Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 12. 12h:02' EZ A 700. JÁTÉKHETED, 697. FORDULÓD 701. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2226 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fürgülés mágia... Öregedett 1 évet. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy őstűz varázslatot, majd rád küldi. 226 életpontot vesztettél. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Ellenfeled Yuin gyöngysorának hatásaként ellenfeled gyorsabb, mint valaha: így csak kettővel kevesebbszer támadhatsz rá. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja Wart bal vállát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) (istene védelmezi.) Vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 11 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a bal karodat. (11 támadástól 789 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod Wart jobb lábát. (9 támadással 1067 életpontot sebezve.) (istene védelmezi.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. Naginatával néhányszor megkarcolod Wart testét. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) (istene védelmezi.) Méniach kardjával Wart kegyetlenül összevagdalja a bal lábadat. (14 támadástól 2590 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Wakizashival Wart párszor kilyukasztja a bal válladat. (12 támadástól 1111 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 1915, sebződés: 4716, gyógyulás: 8, összesen: -4708 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 11. varázslatot a 385. varázslatot |
vv 11 66 247 | elmormolod a 11. varázslatot a 66. varázslatot a 247. varázslatot |
lm 1 1 1 | mozogsz 1 1 1 |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (10 támadással 1302 életpontot sebezve.) Naginatával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Biethlan lándzsával megdöfködöd a manaelementál jobb oldalát. (10 támadással 1274 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 445 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a manaelementál testét. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Biethlan lándzsával megdöfködöd a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 875 életpontot sebezve.) Naginatával meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Véres nyál csordul ki a manaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 5120, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy halálos érintés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10075 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi hurrikán varázslatot. 724 életpontot vesztettél. Egy ősi hurrikán varázslatot dob rád a másik. 363 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 teriád fétis. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 teriád férget. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 10075, sebződés: 1087, gyógyulás: 8, összesen: -1079 ÉP}
v 181 186 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Naginatával felnyársalod az őrült varázsló testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és 2 sáfránypor. 2838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[179,89] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi óriásyeti lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi óriásyeti testét. (4 támadással 364 életpontot sebezve.) Naginatával megdöföd a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a dombi óriásyeti agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A dombi óriásyeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
v 198 238 81 | elmormolod a 198. varázslatot |
hh 1607 886 | használod az 1607. tárgyat a 886. tárgyat |
a 1607 1614 1 | átadod az 1607. tárgyat az 1614. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [179,90] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ősdentor. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [178,91] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Bátor Botond irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy drakolich. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [176,89] Az erdőt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy magger. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 2714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [176,88] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy norpadolótika közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 12 kaját. 3119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [175,86] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
ek 227 220 68 | t. energia kisütése: 227 220 68 |
[220,68] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor egyik csápját. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (7 támadással 774 életpontot sebezve.) Naginatával kicsit megsebzed az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 12698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1599, sebződés: 58, gyógyulás: 8, összesen: -50 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő egyik csápját. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő nyakát. (7 támadással 752 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a kreiton bűvölő egyik csápját. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-12 TVP). A kreiton bűvölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17569 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1893, sebződés: 165, gyógyulás: 135, összesen: -30 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tleikan behemót termetes combját. (10 támadással 1007 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 373 életpontot sebeztél. Naginatával többször eltalálod a tleikan behemót termetes combját. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18240 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2363, sebződés: 247, gyógyulás: 4, összesen: -243 ÉP}
a 886 1614 1 | átadod a 886. tárgyat az 1614. kalandozónak (1 darabot) |
a 1290 1614 1 | átadod az 1290. tárgyat az 1614. kalandozónak (1 darabot) |
v 84 78 | elmormolod a 84. varázslatot |
at 5039 10 | TU-t adsz át az 5039. kalandozónak 10 |
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 4. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 5. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel kegyetlenül megütöd a színes dözmöng testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Naginatával teljesen átdöföd a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal kísértet testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (7 támadással 756 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. 117 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet testét. (3 támadással 319 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Naginatával épp hogy megszúrod a ro'galhal kísértet jobb karját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ro'galhal kísértet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15689 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1863, sebződés: 415, gyógyulás: 218, összesen: -197 ÉP}
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY) Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!). - Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá. |
ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. Nem átadható.] |
Erő: | 89 (129) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 77 (103) | Támadás: | 83 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 77 (101) | Védekezés: | 131 (133) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 52/75 év |
Egészség: | 76 (104) | Életpont: | 2552/2193 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (111) | Varázspont: | 4385/4251 | Pénz: | 18417 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 134/147 | Halhatatlanság: | 30 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/86 | ökölvívás: | 20/27 (+18%) | szúrófegyverek: | 58/89 (+2%) |
vágófegyverek: | 36/55 | ütőfegyverek: | 39/25 | lőfegyverek: | 18/3 (+3%) |
dobófegyverek: | 46/30 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp tleikan nyárs fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/28 | 2. nyomkövetés: | 185/15 (+14%) | 3. lopás: | 2/92 |
4. mászás: | 48/73 (+5%) | 5. hajózás: | 18/44 | 6. csapdakészítés: | 15/74 |
7. csapdaészlelés: | 26/91 | 8. gyógyítás: | 147/11 | 9. titkosírás: | 7/98 |
10. felderítés: | 35/61 | 11. szörnyidomítás: | 3/90 | 12. teológia: | 384/1 (+61%) |
13. taumaturgia: | 116/87 (+5%) | 14. szerencsejáték: | 7/32 | 15. versengés: | 25/35 |
16. harcművészetek: | 4/7 | 17. zene: | 12/12 | 18. szörnyismeret: | 31/66 |
19. pszi: | 69/75 (+1%) | 20. zárnyitás: | 19/69 | 21. vadászat: | 12/82 |
22. vitalitás: | 12/82 | 23. bányászat: | 63/13 (+4%) | 24. úszás: | 13/55 |
25. főzés: | 6/45 | 26. ősteológia: | 9/40 | 27. csapatmunka: | 6/70 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 67 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 2 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 4(5) | 8. képességpont: 4 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 10(12) |
11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), 9944. szövetség (#9944), Sötétség Hercege (#296) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), kronotapír (#286), Bondorroth (#723), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833), Lodarn (#722), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 10 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (138,25,3) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) | csupasz izom (#28) | szürkeáll. aktiv (#71) |
elme dominanciája (#247) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | káoszszellem (#472) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
pusztító végzet (#106) | >> | szellemdarázs (#481) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sötét kaszás (#591) | halálos érintés (#271) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | pusztító végzet (#106) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | bo'adhun csapás (#266) | >> | takarító (#609) | |
halálos érintés (#271) | >> | eldüeni vándor (#601) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | jégoszlop (#231) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | tűzeső (#61) | >> | Wart (#5667) | |
jégoszlop (#231) | >> | gnóm szolgáló (#943) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku tolvaj (#883) | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád törzsfő (#805) | halálos érintés (#271) | >> | kithszaki orgyilkos (#843) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku sorkatona (#828) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku szamuráj (#836) | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád varázsló (#798) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | fényes griff (#952) | agytaposás (#180) | >> | hoarián sámán (#834) | |
fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#943) | fájdalomtükör (#379) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősi asszimiláció (#717) | varázsvédelem II (#108) | >> | tlopedmuk (#584) | |
agytaposás (#180) | >> | energiaelementál (#577) | fürgülés (#92) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | |
agytaposás (#180) | >> | kisebb jégisten (#662) | fürgülés (#92) | >> | fagybehemót (#660) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | agytaposás (#180) | >> | márvány fagyúr (#657) | |
varázsvédelem (#34) | >> | elemi pulzátor (#440) | varázsvédelem (#34) | >> | shokara bogár (#436) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A ryukuk inváziója sikertelen volt ugyan, de csak súlyos áldozatok árán akadályozhattuk meg. Vajon mi volt a titkuk? A messzi kontinens lakóinak tudására vágyom. Áldozz fel fél tucatot számomra vértjeikből! |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
189 | arany (#50) | 1 | biethlan lándzsa (#1290) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
28 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | lélekharang (#1607) | |||
1 | pókkarmok (#886) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
18 | víz (#27) | 1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | deus ex machina (#1) | 3 | ezüstdarab (#326) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
1 | teriád fétis (#1296) | 3 | varázskő (#305) |