Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jún. 20. 10h:46' EZ A 909. JÁTÉKHETED, 626. FORDULÓD 910. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 319. varázslatot a 326. varázslatot a 384. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 364. varázslatot a 164. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 215 99 |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 209. varázslatot a 188. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 147. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 992. tárgyat a 960. tárggyal a 822. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 367. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy rezisztencia. Gyógyulsz (+4 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal néhányszor megkarcolod a dűnelord testét. (4 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Légelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megkarcolod a dűnelord bal oldalát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (39 sebzést okozott.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a dűnelord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 9564 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 993, sebződés: 17, gyógyulás: 108, összesen: +91 ÉP}
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 326. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 7. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat a 741. tárggyal a 821. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat |
* 10. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1210. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy rezisztencia varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Megjelenik egy lidérc! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy átok varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy ősi hurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 288 életpontot vesztettél. A nerub fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 11 csonttű. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcmágus fejét. (11 támadással 833 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (71 életpontot sebezve.) Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcmágus bal hátsó lábát. (13 támadással 2297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (57 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvagdalod a quwarg harcmágus bal oldalát. (11 támadással 868 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (77 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (49 sebzést okozott.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 457 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 73 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 71 ép-t sebzett.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 101 életpontot vesztettél. Lovagi karddal néhányszor súrolod a quwarg harcmágus bal első lábát. (2 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Légelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a quwarg harcmágus testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (14 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (35 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 502 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +101 ÉP.) A lidérc rád támad! (2 támadással 54 ép-t sebzett.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 318 életpontot vesztettél.
A quwarg harcmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 csonttűt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 47790 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4984, sebződés: 1864, gyógyulás: 580, összesen: -1284 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy rezisztencia. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a nerub fúvócsővel. Elrepül 11 csonttű. Pár lövedéked átjárja a quwarg b.háborító testét. (11 támadással 832 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kicsit megvagdalod a quwarg b.háborító jobb első lábát. (13 támadással 2381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (53 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor súrolod a quwarg b.háborító testét. (11 támadással 904 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Légelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 63 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (54 sebzést okozott.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg b.háborító többször is megmar! (2 támadástól 442 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 341 életpontot vesztettél. Lovagi karddal néhányszor meglegyinted a quwarg b.háborító bal vállát. (7 támadással 1239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (55 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a quwarg b.háborító testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (54 sebzést okozott.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg b.háborító többször is megmar! (2 támadástól 449 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 447 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 csonttűt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 40841 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5913, sebződés: 1679, gyógyulás: 664, összesen: -1015 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy rezisztencia varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt összecsapnátok, a nerub fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 11 csonttű. Pár lövedéked átjárja a quwarg bölcs testét. (11 támadással 852 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (56 életpontot sebezve.) Meglengetve a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal néhányszor megkarcolod a quwarg bölcs testét. (13 támadással 2328 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor meglegyinted a quwarg bölcs testét. (11 támadással 905 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (48 sebzést okozott.) A fényaura 7 ép-t sebez. A quwarg bölcs feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal kicsit megvagdalod a quwarg bölcs testét. (5 támadással 879 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a quwarg bölcs testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (50 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (48 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg bölcs csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg bölcs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csonttűt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 őskristály-szilánkot. 