665. forduló, 667. forduló, Sauron Junior összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 30. 9h:19'
EZ A 666. JÁTÉKHETED, 666. FORDULÓD
667. játékheted kezdete: jún. 5.
A következő fordulódat legkorábbana 667. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2226
SZÁMLA : XXXX

SAURON JUNIOR KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [453,63] koordinátán.
Táborozásod alatt sokat elmélkedtél Billion Ghaspaq látomásán, és elhatároztad, hogy te is megpróbálsz utána járni Vuhtakoa kapitány rejtélyének. Megismerted a 174. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 125. számában találsz.]
Az aranytermő erszény 134 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+146 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1321 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+257 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 988. Kapsz 3 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 986. Kapsz 3 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 984. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 982. Kapsz 3 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 982.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 980. Kapsz 3 VP-t.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 980.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 980.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 978. Kapsz 3 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 976. Kapsz 3 VP-t.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 976.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat az 1040. tárggyal a 844. tárgyat
A füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 976.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 976.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 976.]

h 1619 használod az 1619. tárgyat
Használod a Tharg. varázskönyvet. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 976.]

vv 71 73 185 elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 185. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 974. Kapsz 3 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 969. Kapsz 9 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 967. Kapsz 3 VP-t.]

vv 185 147 11 elmormolod a 185. varázslatot a 147. varázslatot a 11. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 967.]
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 967.]
Fürgén varázsolsz! [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 965. Kapsz 3 VP-t.]

p 195 14 használod a 195. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 14 Tudatpontot. [-280 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 950. Kapsz 27 VP-t.]

h 1602 1276 30 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 30 teriád férget. Hiába vársz, semmi sem történik. Talán ez a tárgy nem a megfelelő az ezüstszelence működésbe hozatalához. [0 pontot használtál fel, van még 950.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[454,62] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy fényes griff közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy manarobbantás varázslatot, majd rád küldi. 554 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fényes griff ragyogó tollait. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (182 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: karbin plazma, tükör, ében toboz, ragasztó, 3 sullár hólyag, 2 pézsmatökmag. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször eltalálod a fényes griff bal első lábát. (6 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A fényes griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-14 védettség). A fényes griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 182 életpontot vesztettél. A fényes griff belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 184 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a fényes griff bal hátsó lábát. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Naginatával gyengén megszurkálod a fényes griff testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Apró csípést ejt rajtad a fényes griff csőrével. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-14 védettség). Karmával néhányszor a fényes griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.)
Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a fényes griff fejét. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) A fényes griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-14 védettség). A fényes griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A fényes griff fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 212 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2537, sebződés: 2841, gyógyulás: 751, összesen: -2090 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ryuku aranybányát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-7 VP.)

(Továbbmész...) [455,61] Még mindig hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy vermelő rozsomák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vermelő rozsomák testét. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a vermelő rozsomák vastagszálú szőrét. (9 támadással 1196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a vermelő rozsomák bal vállát. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). A vermelő rozsomák Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 371 életpontot vesztesz.) Ellenfeled már nem képes uralkodni magán, halálig harcol. Olyan őrült elszántsággal támad, hogy már csak védekezni vagy képes, riposztozni semmiképp. Az utolsó roham felemésztette minden életerejét. 627 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 rozsomákszőrt. 16873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2770, sebződés: 998, gyógyulás: 363, összesen: -635 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Látsz egy ryuku aranybányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-7 VP.) [67 pontot használtál fel, van még 883. Kapsz 120 VP-t.]

be 1512 bemész az 1512. épületbe
Belépsz a ryuku aranybánya sötétjébe. Nemsokára sikerül felméred, hogy a hely elhagyatott. Egy csille áll csupán a fal mellett, melyen a kibányászott aranyat szállították a ryukuk a bányajáratoktól a bejáratig. A ládaszerű eszköz alján még 2 aranyrög hever. Szuper! Felpakolod, majd távozol. [10 pontot használtál fel, van még 873. Kapsz 18 VP-t.]

v 198 455 32 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(454,62) fényes griff (#952), érclelőhely
(455,61) vermelő rozsomák (#904), ryuku aranybánya (#1512), érclelőhely

[455,32] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet.

