| 3747-70
Karakterszám: |
3747 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
70 |
Játékhét: |
86 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
1351 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. okt. 3. 15h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. okt. 6. |
|
E-mail!
HURPI KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Pjot Pervij részére 1 db ozin fülkarikát. Te 44 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Pjot Pervij részére 1 db a mágus vándorcsizmáját. Te 66 aranyat
kaptál.
** 1. NAP ** Pjot Pervij eladásra kínál neked 1 a hatalom ezüst láncingét
(#6883). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 7116 6883 1 parancsot.
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Pjot Pervij, egy kreol bõrû, kék szemû,
jóvágású férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. Tárgyai:
a védekezés malachit karkötõje, bronzmedál, Enyészmester, a torony halotti
maszkja, a tökéletesség csonttõre, a mágus vándorcsizmája, az energia csatos
öve, az egyensúly gyûrûje, a szakács üstje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje,
a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, az entek átlátszó köntöse, az entek
kerek pajzsa, ozin fülkarika, a torony amulettje. Az üdvözlés után pszionikus
csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Pjot Pervij |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)20 |
(+0)35 |
Hurpi |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)29 |
(-20)10 |
2. |
Pjot Pervij |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)5 |
(-20)15 |
Hurpi |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-15)14 |
(-10)0 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-30 életpont.)
** 1. NAP ** Pjot Pervij kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7116
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7116 9 parancsot.
** 1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
2 drágakövet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9607.)
A te szinteden a legnevesebb El Tapod, egy békés szándékú, önbizalomhiányban
szenvedõ, szórakoztató férfi. (hírneve 3287.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*okt. 1.* Fantusz gyõzelmet aratott Csillagvadász felett. *okt. 1.* Dirten
teljesítette a 16. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *okt. 1.*
Fantusz mellé szegõdött egy tûzgyík. *okt. 1.* Csuhi a Pusztító új végtagot
növesztett! *okt. 2.* Lillith felköltözött a következõ szintre. *okt.
2.* Leph Arlone a szétszórt teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban
kapott. *okt. 3.* Fantusz csatában legyõzte Kóbor Warkot. *okt. 3.* Thészeusz
teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *okt. 3.* Pokoli
Maximilián felköltözött a következõ szintre.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 30.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *szept.
30.* Nomis Leinádot kis híján megölte egy tektonikus kvatáns. *szept.
30.* Fortian gyõzelmet aratott Mordonc felett. *okt. 1.* Fortian gyõzelmet
aratott Kicsi de büdös felett. *okt. 2.* Nomis Leinád gyõzelmet aratott
Pannonica felett. *okt. 2.* Maximilian Ûbertáp és Laurana pszi párbajt
vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *okt. 2.* Torz Talbot
csatában legyõzte Hunter Killert. *okt. 3.* Nomis Leinád rangja a Mutánsok
Klánjában "fatty" lett. *okt. 3.* Nomis Leinádot kis híján megölte egy
xenomorph bébi.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]
vg 7116 6883 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db a hatalom ezüst láncingét. Te 790 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 230.]
kf 21477 144 7482 142 6883 |
bekészíted a 21477. tárgyat |
Leveszed a tárgyalás gyûrûjét. Felveszed a túlélés malachitgyûrûjét. Leveszed
a kalmár nyakláncát. Felveszed a kobra ezüst nyakláncát. Leveszed a
gladiátor könnyû pikkelyvértjét. Felveszed a hatalom ezüst láncingét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
gy 60 0 0 50 |
felt. gyógyítás 60%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. Elsõsorban
a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a
hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt sárkányvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
És nicsak, végre találtál valamit: egy fekete csizma. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 220.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Hangot hallasz magad
mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy molitár (#35) és egy orgling kutya
(#42).
*** 1. KÖR *** A molitár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling kutya
feléd rohan. A molitár odajön hozzád. Támadod a molitárt. Odakensz neki
bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardját
forgatva támadsz. (9 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (19
ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (14 sebzés). A molitár halálhörgés
közepette a földre zuhan. Az orgling kutya rád veti magát. Kimeresztve,
elõre suhint bal karmával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling kutyát. Lesújtasz bal mancsoddal. (38
ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardját forgatva támadsz.
Mellétrafáltál. Pofádat nagyra tátva harapsz. (32 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik (7 sebzés). Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 147 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%).
