650. forduló, 652. forduló, Sauron Junior összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 28. 15h:06'
EZ A 651. JÁTÉKHETED, 651. FORDULÓD
652. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat legkorábbana 652. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2226
SZÁMLA : XXXX

SAURON JUNIOR KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [475,93] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 34. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku csizmát (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 100 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 pszi kő (eladási ár: 1300 arany, ebből a kezelési költség: 130 arany), 1 ryuku csizma (eladási ár: 860 arany, ebből a kezelési költség: 86 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 112 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+190 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1301 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+256 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 785. Kapsz 3 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 785.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 783. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 783.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 783.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 781. Kapsz 3 VP-t.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat
A füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 781.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 779. Kapsz 3 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 777. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 777.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 776. Kapsz 1 VP-t.]

vv 309 71 377 elmormolod a 309. varázslatot a 71. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! 8 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 771. Kapsz 8 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 769. Kapsz 3 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 767. Kapsz 3 VP-t.]

fog 191 217 elfogod a 191. szörnyet a 217. tárggyal
fog 191 217 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

ba 545 547 199 nem támadod az 545. szörnyet az 547. szörnyet a 199. szörnyet
BA 545 parancs törölve. BA 547 parancs törölve. BA 199 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

v 75 258 elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

v 75 333 elmormolod a 75. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a sebfertőzés hatása. Sikerrel jártál! [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 762. Kapsz 8 VP-t.]

v 75 291 elmormolod a 75. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a lassulás hatása. Sikerrel jártál! [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 757. Kapsz 8 VP-t.]

le 853 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

kf 867 1183 kézbeveszed/felveszed a 867. tárgyat az 1183. tárggyal
A nyakadba akasztod a natharion talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 757.]
A nyakadba akasztod a Notermanthi amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

v 6 9999 48 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 752. Kapsz 8 VP-t.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (2. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 752.]

ba 591 833 246 nem támadod az 591. szörnyet a 833. szörnyet a 246. szörnyet
BA 591 parancs törölve. BA 833 parancs tárolva. BA 246 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 752.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 752.]

ek 116 80 1508 t. energia kisütése: 116 80 1508
Katonai kötszer gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 752.]

lm 37 45 45 mozogsz 37 45 45
Kiléptek kicsit, hogy még napfelkelte előtt végezhessetek a feladatotokkal. [32. PONT]
Senki sem lep meg benneteket, miközben elszántan haladtok előre. [33. PONT]
Miközben lépésről lépésre megközelítitek az épület központi termeit, azon töprengsz, vajon hogyan pusztíthatnátok el annyira az épületet, hogy a ryukuk később már egyetlen gólemet se gyárthassanak benne. [34. PONT]
Kihalt termen vágsz keresztül. A hoariánok elszántan követnek. [35. PONT]
A terem túlsó végén keresztül egy újabb terembe jutni. Ez itt látszólag üres. [36. PONT] Egy ryuku gólemtudóst veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán II varázslatot dob rád a másik. 578 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán II varázslattal köszönt csatapartnered. 628 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sebfertőzés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Az ártó varázslat hatása alatt az ellenfél csapásai nyomán nyíló sebek sokkal fájdalmasabbak lesznek majd.) Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. 250 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólemtudós bal lábát. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a ryuku gólemtudós bal lábát. (9 támadással 1198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Angolna szálkával jól megszurkálod a ryuku gólemtudós testét. (6 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Fegyvered 75 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Ellenfeled isteni átok varázslatot lő rád. (-25 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán II varázslat. 613 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán II varázslatot dob rád a másik. 614 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sebfertőzés varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Elvesztette a varázserejét az angolna szálka. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2974, sebződés: 2758, gyógyulás: 373, összesen: -2385 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [35 pontot használtál fel, van még 717. Kapsz 56 VP-t.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+1268 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 697. Kapsz 32 VP-t.]
[0 pontot használtál fel, van még 697.]
Ahol sebet látsz magadon, azt gyorsan bekötözöd a katonai kötszerel. (+670 életerő.) A katonai kötszerrel ellátod sebeidet. (+553 életerő.) [2 pontot használtál fel, van még 695. Kapsz 3 VP-t.]

lm 48 48 905 mozogsz 48 48 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

lm 49 900 51 mozogsz 49 900 51
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

lm 51 905 52 mozogsz 51 905 52
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

lm 52 52 900 mozogsz 52 52 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 695.]
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

v 75 291 elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

ek 116 80 267 t. energia kisütése: 116 80 267
Ősi gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

m 4 mozogsz délre
[475,94] Még mindig a városban vagy. Az itteni kézműves mesterek a piac peremén laknak, dolgoznak, és az üzleteik is itt vannak. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat elkóborolt rémeb lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elkóborolt rémeb testét. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Tleikan nyárssal többször eltalálod az elkóborolt rémeb fejét. (9 támadással 1139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Angolna szálkával jól megszurkálod az elkóborolt rémeb jobb oldalát. (6 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A 7 elkóborolt rémeb félig szétrágja a bal válladat! (7 támadástól 699 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 329 életpontot vesztettél. Többször beletép húsodba a 7 elkóborolt rémeb. (7 támadástól 857 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal megdöfködöd az elkóborolt rémeb testét. (9 támadással 1160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 39 életpontot sebeztél. Angolna szálkával meghorzsolod az elkóborolt rémeb testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fegyvered 59 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 325 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 304 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 356 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 bordacsontot. 18027 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4229, sebződés: 2949, gyógyulás: 609, összesen: -2340 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Van itt egy piac (740. épület.). [34 pontot használtál fel, van még 661. Kapsz 54 VP-t.]

ve 1 10 megveszed az 1. tárgyat 10
Vásároltál 10 deus ex machinát. 500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

ve 2 100 megveszed a 2. tárgyat 100
Mindössze 7 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 7 kaját. 14 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

m 2 mozogsz keletre
[476,94] Folytatod sétádat a házak közt. Egy közrendű férfi fut oda hozzád. Térdre veti magát, és arra kér, fogadd őt szolgáddá. Pha! Elmeroggyant. Miután magad mögött hagyod, még hallod, ahogy egy másik járókelőhöz rohan hasonló kéréssel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy leleplezett teriád. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled elméje körül vékony asztrálháló fénylik fel egy pillanatra. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 460 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Iszonyatos fejgörcseid támadnak a mana elszabadulásakor. (-60 életerő.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: manarobbantás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a leleplezett teriád bal karját. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány teriád tőrt. 212 életpontot sebződsz. Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a leleplezett teriád fejét. (9 támadással 1093 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. A varázslat létrejöttekor tudatodba égető fájdalom hasít. (-15 életerő.) Angolna szálkával többször eltalálod a leleplezett teriád véres karját. (6 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A varázslat létrejöttekor tudatodba égető fájdalom hasít. (-15 életerő.) Ütéseket mér a leleplezett teriád a farkával a bal válladra. (4 támadástól 613 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 613 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal párszor épp hogy megérintgeted a leleplezett teriád testét. (2 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Tudatodba égető fájdalom mar! (-15 életerő.) Angolna szálkával megérinted a leleplezett teriád torz fejét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fegyvered 70 ép-t sebzett rajtad. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. A varázslat létrejöttekor tudatodba égető fájdalom hasít. (-15 életerő.) A leleplezett teriád farka bal karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 611 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-261 életerő). A leleplezett teriád összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Elvesztette a varázserejét az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 teriád tőr. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teriád férget. 21030 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 3110, sebződés: 2503, gyógyulás: 418, összesen: -2085 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Van itt egy fegyverkereskedés (742. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 632. Kapsz 46 VP-t.]

ve 690 10 megveszed a 690. tárgyat 10
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 ryuku kesztyűt. 170 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

ve 1152 20 megveszed az 1152. tárgyat 20
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 ryuku evezőt. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

ve 189 30 megveszed a 189. tárgyat 30
Vásároltál 30 vas dobónyilat. 420 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[481,117] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy széleshátú bahrot közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a széleshátú bahrot testét. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mozgásod lelassul, kezed, tested kihűl. Uramisten, kővéváltál! Megdöbbenve látod, hogy ellenfeled felemel, és berak szoborgyűjteményébe. Hosszú ideig várakozol. (-60 TVP.) Megérkeznek a KÖVGEO alkalmazottjai, és visszaváltoztatnak. Nem győzöl hálálkodni. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1033, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy nyeldeklő fűzet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)
[9 pontot használtál fel, van még 563. Kapsz 14 VP-t.]

kut 10 kutatsz 10 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [10 pontot használtál fel, van még 553. Kapsz 16 VP-t.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[482,117] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat ryuku sorkatona közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 698 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (7 támadással 437 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként ryuku harci dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. A becsapódástól 500 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat a másikra támadsz. Tleikan nyárssal megdöfködöd a ryuku sorkatona bal lábát. (9 támadással 1201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+241 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 46 életpontot sebeztél. Angolna szálkával megdöfködöd a ryuku sorkatona testét. (6 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a 8 ryuku sorkatona minden csapását hárítanod. (8 támadástól 320 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve a 8 ryuku sorkatona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (8 támadástól 335 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 86 életpontot vesztettél. Nem sikerült a 8 ryuku sorkatona ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (8 támadástól 330 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2949, sebződés: 2316, gyógyulás: 375, összesen: -1941 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ryuku remetelakot. Elteszed a látcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [483,117] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy csapat ryuku sorkatona. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku sorkatona jobb lábát. (7 támadással 439 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként ryuku harci dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. 519 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat ellenfeledre ugrasz. Tleikan nyárssal többször eltalálod a ryuku sorkatona bal vállát. (9 támadással 1174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Angolna szálkával jól megszurkálod a ryuku sorkatona testét. (6 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Fegyvered 60 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a 7 ryuku sorkatona nehezen védhető csapásait. (7 támadástól 307 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A 7 ryuku sorkatona kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 130 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Tleikan nyárssal többször eltalálod a ryuku sorkatona bal oldalát. (9 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Angolna szálkával jól megszurkálod a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az 5 ryuku sorkatona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (5 támadástól 215 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az 5 ryuku sorkatona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (5 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Nem sikerült az 5 ryuku sorkatona ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (5 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 144 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás).
Tleikan nyárssal jól megszurkálod a ryuku sorkatona jobb lábát. (8 támadással 1030 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Angolna szálkával kicsit megsebzed a ryuku sorkatona testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fegyvered 66 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 76 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a 2 ryuku sorkatona nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve a 2 ryuku sorkatona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 59 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A 2 ryuku sorkatona újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (476,94)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (475,94)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (476,95)-> 30 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (476,94)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (475,94)-> 16 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ryuku védőkenőcs. Szereztél 3 katonai kötszert. 38751 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5768, sebződés: 3139, gyógyulás: 932, összesen: -2207 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ryuku remetelakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [484,116] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy quwarg ölész. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ölész testét. (7 támadással 424 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a quwarg ölész testét. (8 támadással 1034 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Angolna szálkával többször eltalálod a quwarg ölész testét. (6 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Fegyvered 61 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. A quwarg ölész belecsíp a derekadba. (1 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a quwarg ölész minden csapását hárítanod. (2 támadástól 382 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal néhányszor megkarcolod a quwarg ölész testét. (2 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Angolna szálkával kicsit megsebzed a quwarg ölész jobb oldalát. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fegyvered 41 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 72 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját a quwarg ölész hasadba mélyeszti. (1 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg ölész újra meg újra lecsap. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) A quwarg ölész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19428 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3277, sebződés: 1401, gyógyulás: 416, összesen: -985 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy litu-puka páfrányt.
(Feltételes kutatás:) Bekukkantasz a litu-puka páfrány egymásba fonódó levelei alá. Hűha, találtál egy hoarián bőrövet.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött. [96 pontot használtál fel, van még 457. Kapsz 153 VP-t.]

vv 11 309 elmormolod a 11. varázslatot a 309. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 455. Kapsz 3 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! 8 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 450. Kapsz 8 VP-t.]

h 1477 1 4 használod az 1477. tárgyat
Rápattansz a jokonbia ágra, és szemöldököd borzolva, erősen összpontosítasz. Meghatározod a hozzávetőleges irányt és a távolságot, aztán elrugaszkodsz. Hopp! Az arcodba vág a szél. Nem tudsz az alattad elsuhanó tájra figyelni, a landolásra koncentrálsz. Hiába, nem születtél madárnak, így megütöd magad érkezéskor. (-180 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 440. Kapsz 16 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(481,117) széleshátú bahrot (#7013), világítótorony (#156), nyeldeklő fűz (#1464)
(482,117) ryuku sorkatona (#828), Leah oltár
(483,117) ryuku sorkatonák (#828)
(484,116) quwarg ölész (#855), litu-puka páfrány (#1438), Dornodon oltár

[488,112] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy hatalmas sárkány bukkan fel az égen, aztán még egy, és még egy, egy egész sárkányraj repül egy irányba. Igazi különlegességnek lehetsz tanúja, mert ezek a lények, legjobb tudásod szerint, magányosan vadásznak. Ahogy nézed őket, sokfélét felismersz közülük. Néhány smaragd, egy rubin, és több ében sárkány is akad ott. No és mindegyik hátán egy kicsinyke hoarián lovas kuporog!

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 440.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[489,111] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Egy hatalmas sárkány bukkan fel az égen, aztán még egy, és még egy, egy egész sárkányraj repül egy irányba. Igazi különlegességnek lehetsz tanúja, mert ezek a lények, legjobb tudásod szerint, magányosan vadásznak. Ahogy nézed őket, sokfélét felismersz közülük. Néhány smaragd, egy rubin, és több ében sárkány is akad ott. No és mindegyik hátán egy kicsinyke hoarián lovas kuporog! Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg b.háborító. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító fejét. (7 támadással 410 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 1101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Angolna szálkával jól megszurkálod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 364 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 264 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg b.háborító testét. (2 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Angolna szálkával megérinted a quwarg b.háborító testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 67 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg b.háborító csáprágójával. (2 támadástól 370 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 247 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg b.háborító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14520 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3225, sebződés: 1332, gyógyulás: 410, összesen: -922 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy épületet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [490,111] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egy oszlophoz kötözött, ruhájától megfosztott ryuku kalandozót pillantasz meg a közelben. Hm, az itteni népek nem szívlelhetik a ryukukat. Aztán néhány drónkeselyű tűnik fel, ráröppennek, hogy az áldozat húsából lakmározzanak. Sikerül őket elkergetned. A ryuku már nem él. Nagyot nyelve indulsz tovább. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy csapat hoarián barbár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy hoarián falu (726. épület.). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz G'run'dyyggal. Tharr lényének egy apró része. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy ősi csizmát, egy ősi páncélt, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang kesztyűt, egy yiang köpenyt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt és egy Yuin gyöngysorát visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy Kyeli Intluka trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. 14 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz Win &2-vel. Tharr lényének egy apró része. Egy arany papi karkötőt, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight nyakláncát, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy kamikáze fejfedőt, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang vállvédőt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Zt'tuzzarxn trófea, egy Kyeli Intluka trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy yiang hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy bazaltelementál. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Yamamotoval. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang csuklópántot, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy moa ravatalozót, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[28 pontot használtál fel, van még 412. Kapsz 44 VP-t.]

be 726 bemész a 726. épületbe
Elszántságod odáig terjed, hogy megkockáztatod a hoarián falu megközelítését. Alig érsz be a falak közé, máris körbevesznek a barbár férfiak és nők, s míg egyesek lándzsáik hegyét egyenesen a mellkasodnak szegezik, mások a bunkóikat készenlétben tartva árgus szemekkel figyelnek. Hirtelen átfut az érzés az agyadon, hogy a te hatalmad talán nem is lesz elég ahhoz, hogy a többtucat barbáron átverekedd magad. Aztán szétnyílik a körülötted állók gyűrűje, és a falu törzsfőnöke lép eléd. Biccent egyet a többieknek, mire a főtér legalább olyan gyorsan kiürül, mint amilyen gyorsan megtelt érkeztedre. A törzsfőnök a kunyhója felé indul, és te követed. Arckifejezése rendkívül szigorú. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Beszélgetőpartnered elmondja, hogy nem sok előrelépés történt az utóbbi időben. Egy-két ryuku őrjárat tiszteletét tette ugyan a környéken, de visszatérniük a császárságba már nem volt lehetőségük. Büszkén mutat körbe: a hoarián nép fiai és lányai remekül elvégzik azt, amit a szabadságuk iránti vágy diktál. Reméli, hogy abban az ügyben, amiről a legutóbb beszéltetek, jól haladsz. Biztosítod róla, hogy így van. Másról nem tud beszámolni, de most nem is ér rá tovább, számtalan teendői egyike elszólítja. Sietve távozol a faluból. [5 pontot használtál fel, van még 407. Kapsz 8 VP-t.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[489,110] A sík vidék mocsarassá válik. Azonnal felfigyelsz az ismerős zajra. Valaki a közelben varázsolni készül, és valamiféle idéző litániát kántál fennhangon. Nyilván egy hoarián sámán lesz az. Megpróbálod becserkészni, hisz biztos van nála némi varázskomponens, vagy más érték, amit szívesen elszednél tőle. Majdnem fél órán keresztül bolyongsz a környéken, mire a kántálás abbamarad, és rájössz, hogy ugyanoda jutottál vissza, ahol a keresést elkezdted. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy csapat hoarián sámán volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [488,110] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Távolról figyeled a bennszülöttek táborát. Úgy tűnik, győzelmi torhoz készülnek, és túl sokan vannak ahhoz, hogy értelmes volna közéjük rohanni. Néhány elfogott ryuku katonát látsz a tábor közepén, alaposan megkínozták már őket, alig-alig mozdulnak. Elfordítod a tekinteted, ha nem vigyázol, még a végén megszánod azokat a szerencsétleneket! Felfedeztél egy litu-puka páfrányt.
(Feltételes kutatás:) Kíváncsiskodva lesed meg, mit rejt a litu-puka páfrány összefüggő levélkoronája. Hűha, találtál egy hoarián vállkendőt.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy jokonbia fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy csapat hoarián sámán ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz egy tüsi ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Leah esszenciájának örököse. Egy árnyszőttest, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Elenios fülbevalóját, egy Fairlight övét, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy Tharr koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang nadrágot, egy yiang vállvédőt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Moi Ro Fa trófea, egy Genyuku trófea és egy ódon vízköpő trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Egy tangi óriásféreg a hátasa. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 jokonbia ágat. Erőd TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 379. Kapsz 44 VP-t.]

szk 828 keresed a 828. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku sorkatonát. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

at 5039 4 TU-t adsz át az 5039. kalandozónak 4
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 3 TU árán átcsúsztatsz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 608. tárgyat
Kiveszed a füledből az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. BP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 4. BP: használod a 305. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 5. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2005. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 6. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (10 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 379.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 332 TVP-t kell elköltened.] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy csapat hoarián sámán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 339. Kapsz 64 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 292 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 299. Kapsz 64 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 252 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 259. Kapsz 64 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 212 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 219. Kapsz 64 VP-t.]

tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 193 TVP-t kell elköltened.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csapat hoarián sámán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[19 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 30 VP-t.]
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a papi aura hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sauron Junior, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr első számú avatárja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 651. fordulód.

Erő: 77 (114) Szint: 54 Merészség: 10/3 Magasság: 180 cm
IQ: 77 (94) Támadás: 90 (92) Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 75 (95) Védekezés: 136 (138) Menekülés: 15 % Életkor: 51/81 év
Egészség: 76 (100) Életpont: 2447/2189 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 80 (92) Varázspont: 4057/596 Pénz: 7587 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 121/281 Halhatatlanság: 30 % EFejl: 7
Eddig összesen 7858 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 111756 TP-t kaptál. Jelenleg 53649359 TP-d van. A következő szinthez még 11350641 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ryuku sorkatona, ryuku gólemtudós. A Hófarkas tetoválását viseled.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/58 ökölvívás: 7/98 szúrófegyverek: 56/69 (+4%)
vágófegyverek: 35/2 ütőfegyverek: 38/43 lőfegyverek: 16/66
dobófegyverek: 45/3 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/33 (+55%) 2. nyomkövetés: 172/91 (+26%) 3. lopás: 2/92
4. mászás: 47/16 5. hajózás: 17/88 6. csapdakészítés: 15/68
7. csapdaészlelés: 24/74 8. gyógyítás: 134/83 9. titkosírás: 7/98
10. felderítés: 34/29 (+11%) 11. szörnyidomítás: 3/90 12. teológia: 321/55 (-4%)
13. taumaturgia: 106/18 (-1095%) 14. szerencsejáték: 7/32 15. versengés: 24/71
16. harcművészetek: 4/7 17. zene: 12/12 18. szörnyismeret: 30/14
19. pszi: *68/100 20. zárnyitás: 18/30 21. vadászat: 12/66
22. vitalitás: 11/33 23. bányászat: 60/67 24. úszás: 12/78
25. főzés: 6/45 26. ősteológia: 8/49 (+14%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 2 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 5
6. regeneráció: 3(4) 8. képességpont: 4 9. gyors fejlődés: 4 10. vp regeneráció: 6(8)
11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 999 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), teriád gyilkos (#800), szőrös azuka (#903) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), bosszúálló (#562), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), Bondorroth (#723), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
pajzszúzás (#251, 24 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 13 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (142,2,1) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
áldomás (#6) sebfertőzés (#333) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), tompítás (#40)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> fényes griff (#952) agytaposás (#180) >> hoarián sámán (#834)
fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#943) árnyak segítsége (#270) >> ősöreg taalruherceg (#718)
árnyak segítsége (#270) >> ősi asszimiláció (#717) varázsvédelem II (#108) >> tlopedmuk (#584)
agytaposás (#180) >> energiaelementál (#577) fürgülés (#92) >> ősöreg hósárkány (#663)
agytaposás (#180) >> kisebb jégisten (#662) fürgülés (#92) >> fagybehemót (#660)
pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553) agytaposás (#180) >> márvány fagyúr (#657)
varázsvédelem (#34) >> elemi pulzátor (#440) varázsvédelem (#34) >> shokara bogár (#436)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 1)
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1133 arany (#50) 20 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
1 madártoll (#112) 1 sallank karom (#128) 2 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 bordacsont (#16) 9 deus ex machina (#1) 1 hoarián bőröv (#1341)
1 hoarián vállkendő (#1448) 1 katonai kötszer (#1508) 5 ryuku evező (#1152)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku védőkenőcs (#1154) 1 teriád féreg (#1276)
1 teriád tőr (#1277) 9 vas dobónyíl (#189) 24 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(488,110) litu-puka páfrány (#1438), jokonbia fa (#1476, belőle készíthető: #1477), Sheran oltár, szent liget (#439), hoarián sámán (#834), egy kobudera férfi
(489,110) hoarián sámán (#834)
(489,111) quwarg b.háborító (#850)
(490,111) hoarián falu (#726), Elenios oltár, hoarián barbár (#833), G'run'dyyg (1852. kalandozó), Win &2 (2608. kalandozó), Yamamoto (2770. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek