Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 4. 15h:02' EZ A 1932. JÁTÉKHETED, 7. FORDULÓD 1933. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2569 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 7 |
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
mak 1 1 10 | makró 1 1 10 |
h 979 | (makró mentése:) használod a 979. tárgyat |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
flh 14 350 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 350. tárggyal |
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Esszenciakristályt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 esszenciakristály. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló törékeny testét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) A lényen szikrázó mágikus energiák futnak végig! Mágikus energiája sisteregve távozik. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A gnóm szolgáló a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A gnóm szolgáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}
be 605 | bemész a 605. épületbe |
kt 2125 1 | elkészíted a 2125. tárgyat (1 darabot) |
kno 8 5 | képesség-növelés 8 |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
m 3 3 0 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa! {max. életpontja: 59-88.}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
d 475 1 75 | eldobod a 475. tárgyat (1 darabot) 75 |
d 1527 1 76 | eldobod az 1527. tárgyat (1 darabot) 76 |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
m 3 3 0 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 6, összesen: -1 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 12, gyógyulás: 6, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 14, gyógyulás: 6, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 12, gyógyulás: 6, összesen: -6 ÉP}
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
m 3 3 0 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 15, gyógyulás: 6, összesen: -9 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 12, gyógyulás: 6, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
m 3 3 0 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 10, gyógyulás: 6, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 10, összesen: -4 ÉP}
Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 17, gyógyulás: 8, összesen: -9 ÉP}
Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 10, összesen: -4 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 10, összesen: +1 ÉP}
Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 9, gyógyulás: 10, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [143,56] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy burástya királynő közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
(Továbbmész...) [144,55] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +10% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar behemót. Amikor elhal a zaj, előmászol.
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
m 3 3 0 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Esszenciakristályt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 esszenciakristály. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal vállát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) A lényen szikrázó mágikus energiák futnak végig! Mágikus energiája sisteregve távozik. A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. Magad mögé lököd a pitiáner ezoterikus mardel trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar felderítő trófeát. 2 078 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [146,57] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy trikornis herceg közeledik feléd! {egyik sebzési módja: 4x 4d5+8.} Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bandita testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bandita bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a bandita testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó. Szereztél 14 aranyat. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak jobb vállát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [148,57] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az arató csattanat nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [149,57] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
m 3 3 0 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
mak 1 1 10 | makró 1 1 10 |
tf 1 10 | (makró mentése:) fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
m 3 3 0 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
m 3 3 0 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 27 | élelemszerzés 27 pontért |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
TÁRGYAK ELREJTÉSE Ha eldobsz egy tárgyat valahol a szabadban, akkor minden arrajáró kalandozónak és szörnynek van esélye rá, hogy megtalálja. Ha viszont alaposan elrejted, akkor szinte bizonyosan csak az fogja megtalálni, aki tudja, hol van. Ehhez egy tetszőleges kétjegyű "számkódot" kell megadnod a D parancs harmadik paramétereként. (Az első számjegy ne legyen 0, tehát ne írj 08-at.) Ez jelképezi a rejtekhelyet. Pl. D 6 1 38 elrejt egy kőkést az adott helyszínen. Az így elrejtett tárgyat egy másik játékos az FV (felvesz) paranccsal gyűjtheti be. Paraméterei megegyeznek a dob parancséval: először a tárgy sorszámát, majd a mennyiséget, végül a rejtőkódot kell megadni. Az imént elrejtett kőkést tehát a FV 6 1 38 paranccsal lehet megtalálni és felszedni. Mivel a kódot Te találod ki, valószínűtlen, hogy az így elrejtett tárgyat valaki megtalálja, hacsak nem úgy, hogy módszeresen átkutatja az adott mezőt. Egy mezőn, egy kódra maximum 255 darab tárgy rejthető el ugyanabból a fajtából. Ez a parancs 4 pontba kerül. Ha a D parancsnak van 3. paramétere, akkor nem 0, hanem 6 TVP-be kerül. Egy mezőn maximum 8 különböző fajta tárgyat lehet eldobni/elrejteni. Ha valaki simán eldob egy tárgyat, 60% esély van rá, hogy örökre elveszett (pl. elvitte egy szörny). Egyébként minden alkalommal, amikor egy játékos az adott mezőre lép, van 10% esélye rá, hogy belebotlik, és automatikusan felszedi. A KUT (kutatás) paranccsal ez az esély növelhető. Paramétere, hogy hány TVP-t költesz a kutatásra. Ez a parancs alaposan átkutatja azt a mezőt, ahol állsz, eldobott és elrejtett tárgyak után, minél több TVP-t költesz, annál alaposabban. Maximum 50 TVP-t költhetsz rá. Előfordulhat, hogy nem akarod nyakra-főre gyűjtögetni a mások által elhajigált szemetet. A feltételes gyűjtés (GYJ) paranccsal megadhatod, hogy mit akarsz összeszedni, és mit nem. Három paramétere van. Az első egy olyan tárgy sorszáma lehet, amely nálad van. Ez azt jelenti, hogy ebből a tárgyból már nem akarsz többet felszedni. Ilyenkor a tárgy száma mellett egy ">" jel jelenik meg. Ha újból kiadod ezt a parancsot, vagy már nincs nálad egy ilyen tárgy, akkor ez a korlátozás törlődik. Ha csak a 2. vagy 3. paramétert kívánod változtatni, ide 0-t írj. A második paraméter egy megterheltség korlátozás. Ha a tárgy felvételével a megterheltséged e fölé a százalék fölé emelkedne, nem veszed fel. 300-at írj ide ha nem félsz a túlterheltségtől. A harmadik paraméter egy érték-korlát: ezentúl csak az ennél értékesebb tárgyakat fogod felvenni. Az érték aranyban van megadva (ami most talán még nem sokat jelent). Ha nem akarsz korlátozást, ide -1-et írj (ugyanis a 0 olyan, mintha nem írtál volna semmit, vagyis nem változtatnád), ha nem akarsz minden szemetet (botot, bunkót, stb.) felszedni, 1-t. Pl. Van két vizestömlő nálad. GYJ 3 90 2 hatására nem fogsz újabb vizestömlőket felvenni, és nem veszel föl olyan tárgyakat, amelyek a megterheltségedet 90% fölé vinnék, vagy értékük 2 aranynál kevesebb. GYJ 4 hatására nem veszel fel több botot. Megjegyzés: A GYJ parancs a KUT parancs működését befolyásolja, valamint azt, hogy mit veszel el egy leölt, tárgyakkal rendelkező ellenféltől. Szörnykomponens-kinyerésnél, ládák felnyitásánál, a KT és FV parancsnál nincs befolyása. A GYJ harmadikként megadott érték-paraméter még egy dologra jó: szabályozza lopásnál, hogy mennyire értékes cuccok közül próbálsz válogatni. |
Erő: | 12 (33) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 15 (48) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 15 (32) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 13 (29) | Életpont: | 422/422 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 17 (39) | Varázspont: | 236/201 | Pénz: | 14 arany | Kép. pont: | 11 |
Pszi pont: | 18/18 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 (+4) | szúrófegyverek: | 12 | vágófegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 12 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -8.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (9 -13.); esszenciakristály (#350) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
149,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 149 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 100 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 6 (+2) | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 1 | 5. taumaturgia: | 2 | 6. pszi: | 2 |
7. vadászat: | 5 (+1) | 8. úszás: | 6 (+6) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
1. sebzés bónusz: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
vadászkutya (#143), sullár (#101), roguena (#779) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve) |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
HŐSTETTEID |
Részt vettél a kiégett földes II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2908, pontszámod: 62969. |
A II. toronyháborúban összesen 392 győzelmet arattál, ezzel 13983 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1451, a megölt vezérek száma: 29, a pontszámod: 499 425. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 284, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 14, a pontszámod: 84 352. |
Részt vettél a kiégett földes III. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1442, pontszámod: 62 093. |
2017. I. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 313 10, h 1133, h 1269, h 248, h 1945, m 3 3, m 2 2 2, m 1 1 1, tf 1 10. |
Összsúly: 184.23 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | célzóvíz (#1945) | 4 | esszenciakristály (#350) | 1 | fáklya (#36) | |||
10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | 4 | ragasztó (#83) | |||
7 | sáfránykő (#979) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | törpe bakancs (#475) | |||
7 | víz (#27) | 4 | rájabőr (#404) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs csapda (#147) | 43 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | uszony (#2125) |
139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|