A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-7 VP.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 863. Kapsz 18 VP-t.]

m 1 2 5 mozogsz északkeletre, keletre, délnyugatra
[456,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő amőbaszerű gyík mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (316 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd az amőbaszerű gyík ráncos bőrét. (9 támadással 1078 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd az amőbaszerű gyík jobb első lábát. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Nyelvével az amőbaszerű gyík úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az amőbaszerű gyík néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod az amőbaszerű gyík jobb első lábát. (8 támadással 1014 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Naginatával meghorzsolod az amőbaszerű gyík testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az amőbaszerű gyík nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 297 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az amőbaszerű gyík néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
19850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3302, sebződés: 1510, gyógyulás: 543, összesen: -967 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy ryuku aranybányát. Elrakod a távcsövet. Inkább a véredet szívnák a nyavalyás cheloniciták, de ezek a manádat eszik! (-7 VP.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [457,31] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy teriád gyilkos! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 460 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 736 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a teriád gyilkos jobb lábát. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként teriád tőrt használ. Már repül is belőlük feléd pár. 350 életpontot sebződsz. Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra támadsz. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a teriád gyilkos testét. (9 támadással 1141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Naginatával többször eltalálod a teriád gyilkos torz fejét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A teriád gyilkos farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 327 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A teriád gyilkos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 171 életpontot vesztettél. A teriád gyilkos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal megdöfködöd a teriád gyilkos torz fejét. (5 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Naginatával megkarcolod a teriád gyilkos torz fejét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A teriád gyilkos hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 327 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A teriád gyilkos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 171 életpontot vesztettél. A teriád gyilkos karmaival feltépi a torkodat! (3 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 171 életpontot vesztettél. A teriád gyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3315, sebződés: 2937, gyógyulás: 485, összesen: -2452 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [28 pontot használtál fel, van még 835. Kapsz 50 VP-t.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+1583 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 815. Kapsz 36 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A cheloniciták egymással versengve habzsolják a manatartalékodat. (-7 VP.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [456,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy teriád vadász. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 240 életpontot vesztettél. Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a teriád vadász hosszú karjait. (8 támadással 923 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a teriád vadász bal oldalát. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (6 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A teriád vadász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a teriád vadász testét. (9 támadással 856 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Naginatával megkarcolod a teriád vadász testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A teriád vadász többször végigkarmolja a derekadat. (6 támadástól 288 életpontot vesztesz.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 288 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 296 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teriád dobóháló és 1 teriád kobak. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teriád férget. 23807 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2935, sebződés: 1620, gyógyulás: 475, összesen: -1145 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+547 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+382 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+372 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-7 VP.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött. [142 pontot használtál fel, van még 673. Kapsz 255 VP-t.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (8 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Naginatával épp hogy megszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 10, gyógyulás: 170, összesen: +160 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 663. Kapsz 18 VP-t.]

v 84 798 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy teriád varázslót! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy teriád varázsló! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ősi hurrikán varázslatot lő rád. 799 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősi hurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 370 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a teriád varázsló mágiavédett testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a teriád varázsló fejét. (9 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a teriád varázsló mágiavédett testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy őstűz varázslattal köszönt csatapartnered. 145 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősjég varázslatot lő rád. 158 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal többször eltalálod a teriád varázsló testét. (9 támadással 861 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Naginatával megérinted a teriád varázsló testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy őstűz varázslatot, majd rád küldi. 81 életpontot vesztettél. Egy ősjég varázslatot dob rád a másik. 343 életpontot vesztettél. A teriád varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3184, sebződés: 1896, gyógyulás: 459, összesen: -1437 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 653. Kapsz 18 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+577 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+386 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 573. Kapsz 144 VP-t.]

