Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. máj. 31. 18h:27' EZ A 137. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 138. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4491 SZÁMLA : XXXX |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az emberevő bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval megütöd a troll ritualista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a troll ritualista jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [75,63] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz tubarkövet. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Találsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut ormányát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [77,63] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a százfogú testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske farkát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [78,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY) Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását! |
VASVÉRT (164. TÁRGY) Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
TUBARKŐ (700. TÁRGY) Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő. - Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja. - Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém! Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned. |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
Erő: | 23 | Szint: | 15 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 148/148 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 190/170 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 125/2 | Pénz: | 53 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 19 | lőfegyverek: | 12 |
dobófegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
78,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1492 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 15 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 3 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 7 | 9. teológia: | 3 |
10. taumaturgia: | 8 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. vadászat: | 8 | 14. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 16, max: 50) |
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), kérődző etra (#368) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel számomra két grifftojást. |
2.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 41, 53. |
HŐSTETTEID | ||
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 1549 |
Összsúly: 57.58 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktusztüske (#114) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 9 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rézsisak (#72) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | uzbány csőr (#169) |
74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | |
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|