Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 17. 8h:59' EZ A 640. JÁTÉKHETED, 607. FORDULÓD 641. játékheted kezdete: jan. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 161. varázslatot a 147. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 319. varázslatot a 182. varázslatot a 261. varázslatot |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
kf 1065 | kézbeveszed/felveszed az 1065. tárgyat |
at 1037 6 | TU-t adsz át az 1037. kalandozónak 6 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
a 765 3926 1 | átadod a 765. tárgyat a 3926. kalandozónak (1 darabot) |
a 759 3926 1 | átadod a 759. tárgyat a 3926. kalandozónak (1 darabot) |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
le 511 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
kf 608 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
vv 73 326 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 326. varázslatot a 73. varázslatot |
ek 273 21 488 | t. energia kisütése: 273 21 488 |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
ek 273 19 498 | t. energia kisütése: 273 19 498 |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (10 támadással 1221 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+122 varázspont.) {HD:} Otagi csáppal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+40 varázspont.) A manaelementál elhibázza az ütést csápjával. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (11 támadással 1334 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+133 varázspont.) {FM:} Otagi csáppal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+40 varázspont.) A manaelementál csápol, de mindhiába. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 3364, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+61 varázspont.) {FM:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 697 4000 | használod a 697. tárgyat |
hu 758 760 762 | hulladék: 758 760 762 |
hu 763 764 765 | hulladék: 763 764 765 |
hu 766 749 | hulladék: 766 749 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kyorg őrgólem testét. (8 támadással 367 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kyorg őrgólem acélkemény testét. (11 támadással 923 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) {FM:} Otagi csáppal néhányszor meglegyinted a kyorg őrgólem jókora mancsát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A kyorg őrgólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kyorg őrgólem nyakát. (11 támadással 918 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Transzformálsz! (+91 varázspont.) {KCC:} Otagi csáppal súrolod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A kyorg őrgólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kyorg őrgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2536, sebződés: 0, gyógyulás: 484, összesen: +484 ÉP}
(Továbbmész...) [271,56] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadászskorpió lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadászskorpió méretes ollóját. (8 támadással 536 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadászskorpió testét. (11 támadással 1321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+291 életerő). Transzformálsz! (+132 varázspont.) {FM:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a vadászskorpió testét. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A vadászskorpió ollója a levegőben csattan. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel csak érinted a vadászskorpió fejét. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod a vadászskorpió jobb oldalát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A vadászskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A vadászskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 idézőszőnyeg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 21926 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2450, sebződés: 0, gyógyulás: 427, összesen: +427 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas testét. (8 támadással 521 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Mithril karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas testét. (7 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). {FM:} Otagi csáppal végigvagdosod a selyemszárnyas fejét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! {FM:} Mithril karddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas bal lábát. (7 támadással 836 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {FM:} Otagi csáppal súrolod a selyemszárnyas fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24732 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2641, sebződés: 0, gyógyulás: 137, összesen: +137 ÉP}
(Továbbmész...) [271,58] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Észreveszel egy pézsmatököt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran híveié. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy sebesült kyorg őrgólem. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kyorg őrgólem testét. (8 támadással 365 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kyorg őrgólem jobb lábát. (11 támadással 928 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Otagi csáppal néhányszor súrolod a kyorg őrgólem testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálvarázslat varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A kyorg őrgólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1559, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ez mellément. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor testét. (9 támadással 1427 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor testét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) A kísértetvándor vágása nem talált el. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (5 támadással 606 életpontot sebezve.) {FM:} Otagi csáppal súrolod a kísértetvándor ködös testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A kísértetvándor vágása nem talált el. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 44 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 arany foggyűrű. 22871 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2492, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [271,59] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy eszement trappoló. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az eszement trappoló testét. (8 támadással 531 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló vastag alkarját. (9 támadással 1422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Az eszement trappoló megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ököllel párszor keményen megütöd az eszement trappoló testét. (5 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az eszement trappoló megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az eszement trappoló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szürke briliáns. 20966 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2569, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az algaleioda jobb lábát. (8 támadással 525 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az algaleioda jobb szárnyát. (10 támadással 1197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {FM:} Otagi csáppal kicsit megvágod az algaleioda fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az algaleioda csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 14603 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 32, gyógyulás: 32, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hajadon testét. (8 támadással 580 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan hajadon egyik csápját. (9 támadással 1449 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Otagi csáppal néhányszor megkarcolod a tleikan hajadon fejét. (3 támadással 242 életpontot sebezve.) A tleikan hajadon karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fiatalság itala. 17615 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2271, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton átokmester ráncos csápját. (8 támadással 545 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton átokmester testét. (11 támadással 1309 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Otagi csáppal néhányszor súrolod a kreiton átokmester testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) A kreiton átokmester elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! A kreiton átokmester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20851 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2007, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg széltáncos bal szárnyát. (9 támadással 934 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg széltáncos fejét. (9 támadással 1213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {FM:} Otagi csáppal megkarcolod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 quwarg igazgyöngy. 22971 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2543, sebződés: 100, gyógyulás: 94, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [270,61] Bozótos terepre értél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vérszomjas karvaly nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly jobb vállát. (8 támadással 527 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly testét. (9 támadással 1100 életpontot sebezve.) {FM:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly feléd csap csőrével, de sikertelenül. A vérszomjas karvaly feléd csap csőrével, de sikertelenül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 592 életpontot sebezve.) {FM:} Otagi csáppal kicsit megvágod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A vérszomjas karvaly csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 22385 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2671, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bohmer Kair, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy elemi pulzátor!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (9 támadással 1109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Otagi csáppal végigvagdosod az elemi pulzátor szárnyas testét. (4 támadással 307 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 11765 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1470, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző testét. (8 támadással 528 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (11 támadással 1334 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Otagi csáppal megvagdalod a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan házőrző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel meghorzsolod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) {FM:} Otagi csáppal súrolod a tleikan házőrző bal első lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző elhibázza az ütést csápjával. A tleikan házőrző feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16046 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2461, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr oszladozó fejét. (8 támadással 529 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr ősöreg testét. (11 támadással 1315 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megkarcolod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A tleikan hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 esthari rubin [esthari rubin ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 17296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1926, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor testét. (11 támadással 1319 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Otagi csáppal végigvagdosod a kísértetvándor bal hátsó lábát. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (5 támadással 612 életpontot sebezve.) {FM:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a kísértetvándor testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A kísértetvándor vágása nem talált el. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kísértetvándor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22881 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2402, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló testét. (8 támadással 543 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló testét. (9 támadással 1113 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a bosszúálló szellemtestét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a bosszúálló testét. (2 támadással 241 életpontot sebezve.) {FM:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a bosszúálló szellemtestét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bosszúálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12332, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [269,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy templomos lovag nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a templomos lovag bal lábát. (8 támadással 536 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a templomos lovag sisakfedte fejét. (11 támadással 1334 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a templomos lovag testét. (9 támadással 1118 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálvarázslat varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel épp hogy eltalálod a templomos lovag jobb lábát. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) A templomos lovag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30152 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3107, sebződés: 883, gyógyulás: 4, összesen: -879 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár kitinpáncélját. (9 támadással 1282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+282 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a shokara bogár testét. (4 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
14525 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1718, sebződés: 0, gyógyulás: 384, összesen: +384 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hajadon bal oldalát. (8 támadással 556 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan hajadon bal lábát. (11 támadással 1353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+298 életerő). {FM:} Otagi csáppal megvagdalod a tleikan hajadon testét. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). A tleikan hajadon karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 fiatalság itala. 17615 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2312, sebződés: 0, gyógyulás: 393, összesen: +393 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton átokmester jobb karját. (8 támadással 521 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton átokmester testét. (11 támadással 1333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Otagi csáppal néhányszor súrolod a kreiton átokmester egyik csápját. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kreiton átokmester csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kreiton átokmester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hro tekercs. 20851 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2006, sebződés: 0, gyógyulás: 176, összesen: +176 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Meglengetve a mithril kardot a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Mithril karddal párszor kilyukasztod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 395 292 15 | t. energia kisütése: 395 292 15 |
[292,15] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi rúnatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Leon Silver I. lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy púpos zsokarg!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos zsokarg bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a púpos zsokarg jobb vállát. (7 támadással 822 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Otagi csáppal végigvagdosod a púpos zsokarg testét. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 9210 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 533 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (11 támadással 1315 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. A kreiton bűvölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16278 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1931, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr fejét. (8 támadással 531 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr jobb vállát. (10 támadással 1205 életpontot sebezve.) {FM:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a tleikan hadúr jobb lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A tleikan hadúr vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 drakolder póráz. 17296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1814, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (8 támadással 523 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (7 támadással 816 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Otagi csáppal megkarcolod a smaragdgólem nyakát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 14347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1413, sebződés: 213, gyógyulás: 4, összesen: -209 ÉP}
kf 511 821 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 821. tárggyal |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
im 377 | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 326. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
PAPI AURA (377. VARÁZSLAT) Végre igazán közel kerülhetsz istenedhez, ha jellemed nem torzult egyik irányba sem, és a semleges utat járod! Mostantól fogva nem szükségesek számodra a fétisek, ereklyék, szent tárgyak ahhoz, hogy érezhesd az istenedtől kapott erőt, amely eddig csak a papi karkötőkben tudott materializálódni. A varázslatnak éppen ezért anyagi komponens igénye sincs, 50 VP-ért és 5 TVP-ért tudod elmondani, ha az arany papi karkötő hatalmát akarod érezni a forduló végéig (azaz varázslataid erőssége megnő). Hatása nem adódik össze a tárgy viselésével! |
Erő: | 87 (113) | Szint: | 55 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 86 (96) | Támadás: | 80 (83) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 88 (98) | Védekezés: | 191 (197) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/29 év |
Egészség: | 88 (93) | Életpont: | 1944/2812 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 88 (96) | Varázspont: | 4333/2258 | Pénz: | 9697 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 33/7 | Pszi pont: | 514/125 | Halhatatlanság: | 24 % | EFejl: | 54 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/2 | ökölvívás: | 58/69 (+8%) | szúrófegyverek: | 17/78 |
vágófegyverek: | *41/100 | ütőfegyverek: | 7/33 | lőfegyverek: | 46/44 (+2%) |
dobófegyverek: | 25/70 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: kyorgölő kés (#868) (140%) << mithril kard (#575) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -34.); vashegyű nyíl (#176) (35 -44.); ében nyílvessző (#848) (45 -996.); mihlanil nyíl (#597) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/83 | 2. nyomkövetés: | 202/32 (+45%) | 3. lopás: | 6/26 |
4. mászás: | 55/2 (+24%) | 5. csapdakészítés: | 39/60 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/8 |
7. gyógyítás: | 61/58 (+11%) | 8. titkosírás: | 12/75 | 9. felderítés: | 31/22 |
10. szörnyidomítás: | 12/43 | 11. teológia: | 331/88 (+44%) | 12. taumaturgia: | 184/59 (+140%) |
13. szerencsejáték: | 8/56 (+11%) | 14. versengés: | 20/84 (+25%) | 15. harcművészetek: | 56/66 |
16. zene: | 14/63 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 72/27 | 18. pszi: | *43/100 (+72%) |
19. zárnyitás: | 3/47 | 20. vadászat: | 17/53 (+11%) | 21. vitalitás: | 5/95 |
22. bányászat: | 37/55 (+4%) | 23. úszás: | 13/21 | 24. főzés: | 5/0 |
25. ősteológia: | 18/61 (+30%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 703 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 3 | 6. regeneráció: 3(4) |
9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 9(10) | 11. kincskeresés: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 401 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 30 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
trikornis (#104), trikornis herceg (#261), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), purifikátor császár (#393), Nateilena úrnő (#404), manaelementál (#290), armageddont lövő lények (#9099), tleikan főbíra (#512), öregedést okozó lények (#9095), agyfröccsentő (#666), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
Viharlégió (#9104), Sziklaöklök (#9144), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), vércápa sámán (#281), éjfattyak (#9096), élőholt drakolder (#628), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +98 vp 19 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás III (#217) | Pörhemór köre (#205) (112,15,2) |
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
agyburok (#90) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | pusztító végzet (#106) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | |
tűzgolyó (#155) | >> | hájas okerón (#462) | pusztító végzet (#106) | >> | mutánsféreg (#554) | |
pusztító végzet (#106) | >> | P. Vlagyimir (#570) | pusztító végzet (#106) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | ezeréves lélek (#634) | pusztító végzet (#106) | >> | kristálynyálka (#632) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | pusztító végzet (#106) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | smaragdvámpír (#605) | pusztító végzet (#106) | >> | Kromhor Xanathal (#618) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | pusztító végzet (#106) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
háló (#186) | >> | tlopedmuk (#584) | pusztító végzet (#106) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | fényhozó (#602) | pusztító végzet (#106) | >> | ősi matéria (#600) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Rettegés Ura (#625) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Lord Daramoula (#615) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | árnytündér csontváz (#629) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | zseléféreg (#453) | tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | hósárkány (#659) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 élőholt, 4 vadász, 3 nagymester, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a X. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | adamantit érme (#762) | 11 | aranyfétis (#766) | 7 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstlevél (#759) | 2 | grifftojás (#179) | |||
11 | gyémánt fétisrúd (#758) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | káosztiara (#765) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 8 | mihlanil érme (#764) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakolits por (#669) | 8 | ro'galhal lánc (#763) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
24 | tinta (#101) | 4 | to'aghan orrkarika (#760) | 4 | varázskő (#305) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3764 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | arany foggyűrű (#776) | 1 | drachmor kristály (#916) | 1 | drakolder póráz (#773) | |||
5 | fiatalság itala (#473) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyakorlónadrág (#894) | |||
1 | hro tekercs (#781) | 1 | idézőszőnyeg (#771) | 7 | madártoll (#112) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
3 | sötét ital (#284) | 1 | szürke briliáns (#908) | 1 | teremtés zsákja (#818) |