v 84 219 elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy északi tűzsárkányt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy északi tűzsárkány! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi hatás! Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra rontasz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod az északi tűzsárkány bal első lábát. (4 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Naginatával megbököd az északi tűzsárkány bal vállát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Karmával néhányszor az északi tűzsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi tűzsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 vas dobónyíl, 4 vasérc, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (448,19)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, 5 arany és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (450,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 367, gyógyulás: 116, összesen: -251 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 563. Kapsz 18 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+366 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 523. Kapsz 72 VP-t.]

h 697 8888 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+873 varázspont, -1747 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 523.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[457,33] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ennek a lápnak a mélyén a legenda szerint Vuhtakoa, a híres kalóz elsüllyedt, titkos kikötője rejtőzik. Az átkot, ami erre a sorsra juttatta, az összerabolt mérhetetlen kincs hozta rá. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt teriád volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-7 VP.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [457,34] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy szívfaló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Inkább a véredet szívnák a nyavalyás cheloniciták, de ezek a manádat eszik! (-7 VP.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 499. Kapsz 43 VP-t.]

be 174 bemész a 174. titkos labirintusba
Mikor az összefüggő növényfal egy nyiladékában rátalálsz az elsüllyedt kikötőbe vezető útra, komolyan elcsodálkozol. A területet köd, és furcsa félhomály üli meg. Szinte tapintható az ősi átok, amit ez a városka egykor elszenvedett. Biztos, ami biztos, jobb, ha fényt gyújtasz! Odabent sötét honol. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Északra egy jókora lakóépület, délre egy raktárház teteje omladozik. Ameddig ellátni, mindent vastag réteg sár borít! Itt aztán nem lesz könnyű a közlekedés! [5 pontot használtál fel, van még 494. Kapsz 9 VP-t.]

lm 14 16 3 mozogsz 14 16 3
Északról a kalóztanya maradványai, délről egy raktárház romjai látszanak. [11. PONT] Minden lépés valóságos küzdelem, olyan sűrű, és nehéz az iszap. (-1 erő a forduló végéig.) Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-1 VP.)
A raktárépület felső szintjét elöntötte a mocsár, de azért talán érdemes átnézni a romokat. [12. PONT] Minden lépés valóságos küzdelem, olyan sűrű, és nehéz az iszap. (-1 erő a forduló végéig.) Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-1 VP.)
A leszakadt tető romjai nehezítik a tovább haladásod. Körülnézel, de sajnos semmi hasznos nincs itt. [13. PONT] Minden lépés valóságos küzdelem, olyan sűrű, és nehéz az iszap. (-1 erő a forduló végéig.) Egy hrutemocha indát pillantasz meg. (ld. enc.) Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 12. pontnál vagy. Tehetetlenül tűröd, hogy a cheloniciták belezabálnak mentális tartalékaidba. (-1 VP.)
Néhány elrothadt faládát szétturkálsz, de már minden elrothadt bennük rég. [15. PONT] Derékig gázolsz a sűrű trutyiban, és minden tagod elnehezül. (-1 erő a forduló végéig.) Egy hrutemocha indát pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 12. pontnál vagy. A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-1 VP.)
Északról a kalóztanya maradványai, délről egy raktárház romjai látszanak. [11. PONT] A ruhádat, felszerelésedet mázsányi sár borítja, szinte agyonnyom. (-1 erő a forduló végéig.) A cheloniciták egymással versengve habzsolják a manatartalékodat. (-1 VP.)
Az egykori kalóztanya tetején lévő lyuk elegendően nagy ahhoz, hogy átmássz rajta. Derékig sáros leszel közben. [2. PONT] Derékig gázolsz a sűrű trutyiban, és minden tagod elnehezül. (-1 erő a forduló végéig.) Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-1 VP.)
A padló nyikorog alattad, legalábbis amennyire ez az iszaptól felhallatszik. Alaposan körbenézel, de semmit sem találsz. [3. PONT] Derékig gázolsz a sűrű trutyiban, és minden tagod elnehezül. (-1 erő a forduló végéig.) A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-1 VP.)
[49 pontot használtál fel, van még 445. Kapsz 88 VP-t.]

lm 24 25 22 mozogsz 24 25 22
Az egykori kalóztanya tetején lévő lyuk elegendően nagy ahhoz, hogy átmássz rajta. Derékig sáros leszel közben. [2. PONT] Minden erődre szükség van, hogy haladni tudj ebben az ingoványban. (-1 erő a forduló végéig.) A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-1 VP.)
Északról a kalóztanya maradványai, délről egy raktárház romjai látszanak. [11. PONT] Ebben a sűrű iszapban az erőd szépen, lassan, cseppenként fogy el. (-1 erő a forduló végéig.) Inkább a véredet szívnák a nyavalyás cheloniciták, de ezek a manádat eszik! (-1 VP.)
Ez itt egykoron talán valami tér lehetett. Északról a kalóztanya, délnyugatról egy raktárház, délkeletről a fogadó és északkeletről a templom romjai határolják. [17. PONT] A sár beléd csimpaszkodik, rád tapad, és egyre csak húz lefelé. (-1 erő a forduló végéig.) A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-1 VP.)
Körülnézel. Keletről a fogadó épületét látod, délre a kikötői védfal húzódik, délnyugatra pedig egy bástya és a fiatorony romjai emelkednek ki a sárból. [18. PONT] Minden lépés valóságos küzdelem, olyan sűrű, és nehéz az iszap. (-1 erő a forduló végéig.) A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-1 VP.)
Kifújod magad, és szétnézel. Északra egy raktárház romjait látod, míg délre tőled a kikötőbástya, és annak fiatornya áll. [19. PONT] Ebben a sűrű iszapban az erőd szépen, lassan, cseppenként fogy el. (-1 erő a forduló végéig.) Inkább a véredet szívnák a nyavalyás cheloniciták, de ezek a manádat eszik! (-1 VP.)
A kőből épített kikötőbástya oldalában egy kisebb őrtorony bújik meg. Falai részben állnak még. [20. PONT] Minden erődre szükség van, hogy haladni tudj ebben az ingoványban. (-1 erő a forduló végéig.) A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-1 VP.)
A bástya padlója leszakadt, de a gyilokjáró még viszonylag épségben van. [25. PONT] Minden erődre szükség van, hogy haladni tudj ebben az ingoványban. (-1 erő a forduló végéig.) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy toronyőrszellem. (ld. enc.) Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 20. pontnál vagy. Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-1 VP.)
A bástya padlója leszakadt, de a gyilokjáró még viszonylag épségben van. [25. PONT] Minden lépés valóságos küzdelem, olyan sűrű, és nehéz az iszap. (-1 erő a forduló végéig.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy toronyőrszellem van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 20. pontnál vagy. A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-1 VP.)
Szusszansz egyet, és szétnézel. Innen még lehangolóbb látványt nyújt a környék. [21. PONT] A sár beléd csimpaszkodik, rád tapad, és egyre csak húz lefelé. (-1 erő a forduló végéig.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy toronyőrszellem! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 20. pontnál vagy. A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-1 VP.)
[63 pontot használtál fel, van még 382. Kapsz 113 VP-t.]

