Karakterszám: |
2621 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
70 |
Játékhét: |
70 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
212 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2001. már. 22. 14h:58' |
A következõ
fordulód táplálható: 2001. már. 27. |
|
Számládra 180 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!
RITHMISHER DORZED KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 64 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ
történt:
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Amorpheus, egy hatalmas, vörös szemû,
hosszú, tüskés farkú, õshüllõszerû, szörnyeteg férfi. A Bárdok klánjának
szeretõ társ rangú tagja. Viselt tárgyai: a tolvaj köpenye, az egyensúly
gyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a kalmár nyaklánca, az elefánt könnyû láncinge,
kék gömb, az erõ szimbóluma, az egészség malachit karkötõje, csontmaszk,
a mágia gyûrûje, a méreg vaspajzsa, Rogan karkötõje. Már amikor belép,
akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Ezt kiáltod vissza: "Te
holdkóros teknõc!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "A szagod mellett
parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Ezt kiáltod vissza: "Sugárzik
belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Amorpheus semmi
épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen
bólint. (+6% lélekenergia.)
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú
és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. A Tolvajok klánjának
zsebtolvaj rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, az egyensúly
gyûrûje, a jég díszes fejpántja, szivárvány karkötõ, ametiszt szkarabeusz,
a füvész köpenye, kék gömb, a Tél aranylánca, Enyészmester, a törpék amulettje,
a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, az ügyesség könnyû íja, a jég sárgaréz
nyaklánca, a bérmágus vas lemezpáncélja, a bénaság fülbevalója, a regenerálódás
csonttõre, a küzdelem kerek pajzsa, a tolvaj csepp fülbevalója, ozin fülkarika,
spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Lementek a csatornaszintre,
és nyomokat kerestek. A versenyt az nyeri, aki több különbözõ torzszülött
nyomot talál adott idõ alatt. Hozzáláttok a kereséshez. A vetélkedõ végeztével
Jégkirálynõ letörten elismeri: te vagy a jobb!
**
7. NAP ** Felkeresi barlangodat
Ghalletki Jónás, egy barna szemû, szürke
bõrû, daliás izomzatú, rokonszenves férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc
rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, csonttõr, ezüstmedál, a gyorsaság
amulettje, az ellenállás csepp fülbevalója, az ügyesség könnyû pikkelyvértje,
az egyensúly gyûrûje, a bölcsesség zöld köntöse, díszes villámöv, Végzetpenge,
kék gömb, a remete díszes fejpántja, a remete zangrozi csizmája, az óriás
sárgaréz nyaklánca, a bénaság fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Rohantok a közeli
barlangokba füveket gyûjteni. Ugyan hosszas keresés után sem találtok semmi
különlegeset, de a tudást az összegyûjtött gazok és ehetetlen gyökerek
mennyiségén is lehet mérni. Ezután kénytelen vagy elismerni: Ghalletki
Jónás messze jobban ért a füvekhez.
**
8. NAP ** Bezörget hozzád
Jégcsap, egy vörösen izzó tekintetû, vérfagyasztóan
félelmetes, jéghideget árasztó férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú
tagja. Felszerelése: Végzetpenge, a káosz sárkányának íja, a yeti csontmaszkja,
karikaszimbólum, a jég csepp fülbevalója, a yeti díszes karkötõje, szivárvány
karkötõ, a mágus malachit karkötõje, az ügyesség barbár lándzsája, a yeti
vándorcsizmája, ezüstmedál, ozin fülkarika, az egyensúly gyûrûje, az elfek
kék köpenye, a légzés márványgyûrûje, a Tél aranylánca, rövid tõr, a torony
csontamulettje, a tárgyalás gyûrûje, nagy pajzs, a yeti bíbor láncinge.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek,
hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán
persze a kalandjaitokról is szó esik. Huh, jól elszaladt az idõ! Jégcsap
is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+10% jóllakottság)
Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a tüskés hólyag.
[ld. enc.]
**
9. NAP ** Bejön a barlangodba
Fekete Skorpió, egy ébenfekete pikkelyes,
csonttaréjos, vörös szemû, hosszú izmos farkú férfi. A Mutánsok klánjának
létforma rangú tagja. Felszerelése: a merénylõ lovagi lemezpáncélja, zangrozi
csizma, az elektromosság kerek pajzsa, szivárvány karkötõ, az elefánt sárgaréz
nyaklánca, a majom könnyû íja, a teknõs márványgyûrûje, a teknõs ezüst
fülbevalója, ozin fülkarika, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség
szürke maszkja, a majom zöld köntöse. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre
hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Fekete Skorpió irányába mozogsz. Fekete Skorpió közelebb
jön, hogy támadhasson. Támadod Fekete Skorpiót. Nagy levegõt veszel, és
hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(23 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(18 sebzés). Fekete Skorpió rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával.
(19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-12%). Lecsap
rád bal karmával. Mellé! Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Fekete Skorpió összerogy.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%).
Fekete Skorpió megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
9. NAP ** Eljön barlangodba
Edil Ves Ybesel Tal Ular, egy elõre szegezõdõ
karmú, harcedzett lelkû és testû férfi. A Mutánsok klánjának növekmény
rangú tagja. Felszerelése: a sün karikaszimbóluma, Rogan karkötõje, bronzmedál,
a nyomkeresés fejpántja, a gyorsaság gyûrûje, szivárvány karkötõ, a mutáció
gyémántja, csepp fülbevaló, a kígyó csepp fülbevalója, a tudás gyûrûje,
a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, Végzetpenge, a
bölcsesség zöld köntöse, a tökéletesség ezüst láncinge, a bûz sárga öve.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón."
Ezt kiáltod vissza: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" A következõ
átkot vágja a fejedhez: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Ezt
kiáltod vissza: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" A
következõt mondja neked: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ
orgling disznót, mint téged." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni.
Edil Ves Ybesel Tal Ular a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 2787.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 8.* Lexandro d'Arquebus rangja a Mutánsok Klánjában "fatty" lett.
*már. 9.* Asmodeus teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott.
*már. 12.* Nyafogó Nefelejcs rangja a Bárdok Klánjában "színész" lett.
*már. 12.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lirian
felett.
*már. 12.* Lady G. McPaul felköltözött a következõ szintre.
*már.
12.* Pyros felköltözött a következõ szintre.
*már. 13.* Green Monster
teljesítette a 2. küldetést, amit a boltban kapott.
*már. 13.* Green Monster
teljesítette a 6. küldetést, amit az akadémián kapott.
*már. 14.* Rip
Imhotep Kázmér gyõzelmet aratott Yoghalamo"Higany"Donates felett.
*már.
14.* Thomas Curse teljesítette a 17. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 12.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Sir Pálpusztay
Bagamért.
*már. 12.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte D'Angelot.
*már.
13.* Lord Khalel és Battle Beetle megküzdöttek egymással, és Lord Khalel
gyõzött.
*már. 13.* Lord Griffonheart és Braien megküzdöttek egymással,
és Lord Griffonheart gyõzött.
*már. 14.* Jégkirálynõ csatában legyõzte
Tömpe Tirpákot.
*már. 19.* Kronx rangja a Tisztogatók Klánjában "takarító"
lett.
*már. 19.* Nyafogó Nefelejcs csatában legyõzte Gondol-Kodót.
*már.
19.* Lord Griffonheart és Zandoran pszi párbajt vívtak. Lord Griffonheart
került ki gyõztesen.
*már. 19.* Cyron Achenar szolgálatába állt egy méregféreg.
*már. 22.* Lord Griffonheart és Zandoran pszi párbajt vívtak. Lord Griffonheart
került ki gyõztesen.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak,
gyógyítanak rajtad 43 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
73 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
v 159 5105 1 |
159. varázslat elmondása |
Ellõsz egy szellemidézés varázslatot. A szellemvilágban könnyû egy barlangot
megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél
a szellemed: "Rithmisher Dorzed vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az
istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák
tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum
tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy,
ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+1% védekezés.) (-7
vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láth. észlelését. (-5 vp.) [1
TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat
köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy,
már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén
vár. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
be 3 |
meglátogatod a 3. épületet |
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó
szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: féreg érintése (#31, IQ12,
200ap) méregfelhõ (#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs
(#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140,
IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148,
IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16,
300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12,
250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap) - Á, ismét erre téblábolsz kisbarátom.
Remélem már sokszor tudtad használni azt a remek varázslatot, amit tanítottam
neked. Lenne kedved egy kis kalandhoz? Értesüléseink szerint az Ittas kapuõr
nevû kocsma egyik helysége alatt megnyílt a föld, és található ott valami
igen érdekes mágikus folyadék. Ebbõl kéne mintát hozni.
(18. kaland, összesen
20 TVP-t igényel.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
k 16 18 |
kaland elvállalása |
(16. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(18. kaland:) Elindulsz a szórakozónegyed felé, és némi útbaigazítás után
meg is találod a kérdéses kocsmát. Belépsz az ajtón. Egy eléggé lerobbant
helyen találod magad, tele züllött részeg galetkikkel. Eddig nem is gondoltad
volna, hogy ilyen hely is létezhet. Odafurakszol a csapos közelébe, és
érdeklõdni próbálsz a különös jelenségrõl.
[Meggyõzõkészség próba 9-es
küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] A csapos figyelmesen meghallgat.
Amikor néhány kérdés után meggyõzõdik arról, hogy nem fenyegti a kocsmát
a bezárás veszélye, és csupán egy kis tudományos vizsgálatot akarsz megejteni,
azt mondja:
- Nem bánom, 10 drágakõért odaengedlek.
[Tárgyhasználat: 10 drágakõ] Szerencsére mindig tartasz magadnál egy pár
darabot. Igyekszel a kisebb darabokat rásózni, de sajnos a csapos sem kezdõ.
Miután elrakta a köveket, bevezet az egyik külön terembe, és megmutatja
a földön a nyílást.
- Egy vendég szerencsét próbált, azt remélte kincset
talál, és ezentúl ingyen ihat. Egy hete ment le, és még nem jött vissza.
Óvatosan leereszkedsz a lukba. Egy furcsa kékes színben világító barlangba
kerültél. Elindulsz felderíteni. A talpad alatt furcsán csikorognak a kék
kristályok. Még soha nem hallottál ilyen vészjósló hangot. A folyosó kanyarodik,
és egy hatalmas jégtömb állja el az utadat. Valami van a közepén. Sehogy
sem tudsz elmenni mellette, valamit kezdeni kell vele. Dejó, hogy megtanultad
a manafókuszálást. Enélkül most tehetetlen lennél. Lássuk, ismered-e 4-es
szinten? Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy manafókuszálás.
(-39 vp.) A jégtömbre irányítod a sugarat, az rögtön elkezd olvadni. Óvatosan
csinálod, hogy a benne levõ valaminek semmi baja nem legyen. Amikor már
eléggé elolvadt a jég, rájössz, mi van a jég közepében. Egy galetki! Biztos
a bátor vendég. Pár perc után eltûnik a jég, a galetki a földre pottyan.
Megvizsgálod. Még él! Szenzációs csoda történt, ennyire strapabíró szervezetet
el sem tudtál eddig képzelni. Rövid idõ múlva a fickó felül és elmondja,
hogy mi történt. Óvatosan jött végig a folyosón, amikor ezen a ponton rálépett
egy kõre, ami egy picit besüllyedt. A következõ pillanatban a plafonon
látható apró csövekbõl valami hideg zúdult a nyakába. A szerencsés galetkit
viszaküldöd a kocsmába, Te pedig megvizsgálod a csöveket. Mivel nem tudhatod,
hogy mi indíthatja még be a hideget, úgy gondolod, hogy ismét az unverzális
manafókuszálás varázslat segíthet ki a bajból. (legalább 4-es szinten.)
Elõhívsz egy manafókuszálás varázslatot. (-39 vp.) Megcélzod a csöveket
az energiasugárral. A fém elõször vörösen felizzik, majd folyóssá válik.
Pár perc alatt az összes csövet kezelésbe veszed. Ezeken már nem fog semmi
kijönni. Azért rendkívül óvatosan mész tovább, átléped a másik számára
oly kellemetlen eseményeket okozó követ. Egy kis terembe jutsz. A végében
egy kis tavat találsz. Megvizsgálod, és úgy találod, hogy nem víz van benne.
Nem tudsz rájönni mi lehet, érzed a benne áramló mágikus energiákat, de
ez nem sokat segít. Elõveszed a varázslótól kapott speciális merítõedényt,
és óvatosan kimersz egy adagot a folyadékból. Gyorsan összepakolsz, felmászol
a furcsa kék barlangból, és felkeresed a varázslót.
- Remek, igazán remek.
Rithmisher Dorzed, benned tényleg meg lehet bízni. Megérdemelsz egy kis
jutalmat - Óvatosan az asztalra teszi az edényt, majd benyúl a fiókba.
Ez a varázskõ bizonyára a hasznodra lesz még. (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség
pont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]
kno 9 4 |
9. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret). [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 169.]
t 45 16 |
45. szakértelem tanulása 16 TVP-ért |
Profi tolvajokat kérdezel meg: melyik csapdán volt könnyû átmenni, melyikbe
estek bele? Õk melyik csapdát tartják a leghatékonyabb védekezésnek? [16
TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
kno 12 10 |
12. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 15. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
h 8 25 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 15. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 153.]
h 8 16 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 11. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 153.]
l 10 17 63 60 68 2 |
lopás preferencia: |
Minimum 10 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged,
elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: õsi relikvia, zöld
manaital, óriásnövés itala, kihívás itala, drágakõ. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 153.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 153.]
ism 8 |
a következõ parancs ismétlése 8 alkalommal |
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Keresgélni kezdesz a
legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Kiválasztasz egy barlangnyílást,
amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az
odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon
egy csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Továbbmész.
Aludni látszik a lakó,
Moha, egy ápolt, hosszú, mélysötétzöld szõrrel borított
hideg tekitetû férfi. [aura: vezetõkészség: 3.] A Halhatatlanok klánjának
felvilágosult halandó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány
karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca, az erõ
amulettje, a teknõs könnyû íja, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, Végzetpenge,
a sebezhetetlenség csatos öve, ében láncing, kék gömb, az elefánt karikaszimbóluma,
a titán csepp fülbevalója, ozin fülkarika, a sas köpenye, a harcos fekete
csizmája, a gladiátor vassisakja. Elpakolsz 2 õsi relikviát, aztán már
távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+8% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva.
Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon
körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva
be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében
sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy
kicsit!
(391. kaland, összköltsége 25 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan,
amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Figyelsz az esetleges csapdákra. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz
befelé.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Grath, egy kék bõrû, tetovált arcú,
metszõen zöld szemekkel rendelkezõ férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az enyészet csizmája, szivárvány
karkötõ, az egyensúly gyûrûje, ezüst nadrág, khaldoran öv, a nyomkeresés
fejpántja, Végzetpenge, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, a gyõzelem
kék köpenye. Zsebre raksz 2 õsi relikviát. Még mindig alszik! Kisuhansz
a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Büszkén lépkedsz, tudván,
hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Nem telik
sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Húh, majdnem
elkerülte a figyelmedet a ravasz csapda! Megkerülöd.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Antole de Rheuve, egy smaragdzöld
bõrû, hosszú orrú, dülledt szemû, narancssárga hajú, görnyedt férfi. A
Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a
regenerálódás csonttõre, szivárvány karkötõ, a gyorsaság kerek pajzsa,
a mentát malachit karkötõje, Enyészmester, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje,
kék gömb, a bûz márványgyûrûje, a regenerálódás könnyû nyílpuskája, az
óriás köpenye, a tökéletesség görbekardja, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma,
ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, a villám csepp fülbevalója, ozin fülkarika,
a puhányság köve, Rogan karkötõje, a bûz ezüst láncinge, a mágia vassisakja,
díszes villámöv, spanyolcsizma. A következõ pillanatban az alvást színlelõ
figura rád ront. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.
*** 1. KÖR *** Antole de Rheuve irányába mozogsz. Antole de Rheuve közelebb
jön, hogy támadhasson. Kis Púpos elindul Antole de Rheuve felé. Megtámadod
Antole de Rheuvet. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(38 ép-t sebeztél). Antole de Rheuve rád támad. Antole de Rheuve villámokat
köp feléd.
(26 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-9
ép.) Kis Púpos Antole de Rheuvet támadja. Antole de Rheuve regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod Antole de Rheuvet. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(33 ép-t sebeztél). Antole de Rheuve téged támad. Kitátja száját,
és villámokat küld feléd torkából.
(30 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a
szagát.
(-9 ép.) Kis Púpos Antole de Rheuvet támadja. Antole de Rheuve
regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod Antole de Rheuvet. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(33 ép-t sebeztél). Antole de Rheuve téged támad. Antole de Rheuve
villámokat köp feléd.
(29 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-9
ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Kis Púpos és Antole
de Rheuve egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Antole de Rheuve és Kis Púpos egymással harcolnak. Kis
Púpos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 112 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kis Púpos: 0/70.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
árnymanó suhanc újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+72 életpont.) [44 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Keresgélni kezdesz a legközelebbi
barlangok között, vajon ki van otthon? Megközelíted az egyik alkalmasnak
látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi.
Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Ka-Boom, egy környezetének színvilágába
remekül beleolvadó, hatalmas kõhöz hasonlító férfi. A Halhatatlanok klánjának
felvilágosult halandó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány
karkötõ, bõrpáncél, a kalmár nyaklánca, a mágia gyûrûje, az ügyesség nyaklánca,
khaldoran öv, suhanó csizma, ezüstmedál, a füvész köpenye, a tárgyalás
gyûrûje, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika,
az energia csepp fülbevalója, a káosz tûzarany sisakja, szerencsekõ. Ez
az! Sikeresen elcsórtál 3 õsi relikviát anélkül, hogy felébresztetted volna
ezt a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak.
(+8% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Egy találomra választott irányba
indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve.
Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot.
Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Semmit sem
találsz. Átléped a küszöböt.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Game Over, egy csillogó zöld bõrû,
izzó vörös szemû vékony, izmos fenyegetõ megjelenésû férfi. A Mutánsok
klánjának fatty rangú tagja. A következõket látod nála: fekete nadrág,
ozin fülkarika, a tökéletesség karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje,
a tökéletesség kerek pajzsa, az enyészet könnyû láncinge, a kalmár nyaklánca,
a tárgyalás gyûrûje, az elektromosság rövid tõre, a természet csatos öve,
rozsdás kard, az enyészet ónix karkötõje, a füvész köpenye, szivárvány
karkötõ, Rogan karkötõje. Elpakolsz 2 õsi relikviát, aztán már távozol
is a zsákmánnyal. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült
csórni! (+8% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Hohó! Ez a barlang
itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. A kutatásod eredménytelen. Továbbnyomulsz.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Kay az Engesztelhetetlen, egy
fekete bõrû, kéken világító szemû, acélszürke köpenyt viselõ férfi. [aura:
10-es méretû 7-es szintû farok.] A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú
tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, szivárvány
karkötõ, díszes villámöv, a törpék ezüst nyaklánca, a teknõs ezüst fülbevalója,
a teknõs átlátszó köntöse, ében láncing, a természet csontamulettje, ozin
fülkarika, a regenerálódás nagy pajzsa, a gólem díszes karkötõje, a háború
köve, a káosz második gyûrûje, a majom vassisakja, a sebesség vívótõre.
Csendben elteszel 4 drágakövet. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol.
Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit.
(+9% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Egy találomra választott irányba
indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve.
Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot,
nincs-e csapda. Megtalálod és annak rendje és módja szerint kikerülöd a
csapdát.
Aludni látszik a lakó,
Véreres Sólyomszem, egy távolba révedõ, véreres szemû,
vakvezetõ szolga által kísért, totál vak, mohikán férfi. A Pszionicisták
klánjának meditátor rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál,
a tolvaj amulettje, a tökéletesség bõr mellvértje, szivárvány karkötõ,
a merénylõ márványgyûrûje, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a szakács
üstje, fekete csizma, Végzetpenge, Rogan karkötõje, a gyorsaság köpenye,
ezüst nadrág, a lich csepp fülbevalója, az entek halotti maszkja, ozin
fülkarika. Zsebre raksz 3 õsi relikviát. Még mindig alszik! Kisuhansz a
barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni!
(+8% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni
a kihívást. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges
csapdákat. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Azért még mindig óvatosan,
de bemész.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Ivadék, egy halványkéken fénylõ
szemû, fekete-kék csíkos, páncélszerû testû férfi. [aura: 5-ös jégpajzs.]
A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. Viselt tárgyai: díszes fejék,
a bérmágus barbár lándzsája, a Tél aranylánca, suhanó csizma, bõr mellvért,
az entek kék köpenye, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca,
kék gömb, a szellemek amulettje, a harcmûvész görbekardja, ozin fülkarika.
