Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 5. 9h:17' EZ A 640. JÁTÉKHETED, 637. FORDULÓD 641. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
id 459 145 | idomítod a 459. szörnyet 145 pontért |
ftv 218 513 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot az 513. szörnyet |
ftv 229 440 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 440. szörnyet |
ftv 229 428 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 428. szörnyet |
ftv 134 429 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 429. szörnyet |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 837 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb fejét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével végigvagdosod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a chaktra vadászeb jobb első lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 371, gyógyulás: 152, összesen: -219 ÉP}
(Továbbmész...) [227,17] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pengekarú nitmák. {max. életpontja: 1511-1750.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák ízelt lábát. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Kavargó pengefalként zúdul rád a pengekarú nitmák. (4 támadástól 324 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák nyakát. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A pengekarú nitmák támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 334 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 658, gyógyulás: 144, összesen: -514 ÉP}
(Továbbmész...) [226,16] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hegyi yeti. (ld. enc.) {támadása: 54.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 689 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a hegyi yeti testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a hegyi yeti jobb lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a hegyi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a hegyi yeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével megkarcolod a hegyi yeti jobb karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a hegyi yeti jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A hegyi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Előremozdulva, a hegyi yeti kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a hegyi yeti. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 yetifogat. (ld. enc.) 9666 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1506, sebződés: 647, gyógyulás: 163, összesen: -484 ÉP}
be 103 | bemész a 103. titkos labirintusba |
lm 5 6 6 | mozogsz 5 6 6 |
Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 542 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a testzabáló rasáth bal oldalát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (96 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a testzabáló rasáth testét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a testzabáló rasáth testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a testzabáló rasáth pikkelytestét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével megkarcolod a testzabáló rasáth farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A testzabáló rasáth kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a testzabáló rasáth száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 jácint díszkő (ld. enc.). 14102 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1810, sebződés: 432, gyógyulás: 231, összesen: -201 ÉP}
lm 6 9 1 | mozogsz 6 9 1 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 561 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 98 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 243 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 88 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1823, sebződés: 830, gyógyulás: 236, összesen: -594 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 889 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a dögbűzös liliom testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Fókuszpengével kissé megkarcolod a dögbűzös liliom testét. Kritikus ütés! (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a dögbűzös liliom testét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12666 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1854, sebződés: 520, gyógyulás: 165, összesen: -355 ÉP}
(Továbbmész...) [229,14] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bosszantó apróság. {támadása: 70.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1011 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a bosszantó apróság jobb csápját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. Kritikus ütés! (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. {KCC:} Nitmák pengével súrolod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18782 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2178, sebződés: 599, gyógyulás: 195, összesen: -404 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó bal első lábát. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-54 életpont.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12952 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1194, sebződés: 138, gyógyulás: 102, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [230,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pengekarú nitmák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A pengekarú nitmák támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 306 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A pengekarú nitmák támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 340 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 646, gyógyulás: 141, összesen: -505 ÉP}
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki bal vállát. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 778 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a pengekarú nitmák fegyverével. (4 támadástól 338 életpontot vesztesz.) {KCC:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák ízelt lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A pengekarú nitmák védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 327 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 665, gyógyulás: 145, összesen: -520 ÉP}
(Továbbmész...) [231,15] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. (ld. enc.) Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy gothag döglidérc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 56.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 203 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. Kritikus ütés! (6 támadással 526 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a gothag döglidérc bal oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a gothag döglidérc fejét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1606, sebződés: 419, gyógyulás: 4, összesen: -415 ÉP}
(Továbbmész...) [231,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő bosszantó apróság mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 8d14+20.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 1012 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság karját. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság fejét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a bosszantó apróság karját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Fókuszpengével megvagdalod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a bosszantó apróság egyik lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a bal karodat. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18782 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2111, sebződés: 564, gyógyulás: 198, összesen: -366 ÉP}
vv 216 216 216 | elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
vv 14 216 216 | elmormolod a 14. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
HEGYI YETI (454. SZÖRNY) A hegyi yetik a dombi yetik ritka, és mindezidáig kihaltnak hitt rokonai. Csak a legmagasabb, havas hegyormok között találkozhatsz vele. Gyilkos kedvű óriásmajmok, amelyek zsákmánynak tekintenek mindent, ami náluk kisebb. És ez egy közel négyméteres majomnál tényleg szinte mindent jelent, a titánokat és óriásokat kivéve. A hegyi yetik alkalmazkodott, barna szőrű rokonát egyesek szerint az erdők mélyén is meg lehet találni. |
YETI FOG (863. TÁRGY) Ha sikerül egy hegyi yetit legyőznöd, hozzájuthatsz tompa, hátsó metszőfogához. A fogat cipelni önmagában eléggé gusztustalan, viszont egyes híresztelések szerint az esthar kutatások alatt több ilyet találtak a romok között, bizonyítva ezzel, hogy már annak idején is gyűjtötték, és minden bizonnyal használták valamire. |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL) Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
JÁCINT DÍSZKŐ (753. TÁRGY) Megvizsgálva ezt a szépen megmunkált jácintkövet, észreveszed, hogy egyik oldalon fényesen csillog, míg a másik oldalon tompa fényű, és mintha a csiszolatlan felületbe némi aranypor vegyülne... Nyilvánvaló a következtetés, ez valószínűleg valamilyen ékszert díszítő kövek egyike volt. |
RASÁTH ORRKARIKA (859. TÁRGY) A testzabáló rasáthok kedvenc ékszere, és egyben a vezérré avatásakor kapott szent szimbólum is, melyet élete végéig viselnie kell. Ezeknél a vérszomjas, de ugyanakkor intelligens lényeknél a főnöki tisztség vérségi ágon öröklődik, lemondani a dicsőségről semmiféleképpen nem lehet, de ilyesmi soha eszükbe sem jutna. A rasáth orrkarika egyetlen csontból készült, de hogy ki vagy mi volt képes ezt a szilárd tárgyat egy 30 centiméter átmérőjű körbe hajtogatni, az rejtély, a tudósok mágikus befolyásra gyanakodnak. Mellesleg nem sokan vannak akik láttak már ilyet, hiszen a testzabálók népének szent orrkarikájához jutáshoz csak egy teljes törzs kiirtásán keresztül vezet az út. |
DÖGBŰZÖS LILIOM (455. SZÖRNY) Ez az óriási, elsőre csodaszépnek tűnő liliomra emlékeztető virág borzalmas bűzt bocsát ki magától. Elfog a rosszullét, de nem tudsz menekülni, mert lábaid megroggyannak, elgyengülnek. A bűz erősödik, a virágból indák kúsznak elő, és lassan körbefonnak... Vagy villámgyorsan elmetszed a szárát, vagy átszúrod a dögbűzt kibocsátó virágot, vagy esetleg gyorsan elégeted egy varázslattal - így talán megúszhatod a szörnyű kínhalált, amely az élve megemésztéssel jár. |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
Erő: | 82 (107) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 96 (104) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 79 (84) | Védekezés: | 100 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 184/319 év |
Egészség: | 70 (79) | Életpont: | 1163/1179 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3929/80 | Pénz: | 2018 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/14 | Pszi pont: | 649/241 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/6 (+1%) | szúrófegyverek: | 34/69 |
vágófegyverek: | 38/54 (+7%) | ütőfegyverek: | 32/47 (+3%) | lőfegyverek: | 34/77 |
dobófegyverek: | 37/23 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/42 | 2. nyomkövetés: | 172/28 (+30%) | 3. mászás: | 32/8 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 43/65 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 35/36 | 6. gyógyítás: | 216/64 (+69%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 32/44 (+58%) | 9. szörnyidomítás: | 23/91 (+161%) |
10. teológia: | 167/99 (+91%) | 11. taumaturgia: | 170/34 | 12. szerencsejáték: | 4/80 |
13. versengés: | 17/97 (+16%) | 14. harcművészetek: | 31/7 | 15. zene: | 99/62 |
16. szörnyismeret: | 128/59 | 17. pszi: | 50/20 (+18%) | 18. zárnyitás: | 35/39 (+6%) |
19. vadászat: | 36/50 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/53 |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 1/81 (+27%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 25 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | karbin plazma (#199) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
311 | arany (#50) | 11 | borkonyó bibe (#312) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | jácint díszkő (#753) | 9 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | rasáth orrkarika (#859) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | yetifog (#863) | 1 | zöld üveg (#82) |