lm 31 31 51 mozogsz 31 31 51
Kifújod magad, és szétnézel. Északra egy raktárház romjait látod, míg délre tőled a kikötőbástya, és annak fiatornya áll. [19. PONT] Minden erődre szükség van, hogy haladni tudj ebben az ingoványban. (-1 erő a forduló végéig.) Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-1 VP.)
Körülnézel. Keletről a fogadó épületét látod, délre a kikötői védfal húzódik, délnyugatra pedig egy bástya és a fiatorony romjai emelkednek ki a sárból. [18. PONT] Ebben a sűrű iszapban az erőd szépen, lassan, cseppenként fogy el. (-1 erő a forduló végéig.) A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-1 VP.)
Itt vezetett egykoron az út a mólóktól a város szívébe. Nyugatra a kikötőbástya magasodik, keletre a védfal romjai állnak. [26. PONT] A sár beléd csimpaszkodik, rád tapad, és egyre csak húz lefelé. (-1 erő a forduló végéig.) Inkább a véredet szívnák a nyavalyás cheloniciták, de ezek a manádat eszik! (-1 VP.)
Itt egy korhadt lépcső vezet fel a védfalra. Az alsó vége a mocsárba vész. [27. PONT] Minden lépés valóságos küzdelem, olyan sűrű, és nehéz az iszap. (-1 erő a forduló végéig.) Tehetetlenül tűröd, hogy a cheloniciták belezabálnak mentális tartalékaidba. (-1 VP.)
Egy hatalmas katapult romjai hevernek szerteszét. [28. PONT] Ebben a sűrű iszapban az erőd szépen, lassan, cseppenként fogy el. (-1 erő a forduló végéig.) Inkább a véredet szívnák a nyavalyás cheloniciták, de ezek a manádat eszik! (-1 VP.)
Egykor a tengert vigyázták innen, most meg amerre ellátsz, csak a félhomályos mocsár terpeszkedik. [29. PONT] Minden lépés valóságos küzdelem, olyan sűrű, és nehéz az iszap. (-1 erő a forduló végéig.) A cheloniciták egymással versengve habzsolják a manatartalékodat. (-1 VP.)
A mocsár felől bűzös léghullám árad feléd. [30. PONT] Nem is gondoltad volna, hogy ennyire fárasztó az iszapban gázolni. (-1 erő a forduló végéig.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy toronyőrszellem van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 29. pontnál vagy. Inkább a véredet szívnák a nyavalyás cheloniciták, de ezek a manádat eszik! (-1 VP.)
A mocsár felől bűzös léghullám árad feléd. [30. PONT] Nem is gondoltad volna, hogy ennyire fárasztó az iszapban gázolni. (-1 erő a forduló végéig.) Egy toronyőrszellemet pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 29. pontnál vagy. A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-1 VP.)
Egy hatalmas katapult romjai hevernek szerteszét. [28. PONT] Minden erődre szükség van, hogy haladni tudj ebben az ingoványban. (-1 erő a forduló végéig.) Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-1 VP.)
Itt egy korhadt lépcső vezet fel a védfalra. Az alsó vége a mocsárba vész. [27. PONT] Derékig gázolsz a sűrű trutyiban, és minden tagod elnehezül. (-1 erő a forduló végéig.) A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-1 VP.)
Itt vezetett egykoron az út a mólóktól a város szívébe. Nyugatra a kikötőbástya magasodik, keletre a védfal romjai állnak. [26. PONT] A ruhádat, felszerelésedet mázsányi sár borítja, szinte agyonnyom. (-1 erő a forduló végéig.) A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-1 VP.)
Körülnézel. Keletről a fogadó épületét látod, délre a kikötői védfal húzódik, délnyugatra pedig egy bástya és a fiatorony romjai emelkednek ki a sárból. [18. PONT] Nem is gondoltad volna, hogy ennyire fárasztó az iszapban gázolni. (-1 erő a forduló végéig.) A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-1 VP.)
Ez itt egykoron talán valami tér lehetett. Északról a kalóztanya, délnyugatról egy raktárház, délkeletről a fogadó és északkeletről a templom romjai határolják. [17. PONT] A sár beléd csimpaszkodik, rád tapad, és egyre csak húz lefelé. (-1 erő a forduló végéig.) Inkább a véredet szívnák a nyavalyás cheloniciták, de ezek a manádat eszik! (-1 VP.)
Kifújod magad egy kicsit, és szétnézel. Délre a fogadó, északkeletre a templom, északnyugatra a kalóztanya romjai állnak. [41. PONT] Nem is gondoltad volna, hogy ennyire fárasztó az iszapban gázolni. (-1 erő a forduló végéig.) Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-1 VP.)
Ez a keskeny kis ablak a templomtorony falán biztos nem arra szolgált régen, amire te használod: hogy ki-be mássz rajta. [48. PONT] A ruhádat, felszerelésedet mázsányi sár borítja, szinte agyonnyom. (-1 erő a forduló végéig.) A cheloniciták egymással versengve habzsolják a manatartalékodat. (-1 VP.)
A karzat deszkái nagyon korhadtak, minden lépésnél vigyáznod kell, nehogy beszakadjon alattad. [50. PONT] Ebben a sűrű iszapban az erőd szépen, lassan, cseppenként fogy el. (-1 erő a forduló végéig.) A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-1 VP.)
Érdekes, hogy a karzat padlója innentől északi irányba már kőből készült. Vajon miért? [51. PONT] Ebben a sűrű iszapban az erőd szépen, lassan, cseppenként fogy el. (-1 erő a forduló végéig.) Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-1 VP.)
[119 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 214 VP-t.]

lm 49 44 47 mozogsz 49 44 47
A karzat deszkái nagyon korhadtak, minden lépésnél vigyáznod kell, nehogy beszakadjon alattad. [50. PONT] A ruhádat, felszerelésedet mázsányi sár borítja, szinte agyonnyom. (-1 erő a forduló végéig.) A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-1 VP.)
Itt a karzatról lépcső vezet a templom belsejébe, ám sajnos teljesen leomlott, és betemette a törmelék. Nem tudsz leereszkedni. [49. PONT] Nem is gondoltad volna, hogy ennyire fárasztó az iszapban gázolni. (-1 erő a forduló végéig.) Inkább a véredet szívnák a nyavalyás cheloniciták, de ezek a manádat eszik! (-1 VP.)
Ez a keskeny kis ablak a templomtorony falán biztos nem arra szolgált régen, amire te használod: hogy ki-be mássz rajta. [48. PONT] A sár beléd csimpaszkodik, rád tapad, és egyre csak húz lefelé. (-1 erő a forduló végéig.) A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-1 VP.)
Kifújod magad egy kicsit, és szétnézel. Délre a fogadó, északkeletre a templom, északnyugatra a kalóztanya romjai állnak. [41. PONT] A sár beléd csimpaszkodik, rád tapad, és egyre csak húz lefelé. (-1 erő a forduló végéig.) Inkább a véredet szívnák a nyavalyás cheloniciták, de ezek a manádat eszik! (-1 VP.)
Megpróbálsz tájékozódni. Délkeletre a templom, északra egy raktárház, nyugatra a kalóztanya maradványai állnak. [42. PONT] A sár beléd csimpaszkodik, rád tapad, és egyre csak húz lefelé. (-1 erő a forduló végéig.) A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-1 VP.)
A raktárház tetőterét teljesen elárasztotta a mocsár. Korhadt ládák, és szekrények mindenütt. [43. PONT] Derékig gázolsz a sűrű trutyiban, és minden tagod elnehezül. (-1 erő a forduló végéig.) Egy szívfalót veszel észre magad előtt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 42. pontnál vagy. A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-1 VP.)
A raktárház tetőterét teljesen elárasztotta a mocsár. Korhadt ládák, és szekrények mindenütt. [43. PONT] Derékig gázolsz a sűrű trutyiban, és minden tagod elnehezül. (-1 erő a forduló végéig.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szívfaló van előtted! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 42. pontnál vagy. Tehetetlenül tűröd, hogy a cheloniciták belezabálnak mentális tartalékaidba. (-1 VP.)
[70 pontot használtál fel, van még 193. Kapsz 126 VP-t.]

