TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2002. máj. 21. 9h:29'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: máj. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5254
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 74
|
HATORI KOSHIRO KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha
simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess
fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselõ leánnyal. A lány tényleg gyönyörû, érthetõ partnere oadadása. A
füledben mégis csak az a pár szó visszhagzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd
egy részét. (+5 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+40 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erõt
merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 2 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy drótszõrû pincsi nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen
volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 192.]
* 1. KP: | t. energia kisütése: 37 11
|
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 1
|
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 182.]
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
|
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 177.]
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet
|
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád
transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális
képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed
érezhetõen fejlõdött. (+6 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 167.]
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
|
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad
az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 167.]
fker 4327 | K.T. fel. kérése a 4327. kalandozót
|
Mentálisan javaslod a csoportvezetõnek Coolguy felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben
marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 167.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26
életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30
életerõ). [-6 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 157.]
fm 200 | feltételes mászás 200
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss
varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 1 kaja. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 152.]
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat
|
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
ek 7 3 1 | t. energia kisütése: 7 3 1
|
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) (-1 TU.) [0 pontot használtál fel, van még
152.]
ef 3 | energia fejlesztése 3
|
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.]
[30 pontot használtál fel, van még 122.]
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
|
[96,89] A dombság átmegy hegységbe. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt
oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít
hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás:
Kiástál 1 vasércet! A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. délre
nézve látsz egy mély szakadékot. délnyugatra egy Fairlight oltár van. nyugatra egy mély szakadék van. északra egy templom
van. Elteszed a látcsövet. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [96,90] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami
kellemetlenség közeledne hozzád. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. A
ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked
átfúrja a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (1
életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére!
Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+1 életpont.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegõt találja. A bibircsók-óriás még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy mély szakadékot. (Feltételes
mászás:) Odaerõsíted a kötelet egy csenevész de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Lábaddal
bújsz be elõször a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül,
hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!
Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a téfea magoflux
embriószerû testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a
másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux embriószerû testét. (1 támadással 16
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal megvágod a téfea magoflux bal vállát. (1 támadással 7
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea
magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy kezed valamihez
hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 3 magszim belet. Miután felértél,
leoldozod és elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy
Chara-din oltárt. délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. délre egy oltár van. délnyugatra egy olvasztókemence van.
nyugatra egy Fairlight oltár van. északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az
éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-2 életerõ.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 fémrúd. Elrakod õket.
(Továbbmész...) [97,91] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad
elõtt egy sziklafészket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Felemeled a
távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. délre egy
mély szakadék van. délnyugatra egy vaskohó van. nyugatra egy oltár van. északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten
elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-1 életerõ.) Oppsz, itt járt már valaki!
Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [49
pontot használtál fel, van még 73.]
m 4 2 3 | mozogsz délre, keletre, délkeletre
|
[97,92] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet egy csenevész de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol.
Lábaddal bújsz be elõször a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol.
Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl.
Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a
mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos
ütéssel felvágod a téfea magoflux testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid
karddal végigvágod a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A
téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. A kutatás eredménytelen -
nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan
agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és
körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. délkeletre nézve látsz egy épületet.
délre egy vaskohó van. délnyugatra egy oltár van. nyugatra egy vaskohó van. északnyugatra egy oltár van. Elégedetten
elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerõ.)
Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [98,92] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedõ lény
meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevõ.
Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevõ fejét. (2 támadással 19
életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel
többször kegyetlenül megütöd az emberevõ testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.)
Rövid karddal kissé megkarcolod az emberevõ testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.)
Karmaival az emberevõ megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a
földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen
lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. (Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet
egy csenevész de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Elõvigyázatosan bemászol a jókora
barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. Ahogy kezed valamihez hozzáér,
megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 deus ex machinát. Miután felmásztál a
sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted,
észreveszel északkeletre egy oltárt. délkeletre nézve látsz egy vaskohót. délre egy épület van. délnyugatra egy vaskohó van.
északnyugatra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerõ.)
(Továbbmész...) [99,93] Hegyre fel, hegyrõl le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Egyszercsak megtorpansz.
Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb
pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délre egy mély szakadékot.
délnyugatra nézve látsz egy sziklafészket. nyugatra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Annyira
éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerõ.) [72 pontot használtál fel, van még 1.]
m 4 6 8 | mozogsz délre, nyugatra, északra
|
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
|
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
|
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
|
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
|
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
|
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
|
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
|
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
szk 91 | keresed a 91. szörnyet
|
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van
még 1.]
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat
|
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre,
csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
|
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még -4.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-4 életerõ) Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint
ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a
tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következõ körben
tehát 196 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál
991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul
mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi mûködésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.)
hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlõdnek feltételes
parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes
Lõfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentõdobását. Mivel egyszerre csak egy
mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik elõbb,
akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális elõkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te
lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.
KARAKTERLAPOD
Hatori Koshiro, egy szõke, rövid hajú, zöld szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia tanítványa vagy. Az Acél Öklök
(#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.
erõ : | 22(24) |
iq : | 22 |
ügyesség : | 15 |
egészség : | 14 |
szerencse: | 26(28) |
tudatpont: | 12/ 0 |
| |
|
szint : | 14 |
támadás : | 13 |
védekezés: | 24 |
életpont : | 183/177 |
varázspt : | 200/ 1 |
pszi pont: | 19/ 8 |
| |
|
merészség: | 7/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (97) |
pénz : | 884 arany |
| |
| |
|
magasság: | 142 cm |
testsúly: | 63 kg |
életkor: | 2 év |
tul.pont: | 2 |
kép.pont: | 0 |
EFejl: | 8 TU |
| |
|
Eddig összesen 222 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1466 TP-t kaptál. Jelenleg 59156 TP-d van.
A következõ szinthez még 15844 TP szükséges. Trófeáid: kérõdzõ etra, vortexmágus, dombi yeti.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 13/98 vágófegyverek: 9/81 ütõfegyverek: 1/00 lõfegyverek: 2/04
dobófegyverek: 14/24
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (150%)
Felt. lõfegyver használat: semmi (0-1.); ubuk dobónyíl (2-9.); bumeráng (10-12.); ubuk
dobónyíl (13-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 3/24 nyomkövetés: 13/85 mászás: 6/55 csapdakészítés: 6/25
csapdaészlelés: 1/30 gyógyítás: 8/30 titkosírás: 1/00 felderítés: 3/12
szörnyidomítás: 1/00 teológia: 9/24 taumaturgia: 9/13 szerencsejáték: 1/19
versengés: 2/27 harcmûvészetek: 12/30 zene: 1/10 szörnyismeret: 9/04
pszi: 3/04 zárnyitás: 1/05 vadászat: 1/62 bányászat: 9/28
Feltételes parancsok
DX 8;totem: 80% 5; segítesz max. 30 pontért; mászol max. 200 pontért;
ásol max. 30 pontért; kutatsz max. 50 pontért;
gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 30 pontért; *készítesz 4. tárgyat (max. 1 db-ot);
*készítesz 29. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 203. tárgyat (max. 2 db-ot);
*készítesz 114. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 138. tárgyat (max. 3 db-ot);
*készítesz 36. tárgyat (max. 6 db-ot); elfogod a 91. szörnyet a 219. csapdával;
*készítesz 22. tárgyat (max. 15 db-ot); cirkusz 3; maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat
TF-eled;
Felt. támadás: *96; *154; * gonosz jellemûek;
Barátságosság: 155; 355; semleges jellemûek; jó jellemûek; 9141. KT;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) méregsemlegesítés (#14 *10)
korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) tündérfény (#25 *1)
tulajdonságpajzs (#26 *16) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4)
lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6)
varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) tompítás (#40 *8)
jégcsóva (#41 *15) örvénykerítés (#42 *10) fehér glóbusz (#47 *13)
villámcsapás (#50 *18) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10)
pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) városi teleport (#96 *50)
a munka gyümölcse (#224 *10)
Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások
méregsemlegesítés
Feltételes varázslat-használat: 0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 29 31 41
Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 40 47 34
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 35
Kire 996
Isteni küldetéseid
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. 2.) Ölj meg egy
félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának
használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor
elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
2*kvazár sisak (#266) 1*tankány karom (#237) 1*fekete bõrcsizma (#247)
1 bõrsisak (#57) 1*bíbor erõöv (#291) 1 mászókarom (#78)
1*vasvért (#164) 1 kígyóbõr kesztyû (#49)
Fegyverek és lövedékek
2 ubuk dobónyíl (#138) 2 bumeráng (#249) 1 varkaudar lándzsa (#224)
$1 orgyilkos tõr ($225) 4 ubuk tüske (#131) $1 kõkés ($6)
1 mandibulakasza (#127) 1*rövid kard (#171) 1 rövid íj (#107)
1 szögletes kõ (#17) 1 fúvócsõ (#20) 1 kõkalapács (#13)
1 csontkés (#11) 1 bot (#4) 2 mérg.ubuk dobónyíl (#188)
15 tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*obszidián karkötõ (#229) 1*nap szimbólum (#141) 1*smaragd védõgyûrû (#223)
1*regeneráló gyûrû (#254) 1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 dobóháló (#221) 3 szent jogar (#150) 1 bronzkulcs (#76)
3+deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 1 távcsõ (#42)
1+karócsapda (#163) 5 kötél (#92) 1 ásó (#34)
1 szeksztáns (#32) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [ benne 8 csepp rákfatty váladék (#333) ]
6 uzbány csõr (#169) [ üres ]
2 vizestömlõ (#3) [ bennük 34 korty víz (#27) ]
3 kavadu iszák (#25) [ üres ]
1 sullár hólyag (#168) [ benne 16 csepp spiritusz (#170) ]
4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]
1 fûszertartó (#210) [ üres ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 fõnixtoll (#563) 2 szvó-ektoplazma (#151) 27 madártoll (#112)
5 smirglilevél (#29) 1 karbin plazma (#199) 2 evaporõr háj (#105)
1 etra hályog (#712) $5 rézdarab ($70) 24 pirkit (#153)
7 vasérc (#152) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 tükör (#43)
2 szulfagor agyar (#677) 2 téfea-agy (#172) 3 magszim bél (#103)
$2 fémrúd ($104) 1 csuklyavirág (#133) 1 lapockacsont (#33)
8 rókafarok (#124) 3 xirnox szív (#213) 8 amniosz (#203)
Összsúly: 61.41 kg megterheltség: 105 %
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
E körben tett lépéseid térképe
(96,89) oltár, érclelõhely
(96,90) bibircsók-óriás (#120), mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98)
(97,91) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534)
(97,92) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98)
(98,92) emberevõ (#119), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelõhely
(99,93) vaskohó (#155), érclelõhely
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található
forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted.
Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|