Elpakolsz 2 õsi relikviát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Persze némi
elemózsiát is loptál magadnak. (+8% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 79.]
be 17 |
meglátogatod a 17. épületet |
Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. [Hozz húsz õsi relikviát!] Ezt a
küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy
rangpont. Új rangod a Klánon belül: zsebtolvaj. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 3.) A lopásaid során bizonyára már sikerült
idõnként varázstárgyakat is lenyúlnod. Természetesen ebbõl is kérjük a
részünket! Hozz két különbözõ varázstárgyat (olyan tárgyat, amelyik valamilyen
mágikus tulajdonsággal rendelkezik, és sorszáma 600 vagy nagyobb. A BE
parancs 3. és 4. paraméterében add meg a tárgyakat)!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
be 17 26051 4466 |
meglátogatod az 17. épületet |
Ellátogatsz a Tolvajok Klánjának épületébe. [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 69.]
gy 95 |
felt. gyógyítás 95%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 95 százaléka alá zuhan.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+36 életpont.) [16
TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Felkészülve testben és
lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös
aknában ereszkedsz alá. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több
járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Ahogy továbbindulsz,
valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami!
Ellenfeled egy árnyékmester (#71).
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot.
Sebzõdsz
8 ép-t. Kis Púpos: a varázslatnak nincs hatása. Az árnyékmester felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Kis Púpos az árnyékmester irányába megy. Az árnyékmestert
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(26 ép-t sebeztél). Kis Púpos az árnyékmestert támadja.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy elektromos
kezet.
7 ép-t sebzõdtél. Kis Púpos
10 sebzést kap. Támadod az árnyékmestert.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(24 ép-t sebeztél). Az árnyékmester kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kis Púpos: 1/10.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 9%.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+15 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Keresgélni kezdesz a legközelebbi
barlangok között, vajon ki van otthon? Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ
barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Kacagva kerülöd
ki a csapdát. Ez könnyû volt, a tulaj nem nagyon érthet a csapdák állításához.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Woland, az elementalista, egy
galetki, kinek szemébõl a tûz, a víz, a föld és a levegõ ereje árad. Õ
férfi. [aura: auraészlelés: 2.] A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja.
Végignézed a felszerelését: lovagi lemezpáncél, a kobra köpenye, az egyensúly
gyûrûje, a bûz amulettje, a bûz csepp fülbevalója, ozin fülkarika, szerencsekõ,
a nyomkeresés fejpántja, a tárgyalás gyûrûje, a tolvaj amulettje, a bûz
nehéz nyílpuskája, a bûz sárgaréz nyaklánca, a teknõs csatos öve, kék gömb.
Zsebre raksz 4 drágakövet. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Természetes,
hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Útközben észreveszel egy
tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Na végre, találtál egy
megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Csapda után kutatsz. A kutatásod eredménytelen. Átléped a küszöböt.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Gevura, egy szikár alakú, ezüstszürkés
bõrû, zöldeskék szemû, könnyed mosolyú, humanoid férfi. A Mágusok klánjának
írnok rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Xantin bõröve, fekete csizma,
szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, bronzmedál, a bérmágus díszes
karkötõje, csontmaszk, a harcmûvész kerek pajzsa, a gólem ónix karkötõje,
az egyensúly gyûrûje, az egészség márványgyûrûje, a kobra köpenye, a titán
sárgaréz nyaklánca. Elpakolsz 4 drágakövet, aztán már távozol is a zsákmánnyal.
Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+6% jóllakottság.) [5 TVP-t
használtál fel, maradt még 25.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Valamiben megakad
a szemed. Nocsak, itt
mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem
habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Szerencsére,
nincs. Benyomulsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Leone 510-es, egy méltóságos,
robosztus testû, arcába omló fekete hajú férfi. A Katonák klánjának fegyverhordozó
rangú tagja. A következõket látod nála: ezüst fülbevaló, sárga öv, a gyõzelem
köpenye, ezüst nyaklánc, Rogan karkötõje, fekete nadrág, díszes karkötõ,
a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a kígyó ezüst fejpántja, ében
láncing, zsugorító gyûrû, fekete csizma. Az alvó galetki szeme felpattan,
és felugrik. Lebuktál! Már alig várva a harcot, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Leone 510-es felé. Már ott is vagy! Leone 510-es
feléd rohan. Kis Púpos Leone 510-es irányába megy. Támadod Leone 510-est.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(33 ép-t sebeztél).
Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(6 sebzés). Leone 510-es rád veti magát.
Lecsap rád jobb mancsával.
(30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Villámgyorsan
elõrevág farkával. Ez mellément. Ütni próbál bal mancsával. Elkerülted.
Kis Púpos Leone 510-est támadja. Leone 510-es regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod Leone 510-est. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(33 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(4 sebzés).
Leone 510-es téged támad. Lecsap rád jobb mancsával.
(20 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Megmérgezett. Tekergetve suhint farkával.
(27
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Lecsap rád bal mancsával.
Elhibázta. Leone 510-es ájultan a földre zuhan. Méreg!
10 életpontnyit
sebzõdsz.
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 87 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kis Púpos: 0/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak
is jut 20%. Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.) [18
TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
pv 3 2 1 4 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez
nincs kedve, sima harcot javasolsz. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 7.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 322 sebzést okoztál,
és 233 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
235 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Rithmisher Dorzed, egy rothadó testû, izzó szemû, lángoló
hajú, arcára micimackót tetovált férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint
(4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 70. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (10) / 6.90 |
[2] IQ: |
9 (11) / 3.05 |
[3] ügyesség: |
6 (8) / 1.45 |
[4] egészség: |
8 (11) / 7.79 |
[5] mágia: |
8 (11) / 5.75 |
[6] gyorsaság: |
9 (19) / 2.78 |
[9] Méret/ép: |
104 (109) / 46 |
Min. méret: |
106 |
Barlangméret: |
105 |
|
|
Varázspont: |
110 / 8 |
Képességpont: |
9 / 15% |
Hõsi pont: |
52 (10) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
41% |
Galetki erõ: |
394 / 295 |
Hírnév : |
959 |
Jóllakottság: |
135% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
104 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
48 (2) |
Torzsz. csaták: |
307 (1) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
269 (1) |
Leölt torzszülött: |
449 (1) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
31 (1) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: zsebtolvaj (25)
Speciális
képességeid:
+4 lopás, +4 lopakodás, +4 csapdaészlelés, +4 mászás.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Érj el 12-es csapdakészítést. 2.) Ölj öt sötét elf
harcost. [számláló: 2] 3.) Hozz két ritka varázstárgyat! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
15 (22) / 1.22 |
[16] tüskés bõr: |
11 (13) / 0 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (7) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
1 (2) / 0 |
[24] rezisztencia: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
15 (16) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.84 |
[46] csapdaészlelés: |
7 (11) / 1.86 |
[47] zárnyitás: |
5 (7) / 4.26 |
[48] mászás: |
5 (9) / 2.69 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 2.09 |
[52] auraészlelés: |
3 / 2 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.81 |
[54] kereskedelem: |
4 / 2.41 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.45 |
[57] gyógynövények: |
4 / 0.87 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 1.03 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.30 |
[62] lopás: |
9 (13) / 1.03 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 1.07 |
[65] álcázás: |
3 / 1.42 |
[66] lopakodás: |
3 (7) / 1.63 |
[67] régészet: |
2 / 0.10 |
[68] zene: |
5 / 0.60 |
[69] tanulás: |
4 / 1.19 |
[73] felderítés: |
1 / 0.21 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
10 (11) / 0 |
[101] szakért.: |
10 (11) / 1.89 |
[102] energiaszívás: |
4
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 1.58 |
|
|
Végzetpenge |
farok |
[106] méret: |
5 / 0 |
[107] szakért.: |
5 / 1.29 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[11] elektromos kéz: |
8 / 0.08 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
5 / 3.04 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[163] kineport: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0.72 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.76 |
[158] láth. észlelése: |
1 / 0.48 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0.72 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
2 / 1.20 |
[19] tûzfal: |
6 / 0.56 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0.16 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
[22] villámsújtás: |
6 / 0.48 |
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
láth. észlelése (1).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Kis Púpos, az árnymanó suhanc |
36/26 |
147% |
100% |
4 / 1.73 |
harcol |
lélekenergia rész |
40% |
jóllakottság határ |
90% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 80 30 10 9 |
pv 6 |
ism 5 |
p |
gy 60 30 10 9 |
pv 3 5 4 1 2 |
|
2. Makró |
pv 4 |
p 5105 |
p 5105 |
|
3. Makró |
v 159 5105 1 |
v 154 |
v 158 |
be 9 5 |
|
4. Makró |
pv 2 |
p 5105 |
p 5105 |
pv 3 4 5 2 1 |
|
5. Makró |
v 157 |
pv 6 |
ism 15 |
p |
pv 3 5 4 1 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzfal t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 95. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 95;
VI erõ:180% ép:25%;
PV 3 2 1 4 5;
PSZ
58 45 57 50 65 47;
L 10 17 63 60 68 2;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3603 23066 1; VG 6117 28 3;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 3 sebzés: 7-15
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #52 (20. épület), #391 (70. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 az élet halotti maszkja (#5141) |
|
1 bronz mellvért (#1047) |
* |
1 a
gepárd csillogó fejpántja (#15508) |
* |
1 az enyészet könnyû pikkelyvértje (#23066) |
|
1 suhanó csizma (#195)
|
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
1 khaldoran öv
(#137) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 a szívósság könnyû láncinge (#14531) |
* |
1
ezüst nadrág (#176) |
* |
1 az enyészet zöld köntöse (#23201) |
|
1 az elfek utazóköpenye (#10586)
|
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
* |
1 a kobra csatos öve (#7466) |
|
1 a regenerálódás
könnyû pikkelyvértje (#24416) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806)
|
* |
1 a ragadozó vándorcsizmája (#20021) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
2 ében láncing (#134) |
|
1 átlátszó köntös (#1152)
|
|
7 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 lemezpáncél (#1000) |
|
1 könnyû pikkelyvért
(#1016) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 bõrpáncél (#9) |
Ékszerek, kincsek |
|
1988 arany (#1) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 a tudós csepp fülbevalója (#11606) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 amulett (#1198) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje
(#144) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a bûz gyûrûje (#29125)
|
* |
1 a mágia karikaszimbóluma (#3461) |
|
44 drágakõ (#2) |
* |
1 a szalamandra
ezüst nyaklánca (#25932) |
|
1 a természet csepp fülbevalója (#17006) |
* |
1 ametiszt szkarabeusz (#163)
|
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
Felszerelés |
|
4 varázskõ (#210) |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
1 mandolin (#19) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 éhínség parányi gyöngye (#204) |
Fegyverek |
|
2 kés (#5) |
|
1 parittya (#10) |
* |
1 Végzetpenge (#215) |
|
1 a szalamandra csonttõre (#26051) |
|
1 tõr (#1300) |
|
2 csonttõr (#1301)
|
|
1 a villám hosszú íja (#23772) |
|
1 a pontosság görbekardja (#4466) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
|
1 a káosz díszes kardja (#3129) |
* |
1 a sebezhetetlenség nehéz nyílpuskája
(#19737) |
|
1 a teknõs görbekardja (#25616) |
|
5 rozsdás kard (#131) |
|
2 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard
(#132) |
|
3 harci fejsze (#12) |
Varázsitalok és füvek |
|
11 winropu moha (#22) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
2 kihívás itala (#68)
|
|
2 csótányláb (#25) |
|
7 mézfû (#29) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
6 hónakkupók (#30) |
|
7 elonotichlan (#31) |
|
24 tejfonál (#28) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
8 gyilkos boróka (#27) |
|
15 üvegcse (#14) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
2 méregellenállás (#51) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
2 hatalom kék
itala (#58) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
4 molitár háj (#165)
|
|
6 mandibula (#157) |
|
3 molad púp (#16) |
|
9 pirgamit (#152) |
|
1 elektronit (#141) |
|
9 ekinda haj (#147) |
|
13 õsi relikvia (#17) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az enyészet
csepp fülbevalója #23306 (5).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TÜSKÉS HÓLYAG (96. LÉNY) Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang
plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test
általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy
megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját,
amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát,
a bélgázok távozásával keletkezõ felhajtóerõt használja ki arra, hogy visszaugorjon
a plafonra. A tüskés hólyag meglepetésszerûen támad, ezért a harc mindig
közeli távolságról kezdõdik. Elpusztulásukkor undorító robbanás közepette
múlnak ki, a szétszóródott cafatok a puhányok és tejivók számára jelenthetnek
táplálékot.