ef 20 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-17 TU.] A befejezéshez még 1326 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [170 pontot használtál fel, van még 23. Kapsz 235 VP-t.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 608. tárgyat
Kiveszed a füledből az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 3. BP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 4. BP: használod a 305. tárgyat
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 5. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2006. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 6. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 23.]
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Azok a nyavalyás cheloniciták osztódni kezdenek! Nem ártana már megszabadulni tőlük! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vízlélegzés hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 803 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HRUTEMOCHA INDA (7069. SZÖRNY)
A ryuku szigetvilág mocsarai számtalan titokzatos életformát rejtenek, de ezek jó része mégis ismeretlen marad előtted, hiába járod be keresztül-kasul ezeket a bűzös lápokat. A korántsem kívánatos találkozásotok csupán azért nem jöhet létre, mert ritkán jutsz el olyan eldugott helyekre, mint ahol például a hrutemocha inda is él. Ez a korlátozott helyváltoztatásra is képes, veszedelmes növény előszeretettel növekszik elhagyatott épületromokban, elfeledett temetőkben, rég elenyészett kutakban. A felszín alól támad, ezért lőfegyvert nincs időd használni ellene. Ha pedig a lábadra tekeredik, nagyon könnyen leránthat a sűrű löttybe, és akkor neked nyekk! Épp ezért mindig gondold meg, hová lépsz a derékig érő iszapban gázolva! A hrutemocha inda lerántva téged képes menthetetlenül megfojtani, ezért jobb, ha felkészülten indulsz ellene csatába.

TORONYŐRSZELLEM (7072. SZÖRNY)
Vuhtakoa kapitány titkos kikötője védőbástyáira mindig a legrátermettebb, legkeményebb kalózait küldte őrködni, és ezek a haramiák, az átok beteljesülése óta itt rostokolnak ezeken a tornyokon, reménytelen szellemlétbe taszítva. Igazából csak harci tudásukban, és erejükben különböznek a közönséges kalózszellemektől, no és abban a csekélyke apróságban, hogy valamilyen csoda folytán fura, rövid íjukat is magukkal vitték a nemlétbe. Mi több, ezeket képesek használni is! A toronyőrszellem természetesen csak mágikus fegyverrel sebezhető, és a varázslataid jó részére teljesen immunis. Sajnos ködfegyverének és lövedékeinek megtalálására nem sok esélyed van (de azért van!).

KARAKTERLAP

Sauron Junior, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr első számú avatárja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 666. fordulód.

Erő: 80 (120) Szint: 54 Merészség: 10/3 Magasság: 180 cm
IQ: 77 (103) Támadás: 89 (91) Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 77 (101) Védekezés: 135 (137) Menekülés: 15 % Életkor: 51/20 év
Egészség: 76 (104) Életpont: 2671/16 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 77 (102) Varázspont: 4163/4163 Pénz: 2844 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 134/11 Halhatatlanság: 30 % EFejl: 17
Eddig összesen 8095 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60530 TP-t kaptál. Jelenleg 53767197 TP-d van. A következő szinthez még 11232803 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ryuku sorkatona, dagálydémon. A Hófarkas tetoválását viseled.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/86 ökölvívás: 11/66 szúrófegyverek: 57/53 (+4%)
vágófegyverek: 35/65 ütőfegyverek: 38/57 (+1%) lőfegyverek: 17/25
dobófegyverek: 45/51 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << Daramoula pálcája (#950) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp tleikan nyárs fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 62/17 (+22%) 2. nyomkövetés: 175/42 3. lopás: 2/92
4. mászás: 47/16 5. hajózás: 18/44 6. csapdakészítés: 15/68
7. csapdaészlelés: 26/7 8. gyógyítás: 141/95 (+180%) 9. titkosírás: 7/98
10. felderítés: 35/66 11. szörnyidomítás: 3/90 12. teológia: 341/20 (+92%)
13. taumaturgia: 107/88 (+7%) 14. szerencsejáték: 7/32 15. versengés: 24/88
16. harcművészetek: 4/7 17. zene: 12/12 18. szörnyismeret: 30/98
19. pszi: 69/10 (+2%) 20. zárnyitás: 18/96 21. vadászat: 12/66
22. vitalitás: 11/90 23. bányászat: 61/43 (+7%) 24. úszás: 13/55
25. főzés: 6/45 26. ősteológia: 9/40

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 61
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 2 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 5
6. regeneráció: 3(4) 8. képességpont: 4 9. gyors fejlődés: 4 10. vp regeneráció: 7(9)
11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 1 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), teriád gyilkos (#800), 9944. szövetség (#9944), Sötétség Hercege (#296)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), bosszúálló (#562), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), Bondorroth (#723), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
ősi harcmodor (#287, 120 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
pajzszúzás (#251, 24 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 15 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (171,5,2) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
óriáserő (#53) esszenciavédelem 2 (#188) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
hatalomvarázs (#220) csupasz izom (#28) Techiulan aurája (#261) szürkeáll. aktiv (#71)
mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> káoszszellem (#472) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508) pusztító végzet (#106) >> kreiton idéző (#510)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hajadon (#533) pusztító végzet (#106) >> tleikan ölőművész (#535)
pusztító végzet (#106) >> kreiton jótündér (#538) pusztító végzet (#106) >> shokara bogár (#436)
pusztító végzet (#106) >> kreiton lich (#536) nagyobb tűzlehelet (#150) >> tleikan hadúr (#509)
pusztító végzet (#106) >> szellemdarázs (#481) pajzszúzás (#251) >> pszionikus entitás (#553)
direkt kontakt. II (#122) >> részeg kalandozó (#187) bo'adhun csapás (#266) >> kisebb jégisten (#662)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg hósárkány (#663) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> tleikan behemót (#511)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660) bo'adhun csapás (#266) >> ezerszemű bestia (#288)
bo'adhun csapás (#266) >> sötét kaszás (#591) halálos érintés (#271) >> tl'urlang vadász (#610)
halálos érintés (#271) >> ml'othag szürcsölő (#415) halálos érintés (#271) >> árnytündér csontváz (#629)
halálos érintés (#271) >> végzetes szójer (#631) pusztító végzet (#106) >> garmhegyi szerzetes (#599)
halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626) bo'adhun csapás (#266) >> takarító (#609)
halálos érintés (#271) >> eldüeni vándor (#601) halálos érintés (#271) >> baljós árny (#588)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg Tguarkhan (#727) jégoszlop (#231) >> ősöreg taalruherceg (#718)
halálos érintés (#271) >> ryuku orgyilkos (#942) tűzeső (#61) >> Wart (#5667)
jégoszlop (#231) >> gnóm szolgáló (#943) halálos érintés (#271) >> ryuku tolvaj (#883)
halálos érintés (#271) >> teriád törzsfő (#805) halálos érintés (#271) >> kithszaki orgyilkos (#843)
halálos érintés (#271) >> ryuku sorkatona (#828) halálos érintés (#271) >> ryuku szamuráj (#836)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> fényes griff (#952) agytaposás (#180) >> hoarián sámán (#834)
fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#943) fájdalomtükör (#379) >> ősöreg taalruherceg (#718)
árnyak segítsége (#270) >> ősi asszimiláció (#717) varázsvédelem II (#108) >> tlopedmuk (#584)
agytaposás (#180) >> energiaelementál (#577) fürgülés (#92) >> ősöreg hósárkány (#663)
agytaposás (#180) >> kisebb jégisten (#662) fürgülés (#92) >> fagybehemót (#660)
pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553) agytaposás (#180) >> márvány fagyúr (#657)
varázsvédelem (#34) >> elemi pulzátor (#440) varázsvédelem (#34) >> shokara bogár (#436)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 4)
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 1 ében toboz (#578) 1 halcsont (#390)
2 isteni könnycsepp (#260) 28 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
5 kerek kő (#19) 2 madártoll (#112) 2 pézsmatökmag (#934)
1 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128) 3 sullár hólyag (#168)
1 tükör (#43) 3 vas dobónyíl (#189) 24 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
149 arany (#50) 2 aranyrög (#1251) 2 főnixtoll (#563)
2 gyöngymangó (#135) 1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
4 ramit kő (#226) 5 rozsomákszőr (#1510) 5 sárkánypikkely (#292)
1 teriád dobóháló (#1281) 1 teriád féreg (#1276) 1 teriád kobak (#1461)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(456,31) amőbaszerű gyík (#852)
(456,32) teriád vadász (#796), purifikátor császár (#393), teriád varázsló (#798), északi tűzsárkány (#219)
(457,31) teriád gyilkos (#800)
(457,33) élőholt teriád (#799)
(457,34) szívfaló (#826), a 174. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek