Karakterszám: |
3791 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
62 |
Játékhét: |
701 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
319 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 28. 15h:11' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. dec. 29. |
|
E-mail!
SHIRDADY KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1901.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
86.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
sza 1 50 1 |
50 db 1 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Protolisk lárva morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
pv 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
k 342 488 433 |
kaland elvállalása |
(342. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet
valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Óvatosan
mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Fent vagy! A lépcsõ
egy aprócska barlangba vezetett.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 3 mélységi gnóm
(#10).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. mélységi gnómot a ragadozó harci nyílpuskájával,
és lõsz.
(3 találattal 88 sebzést okoztál.) Az 1. mélységi gnóm holtan
terül el. A 2. mélységi gnóm a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy energiatüske!
Sebzõdsz 4 ép-t. A 3. mélységi gnóm elõhív egy energiatüske
varázslatot.
2 életpontnyit sebzõdsz. A protolisk lárva a 2. mélységi gnóm
irányába megy. A protolisk lárva a 2. mélységi gnómot támadja. A 2. mélységi
gnóm hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a 3. mélységi gnómot a ragadozó harci nyílpuskájával,
és lõsz.
(2 találattal 59 sebzést okoztál.) A 3. mélységi gnóm kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 147 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 26/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak is jut 1%. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 3 kés.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+6 életpont.)
Alaposan átkutatsz mindent, de semmit nem találsz, amit érdemes lenne magaddal
vinni.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(488. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Hangot hallasz,
mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett
meg. Ellenfeleid 3 sziklozug (#9).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. sziklozugot a ragadozó harci nyílpuskájával,
és lõsz.
(3 találattal 60 sebzést okoztál.) Az 1. sziklozug halálos sebet
kapva a földre zuhan. A protolisk lárva elindul a 2. sziklozug felé. A
2. sziklozug a protolisk lárva irányába megy. A 3. sziklozug a protolisk
lárva felé mozog. A protolisk lárva és a 2. sziklozug egymással harcolnak.
A 2. sziklozug hörögve elterül. A 3. sziklozug és a protolisk lárva egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a 3. sziklozug felé. Már ott is vagy! Megtámadod
a 3. sziklozugot. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Meglóbálva
zúzol farkaddal.
(1 ép-t sebeztél). A 3. sziklozug halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 28/8.]
Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+14%). Szolgáidnak 1% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 6 arany.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 sáskaharcos
(#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod az 1. sáskaharcost. Rávágsz jobb karmoddal. Félrehajolt.
Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(12 ép-t sebeztél). A 2. sáskaharcos
és a protolisk lárva egymással harcolnak. Az 1. sáskaharcos rád támad.
Rád vág jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával.
(8
ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. sáskaharcost. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal.
(10 ép-t sebeztél).
Az 1. sáskaharcos hörögve elterül. A protolisk lárva és a 2. sáskaharcos
egymással harcolnak. A 2. sáskaharcos holtan terül el.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 44/14.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%).
Szolgáidnak 3% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 4 mandibula, 17 arany és
egy hamis arany. A protolisk lárva habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Piknik idõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+12% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.)
A szoba, amelybe belépsz, tele van zakatoló, forgó, nyekergõ gépezetekkel.
Leizzadsz. Hogy fogsz itt átjutni?
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre:
sikeres] Hosszú idõt töltesz el a szerkezetek - mint hamarosan rájössz,
halálos csapdák - tanulmányozásával. Végül tudod, hogy mi az az egyetlen
útvonal, amelyen úgy mehetsz végig, hogy egyetlen óriási kalapács sem zúzza
be a koponyádat, egyetlen forgó pengesor sem vág darabokra. Rettenetesen
megkönnyebbülsz, amikor átérsz.
Puhán lépdelsz a homokos talajon.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre:
sikeres] A földön ásás nyomait látod. Egy álcázott verem, homokot szórtak
rá! Kikerülöd.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod,
de sajnos zárva van. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás
próba 6-os küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz
rajta.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 16 arany és egy fülbevaló.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 67% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(433. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet.
Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Hangot
hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45) [aura: vastag bõr: 6.].
*** 1. KÖR *** A ragadozó harci nyílpuskájával meglövöd a kyeni vadászt.
(2 lövéstõl 50 ép-t sebzõdött.) A kyeni vadász kileheli lelkét.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak is jut 1%. A protolisk
lárva táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Késlekedés
nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre:
sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Megpillantasz egy zsinórt, amely keresztbe van kifeszítve elõtted. Milyen
ügyetlen csapda!
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Felemeled
a lábad, hogy átlépd, és ekkor megpillantasz egy nagyon halvány vonalat
a padlón. Ha átléped a zsinórt, pont oda lépsz, ami az igazi csapdát beindítja!
Nagy lendületet veszel, és hatalmasat ugrasz a lépés helyett.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod,
de sajnos zárva van. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy
nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: egy görbekard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.
[96 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
ism 20 |
a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Keresgélni kezdesz a legközelebbi
barlangok között, vajon ki van otthon? Egy barlangpatakon gázolsz át,
a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó,
mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle?
Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak
az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb...
(417. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben
1
liánvirágot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók
alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy
csapdába ess. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Benyomulsz.
Vendéglátód
Ködsüni, egy szürkebõrû, hátán hatalmas tüskékkel rendelkezõ,
bamba, vérszomjas férfi. Felszerelése: sisak, az egyensúly gyûrûje, villámöv.
Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Megcélzod Ködsünit a ragadozó harci nyílpuskájával, és lõsz.
(3 lövéstõl 77 ép-t sebzõdött.) Ködsüni eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+19%). Szolgáidnak is jut 2%. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A barlangokat, amelyek között
jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban
nem lehet ezzel megtéveszteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél.
A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Figyelsz az esetleges csapdákra. A kutatásod eredménytelen. Továbbmész.
Odabent fogad
Sylamor Si Sikvat, egy õrûlt, kiszámíthatatlan, zárkózott,
ködös tekintetû, de barátaihoz hûséges férfi. A Tudósok klánjának hallgató
rangú tagja. A következõket látod nála: zsugorító gyûrû, ében láncing,
a kalmár nyaklánca, ében nyílpuska, az egyensúly gyûrûje, az Örökkévalóság
Rubinja, Rogan karkötõje, vörös karkötõ. Epikus csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Sylamor Si Sikvatot célzod, amikor a ragadozó harci nyílpuskájával
lõsz.
(2 lövéstõl 40 ép-t sebzõdött.) Ében nyílpuskával meglõ téged Sylamor
Si Sikvat.
(2 találattal 52 sebzést okozott.) A protolisk lárva Sylamor
Si Sikvat irányába megy. A protolisk lárva Sylamor Si Sikvatot támadja.
*** 2. KÖR *** Sylamor Si Sikvat irányába mozogsz. Támadod Sylamor Si Sikvatot.
Felé ütsz jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal. Mellétrafáltál. A protolisk lárva Sylamor Si Sikvatot támadja.
Sylamor Si Sikvat összerogy.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 45/0.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+39%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 4%. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+52 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Olyan lakott
barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nocsak,
úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei
párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy
csapdába lépj. A kutatásod eredménytelen. Megindulsz elõre.
Odabent fogad
Ferox Delibrán, egy vörös-pikkelyes bõrü, kék hajú, fehér
szemü, karizmatikus férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: tõr, az entek bronz amulettje, Xantin
bõröve, nehéz nyílpuska, üvegszimbólum, a gyorsaság nyaklánca, a tökéletesség
vándorcsizmája, sisak, a bérmágus karkötõje, a bérmágus fülbevalója, a
tárgyalás gyûrûje. Melledet verve, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Ferox Delibránt célzod, amikor a ragadozó harci nyílpuskájával
lõsz.
(3 lövéstõl 101 ép-t sebzõdött.) Ferox Delibrán ájultan a földre
zuhan.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
Szolgáidnak is jut 2%. Visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A közelben van egy kolónia,
amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen
találsz arrafelé ellenfelet. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
sötét mákot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott
zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod
a bejáratot, nehogy csapdába lépj. A kutatásod eredménytelen. Irány befelé!
Odabent fogad
Darth Sidious a Mágus, egy éjfekete bõrû, hidegkék szemû,
iszonyatosan sötét hatalmú mágus férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú
tagja. Felszerelése: a tûz sárga öve, csontamulett, a gepárd márványgyûrûje,
Enyészmester, a regenerálódás díszes fejpántja, fekete csizma, a füvész
köpenye, a káosz mesés karkötõje, a káosz sötét szimbóluma. Gigászi küzdelem
kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Darth Sidious a Mágust célzod, amikor a ragadozó harci nyílpuskájával
lõsz.
(2 találattal 59 sebzést okoztál.) Darth Sidious a Mágus a protolisk
lárva felé mozog. A protolisk lárva Darth Sidious a Mágus irányába megy.