Összegyûjtöd a "kincset": a természet vívótõre, egy molitár háj és 3
drágakõ. Itt az ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+8% jóllakottság.) Nos,
hol is tartottál az ásatásban? Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó,
lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Ahogy befordulsz egy
sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik.
Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik
itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet.
(427. kaland, összköltsége 10 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1 sötét mákot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz
az igazi régészkedéshez. Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan
megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+3
õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
tps 23 |
23 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 23 TVP-t késõbbi használatra. [23 TVP-t használtál
fel, maradt még 177.]
(19. kaland:) Kódorogsz egy kicsit a városban, szóba elegyedsz jó pár galetkivel.
Nem találtál senkit, aki látot volna óriásdenevért, de mindenki ismert
valakit, aki már ölt is ilyen lényt. Az ellentmondó információkból azért
kihámozod, merre kéne próbálkoznod. Beveted magad a csatornába. Vagy egy
órát menetelsz, amire a megfelelõ helyre érkezel. Éppen alaposan körülnézel
egy nagyobb csarnokban, amikor furcsa zajt hallasz a fejed fölül. Úgy látszik,
megzavartál valamit. Ellenfeleid 6 vérszívó denevér (#131).
*** 1. KÖR *** A 4. vérszívó denevér máris elõtted terem! Az 5. vérszívó
denevér máris elõtted terem! Az 1. vérszívó denevér feléd rohan. Megközelíted
az 1. vérszívó denevért. A 3. vérszívó denevér odajön hozzád. A 2. vérszívó
denevér közelebb jön, hogy támadhasson. A 6. vérszívó denevér máris elõtted
terem! A 4. vérszívó denevér rád támad. Pofáját nagyra tátva harap. Elhibázta.
Az 5. vérszívó denevér téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait.
Elhibázta. Az 1. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbál megmarni. Ez
mellément. Megtámadod az 1. vérszívó denevért. Lecsapsz bal mancsoddal.
(38 ép-t sebeztél). Az óriás görbekardjával lesújtasz. Hátraugrott a támadás
elõl. Elõrehajolva harapni próbálsz. Nem találtál. Bûzöd fojtogatja (14
sebzés). Az 1. vérszívó denevér hörögve elterül. A 3. vérszívó denevér
rád veti magát. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (10 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér rád támad. A fogaival támad. Mellé!
A 6. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbál megmarni. (9 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 6 vp-det.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy méregfelhõt. (-10 vp.)
Az 5. vérszívó denevér sebzõdik 8 ép-t a méregfelhõtõl. A 6. vérszívó denevér
12 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 3. vérszívó denevér 10 sebzést kap a
méregfelhõtõl. Sebzõdsz 11 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. vérszívó denevér
8 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 4. vérszívó denevér sebzõdik 16 ép-t
a méregfelhõtõl. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbálja beléd
mélyeszteni fogait. (9 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó
denevér téged támad. A fogaival támad. Ez mellément. A 3. vérszívó denevér
téged támad. Acsarogva harapni próbál. Elkerülted. A 2. vérszívó denevér
rád támad. Acsarogva harapni próbál. Félrehajoltál. A 4. vérszívó denevér
rád veti magát. Harapni próbál. Mellé!
*** 3. KÖR *** A 4. vérszívó denevér 12 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Az
5. vérszívó denevér 11 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 2. vérszívó denevér
14 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 6. vérszívó denevér 11 ép-t sebzõdik
a méregfelhõtõl. Sebzõdsz 14 ép-t a méregfelhõtõl. A 3. vérszívó denevér
14 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 4. vérszívó denevér hörögve elterül.
Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Fogait próbálja belédmélyeszteni.
Elhibázta. A 2. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni
fogait. El sem talált, haha. A 6. vérszívó denevér rád támad. Elõrehajolva
harapni próbál. El sem talált, haha. Megtámadod a 2. vérszívó denevért.
Lekeversz egyet bal mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt.
Az óriás görbekardjával támadsz. (16 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(24 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (15 sebzés). A 2.
vérszívó denevér hörögve elterül. A 3. vérszívó denevér rád támad. Elõrehajolva
harapni próbál. Mellétrafált a balfácán.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A 3. vérszívó denevér sebzõdik 8 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8
ép-t. (-4 vp.) A 3. vérszívó denevér halálhörgés közepette a földre zuhan.
Az 5. vérszívó denevér 15 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 6. vérszívó
denevér sebzõdik 9 ép-t a méregfelhõtõl. 13 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl.
Az 5. vérszívó denevér halálhörgés közepette a földre zuhan. A 6. vérszívó
denevér kileheli lelkét.
[A csatában összesen 296 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+111%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 7 drágakõ és 97 arany. Uzsonnaidõ! Tömni
kezded magadba a finomságokat. (+42% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+35 életpont.)
Még szerencse, hogy nem kétszer ennyien voltak. Akkor, most lehet, hogy
Te feküdnél a földön. Megvizsgálod a talajt. Rengeteg denevérürüléket találsz,
de még Te is megismered, hogy ez nem az albinó óriásdenevér terméke. Az
egyik falon egy hatalmas ajtót pillantasz meg. Igen kemény anyagból készült,
betörni körülményes lenne, de nincs is rá szükség. Elõkapod a zárnyitó
felszerelésedet. [Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ahogy a nagy
könyvben meg van írva! Gyorsabban nyitod ki a zárat az álkulcssal, mint
az ajtó tulaja az eredetivel. Belököd az ajtót. Olyan nehéz, mint Mohadem,
a legkövérebb galetki, akit életedben láttál. Azért nagy nehezen sikerül.
Belépsz a terembe. Ösztönösen felnézel, és már látod is a feléd zuhanó
árnyakat. Ellenfeleid 3 vérszívó denevér (#131) és egy óriás denevér (#132).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A 2. vérszívó denevér feléd mozog. Az óriás denevér közelebb
jön, hogy támadhasson. A 3. vérszívó denevér feléd mozog. Az 1. vérszívó
denevér feléd mozog. Megrohamozod az óriás denevért. A 2. vérszívó denevér
téged támad. Kitátja száját, harapni próbál. Elkerülted. Az óriás denevér
téged támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (20 ép-t sebzõdtél). A 3.
vérszívó denevér rád támad. Kitátja száját, harapni próbál. (9 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 6 vp-det. Az 1. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbál megmarni.
El sem talált, haha. Az óriás denevért próbálod megsebezni. Lekeversz egyet
bal mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Meglengetve az óriás görbekardját,
próbálsz lesújtani. (16 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (21 ép-t
sebeztél). Szagodtól fuldoklik (12 sebzés). Az óriás denevér halálos sebet
kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy méregfelhõt. (-10 vp.)
A 3. vérszívó denevér sebzõdik 12 ép-t a méregfelhõtõl. 12 ép-t sebzõdtél
a méregfelhõtõl. A 2. vérszívó denevér sebzõdik 13 ép-t a méregfelhõtõl.
Az 1. vérszívó denevér 10 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 3. vérszívó
denevér téged támad. Acsarogva harapni próbál. Ez mellément. A 2. vérszívó
denevér rád támad. Elõrehajolva harapni próbál. Elkerülted. Az 1. vérszívó
denevér téged támad. Pofáját nagyra tátva harap. (12 ép-t sebzõdtél). Elszívja
6 vp-det.
*** 3. KÖR *** Sebzõdsz 11 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. vérszívó denevér sebzõdik
13 ép-t a méregfelhõtõl. A 3. vérszívó denevér 13 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl.
Az 1. vérszívó denevér 9 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 2. vérszívó denevér
halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod az 1. vérszívó denevért.
Odakensz neki bal mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az
óriás görbekardját forgatva támadsz. Fürgén elhajolt. Elõrehajolva harapni
próbálsz. (28 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). Az 1. vérszívó
denevér kileheli lelkét. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. A fogaival
támad. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 4. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A 3. vérszívó denevér
8 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 8 életpontot. (-4 vp.) A 3. vérszívó denevér
kileheli lelkét. 14 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl.
[A csatában összesen 243 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+86%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami a szalamandra mellvértje és 95 arany. Itt az ebédidõ!
Mohón zabálni kezdesz. (+35% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+73 életpont.) Arréb lökdösöd a dögöket, és
körbenézel a teremben. A túlsó falon egy hatalmas ketrecet pillantasz meg.
Olálá! Egy albínó óriás denevér! Amikor jobban megvizsgálod, rájössz, hogy
legalább 100 éve döglött. A ketrec alján megkövesedett ürüléket találsz.
Valahogy ki kéne robbantani egy darabot. Eszedbe jut, hogy manafókuszálással
milyen szépen ki lehetne metszeni egy darabot belõle! Elmormolsz egy manafókuszálás
varázslatot. (-41 vp.) Tûvékony sugárrá fókuszálod az energiát és megcélzod
vele a ketrec alját. Pár perc alatt egész szép menyiségû ürüléket sikerült
lefaragnod. Összegyûjtöd és elviszed a varázslóhoz. A mester boldogan veszi
át: - Nem gondoltam volna, hogy tényleg tudsz szerezni. Tessék jutalmul
fogadd el ezt! - és ezzel átnyújt egy varázskövet. (+2 képességpont.) (+2
hõsiesség pont.) [74 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
m 15 3 8119 1414 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,3) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 119) A legközelebbi feladat megoldásánál 119 lesz a válaszod.
(M 15,2) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A földön egy fekete
nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden
bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést
tesz fel, amelyre válaszolnod kell: Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt
elindult, hogy eladja Uvar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit
- 85 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Rastar város fõterére. Mivel
innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 81 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 72 százas lépés után érkezett
meg Uvar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza,
Rastar érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor
száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz) Bizonyos vagy benne, hogy
jól tudod a választ, ezért habozás nélkül válaszolsz. [119] - Rendben,
a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 14,2) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Az egyik sarokban
egy vaslemezekkel megerõsített ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy
nyugodni: megpróbálod kinyitni. [Zárnyitás próba 8-as küszöbre: 3 hõsiesség
pont árán sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: a harcos kõamulettje
és a káosz vörös fülbevalója.
(M 14,1) Északra mész tovább. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán
megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök
átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat.
Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (+1 képességpont.)
(M 13,1) A folyosó nyugatra visz. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod
se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy három galetki magas
kõtömböket látsz, akár apró makettje egy óriási hegyvonulatnak... Hirtelen
látomásod támad, a kõtömbök igazi hegyvonulattá alakulnak! De hiszen lehet
ez? Ezek azok a hegyek, amelyekben te is élsz! Csakhogy itt a hegyek tövében
zöld mezõket látsz, az ég kék, nem pedig vörös, a fekete porfelhõk helyett
fehér bárányfelhõkkel. A levegõben szárnyas alakok repkednek, sokan mászkálnak
a földön, a házak között. A hegy oldalában barlangnyílásokat látsz, ezen
apró figurák mászkálnak ki be... igen, törpék! Ez a nyomorúságos torzszülött
faj úgy viselkedik itt, mintha értelmes lények lennének! Most már biztos
vagy benne, hogy mindez illúzió. Ebben a pillanatban - talán hitetlenségednek
köszönhetõen - az egész szertefoszlik. Egy hangot hallasz a fejedben: "A
múltat legnagyobbrészt homály fedi, ez azonban nem jelenti azt, hogy olyan
dolgok, amelyeket elképzelni sem tudunk, nem történtek meg. Költözz feljebb,
és megismered az igazságot." Furcsa élmény volt! Kicsit kábán érzed magad,
de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat,
és kaptál 5 képességpontot.) [25 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]
k 489 204 317 462 450 267 |
kaland elvállalása |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (489. kaland:) Megkeresed
az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta
legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent.
Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé. [Mászás próba 9-es küszöbre:
sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 30 arany. A küldetést
sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
(204. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem
galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog
érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl. [Mászás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz
a házikó ajtaján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid
2 nekropoid (#70).
*** 1. KÖR *** A 2. nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod az 1. nekropoidot.
Az 1. nekropoidot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(40 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardját forgatva
támadsz. (19 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. El sem találtad.
Bûzöd kellemetlen számára (13 sebzés). Az 1. nekropoid hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A 2. nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz
14 ép-t. Megtámadod a 2. nekropoidot. Lesújtasz bal mancsoddal. (41 ép-t
sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Az óriás görbekardjával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. (17 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (23
ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (13 sebzés). A 2. nekropoid halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+62%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 56 arany. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+26%
jóllakottság.) Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis:
nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség
pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot.
(317. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után
belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva,
egy terembe érsz. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz,
sajnos be van zárva. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat,
és nekilátsz a munkának. [Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Bár
idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul. Rejtett kincs
reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia.
(462. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz
a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. A falban egy fekete
ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva
van. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót. [Zárnyitás
próba 9-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz
rajta. Az utat egy régi billenõs vasajtó zárja el. A falikar, ami nyitná,
már letört. Egyetlen megoldás, ha megemeled a vasajtót addig, amíg át tudsz
csúszni alatta! [Erõ próba 10-es küszöbre: sikeres] Lefekszel, és felemeled
a billenõs ajtót, és átcsúszol alatta, amíg az ajtót a fejed fölött tartod.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 17 arany. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
(450. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(267. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején,
de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Óvatosan
mászni kezdesz. [Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Baj nélkül felértél
a kõomlás tetejére. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid
2 húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. húsevõ növényt. Az 1. húsevõ növény feléd
rohan. A 2. húsevõ növény feléd mozog. Az 1. húsevõ növényt próbálod megsebezni.
Odaütsz bal mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Az óriás görbekardjával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. (18 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
(32 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (19 sebzés). Az 1.
húsevõ növény holtan terül el. A 2. húsevõ növény téged támad. Tekergetve
suhint jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megpróbálja
beléd mélyeszteni fogait. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. húsevõ növényt. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(44 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardjával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. (24 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni
próbálsz. (26 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (19 sebzés). A 2. húsevõ növény
holtan terül el.
[A csatában összesen 218 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%). Elteszed
a zsákmányt, ami 2 húsevõ bibe. Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs
után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [65 TVP-t használtál fel, maradt
még 13.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 7 3 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak
ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
pta 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. Bolond. 5. Bolond. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 13.]
Elfogadod Pjot Pervij kihívását, és felkeresed a barlangjában. Rábukkansz
egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak,
a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak,
nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset
találni itt... (375. kaland, összköltsége 25 TVP.) A zászlók alapján, a
lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Pjot Pervij, egy kreol bõrû, kék szemû, jóvágású
férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
a védekezés malachit karkötõje, bronzmedál, Enyészmester, a torony halotti
maszkja, a tökéletesség csonttõre, a mágus vándorcsizmája, az energia csatos
öve, az egyensúly gyûrûje, a szakács üstje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje,
a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, az entek átlátszó köntöse, az entek
kerek pajzsa, ozin fülkarika, a torony amulettje.
Kör |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Hurpi |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)20 |
(+0)30 |
Pjot Pervij |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)29 |
(-20)15 |
2. |
Hurpi |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)5 |
(-20)10 |
Pjot Pervij |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-15)14 |
(-15)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+31% pszi támadás,
+31% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
tpf 23 |
23 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 23 TVP-t a korábban félrerakottból. [-23 TVP-t használtál
fel, maradt még 36.]
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]
Vadászni támad kedved. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely
egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Bár tökéletesen látsz a sötétben,
azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt
kicsit. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 hónakkupókot.
Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad,
mire elõugrik valami! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Összegyûjtve
mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. Megrohamozod
az arhomad varangyot. Támadod az arhomad varangyot. Lecsapsz bal mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardjával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. (3 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(16 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (15 sebzés). Az arhomad varangy
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A változatosság kedvéért
most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához.
Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A távolból kiáltások, robbanások
hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend.
Nocsak, mit találtál! 1 elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd. Már majdnem
feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes
csetepaténak nézel elébe! Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy vörös
mösze (#56).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Hurpi |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)20 |
(-15)15 |
Vörös mösze |
Mentális robbanás |
-15
PE |
(-5)30 |
(-30)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+52% pszi támadás,
+52% pszi energia.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
pta 132 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. Bolond. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 13.]
Elküldesz egy kihívást Pjot Pervij részére. Reméled, hogy elfogadja. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1133 sebzést okoztál,
és 188 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6
képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul
pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 241 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Hurpi, egy erõtõl duzzadó, perzselõ tekintetû férfi vagy.
Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: micinista.
Ez a 70. fordulód.
|
[1] erõ: |
21 (38) / 4.64 |
[2] IQ: |
10 (18) / 4.30 |
[3] ügyesség: |
4 (14) / 1.25 |
[4] egészség: |
9 (17) / 6.59 |
[5] mágia: |
10 (20) / 2.73 |
[6] gyorsaság: |
9 (10) / 0.53 |
[9] Méret/ép: |
118 (128) / 113 |
Min. méret: |
89 |
Barlangméret: |
122 |
|
|
Varázspont: |
184 / 184 |
Képességpont: |
28 / 73% |
Hõsi pont: |
26 (5) |
Tám.bónusz: |
10% |
Véd.bónusz: |
55% |
Galetki erõ: |
398 / 294 |
Hírnév : |
799 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
11 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (0) |
Torzsz. csaták: |
418 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
382 (6) |
Leölt torzszülött: |
550 (17) |
Pszi csaták: |
88 (3) |
Pszi gyõzelmek: |
43
(2) |
Ájulások száma: |
14 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális
képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egyet
a mutáns klán tagjai közül. 2.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 3.) Hozz
tíz barna manakövet. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[25] bûz: |
14 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.50 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.97 |
[47] zárnyitás: |
4 / 2.65 |
[48] mászás: |
6 / 3.18 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0.44 |
[51] transzformáció: |
7 / 1.04 |
[52] auraészlelés: |
2 / 1.80 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.65 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.18 |
[55] szívósság: |
3 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (8) / 1.15 |
[57] gyógynövények: |
6 (10) / 1.49 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 1.05 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
7 / 5.69 |
[61] pszi energia: |
6 / 5.74 |
[62] lopás: |
5 / 0.15 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 0.30 |
[65] álcázás: |
5 / 0.24 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.99 |
[67] régészet: |
10 / 1.47 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
5 / 1.19 |
[72] építés: |
3 / 0.84 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
14 (15) / 0 |
[101] szakért.: |
9 (10) / 1.31 |
[102] rothasztás: |
21
/ 0 |
|
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 2.17 |
|
|
az óriás
görbekardja |
fog |
[106] méret: |
7 / 0 |
[107] szakért.: |
5 / 2.73 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 / 0.32 |
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
4 / 2.08 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[163] kineport: |
3 / 0.32 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.88 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[34] méregfelhõ: |
6 / 0.72 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 1.32 |
[132] tudati méreg: |
1 / 0.68 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 60 0 0 50 |
ism 3 |
x 10 |
tps 23 |
|
2. Makró |
pv 7 3 5 |
pta 131 131 131 |
p 7116 |
mak 3 |
pta 132 131 131 131 |
p 7116 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 116. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 117. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 250. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #132. Prioritás: 120. |
2: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás:
80, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. |
7: méregfelhõ t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 121, és ha ellenfeled
#131. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:210% ép:10%; PV 7 3 5; PSZ 48 67 47;
L 4 1090 50 165 15 21; HE 9; PTA 132 131 131 131;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 20 szint: 2 sebzés: 6-14
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #51 (20. épület), #444 (67. forduló), #341 (57.
forduló), #375 (70. forduló), #238 (59. forduló), #337 (59. forduló),
#270 (60. forduló), #217 (62. forduló), #220 (63. forduló), #447 (64.
forduló), #316 (66. forduló), #342 (67. forduló), #450 (69. forduló),
#427 (70. forduló).
SZÖVETSÉGED: 15042. Szavazataid száma: 2. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 3747, 7116. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig
18 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a mentát könnyû láncinge (#12731) |
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
|
1 maszk
(#1090) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 Xantin bõröve (#169)
|
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 a gladiátor vándorcsizmája (#6071)
|
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
|
1 a sav könnyû láncinge (#26681) |
|
2 köpeny
(#1135) |
|
1 a természet díszes fejpántja (#16856) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja
(#194) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 zangrozi csizma (#1123) |
|
1 az elektromosság díszes fejpántja (#27206)
|
|
1 a szalamandra könnyû pikkelyvértje (#25766) |
|
13 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 az elektromosság
öve (#27265) |
|
1 a villám pajzsa (#23560) |
|
1 a gólem vassisakja (#8276) |
|
1 a sün
könnyû pikkelyvértje (#24866) |
|
1 a légzés nagy pajzsa (#27612) |
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 a regenerálódás
bõr mellvértje (#24446) |
|
1 a bûz ezüst fejpántja (#29007) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 az enyészet
vassisakja (#23126) |
|
1 a yeti mellvértje (#26245) |
* |
1 az ügyesség zangrozi csizmája (#2473)
|
|
2 kék köpeny (#1137) |
|
2 fekete csizma (#1122) |
|
1 a sün köpenye (#24985) |
|
1 a szalamandra
láncinge (#25780) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 a hatalom ezüst láncinge (#6883) |
|
1 könnyû
pikkelyvért (#1016) |
* |
1 a kobra szárnyas sisakja (#7377) |
|
1 a káosz vörös fejpántja (#5169)
|
|
1 a gladiátor könnyû pikkelyvértje (#5966) |
* |
1 a természet köntöse (#16900) |
|
1 díszes köntös (#1153) |
* |
1 a bölcsesség
vaspajzsa (#17713) |
* |
1 a tökéletesség csatos öve (#21866) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 a szalamandra
mellvértje (#25795) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
423 arany (#1) |
|
2 ezüst fülbevaló (#1257)
|
* |
1 az egészség malachitgyûrûje (#3027) |
* |
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
|
1 a sün csepp fülbevalója (#25106) |
|
33 drágakõ (#2) |
* |
1 bronzmedál
(#207) |
* |
1 a túlélés malachitgyûrûje (#21477) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
1
szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 amulett (#1195) |
|
1 karkötõ (#1240) |
|
1 a tûz aranyozott fülbevalója
(#22408) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a
kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 csontamulett (#1197) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 az angyalok csontamulettje (#28197) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
2 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 a szalamandra kõamulettje (#25946) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631) |
* |
1 a harcmûvész csepp
fülbevalója (#13856) |
* |
1 a káosz helytartójának amulettje (#25059) |
* |
1 a törpék csepp fülbevalója (#6656) |
* |
1 a titán malachit karkötõje
(#5741) |
* |
1 a kobra ezüst nyaklánca (#7482) |
|
1 a harcos kõamulettje (#7946) |
|
1 a káosz vörös fülbevalója (#5319)
|
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 varázskõ (#210) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 fekete dukát (#218) |
Fegyverek |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
1 kard (#1315) |
|
3 rozsdás kard (#131) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 Enyészmester (#217)
|
|
7 sziklarepesz (#13) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 tõr (#1300) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432)
|
|
1 az entek görbekardja (#9866) |
|
1 a káosz pulzáló íja (#22884) |
|
1 a bûz könnyû íja (#29171) |
|
1 gyalogos
lándzsa (#1332) |
|
1 a természet vívótõre (#17053) |
* |
1 a titán íja (#5770) |
* |
1 az óriás
görbekardja (#8966) |
|
1 a szalamandra kardja (#26065) |
|
1 a villám rövid tõre (#23802) |
Varázsitalok
és füvek |
|
10 mátekel gomba (#21) |
|
15 winropu moha (#22) |
|
15 csótányláb (#25)
|
|
1 zöld manaital (#63) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
9 ragálygomba (#26) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
7 hónakkupók (#30) |
|
10 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
9 mitulen fû (#20)
|
|
6 mézfû (#29) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
7 tejfonál (#28) |
|
6 elonotichlan (#31) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
1 tûzlehelet itala (#53)
|
|
3 gyilkos boróka (#27) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
1 hatalom
kék itala (#58) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
4 sárkányvirág (#32)
|
Egyéb kacatok |
|
8 molitár háj (#165) |
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
13 pirgamit (#152) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
27 mandibula (#157) |
|
56 õsi relikvia (#17)
|
|
4 yeti csont (#160) |
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
3 bolhedor szárny (#15)
|
|
2 elektronit (#141) |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
4 ekinda haj (#147)
|
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a merénylõ
köpenye #11035 (4).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÓRIÁS DENEVÉR (132. LÉNY) A vérszívó denevér "nagytestvére". Sõt, nagyon-nagytestvére.
Mérete legalább ötször akkora, a fogaikat pedig nem is érdemes összehasonlítani.
Ez a hatalmas, bõrszárnyaival csapkodó borzalom belekapaszkodik a hajadba,
és addig szívja a véredet, amíg jól nem lakik, vagy el nem pusztítod. A
denevér szívóssága annak köszönhetõ, hogy az elszívott vérrel saját magát
regenerálja.
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|