Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 30. 15h:08' EZ A 661. JÁTÉKHETED, 659. FORDULÓD 662. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
kf 893 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és egy manifeszt.nyúlvány. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
fa 585 4491 10 | feladod az 585. tárgyat a 4491. kalandozónak (10 darabot) |
faa 85 214 313 | feladod a 85. tárgyat a 214. tárgyat a 313. tárgyat |
faa 189 643 153 | feladod a 189. tárgyat a 643. tárgyat a 153. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével megvagdalod a homogén artikula testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a homogén artikula gyapjas testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A homogén artikula belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a homogén artikula fejét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a homogén artikula bamba madárfejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Csőrével a homogén artikula belemar kézfejedbe. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1097, sebződés: 360, gyógyulás: 58, összesen: -302 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 21 21 21 | mozogsz 21 21 21 |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 446 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc rothadó alakját. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod a gothag döglidérc jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1958, sebződés: 418, gyógyulás: 90, összesen: -328 ÉP}
lm 22 22 22 | mozogsz 22 22 22 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 791 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 222 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 49 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +61 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11254 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 364, gyógyulás: 79, összesen: -285 ÉP}
lm 23 23 23 | mozogsz 23 23 23 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 943 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a drag'kór sámánúr bal lábát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a drag'kór sámánúr fejét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a drag'kór sámánúr testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 45 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. {GYD:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a drag'kór sámánúr testét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a drag'kór sámánúr testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a drag'kór sámánúr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 52 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2056, sebződés: 381, gyógyulás: 51, összesen: -330 ÉP}
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 931 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór sámánúr bal lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A drag'kór sámánúr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 56 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. {GYD:} Fókuszpengével épp hogy eltalálod a drag'kór sámánúr bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a drag'kór sámánúr fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a drag'kór sámánúr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a drag'kór sámánúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2033, sebződés: 449, gyógyulás: 64, összesen: -385 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +57 ÉP.) {KCC:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 505 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 38 életpontot sebeztél. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1221, sebződés: 514, gyógyulás: 108, összesen: -406 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +61 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák jobb lábát. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) A pengekarú nitmák védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +67 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 637, gyógyulás: 132, összesen: -505 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 814 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák jobb oldalát. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +64 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák fejét. (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +58 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11985 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1652, sebződés: 607, gyógyulás: 126, összesen: -481 ÉP}
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
lm 26 26 26 | mozogsz 26 26 26 |
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
lm 18 | mozogsz 18 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 7. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat |
DRAG'KÓR LÁBVÉDŐ (870. TÁRGY) Ez a komor és fekete acéllemez a combodra, illetve a sípcsontodra erősíthető, így a lábadat ért sebzés szúnyogcsípés nagyságrendűre zsugorodik. (Nadrágként KF-elhető.) A drag'kórok legendás hírű páncéljainak e csekély tudású darabja a védettségedet 8-cal, a max. VP-det pedig 30-cal növeli. Másik kalandozónak nem adhatod át, a boltban nem adhatod el. |
NITMÁK KARD (856. TÁRGY) A nitmákok pengeszerű végtagjával harcolni nem egy egyszerű dolog, talán a súlya miatt, talán, hogy nehezen találni fogást a sima felületén. Ha viszont elég képzett vagy hozzá (legalább 20. szintű a vágófegyver szakértelmed), legalább olyan ügyesen forgathatod ezt a pengét, mint eredeti tulajdonosaik. A nitmák kard sebzése 4d6+4, ha ezt használod, védettségedhez 2-t, max. ÉP-dhez 20-at ad. |
Erő: | 82 (111) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 94 (107) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (87) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/302 év |
Egészség: | 76 (91) | Életpont: | 1224/979 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 85 (99) | Varázspont: | 3935/2789 | Pénz: | 1020 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 15/15 | Pszi pont: | 687/747 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/38 (+2%) | szúrófegyverek: | 34/87 |
vágófegyverek: | 40/5 (+5%) | ütőfegyverek: | 32/76 (+1%) | lőfegyverek: | 34/94 |
dobófegyverek: | 38/4 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); hajító csillag (#939) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 177/98 | 3. mászás: | 34/34 |
4. csapdakészítés: | 44/97 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 36/80 (+6%) | 6. gyógyítás: | 220/89 (+23%) |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 33/51 | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 182/9 (+93%) | 11. taumaturgia: | 166/41 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 5/13 |
13. versengés: | 19/73 | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 100/41 |
16. szörnyismeret: | 133/79 | 17. pszi: | 53/32 (+3%) | 18. zárnyitás: | 37/22 (+34%) |
19. vadászat: | 36/61 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 48/19 (+3%) |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 5/90 (+18%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70 | |||
9. gyors fejlődés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás II (#169) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | Pörhemór köre (#205) (106,20,2) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homokcápa (#448) | méregfelhő III (#229) | >> | shokara bogár (#436) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 4 | gyógykenőcs (#313) | 2 | hajító csillag (#939) | |||
2 | kaja (#2) | 6 | karbin plazma (#199) | 4 | küklopsz szem (#643) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 10 | mópat token (#585) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
9 | óndarab (#85) | 10 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 3 | toxyl (#591) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
725 | arany (#50) | 1 | drag'kór lábvédő (#870) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nitmák kard (#856) |