6. forduló, 8. forduló, Sharin Aldor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 17. 21h:27'
EZ A 14. JÁTÉKHETED, 7. FORDULÓD
15. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 309 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2795
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

SHARIN ALDOR KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,92] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 50 tapasztalati pontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+3 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[100,91] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy karmos tankány. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,90] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ork sámán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Északra fekszik egy helytartói város. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).

(Továbbmész...) [98,89] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csontlepke. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 5 életpontot vesztettél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A csontlepke fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 4 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 109.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 101.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[97,88] Dombos terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy spagulár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a spagulár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a spagulár bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,87] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Mandibulakaszával megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,86] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Csillag hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy északi aurach közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

[27 pontot használtál fel, van még 74.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 66.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[97,85] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vadszárnyast, miközben a gyomrodba tuszkolod. Felfedeztél egy barátság szent tüzét.

(Továbbmész...) [98,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy garokk. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával megcsapod a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a garokk testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

(Továbbmész...) [99,83] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy púpos burástya. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A látszat néha illúzió. S mégis milyen valóságosnak tűnik. <Az Illúzió Mesterei> " Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). [27 pontot használtál fel, van még 39.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [20 pontot használtál fel, van még 19.]

szk 30 keresed a 30. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy surranó kígyót. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 18.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 138 pontot. A következő körben tehát 156 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sharin Aldor, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight híve vagy. Ez a 7. fordulód.

Erő: 14 Szint: 4 Merészség: 6/5 Magasság: 163 cm
IQ: 18 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 12 (15) Védekezés: 24 Menekülés: 40 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 12 Életpont: 79/55 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 2
Szerencse: 17 (21) Varázspont: 0/0 Pénz: 1039 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 9/3
Eddig összesen 5 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 TP-t kaptál. Jelenleg 475 TP-d van. A következő szinthez még 25 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 2 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
99,83 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 120

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. harcművészetek: 1
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 1 15. pszi: 1
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 4 18. vitalitás: 1
19. bányászat: 1 20. testépítés: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * elit csatavért (#295) 1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 * kvatáns pajzs (#1829) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzpenge (#126) 1 * bumeráng (#249) 1 kőkalapács (#13)
1 * mandibulakasza (#127) 1 + vadászkés (#1264) 1 varkaudar szablya (#516)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * umbatari karkötő (#278)
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
8 áldott kő (#642) 2 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
1 deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 106 kaja (#2)
1 szeksztáns (#32) 2 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
5 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 60]
2 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) 1 ilkin érc (#232) 10 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 1 lapockacsont (#33) 33 mákrózsa virág (#56)
2 mocsári penke (#148) 6 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69)
1 vasérc (#152)

Összsúly: 41.07 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 5 kaja (#2) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
(96,86) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 38. jellempróba, törpe bánya (#435), északi aurach (#350)
(96,87) mélységi grittang (#103), vaskohó (#155), oltár
(97,85) oltár, tűzrakó hely (#1169), barátság szent tüze (#484)
(97,88) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, vaskohó (#155), 34. jellempróba, spagulárok (#82)
(98,84) garokk (#73), 23. jellempróba, oltár
(98,89) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 42. jellempróba, csontlepke (#746)
(99,83) púpos burástya (#92), oltár, 50. jellempróba
(99,90) ork sámán (#345), oltár, 47. jellempróba
(100,91) karmos tankány (#137), mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.08.13 13:52 Változások a számládon! 150 zseton átutalása a(z) 3665. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek