Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 4. 9h:06' EZ A 662. JÁTÉKHETED, 662. FORDULÓD 663. játékheted kezdete: ápr. 11. A következő fordulódat legkorábban a 663. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
kf 870 | kézbeveszed/felveszed a 870. tárgyat |
kf 893 | kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat |
kf 867 | kézbeveszed/felveszed a 867. tárgyat |
hu 140 64 856 | hulladék: 140 64 856 |
kb 260 25 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (25 darabot) |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
vv 168 14 11 | elmormolod a 168. varázslatot a 14. varázslatot a 11. varázslatot |
ek 116 81 267 | t. energia kisütése: 116 81 267 |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] A partot elhagyva, egy sűrű erdőben találod magadat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.)
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 253 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a dögbűzös liliom testét. Kritikus ütés! (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +61 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5757 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 303, gyógyulás: 65, összesen: -238 ÉP}
(Továbbmész...) [240,46] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy dögbűzös liliom. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 72.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 933 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a dögbűzös liliom bal csápját. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom jobb oldalát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +55 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1942, sebződés: 511, gyógyulás: 107, összesen: -404 ÉP}
(Továbbmész...) [239,47] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Damouth mocsarának szélén jársz. Állítólag félelmetes fenevadaktól nyüzsög, melyek annak idején a krathan seregeket is alaposan megtizedelték. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dögbűzös liliom került az utadba. {védettsége: 69 szúró, 69 vágó, 170 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 890 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a bal karodra. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +45 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A dögbűzös liliom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1961, sebződés: 463, gyógyulás: 97, összesen: -366 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 935 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom testét. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a dögbűzös liliom testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A dögbűzös liliom csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1921, sebződés: 250, gyógyulás: 54, összesen: -196 ÉP}
(Továbbmész...) [237,49] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Leah szentélyét. (ld. enc.) Talán nem kellett volna erre jönni! Szent hely ez, de sajnos nem a te istenedé! (-5 szerencse kör végéig.) Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy Baalgarmon szolgája. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 1761-1778.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (76 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Baalgarmon szolgája bal lábát. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) A Baalgarmon szolgája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). A Baalgarmon szolgája fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +40 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Baalgarmon szolgája testét. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A Baalgarmon szolgája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +33 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). A Baalgarmon szolgája fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +38 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 772, gyógyulás: 145, összesen: -627 ÉP}
(Továbbmész...) [236,50] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trakhon. (ld. enc.) {védettsége: 62 szúró, 170 vágó, 62 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 776 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a trakhon testét. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trakhon jobb vállát. (7 támadással 533 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. A trakhon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +34 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 282 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12256 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1612, sebződés: 467, gyógyulás: 38, összesen: -429 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 200 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc rothadó alakját. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a gothag döglidérc bal karját. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a gothag döglidérc testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1737, sebződés: 466, gyógyulás: 98, összesen: -368 ÉP}
(Továbbmész...) [234,52] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Kronga hadúr lehet. {védettsége: 70 szúró, 145 vágó, 70 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 361 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Kronga hadúr zörgő csontjait. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Kronga hadúr testét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) A Kronga hadúr támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +86 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 810, gyógyulás: 90, összesen: -720 ÉP}
(Továbbmész...) [233,53] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő animált korall nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 170 szúró, 72 vágó, 72 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 615 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod az animált korall testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod az animált korall testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Az animált korall csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +35 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált korall testét. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod az animált korall testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +44 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki az animált korall száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1830, sebződés: 389, gyógyulás: 83, összesen: -306 ÉP}
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im | imádkozol |
bb 260 25 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (25 darabot) |
im | imádkozol |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 7. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 503 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a púpos zsokarg testét. Kritikus ütés! (3 támadással 315 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 189, gyógyulás: 42, összesen: -147 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 581 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vadkos jobb első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadkos bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a vadkos tömzsi lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +56 ÉP.) A lény összetapos! 84 életpontot vesztettél. A vadkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 363, gyógyulás: 60, összesen: -303 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 610 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vadkos tömzsi lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vadkos fejét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod a vadkos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. A vadkos sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 75 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1335, sebződés: 312, gyógyulás: 52, összesen: -260 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 640 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az animált korall testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az animált korall testét. Kritikus ütés! (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Csápjaival az animált korall lecsap a bal karodra. (3 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +37 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod az animált korall testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az animált korall testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Az animált korall csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az animált korall összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1843, sebződés: 362, gyógyulás: 77, összesen: -285 ÉP}
tf 2 11 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért |
LEAH SZENTÉLYE (1173. TEREPTÁRGY) A mocsár kitisztul, a levegő azonban áporodottabbá válik, mint amilyen a láp legmélyén volt. Hirtelen egy csontokból kirakott oltár körvonalai bukkannak fel előtted. Középen koponyákból készült fáklyák égnek. Ez itt Leah egyik eldugott szentélye! A szentélyhez közelebb a BE 1173 paranccsal léphetsz 30 TVP-ért, de ha nem vagy az Elmúlás istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
TRAKHON (433. SZÖRNY) Ezek a kétlábú, ormányos teremtmények a mocsarak rosszindulatú és ellenséges lakói. Az embereket és más humanoidokat az Esthar császárság uralma idején gyűlölték meg, amikor állatként vadásztak rájuk. Hogy a trakhon intelligenciája mennyivel múlja felül egy állatét, arra hamarosan ráébredsz. A testükön viselt csúszós páncélon a vágófegyverek nem hatolnak át, és mágikus képességeik sok kezdő Ezüstmágust is maguk mögé utasítanak. |
Erő: | 82 (111) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 95 (108) | Támadás: | 87 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 80 (87) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 185/302 év |
Egészség: | 76 (91) | Életpont: | 1247/1103 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (98) | Varázspont: | 3965/2311 | Pénz: | 1022 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 16/3 | Pszi pont: | 699/362 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/41 (+2%) | szúrófegyverek: | 34/92 (+4%) |
vágófegyverek: | 40/23 (+5%) | ütőfegyverek: | 32/78 (+2%) | lőfegyverek: | 34/96 (+2%) |
dobófegyverek: | 38/14 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); hajító csillag (#939) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/97 | 2. nyomkövetés: | 178/10 (+12%) | 3. mászás: | 34/34 |
4. csapdakészítés: | 45/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 37/4 | 6. gyógyítás: | 220/89 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 33/75 | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 184/54 (+88%) | 11. taumaturgia: | 166/52 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 5/13 |
13. versengés: | 19/73 | 14. harcművészetek: | 32/7 | 15. zene: | 100/41 |
16. szörnyismeret: | 133/79 | 17. pszi: | 54/10 (+8%) | 18. zárnyitás: | 37/80 |
19. vadászat: | 36/61 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 48/19 |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 6/8 (+18%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 140 | |||
9. gyors fejlődés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem 2 (#188) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homokcápa (#448) | méregfelhő III (#229) | >> | shokara bogár (#436) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 3 | hajító csillag (#939) | |||
12 | karbin plazma (#199) | 6 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | nitmák kard (#856) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
5 | ében toboz (#578) | 26 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | |||
18 | mákrózsa virág (#56) | 4 | pirkit (#153) | 76 | víz (#27) |