Darth Sidious a Mágus és a protolisk lárva egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod Darth Sidious a Mágust. Támadod Darth Sidious
a Mágust. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(25 ép-t sebeztél). A tüskés
bõr megsebez
(-8 ép) Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(8 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Darth Sidious a Mágus összerogy.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 12/14.]
Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+23%). Szolgáidnak is jut 2%. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+16 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg
egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
ragálygombát. Nini, ez a
barlang pont jónak tûnik. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra
fog sor kerülni. Csapda után kutatsz. A kutatásod eredménytelen. Átléped
a küszöböt.
A galetki, aki itt lakik
Isuel a Kegyetlen, egy hájas, zömök testalkatú,
izzadó homlokú, kopasz fejû, galetki harcos férfi. A Katonák klánjának
kisdobos rangú tagja. A következõket látod nála: ezüst fejpánt, Xantin
bõröve, a tudás nyaklánca, csizma, kék köpeny. A csatába vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Megcélzod Isuel a Kegyetlent a ragadozó harci nyílpuskájával,
és lõsz.
(3 találattal 89 sebzést okoztál.) Isuel a Kegyetlen összerogy.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.]
Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+23%). Szolgáidnak 2% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Olyan
lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást.
Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot.
Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé.
A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Semmi! Azért
még mindig óvatosan, de bemész.
Szertartásosan üdvözöl
Dolly a klónozott birka, egy telhetetlenül bégetõ
birka nõ. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
a nyomkeresés fejpántja, bronzmedál, a ragadozó kõamulettje, a bûz barbár
lándzsája, bõrpáncél, a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál,
a füvész köpenye, a hatalom vándorcsizmája, kék gömb. Melledet verve, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Felemelve a ragadozó harci nyílpuskáját, Dolly a klónozott
birkát lövöd.
(2 találattal 61 sebzést okoztál.) A protolisk lárva Dolly
a klónozott birkát rohamozza. Dolly a klónozott birka a protolisk lárva
irányába megy. A protolisk lárva és Dolly a klónozott birka egymással harcolnak.
Dolly a klónozott birka maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 14/0.]
Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 2%. Visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé.
A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. A kutatásod eredménytelen.
Megindulsz elõre.
A galetki, aki itt lakik
Káin a Törvényhozó, egy bölcsességet árasztó, kegyetlen
tekintetû, sárkánytetoválást viselõ férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos
rendtag rangú tagja. Felszerelése: a szakács üstje, a Tél ezüstlánca, ében
tündekard, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, díszes pikkelyvért, a
bûz köpenye, spanyolcsizma, ezüst fejpánt. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Felemelve a ragadozó harci nyílpuskáját, Káin a Törvényhozót
lövöd.
(2 találattal 56 sebzést okoztál.) A protolisk lárva Káin a Törvényhozót
rohamozza. Káin a Törvényhozó a protolisk lárva felé mozog. A protolisk
lárva és Káin a Törvényhozó egymással harcolnak. A protolisk lárva kileheli
lelkét.
*** 2. KÖR *** Káin a Törvényhozót célzod, amikor a ragadozó harci nyílpuskájával
lõsz.
(2 találattal 53 sebzést okoztál.) Káin a Törvényhozó maradék erejét
is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 22/41.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+29%). Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
protolisk lárva újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 20 aranyat.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy mély aknát
pillantasz meg, amely szabályos négyzet alakú. A mélybe apró kapaszkodók
vezetnek. Nyilván nem a magadfajta lények számára tervezték. Aha, torzszülött
rejtekhely! Elhatározod, hogy késõbb alaposan felkészülsz és visszatérsz,
hogy megvizsgáld a helyszínt.
(406. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megközelíted
az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt
egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda.
Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz elõre.
Szertartásosan üdvözöl
Feldúlt MorMar, a gyors, egy hétlábú, tajtékos halántékcsíkú,
cikori efredmántját a vállán átvetõ férfi. A Mágusok klánjának tanítvány
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a füvész köpenye, bõrpáncél, a
Tél aranylánca, bronzmedál, a jég díszes fejpántja, az egyensúly gyûrûje,
rövid tõr, suhanó csizma, szivárvány karkötõ, ezüstmedál. Epikus csata
kezdõdik.
*** 1. KÖR *** A ragadozó harci nyílpuskájával meglövöd Feldúlt MorMar,
a gyorsot.
(3 találattal 89 sebzést okoztál.) Feldúlt MorMar, a gyors ezer
sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+24%). Szolgáidnak 2% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél
elõtt, visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván
már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik
ki. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján,
itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapdát keresel. Megnyugszol,
itt nincs semmi. Belépsz.
Odabent fogad
Mandragóra, egy apró termetû, zöldszemû, zöldhajú, kedves
arcú nõ. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Viselt tárgyai: a szellemek
csontmaszkja, átlátszó köntös, törpe pikkelyvért, kristályamulett, az egyensúly
gyûrûje, khaldoran öv, csizma, hosszúkard, az Örökkévalóság Rubinja, a
káosz õrült szimbóluma. Epikus csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Felemelve a ragadozó harci nyílpuskáját, Mandragórát lövöd.
(3 találattal 98 sebzést okoztál.) Mandragóra maradék erejét is elvesztve
elterül.
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak 2% jut. Elhagyod a csata helyszínét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel,
ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Egy furcsa dolgot
pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott
óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség,
ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület!
(463. kaland, összköltsége
40 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik
nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog
sor kerülni. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél.
Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Megindulsz elõre.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Kira, egy mosolygós, életkedvvel teli,
magát alig leplezõ, elbûvölõen szép nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt
rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, harci fejsze, az egyensúly gyûrûje,
fekete nadrág, khaldoran öv, a sólyom halotti maszkja, a füvész köpenye,
csonttõr, a gyorsaság szimbóluma, hosszú íj. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Kirát célzod, amikor a ragadozó harci nyílpuskájával lõsz.
(3 találattal 93 sebzést okoztál.) Kira eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.]
Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 2% jut. Elhagyod a csata helyszínét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A telep egy távolabbi részét
látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas
helyet. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Semmit sem találsz. Azért még mindig óvatosan,
de bemész.
Odabent fogad
Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó tekintetû,
szúrós szemû mezitlábas férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja.
A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: a szakács üstje, a mágus
szimbóluma, Örökkévalóság Gyémántja, a bérmágus sárgaréz nyaklánca, a kígyó
fülbevalója, org.lázadás emlékérme, a gyorsaság malachit karkötõje, az
elfek fülbevalója, arany lárvaköpeny, a tökéletesség díszes karkötõje,
a lich vándorcsizmája, a tûz márványgyûrûje, Xantin ezüstöve, a káosz hercegi
amulettje, az óriás rövid tõre, a tûz ezüst fejpántja, az energia könnyû
pikkelyvértje, a gepárd íja. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek
magatokat.
*** 1. KÖR *** Felemelve a ragadozó harci nyílpuskáját, Ogre a renegát
harcost lövöd.
(2 lövéstõl 15 ép-t sebzõdött.) A gepárd íjával meglõ téged
Ogre a renegát harcos.
(2 találattal 64 sebzést okozott.) A protolisk lárva
elindul Ogre a renegát harcos felé. A protolisk lárva Ogre a renegát harcost
támadja.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod Ogre a renegát harcost. Megtámadod Ogre a renegát
harcost. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Elkerülte. Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(1 ép-t sebeztél). Ogre a renegát harcos rád veti magát. Kitátja
száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(53 ép-t sebzõdtél).
Nehezen bírod a szagát.
(-33 ép.) Minden elsötétül elõtted. A protolisk
lárva és Ogre a renegát harcos egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Ogre a renegát harcos és a protolisk lárva egymással harcolnak.
A protolisk lárva halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 150 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 31/61.]
Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, protolisk lárva újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+77 életpont.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó lárva (#416).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a xenó lárvát a ragadozó harci nyílpuskájával,
és lõsz.
(3 lövéstõl 80 ép-t sebzõdött.) A xenó lárva holtan terül el.
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak is jut 1%. Fényes gyõzelmed után
a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +33 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 1274 sebzést okoztál, és 237 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10 képességpontot kapsz.
Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
271 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
ShirDady, egy magas, kék szemû, hosszú, fekete hajú, állandóan
fekete köpenyt viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3.
szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 62. fordulód.
|
[1] erõ: |
16 / 4.75 |
[2] IQ: |
7 (9) / 1.85 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1.15 |
[4] egészség: |
9 / 3.69 |
[5] mágia: |
10 (11) / 2.35 |
[6] gyorsaság: |
19 (21) / 2.15 |
[9] Méret/ép: |
72 (78) / 78 |
Min. méret: |
67 |
Barlangméret: |
86 |
|
|
Varázspont: |
98 / 98 |
Képességpont: |
130 / 21% |
Hõsi pont: |
16 (5) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
30% |
Galetki erõ: |
308 / 249 |
Hírnév : |
626 |
Jóllakottság: |
176% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
145 (11) |
Galetki gyõzelmek: |
109 (10) |
Torzsz. csaták: |
341 (5) |
Torzsz. gyõzelmek: |
286 (5) |
Leölt torzszülött: |
437 (10) |
Pszi csaták: |
5 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
1 (0) |
Ájulások száma: |
32 (1) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó
(17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Engedj el egy szolgát az SZE paranccsal. 2.) Hozz öt elfu mohát.
3.) Végezz öt kronorémmel! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[24] rezisztencia: |
1 / 0 |
[26] lõfegyver: |
19 / 3.61 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
5 / 3.77 |
[47] zárnyitás: |
5 / 4.28 |
[48] mászás: |
4 / 2.45 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.10 |
[50] meggyõzõkészség: |
1 / 0.65 |
[52] auraészlelés: |
3 / 1.50 |
[54] kereskedelem: |
3 (6) / 0.90 |
[55] szívósság: |
10 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.35 |
[57] gyógynövények: |
5 / 0.56 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 2.90 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.81 |
[60] pszi támadás: |
5 / 0.33 |
[61] pszi energia: |
5 / 0.43 |
[62] lopás: |
6 / 1.65 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 2.54 |
[65] álcázás: |
3 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.35 |
[67] régészet: |
8 / 3.82 |
[68] zene: |
1 / 0.10 |
[69] tanulás: |
4 / 3.80 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
9 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 0.62 |
[102] kontaktméreg: |
8
/ 0 |
|
farok |
[103] méret: |
3 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 4.41 |
[105] kontaktméreg: |
8 /
0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.96 |
[128] pszi csáp: |
3 / 0.08 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
3 / 2.08 |
[167] tombolás: |
1 / 0 |
[132] tudati méreg: |
4 / 0.08 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] protolisk lárva |
49/49 |
148% |
190% |
8 / 4.29 |
harcol |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
150% |
gyógyítás: |
20 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata. |
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 100;
VI erõ:200% ép:25%;
PV 1;
PSZ 47 59
48 67;
L 1 147 2 58 154 59;
PT 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül
a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#20 (8. épület), #50 (20. épület), #417 (62. forduló), #406 (62. forduló),
#463 (62. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz hercegi köntöse (#24114) |
|
1 a légzés fejpántja (#27655) |
* |
1 a sebezhetetlenség zöld köntöse (#19601) |
|
1 a szalamandra vas lemezpáncélja (#25751) |
|
1 a természet bronz mellvértje
(#16797) |
* |
1 a tudós díszes fejpántja (#11456) |
* |
2 csizma (#1120) |
|
2 ében láncing (#134) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
2 maszk (#1090)
|
* |
2 pikkelyvért (#1015) |
|
1 sisak (#1075) |
|
11 törpe pikkelyvért (#4)
|
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gyorsaság malachit karkötõje (#3941) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
* |
1 a káosz nagyhatalmú gyûrûje (#15189) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a torony sárgaréz nyaklánca (#18281)
|
|
1 amulett (#1195) |
|
1119 arany (#1) |
|
1 aranyozott nyaklánc (#1183) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
54 drágakõ (#2)
|
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
75 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
2 malachit karkötõ (#1241)
|
|
3 malachitgyûrû (#1227) |
|
2 nyaklánc (#1180) |
|
1 Rogan karkötõje (#145)
|
|
1 szimbólum (#1210) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 kötél (#128) |
Fegyverek |
* |
1 a ragadozó harci nyílpuskája (#20188) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
2 ében
nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
6 fogazott tõr (#6)
|
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
11 harci fejsze
(#12) |
|
20 kerek kõ (#11) |
|
6 kés (#5) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
2 rozsdás kard (#131)
|
|
12 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
15 csótányláb (#25) |
|
6 elonotichlan (#31) |
|
9 fehér gyógyital (#50)
|
|
16 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
13 hónakkupók
(#30) |
|
24 liánvirág (#24) |
|
33 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala
(#51) |
|
11 mézfû (#29) |
|
18 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
15 ragálygomba (#26) |
|
24 sötét mák (#23) |
|
15 tejfonál (#28) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
18 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 ekinda haj
(#147) |
|
4 elektronit (#141) |
|
13 húsevõ bibe (#151) |
|
14 lemúr hártya (#161)
|
|
16 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
10 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
18 nordkristály (#146) |
|
8 õsi relikvia (#17)
|
|
23 pirgamit (#152) |
|
7 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 liánvirág (#24), 1 sötét mák
(#23), 1 hamis arany (#809), 4 mandibula (#157), 1 mitulen fû (#20),
1 ragálygomba (#26), 3 kés (#5), 1 fülbevaló (#1255), 1 görbekard (#1316).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 51 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |