 | hulladék: 347 695 834 |
hu 473 786 938 | hulladék: 473 786 938 |
hu 771 1278 39 | hulladék: 771 1278 39 |
ek 7 19 12 | t. energia kisütése: 7 19 12 |
hh 1145 504 1524 | használod az 1145. tárgyat az 504. tárgyat az 1524. tárgyat |
lm 41 31 905 | mozogsz 41 31 905 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér testét. (8 támadással 546 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (8 támadással 1070 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a vámpírdenevér bal oldalát. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. A vámpírdenevér csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 57 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+123 varázspont). 11784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1817, sebződés: 72, gyógyulás: 11, összesen: -61 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gömbpók bal vállát. (8 támadással 645 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gömbpók bal vállát. (12 támadással 1778 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a gömbpók testét. (9 támadással 667 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A gömbpók belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gömbpók testét. (10 támadással 1480 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a gömbpók bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A gömbpók fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A gömbpók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 póklábat. Jól harcoltál! (+123 varázspont.) 33386 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4675, sebződés: 339, gyógyulás: 76, összesen: -263 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 14 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gömbpók testét. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gömbpók testét. (11 támadással 1639 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a gömbpók kerekded testét. (9 támadással 1362 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A gömbpók fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a gömbpók testét. (6 támadással 893 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a gömbpók testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a gömbpók, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 póklábat. Jutalmad nem marad el (+123 varázspont). 33079 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4646, sebződés: 301, gyógyulás: 69, összesen: -232 ÉP}
lm 27 900 28 | mozogsz 27 900 28 |
p 195 5 | használod a 195. pszi képességet |
ef 17 513 | energia fejlesztése 17 |
h 697 5000 | használod a 697. tárgyat |
vps 150 | VP spórolása: 150 |
lm 3 7 25 | mozogsz 3 7 25 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku szamuráj testét. (10 támadással 1730 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku szamuráj testét. (9 támadással 1228 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A ryuku szamuráj a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Az ütés kábító erejű. 173 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku szamuráj jobb oldalát. (9 támadással 1566 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a ryuku szamuráj bal lábát. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Az ütés kábító erejű. 173 életpontot vesztettél. A ryuku szamuráj szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 haramaki. Jutalmad nem marad el (+123 varázspont). 43404 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4737, sebződés: 780, gyógyulás: 96, összesen: -684 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tükördémon testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tükördémon jobb lábát. (9 támadással 1712 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tükördémon testét. (8 támadással 599 életpontot sebezve.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A tükördémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Ellenfeled regenerálódik! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tükördémon testét. (8 támadással 1221 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a tükördémon testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a tükördémon megcsapja a fejedet. (4 támadástól 343 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+123 varázspont). 38962 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4231, sebződés: 650, gyógyulás: 139, összesen: -511 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 242 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku szamuráj testét. (12 támadással 1582 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a ryuku szamuráj fényes páncélját. (9 támadással 621 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku szamuráj testét. (12 támadással 1571 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ryuku szamuráj nyakát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 ogwawa kulcs. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 41218 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4243, sebződés: 666, gyógyulás: 94, összesen: -572 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku szamuráj jobb lábát. (10 támadással 1310 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku szamuráj bal lábát. (9 támadással 622 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 182 életpontot vesztettél. A ryuku szamuráj ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 169 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku szamuráj jobb karját. (12 támadással 1622 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku szamuráj nyakát. (9 támadással 1282 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 164 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sode (ld. enc.). 42798 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4910, sebződés: 1353, gyógyulás: 178, összesen: -1175 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku szamuráj testét. (10 támadással 1340 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku szamuráj testét. (9 támadással 614 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A ryuku szamuráj ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A ryuku szamuráj ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku szamuráj testét. (12 támadással 1611 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a ryuku szamuráj testét. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 161 életpontot vesztettél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 172 életpontot vesztettél. A ryuku szamuráj összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ogwawa kulcs. 40230 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4150, sebződés: 1179, gyógyulás: 172, összesen: -1007 ÉP}
lm 24 23 32 | mozogsz 24 23 32 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tükördémon átlátszó testét. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tükördémon bal lábát. (11 támadással 1582 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tükördémon nyakát. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A tükördémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tükördémon jobb lábát. (11 támadással 1569 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a tükördémon fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. A tükördémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). A tükördémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 41576 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4446, sebződés: 623, gyógyulás: 133, összesen: -490 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tükördémon nyakát. (8 támadással 648 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tükördémon testét. (12 támadással 1767 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tükördémon testét. (9 támadással 672 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd a tükördémon bal oldalát. (7 támadással 1042 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a tükördémon átlátszó testét. (1 támadással 146 életpontot sebezve.) Fényaurád 28 sebzést okoz. A tükördémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 329 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A lény idődet lopja (-10 TVP). A tükördémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 39420 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4382, sebződés: 581, gyógyulás: 125, összesen: -456 ÉP}
vv 205 161 | elmormolod a 205. varázslatot a 161. varázslatot |
lm 26 27 28 | mozogsz 26 27 28 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rubingólem vörös sziklabőrét. (8 támadással 590 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (341 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rubingólem vörös sziklabőrét. (12 támadással 1629 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a rubingólem vörös sziklabőrét. (9 támadással 620 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A rubingólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 391 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A rubingólem mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 366 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rubingólem testét. (10 támadással 1733 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a rubingólem vörös sziklabőrét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A rubingólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 357 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A rubingólem megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 349 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 38919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4654, sebződés: 1844, gyógyulás: 297, összesen: -1547 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rubingólem testét. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rubingólem jobb vállát. (10 támadással 1361 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a rubingólem testét. (9 támadással 606 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A rubingólem megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 365 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A rubingólem mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 386 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rubingólem vörös sziklabőrét. (12 támadással 1617 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a rubingólem testét. (9 támadással 628 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A rubingólem mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A rubingólem megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 350 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Véres nyál csordul ki a rubingólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 41638 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4837, sebződés: 1514, gyógyulás: 299, összesen: -1215 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rubingólem fejét. (8 támadással 584 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rubingólem vörös sziklabőrét. (10 támadással 1384 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a rubingólem testét. (9 támadással 622 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A rubingólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 374 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A rubingólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 399 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rubingólem vörös sziklabőrét. (10 támadással 1731 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a rubingólem jobb karját. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A rubingólem mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 386 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A rubingólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 378 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) A rubingólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 39000 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4615, sebződés: 1571, gyógyulás: 313, összesen: -1258 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Felkészülsz, hogy pontosan időzítve kitérésed, elkerüld ellenfeled leheletét. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rubingólem vörös sziklabőrét. (8 támadással 594 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (673 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Ez most nem jött össze (-1 varázspont).
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 673, gyógyulás: 2, összesen: -671 ÉP}
lm 29 30 13 | mozogsz 29 30 13 |
lm 14 4 5 | mozogsz 14 4 5 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kvazárgólem testét. (8 támadással 589 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kvazárgólem jobb lábát. (12 támadással 1622 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a kvazárgólem érctestét. (9 támadással 621 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A kvazárgólem megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 655 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +131 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kvazárgólem érctestét. (10 támadással 1373 életpontot sebezve.) Te 171 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel néhányszor megcsapod a kvazárgólem érctestét. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A kvazárgólem mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 663 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +133 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 563 életpontot vesztettél. A kvazárgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 7 kvazárt. [kvazár ládikóba-> (448,19)-> 77 arany, -2 ÉP] 38955 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4778, sebződés: 1883, gyógyulás: 435, összesen: -1448 ÉP}
lm 6 10 14 | mozogsz 6 10 14 |
lm 16 22 26 | mozogsz 16 22 26 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 3 4 | mozogsz 9 3 4 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rubingólem fejét. (8 támadással 583 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rubingólem jobb lábát. (12 támadással 1641 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a rubingólem vörös sziklabőrét. (9 támadással 602 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A rubingólem megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 397 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A rubingólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 424 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rubingólem testét. (12 támadással 1631 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a rubingólem jobb karját. (9 támadással 614 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A rubingólem mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 437 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Egy tockost nyomat Neked a rubingólem! (1 támadástól 438 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 43026 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5087, sebződés: 1731, gyógyulás: 343, összesen: -1388 ÉP}
lm 6 10 9 | mozogsz 6 10 9 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
vv 109 326 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 326. varázslatot a 73. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [448,19] Folytatod sétádat a házak közt. Bár láttad már az alanori nagyvásárt, ehhez a piaci forgataghoz képest az csak családi ünnep! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Visszaugrasz a sarok mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy csapat idegenvadász. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [449,19] Továbbmész a város utcáján. Rabszolgák cipelnek el előtted hordszékén egy pöffeszkedő, cifra tunikás, hájas ryukut. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Beugrasz egy kapualjba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csapat idegenvadász. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
be 728 | bemész a 728. épületbe |
kf 1613 1351 1040 | kézbeveszed/felveszed az 1613. tárgyat az 1351. tárggyal az 1040. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a nagyképű párbajhős jobb lábát. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nagyképű párbajhős testét. (12 támadással 1742 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a nagyképű párbajhős fényes páncélját. (9 támadással 714 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a nagyképű párbajhős nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Jobbra-balra szökkenve osztja a nagyképű párbajhős nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel néhányszor súrolod a nagyképű párbajhős testét. (2 támadással 293 életpontot sebezve.) Te 36 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a nagyképű párbajhős testét. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Fényaurád 28 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a nagyképű párbajhős nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A nagyképű párbajhős fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku amfora. Szereztél 3 katonai kötszert. Jól harcoltál! (+2 varázspont.) 30091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3567, sebződés: 1110, gyógyulás: 261, összesen: -849 ÉP}
be 745 8 | bemész a 745. épületbe |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[490,111] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Hayamu Oyabura formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy quwarg b.háborító. Amikor elhal a zaj, előmászol.
be 726 | bemész a 726. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Sietve távozol a faluból. [5 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 8 VP-t.]
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
vps 150 | VP spórolása: 150 |
v 198 437 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
a 1296 4471 4 | átadod az 1296. tárgyat a 4471. kalandozónak (4 darabot) |
a 1606 4471 1 | átadod az 1606. tárgyat a 4471. kalandozónak (1 darabot) |
a 727 4471 1 | átadod a 727. tárgyat a 4471. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 172. varázslatot a 326. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 215 17 |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 392. tárgyat (886 darabot) |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 823. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 8. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 8 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
RIZSPAPÍR-VÉRT (1366. TÁRGY) A szamurájok testét a ruha alatt különleges betét védi: vastag réteg rizspapír, mely némi védelmet nyújt a közelharc csapások ellen. Speciális méretei miatt a vértet csak a ryukuk és a kobuderák ölthetik magukra, de ők akár a páncéljuk alá is húzhatják (azaz nem foglal helyet más páncélok elől). A rizspapír-vért minden a tulajdonosát ért csapást 5-tel csökkent. Viseléséhez legalább 40-es tapasztalati szint szükséges. |
RYUKU TÁL (1365. TÁRGY) Ez az öblös fatál tipikus ryuku étkezőeszköz. A ryukuk a következő teszik: két ujjuk közé csíptetik peremét, majd egy határozott mozdulattal megmerítik az üstben főtt rizsbe, utána pedig ebből fogyasztják el mindennapos ebédjüket. Nos, hogy a ryuku tálat te milyen célra használhatnád, az hamarosan kiderül, talán már van is róla sejtésed. |
TÜKÖRDÉMON (844. SZÖRNY) Lord Toyaki megmondta, hogy nem lesz könnyű dolgod, ha életben akarsz maradni Kotobanu kastélyában. Itt a falnak is füle és szeme van. Ha óvatlan vagy, könnyen előfordulhat, hogy felriasztod a ház őrzőszellemét, akit lord Kotobanu megbízására a ryuku alvilág egyik feketemágusa idézett meg, és zárt be a palota épületének falaiba. A tükrök egyfajta átjárók a falbeli lét és az azon kívüli világ között, amin keresztül a démon elhagyhatja börtönét. De csak ha feladata van a világban, az pedig jelen esetben nem más, mint hogy elbánjon veled, az illetéktelen behatolóval. A tükördémon legyőzéséhez mágikus fegyverre lesz szükséged, s ha sikerül is, a szörny csupán visszamenekül a falba. Onnan aztán egy másik tükrön keresztül bármikor újra eléd léphet. |
VASTAG RYUKU KULCS (1344. TÁRGY) A ryuku labirintusokban található zárakba sokszor az ilyen tömzsi, de ugyanakkor vastag kulcsok illenek. Az apró recék a kulcs felületén a legfontosabbak a használat során. Még a legügyesebb tolvajok is kudarcot vallhatnak ezeknek a sárgabőrűek által készített, ellenálló záraknak a feltörése során. Tehát, ha egy ryuku épületbe akarsz bevonulni, jobb ha van nálad egy ilyen. A kulcs nem mágikus, így nem veszik el, ha a hozzárendelt zárat kinyitotta. |
SODE (1374. TÁRGY) A szamurájok több vastag lemezből álló vállvértje első pillantásra nem tűnik túl könnyed viseletnek. Rajtuk ez a legkevésbé sem látszik, a viseléséhez és az életükre leső mindennapos veszélyhez, ami miatt viselik, már hozzászoktak hosszú éveik alatt. A sodét, ha már legalább 40. tapasztalati szinten jársz, te is magadra húzhatod. Ekkor +4 védettséget, +4 támadást, valamint +1 sebzést kapsz. |
EZÜSTTÖLTÉNY (1350. TÁRGY) Ez a hosszúkás, hengeralakú, kovafű reszelékkel töltött tárgy sokban a stukilövedékre emlékeztet, viszont annál egy fokkal hatásosabbnak tűnik. Pár teszt a moa stukival, és erre rögtön rájöhetsz. Az ezüsttöltényt ebből a távfegyverből lőheted ki, sebzése 6D10+15, és amilyen erővel elhagyja a stuki csövét, biztos lehetsz benne, hogy egyetlen teremtmény sem képes félreütni, vagy félrefújni azt. Viszont ennek van egy kevésbé pozitív következménye is: az ezüsttöltény olyan mélyen fúródik be az ellenfél testébe, hogy onnan visszaszerezni soha nem fogod tudni. Ha már ilyen hatékony lövedékhez jutottál, ideje elgondolkozni a sokszorosításán is. Töprengsz... töprengsz... de semmire se jutsz - a fegyver készítésének titka a moák kihalásával a múltba veszett. Az ezüsttöltény nem átadható. |
RUBINGÓLEM (839. SZÖRNY) A rubingólemet úgy alkották meg, hogy tűz ne árthasson neki, ő viszont annál inkább uralja a lángokat. A ryuku tudósok igazából, mint a gólemeknél általában, mindenféle mágikus támadásra való immunitásra törekedtek, de mint azt tudjuk, az efféle képességeknek ismert módszer van a lebontására. Persze az is lehet, hogy az alkotók nem voltak tisztában az ősmágus fülbevalójának működésével, vagy igen, mégsem voltak képesek többre. A bíborszínű óriás irdatlan mancsaival, rubinkemény izomzatával, és hatékony tűzleheletével kiváló ellenfél lehet még a magadfajta félisteni hatalmú kalandozók számára is. |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
PLANKTONMESTER (948. SZÖRNY) A teknős planktonmesterek a teknős kolónia "létfenntartói". Gyakran ellátogatnak a tengerhez, és onnan irdatlan mennyiségű planktont hoznak a mocsárban lakó kolónia részére. Valószínűleg régen a mocsár helyén is tenger volt, és akkor még nem kellett ennyit vándorolniuk az élelem miatt. A planktonmesterek feladata az elhullott teknősök eltakarítása, újrahasznosítása is. A teknősök, intelligenciájuk ellenére, nem temetik el elpusztult társaikat, hanem testüket újra felhasználják különböző célokra. Néhány meg nem erősített tudományos értekezés szerint a planktonmester parancsolni tud a mocsárban megtalálható összes organizmusnak, és képes azok erejét a saját javára fordítani. Hogy ez pontosan mit jelent, azt persze senki sem tudja. |
Erő: | 82 (111) | Szint: | 57 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 82 (109) | Támadás: | 122 (127) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 80 (104) | Védekezés: | 117 (128) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/58 év |
Egészség: | 80 (104) | Életpont: | 2585/2103 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (131) | Varázspont: | 4581/163 | Pénz: | 8530 arany | Kép. pont: | 41 |
Tudatpont: | 22/0 | Pszi pont: | 547/346 | Halhatatlanság: | 41 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/64 | ökölvívás: | 64/61 (+9%) | szúrófegyverek: | 11/42 |
vágófegyverek: | 38/94 | ütőfegyverek: | 7/87 | lőfegyverek: | 12/25 |
dobófegyverek: | *49/100 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << moa ravatalozó (#1328) (135%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nehezék (#258) (1 -39.); vas dobónyíl (#189) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/94 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 198/33 (+5%) | 3. lopás: | 4/0 |
4. mászás: | 48/39 | 5. hajózás: | 17/3 | 6. csapdakészítés: | 42/69 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 33/42 (-494%) | 8. gyógyítás: | 25/1 | 9. titkosírás: | 10/5 |
10. felderítés: | 28/94 | 11. szörnyidomítás: | 12/91 | 12. teológia: | 282/24 (+32%) |
13. taumaturgia: | 191/78 (+33%) | 14. versengés: | 20/44 | 15. harcművészetek: | 61/7 |
16. zene: | 3/61 | 17. szörnyismeret: | 39/44 | 18. pszi: | 60/96 (+5%) |
19. zárnyitás: | 46/51 (-187%) | 20. vadászat: | 7/68 | 21. vitalitás: | 10/47 |
22. bányászat: | 41/28 | 23. úszás: | 10/65 | 24. főzés: | 15/10 |
25. ősteológia: | 25/96 (+117%) | 26. őstaumaturgia: | 17/51 (+50%) | 27. csapatmunka: | 7/94 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 110 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(3) | 9. gyors fejlődés: 4 |
10. vp regeneráció: 7(8) | 11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 5 | 15. rezisztencia: 3 |
16. tulajdonságpajzs: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 800 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 20 darabot ) |
elfogod mutáns hegyitrollt (#859) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
purifikátor császár (#393), őrjáratozó katona (#274), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), Raia angyala (#333), armageddont lövő lények (#9099), manaelementál (#290), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), zafír sárkány (#329), aranyfecske (#283), shintar pásztor (#849) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Serény Múmiák (#9103), átokmurgattyú (#225), ml'othag szürcsölő (#415), Limorr (#5761), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 18 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 320 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
elme dominanciája (#247) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) | mágikus ütés (#147) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
isteni bölcsesség (#319) | Morgan rúnája (#363) | hatalomvarázs (#220) | csapdaészlelés (#222) |
tolvajvér (#364) | varázsenergia (#161) | fényaura (#211) | Pörhemór köre (#205) (144,32,3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), izomernyesztés (#33), őstűz (#310) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | kreiton jótündér (#538) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
pusztító végzet (#106) | >> | élőholt drakolder (#628) | őstűz (#310) | >> | 45. szintű lényekre | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 60. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fizikai pajzs (#318) | >> | 45. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +7 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
shintar pásztor (#849) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
2.) Halhatatlan harcos papokra van szükségem az ellenségeim elleni küzdelemben. Neked is köztük lesz a helyed, de ehhez emberentúli dolgokat kell véghezvinned! Imádkozz, amint félig már halhatatlanná váltál! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Bézs-Korona érdemrendet viselsz. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 8 vadász, 2 nagymester, 7 parafenomén, 7 rohamosztagos, 7 ősmágus, 1 anyakirálynő. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 2. Legjobb pontszámod: 197. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) kaszt.kiteljesedés (166) varázstöltődés (178) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) tudati szintlépés (226) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) köszöntés (274) varázstöltődés II. (296) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 382 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 20 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bahrot bőr (#938) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | fiatalság itala (#473) | 1 | idézőszőnyeg (#771) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kreiton főzet (#1145) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mérg. teriád nyíl (#1380) | |||
4 | mul tekercs (#786) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ogre öv (#834) | |||
3 | ogwawa kulcs (#1376) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | ryuku nyaklánc (#1325) | 4 | ryuku szablya (#695) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | teriád edény (#1278) | 3 | teriád fétis (#1296) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | varázskő (#305) | 10 | vas dobónyíl (#189) | 35 | víz (#27) | |||
20 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1447 | arany (#50) | 2 | cápazsír (#932) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
1 | ezüsttöltény (#1350) | 15 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | haramaki (#1367) | |||
65 | kaja (#2) | 3 | katonai kötszer (#1508) | 10 | lótuszvirág (#447) | |||
6 | pókláb (#1378) | 4 | quwarg tojás (#360) | 3 | remák szív (#264) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku függő (#1322) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
5 | ryuku tál (#1365) | 1 | sode (#1374) | 3 | szaké (#1295) | |||
3 | sziklozug comb (#858) | 1 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 15 | véka rizs (#1364) | |||
2 | vörös zyel (#606) |