35113 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4661, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már rezisztencia vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a nerub fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 11 csonttű. Több lövedéked átfúrja a quwarg ölész testét. (11 támadással 852 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal néhányszor súrolod a quwarg ölész testét. (13 támadással 2309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (45 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor meglegyinted a quwarg ölész bal oldalát. (11 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Légelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) A fényaura 10 ép-t sebez. A quwarg ölész belecsíp a derekadba. (1 támadástól 326 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg ölész újra meg újra lecsap. (2 támadástól 456 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor megkarcolod a quwarg ölész jobb oldalát. (9 támadással 1627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (50 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megkarcolod a quwarg ölész jobb első lábát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (32 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A quwarg ölész belecsíp a derekadba. (1 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg ölész újra meg újra lecsap. (2 támadástól 429 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csonttűt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6272, sebződés: 1496, gyógyulás: 820, összesen: -676 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: rezisztencia létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled hangcsapás varázslatot lő rád. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hangcsapás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a nerub fúvócsővel. Elrepül 11 csonttű. Pár lövedéked átjárja a quwarg bölcs fejét. (11 támadással 841 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Légelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg bölcs testét. (13 támadással 2306 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor súrolod a quwarg bölcs bal hátsó lábát. (11 támadással 898 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (39 sebzést okozott.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal néhányszor meglegyinted a quwarg bölcs testét. (7 támadással 1193 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a quwarg bölcs jobb hátsó lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (42 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (33 sebzést okozott.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csonttűt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 őskristály-szilánkot. 37419 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4872, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy rezisztencia varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a nerub fúvócsővel célba találj. Elrepül 11 csonttű. Pár lövedéked átjárja a quwarg b.háborító testét. (11 támadással 836 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal néhányszor súrolod a quwarg b.háborító testét. (13 támadással 2341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító testét. (11 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Légelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (42 sebzést okozott.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 378 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 352 életpontot vesztettél. Lovagi karddal kissé megkarcolgatod a quwarg b.háborító fejét. (4 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (39 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a quwarg b.háborító testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (47 sebzést okozott.) A fényaura 6 ép-t sebez. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg b.háborító többször is megmar! (2 támadástól 383 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 356 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csonttűt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 36073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5308, sebződés: 1469, gyógyulás: 578, összesen: -891 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy rezisztencia varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hangcsapás varázslatot, majd rád küldi. 340 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. 340 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Mielőtt összecsapnátok, a nerub fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 11 csonttű. Több lövedéked átfúrja a quwarg bölcs jobb hátsó lábát. (11 támadással 839 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal néhányszor megkarcolod a quwarg bölcs bal vállát. (13 támadással 2286 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor meglegyinted a quwarg bölcs bal hátsó lábát. (11 támadással 895 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (62 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (48 sebzést okozott.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A quwarg bölcs feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal kicsit megvagdalod a quwarg bölcs jobb első lábát. (7 támadással 1243 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megkarcolod a quwarg bölcs jobb oldalát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (58 sebzést okozott.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg bölcs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 csonttűt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 őskristály-szilánkot. 38684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5061, sebződés: 680, gyógyulás: 20, összesen: -660 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATKINÉZIS II.(511. TUDATI KÉPESSÉG) Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.) |
Erő: | 93 (133) | Szint: | 64 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 90 (124) | Támadás: | 129 (135) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 79 (111) | Védekezés: | 185 (205) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 179/883 év |
Egészség: | 78 (116) | Életpont: | 3461/3411 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 90 (154) | Varázspont: | 7867/6600 | Pénz: | 15334 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 101/42 | Pszi pont: | 1535/1275 | Halhatatlanság: | 75 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/24 | ökölvívás: | 1/61 | vágófegyverek: | 74/61 (+1%) |
ütőfegyverek: | 21/0 | lőfegyverek: | 59/12 (+1%) | dobófegyverek: | 7/65 |
Feltételes fegyverváltás: moa ravatalozó (#1328) (125%) << lovagi kard (#1809) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -49.); csonttű (#1870) (50 -); ezüsttöltény (#1350) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
447,10 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 437,10 |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/21 (-2500%) | 2. nyomkövetés: | 214/78 | 3. lopás: | 5/58 |
4. mászás: | 56/14 | 5. hajózás: | 28/26 | 6. csapdakészítés: | 25/2 |
7. csapdaészlelés: | 30/53 | 8. gyógyítás: | 27/21 | 9. titkosírás: | 13/2 |
10. felderítés: | 38/53 | 11. szörnyidomítás: | 29/5 | 12. teológia: | 389/56 (+44%) |
13. taumaturgia: | 299/56 (+37%) | 14. szerencsejáték: | 9/8 | 15. versengés: | 25/91 |
16. zene: | 64/85 | 17. szörnyismeret: | 73/42 (+22%) | 18. pszi: | 131/42 (+2%) |
19. zárnyitás: | 41/49 | 20. vadászat: | 18/31 | 21. vitalitás: | 25/15 |
22. bányászat: | 39/24 | 23. testépítés: | 63/16 (+310%) | 24. úszás: | 5/75 |
25. főzés: | 25/31 | 26. ősteológia: | 103/14 | 27. őstaumaturgia: | 82/47 (+5%) |
28. csapatmunka: | 7/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 190 | |||
3. védekezés: 4 | 6. regeneráció: 10(11) | 10. vp regeneráció: 1(6) | 11. kincskeresés: 10 |
12. halhatatlanság: 10 | 13. tárgymentő: 6 | 14. plusz tp: 10 | 15. rezisztencia: 10 |
16. tulajdonságpajzs: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz jokonbia ágat (#1477) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), zergenye tölcsért (#1445) (max. 10 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Az immúnitáskristály fekete energia elleni védelemre állítva. |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel gh'raiton ölészt. |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
zafír sárkány (#329), manaelementál (#290), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), Rüeumöeu szelleme (#712), dűnelord (#341), szintszívó lények (#9097), szőrös azuka (#903), élőholt drakolder (#628), Arutac (#7101) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
elf (#2), nők (#999), gnóm (#6), élőholt drakolder (#628), teriád gyilkos (#800), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | fizikai pajzs II (#327, 75 VP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | ősi hurrikán (#312, 150 VP) |
rezisztencia (#313, 70 VP) | őselemi védelem (#314, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
nekrofun teremtése (#321, 250 VP, 10 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | káoszportál (#323, 150 VP) |
fekete energia (#325, 200 VP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 280 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (144,10,2) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
isteni bölcsesség (#319) | szürkeáll. aktiv (#71) | tolvajvér (#364) | égető tekintet (#164) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs III (#127) | fényaura (#211) | esszenciavédelem 2 (#188) | elme dominanciája (#247) |
Symulf rúnája (#182) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), éjfattyak végzete (#260), istenítélet (#284) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), rezisztencia (#313), szingulár. védelem (#322) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | halálos érintés (#271) | >> | ódon vízköpő (#954) | |
háló (#186) | >> | nyálkás genoid (#854) | ősi hurrikán (#312) | >> | 20. szintű lényekre | |
fekete energia (#325) | >> | 50. szintű lényekre | háló (#186) | >> | arhomad varangy (#908) | |
ősi hurrikán (#312) | >> | Arutac (#7101) | armageddon (#218) | >> | Arutac (#7101) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | Arutac (#7101) | rezisztencia (#313) | >> | Arutac (#7101) | |
fizikai pajzs II (#327) | >> | Zortac (#7105) | rezisztencia (#313) | >> | 50. szintű lényekre | |
őselemi védelem (#314) | >> | zöld draklen (#813) | tükörpajzs (#101) | >> | hallgatag térdeplő (#888) | |
őselemi védelem (#314) | >> | teriád varázsló (#798) | életpajzs (#142) | >> | teriád nekromanta (#806) | |
tükörpajzs (#101) | >> | bíbor anguaxin (#875) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
dűnelord (#341) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +135 kg teher) státusz: OK |
magh-goth párduc (#871) státusz: OK |
sangin yeti (#857) státusz: OK |
hoarián sárkánybébi (#830) (hátas: 12 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +22 védettség; +8 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim nem mindegy, hogyan néznek ki! Legközelebb teljes faji páncélzatban jelenj meg előttem! |
2.) Remélem fejlődéseddel arányos a tapasztalat mennyisége is, amit fordulónként begyűjtesz! Szerezz egyetlen körben legalább kétmillió Tapasztalati Pontot! |
3.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 20, pontszámod: 0. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 40 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 201. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1259 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) OK vakmerőség (526) OK gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 50 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | csonttű (#1870) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | madártoll (#112) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | szent jogar (#150) | 3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | ében toboz (#578) | 1 | nothar bogyó (#923) | |||
3 | őskristály-szilánk (#1525) | 2 | sáfránypor (#211) |