Karakterszám: |
3098 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
71 |
Játékhét: |
75 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
209 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 11. 9h:21' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. szept. 14. |
|
E-mail!
NERO REX KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 80 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt
el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Beképzelt Nagycicis Liba vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik.
Döbbenten bámulsz magad elé.
**
8. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Beképzelt Nagycicis Liba vagyok, az õsi szellemek
közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád,
mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél,
társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel
várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
35. NAP ** Bejön a barlangodba
Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében
tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. A Bölcsek Köre szövetségbe
tartozik. Felszerelése: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ,
kék gömb, a jég vaspajzsa, a jég ezüst fejpántja, a Tél aranylánca, Trollagyar,
Rogan karkötõje, a titán vándorcsizmája, ozin fülkarika, a jég vas mellvértje,
a regenerálódás harci nyílpuskája, a törpék márványgyûrûje, az elfek barbár
lándzsája, a szakács üstje, a sav malachit karkötõje, a regenerálódás görbekardja,
a jég kõamulettje, a jég csepp fülbevalója, a jég keresztszimbóluma, a
jég utazóköpenye, a jég márványgyûrûje. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy
átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Elsõ mondata: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Nem késel a válasszal: "Fokhagyma
legyen a boldogságod!" Így szól hozzád: "Igaz, hogy a butaságodat csak
a bûzöd múlja felül?" Ezt kiáltod vissza: "Kérlek, ismételd meg, mert nem
értettem jól a böfögésedtõl!" A következõt mondja neked: "A hatalmas lapátfüleiddel
akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Vörösödik a fejed, de nem bírsz
hamarjában épkézláb választ kitalálni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy
vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
37. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Beképzelt Nagycicis Liba vagyok, az õsi szellemek
közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád,
mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél,
társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel
várakozz rá." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre
rogysz.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9597.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*aug. 2.* ÁlomVándor csatában legyõzte Posványt.
*aug. 5.* Eyyin a Kárhozott
és Az ötödik elem megküzdöttek egymással, és Eyyin a Kárhozott gyõzött.
*aug. 7.* Mc Murdel's felköltözött a következõ szintre.
*aug. 8.* Oblepo
Glorr pszionikus párviadalban legyõzte Maximilian Ûbertápot.
*aug. 9.*
Medusa felköltözött a következõ szintre.
*aug. 14.* Oblepo Glorr teljesítette
az 5. küldetést, amit a boltban kapott.
*aug. 15.* Oblepo Glorr és Hangaillatú
Aranyalma megküzdöttek egymással, és Oblepo Glorr gyõzött.
*aug. 16.*
Winterfresh bûz tulajdonsága 31 lett, elsõként a szinten.
*aug. 21.* Balu,
az öreg és Xerxész a Fenevad megküzdöttek egymással, és Balu, az öreg gyõzött.
*aug. 21.* Emperor Sir Zaltain felköltözött a következõ szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*aug. 5.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 40-es átokszórás tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*aug. 7.* Csendes Don gyõzelmet aratott Fehér Chelestra
felett.
*aug. 9.* Nyafogó Nefelejcs gyõzelmet aratott Ixion felett.
*aug.
12.* 19-est kis híján megölte egy quwarg harcos.
*aug. 21.* Avvocato
Terrasini és Panni kisasszony megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini
gyõzött.
*aug. 26.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott Laurana felett.
*aug. 26.* Fortian gyõzelmet aratott Homály felett.
*aug. 27.* Avvocato
Terrasini gyõzelmet aratott Karatekrokodil felett.
*aug. 27.* Lord Khalel
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*aug. 30.* Kronx pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Gekkó felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat
köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy,
már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén
vár. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
h 8 106 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen
bal mancs végtagod megnõtt, új mérete 11. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 229.]
h 8 106 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak
köszönhetõen bal mancs végtagod megnõtt, új mérete 12. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 229.]
v 159 2654 3 |
159. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemidézést. A varázslat segítségével
megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez:
"Nero Rex vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója.
Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek
téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered
méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
v 146 14 5 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
223.]
v 146 14 8 |
146. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
220.]
v 146 11 4 |
146. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
217.]
az 36454 27774 7584 |
tárgy azonosítása |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 36454. tárgy. Kíváncsian nézel meg néhány
tárgyat.
A káosz halálos szimbóluma: értéke 230 arany. Viselésekor a következõ
hatásokra számíthatsz: +1 hidegimmunitás, +3 rezisztencia, +3 gyorsaság.
A káosz éjfekete íja: értéke 199 arany, a sebzése 2D5+4. Viselésekor a
következõ hatásokra számíthatsz: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +1 savimmunitás,
+4 intelligencia. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
(328. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Hohó!
Nem más hömpölyög elõtted, mint maga a csatorna, tele mindenféle gusztustalan
szerves származékkal! Ha tovább akarsz jutni, át kell rajta kelned. A bûz
már most is émelyítõ!
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Megacélozod
magad, és átgázolsz a fortyogó miazmán. Ha nem volna ilyen erõs a szervezeted,
elájulnál a bûztõl! Odaát kimászol. Hú, most aztán jó szagod lett! Körbevizsgálódsz,
hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. A zárnyitó készlet segítségével
megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul. Alaposan körbevizsgálódsz.
És igen, találsz is valamit: 29 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia. [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 203.]
ism 7 |
a következõ parancs ismétlése 7 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Végigjárod a környék barlangjait,
megfelelõ ellenfél után kutatva. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 1
sötét mákot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz
az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra
fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Hamar rábukkansz az
egyszerû csapdára, de nem vacakolsz a hatástalanításával.
Vendéglátód
Apophus, egy szakadt köppenyes, ördögien sápadt, hipnotikusan
vonagló csápú férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt
tárgyai: Enyészmester, a bûz malachit karkötõje, Rogan karkötõje, bronzmedál,
az entek karkötõje, fekete nadrág, khaldoran öv, ében láncing, a füvész
köpenye, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, a torony
malachitgyûrûje, fekete csizma, a küzdelem csepp fülbevalója, a gepárd
csillogó fejpántja, a pontosság malachitgyûrûje. Hajrá! Csatakiáltással
vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Apophus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savpajzs.
Apophus ellõ egy gránitbõr varázslatot. Apophus felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A sáskaharcos elindul az 1. molitár felé. A csontváz harcos a 2. molitárt
rohamozza. Az 1. molitár megközelíti a sáskaharcost. A 2. molitár elindul
a csontváz harcos felé. ApophusT próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
Hátraugrott a támadás elõl. Elõrehajolva harapni próbálsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Beversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A sáskaharcos és az 1. molitár egymással
harcolnak. A csontváz harcos és a 2. molitár egymással harcolnak. A csontváz
harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. molitár Apophus irányába megy. ApophusT próbálod megsebezni.
Odacsapsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Vastag bõrét
szaggatod. Harapni próbálsz.
(39 ép-t sebeztél). Beversz egyet bal mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). A 2. molitár ApophusT támadja. Apophus maradék erejét
is elvesztve elterül. A sáskaharcos és az 1. molitár egymással harcolnak.
A sáskaharcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. molitár: 55/7, a
2. molitár: 62/1.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+12%). Szolgáidnak 100% jut. Tisztelegve a méltó
ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Módszeresen kutatsz
más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet...
Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A kirakott
zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod
a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz.
Belépsz. Kövek potyognak a fejedre! (-26 ép). Hitetlenkedve nézel körbe.
A barlang üres! Vajon hol lehet a lakója? Hmm... Biztos itt van valahol,
csak elrejtõzött! Mérgesen távozol. Úgy látszik, láthatatlan észlelése
varázslatot kell használni.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+26 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását
jelenti. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió!
- gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is
valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében.
(423. kaland, összköltsége
30 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján,
itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges
csapdákat. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Benyomulsz. Szisszenést
hallasz, és valami nagyon éles dolog vág a lábadba. (-5 ép).
Vendéglátód
Fekete Özvegy, egy sötétbarna bõrû, aranyló szemû, gyönyörû
testét tetoválásokkal díszítõ nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú
tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ,
kék gömb, ezüstmedál, rövid tõr, nagy pajzs, a teknõs könnyû nyílpuskája,
ozin fülkarika, ében láncing, a gyorsaság vassisakja, a mentát csatos öve,
fekete nadrág, a gólem utazóköpenye, zangrozi csizma, az enyészet tõre,
a mágia smaragdja, a szellemek kõamulettje, a kobra fogazott kardja, az
ügyesség malachitgyûrûje, a káosz démoni gyûrûje, az ügyesség karikaszimbóluma.
Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Fekete Özvegy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
gránitbõrt. Fekete Özvegy megiszik egy sárga varázsitalt. Felemelve a sziklarepeszt,
Tapló, az élõ cseppkõ rád lõ.
(23 ép-t sebzett.) Fekete Özvegy felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A warnök az 1. molitár felé mozog. Az 1. molitár megközelíti
a warnököt. A 2. molitár megközelíti Tapló, az élõ cseppkövet. Fekete
Özvegyet próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Kitátod szádat, harapni próbálsz.
Félrehajolt. Beversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
A warnök és az 1. molitár egymással harcolnak. A 2. molitár Tapló, az
élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Fekete Özvegy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
villámsújtás!
68 ép-t sebzõdtél. Összerogysz. Tapló, az élõ cseppkõ és
a 2. molitár egymással harcolnak. Az 1. molitár és a warnök egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Fekete Özvegy varázshatalma segítségével elmond egy életszívást.
Az 1. molitár rezisztálja. Tapló, az élõ cseppkõ és a 2. molitár egymással
harcolnak. Az 1. molitár és a warnök egymással harcolnak. Az 1. molitár
holtan terül el. Tapló, az élõ cseppkõ hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Fekete Özvegy elmormol egy
életszívást. A 2. molitár
sebzõdik 21 ép-t. A 2. molitár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 91 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. molitár: 6/48, a
2. molitár: 12/60.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz
magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata
helyszínét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely
egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva
lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+79 életpont.) [49 TVP-t használtál
fel, maradt még 136.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Elhaladsz néhány
elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de
a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Észreveszel 1
sötét
mákot. Szakértõ módon leszeded. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot.
A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Találsz valami gyanúsat, óvatosan kikerülöd.
A barlang lakója
Pucás Sarolta, egy igazán kedves, elragadó, és mérhetetlenül
jószívû, szépséges galetki nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: kék köpeny, a mágus karikaszimbóluma,
a bölcsesség kerek pajzsa, a remete csatos öve, a mágia smaragdja, a gladiátor
keresztszimbóluma, ozin fülkarika, ezüst pikkelyvért, a szívósság szárnyas
sisakja, a tudás zangrozi csizmája, a szalamandra márványgyûrûje, a tökéletesség
díszes karkötõje, a bölcsesség hosszúkardja. Epikus csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Pucás Sarolta elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot.
Pucás Sarolta elõhív egy jégpajzs varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit,
a zöld ekinda elvarázsol egy óriáserõt. Heves kézmozdulatok közepette a
zöld ekinda elmormol egy tombolást. Pucás Sarolta felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A 3. molitár a 2. molitárt rohamozza. Az 1. molitár a zöld ekinda felé
mozog. A 2. molitár a 3. molitárt rohamozza. Pucás Saroltát próbálod megsebezni.
Benyomsz neki jobb mancsoddal. Mellé! Pofádat nagyra tátva harapsz. El
sem találtad. Odakensz neki bal mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl.
A 3. molitár és a 2. molitár egymással harcolnak. Az 1. molitár a zöld
ekindát támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Pucás Sarolta létrehoz egy
jégcsóva varázslatot. Az 1. molitár
55 ép-t sebzõdik. Az 1. molitár holtan
terül el. A zöld ekinda rád támad. Tekergetve suhint bal csápjával.
(21
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Meglóbálva zúz jobb csápjával.
(15
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. Pucás Saroltát próbálod
megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(39 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megpróbálod
megmarni. Elkerülte. Lesújtasz bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). A 3.
molitár és a 2. molitár egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Pucás Sarolta elõhív egy jégcsóva varázslatot.
67 életpontnyit
sebzõdsz. Összerogysz. A zöld ekinda elindul a 3. molitár felé. A zöld
ekinda a 3. molitárt támadja. A 2. molitár és a 3. molitár egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Pucás Sarolta elmormol egy
energiatüskét. A 3. molitár
32 sebzést kap. A 3. molitár hörögve elterül.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. molitár: 13/55,
a 3. molitár: 5/57.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz.
Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, molitár újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+80 életpont.) A tapasztalat hozza az igazi
fejlõdést:
+1 gyógynövények; [49 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Hosszú
kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben
még nem voltál. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt.
A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki.
Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak
ha ráérsz.
(230. kaland, összköltsége 10 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében.
Hohó, ez
liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Nem telik sok idõbe, és találsz
egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus
csatához.
Vendéglátód
Viora, egy barna hajú, kék szemû, szép arcú, vékony, fejkendõt
viselõ férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe
tartozik. A következõket látod nála: a tudás zafírja, a mágia ezüst láncinge,
a mágia fekete csizmája, a mágus csontmaszkja, szerencsekõ, a mágus ezüst
nyaklánca, a mágia íja, a kobra zöld köntöse, ozin fülkarika, az ellenállás
sárga öve, a regenerálódás csepp fülbevalója, az élet malachitgyûrûje,
a ragadozó ónixgyûrûje, a sebesség díszes karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Nero Rex |
Pszi csáp |
«8 PE |
(-3)37 |
(-9)26 |
Viora |
Pszi csáp |
«17
PE |
(-3)37 |
(+0)45 |
2. |
Nero Rex |
Pszi csáp |
«8 PE |
(-3)34 |
(-9)17 |
Viora |
Pszi csáp |
«17
PE |
(-3)34 |
(+0)45 |
3. |
Nero Rex |
Pszi csáp |
«8 PE |
(-3)31 |
(-9)8 |
Viora |
Pszi csáp |
«17
PE |
(-3)31 |
(+0)45 |
4. |
Nero Rex |
Pszi csáp |
«8 PE |
(-3)28 |
(-8)0 |
Viora |
Pszi csáp |
«17
PE |
(-3)28 |
(+0)45 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-21 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+29 életpont.) [18
TVP-t használtál fel, maradt még 69.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Elhaladsz néhány elhagyatott
barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ
soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nini, ez a barlang pont jónak
tûnik. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz.
Belépsz.
Vendéglátód Dexter Niemand, egy intellektuális tekintetû, áttetszõ kék bõrû,
igen nyúlánk alakú férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja.
A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a törpék
karikaszimbóluma, maszk, a tolvaj köpenye, a gyorsaság szimbóluma, a tolvaj
könnyû nyílpuskája, az angyalok márványgyûrûje, a kalmár nyaklánca, a sav
csatos öve, a szalamandra csepp fülbevalója. Kacagva veted magad a nyomorult
pondróra.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Dexter Niemand elmormol egy
szellemkalapácsot. 68 életpontnyit sebzõdsz. Dexter Niemand irányába mozogsz.
A húsevõ növény az 1. molitár felé mozog. Az 1. molitár a húsevõ növény
irányába megy. A 2. molitár megközelíti Dexter Niemandot. Dexter Niemandot
próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás
elõl. Harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl. Odakensz neki bal mancsoddal.
(17 ép-t sebeztél). A húsevõ növény és az 1. molitár egymással harcolnak.
A 2. molitár Dexter Niemandot támadja. Dexter Niemand regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Dexter Niemand elmormol egy
szellemkalapácsot. 68 életpontnyit sebzõdsz. Eszméletedet vesztve összeesel.
A húsevõ növény és az 1. molitár egymással harcolnak. A húsevõ növény kileheli
lelkét. A 2. molitár Dexter Niemandot támadja.
*** 3. KÖR *** Az 1. molitár Dexter Niemand irányába megy. Dexter Niemand
és az 1. molitár egymással harcolnak. az 1. molitár paralizálódott. A 2.
molitár Dexter Niemandot támadja.
*** 4. KÖR *** Dexter Niemand és az 1. molitár egymással harcolnak. Az 1.
molitár holtan terül el. A 2. molitár és Dexter Niemand egymással harcolnak.
*** 5. KÖR *** Dexter Niemand és a 2. molitár egymással harcolnak.
*** 6. KÖR *** Dexter Niemand és a 2. molitár egymással harcolnak. a 2.
molitár lebénult.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 136 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. molitár: 60/49,
a 2. molitár: 57/30.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] Tisztelegve
a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+84 életpont.) [39 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást
keresve. Észreveszel 1 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Hamarosan
kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy
mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat.
Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Továbbmész.
Odabent fogad Paul Muad-dib, egy magas, szikár, tekintélyt parancsoló nézésû
férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Kalandférgek
szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, az egyensúly
gyûrûje, khaldoran öv, a mágia szimbóluma, a szakács üstje, a tárgyalás
gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, Enyészmester, a bûz könnyû
nyílpuskája, a titán sisakja, vándorcsizma, a tökéletesség bronz mellvértje,
ozin fülkarika, a gladiátor utazóköpenye. Epikus csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Paul Muad-dibet. Paul Muad-dib máris elõtted
terem! Az 1. molitár a 2. molitár irányába megy. Az orgling kutya feléd
rohan. A 2. molitár elindul az 1. molitár felé. Támadod Paul Muad-dibet.
Lesújtasz jobb mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-7 ép) Vastag
bõrét szaggatod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. El sem találtad.
Odaütsz bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép)
Paralizáltad! Az 1. molitár és a 2. molitár egymással harcolnak. Az orgling
kutya téged támad. Lecsap rád bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-7 ép.)
*** 2. KÖR *** Paul Muad-dib rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (33
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. Harapásra nyitja száját.
(37 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Meglengetve egy Enyészmestert,
megpróbál eltalálni. (18 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-22 ép.) Ájultan
a földre zuhansz. A 2. molitár és az 1. molitár egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Paul Muad-dib és az 1. molitár egymással harcolnak. Az 1.
molitár halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 141 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. molitár: 8/54.]
Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy nyílást
pillantasz meg a földön. Egy alattad levõ barlangfolyosóra vezet. Mentálisan
elõhívod, hogy mit tudsz a környékrõl. Nem, nem ismersz járatot, amelyik
ez alatt húzódna! Tehát ez valamilyen titkos barlang lesz. Talán érdemes
majd megvizsgálni! Persze némi ügyességet igényel, hogy azon a nyíláson
le tudj mászni... (208. kaland, összköltsége 10 TVP.) Meglátsz valamit
a fal tövében. Hohó, ez winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva
tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Furcsa szimbólumokra
bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+1 õsi relikvia.)
Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan
teszed el. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 5.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen
223 sebzést okoztál, és 523 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
234 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Nero Rex, egy jéghideg tekintetû, izmos, obszidián bõrû,
szõrtelen férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 71. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (9) / 0.65 |
[2] IQ: |
8 (12) / 2 |
[3] ügyesség: |
5 (10) / 1.21 |
[4] egészség: |
9 (12) / 2.60 |
[5] mágia: |
6 (8) / 2.25 |
[6] gyorsaság: |
6 (14) / 2.66 |
[9] Méret/ép: |
95 (100) / 1 |
Min. méret: |
94 |
Barlangméret: |
95 |
|
|
Varázspont: |
99 / 27 |
Képességpont: |
20 / 42% |
Hõsi pont: |
36 (8) |
Tám.bónusz: |
6% |
Véd.bónusz: |
33% |
Galetki erõ: |
366 / 179 |
Hírnév : |
438 |
Jóllakottság: |
83% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
82 (5) |
Galetki gyõzelmek: |
19 (1) |
Torzsz. csaták: |
293 (0) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
260 (0) |
Leölt torzszülött: |
391 (0) |
Pszi csaták: |
44 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
18
(0) |
Ájulások száma: |
78 (4) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (29)
Speciális
képességeid:
+5 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +29% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátítsd
el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten! 2.) Pusztíts el öt
szárazföldi uborkát! 3.) Hozz tíz barna manakövet. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
8 / 4.35 |
[16] tüskés bõr: |
8 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.25 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 3.29 |
[47] zárnyitás: |
6 / 1.68 |
[48] mászás: |
5 / 1.85 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 (4) / 0.35 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.55 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0.14 |
[55] szívósság: |
4 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (8) / 2.35 |
[57] gyógynövények: |
7 (12) / 0.15 |
[58] nyomkeresés: |
3 (5) / 2.65 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.45 |
[60] pszi támadás: |
8 / 1.78 |
[61] pszi energia: |
7 / 1.83 |
[62] lopás: |
5 / 4.35 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 0.48 |
[65] álcázás: |
15 / 1.20 |
[66] lopakodás: |
5 / 1.44 |
[67] régészet: |
10 (11) / 4.14 |
[68] zene: |
5 / 0.10 |
[69] tanulás: |
4 / 3.66 |
[71] javítás: |
4 / 0 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
15 (16) / 0 |
[101] szakért.: |
8 (9) / 1.87 |
[102] roncsolás: |
4
/ 0 |
fog |
[103] méret: |
15 / 0 |
[104] szakért.: |
8 / 1.36 |
[105] paraliz.méreg: |
6 /
0 |
bal mancs |
[106] méret: |
12 / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 3.80 |
[108] paraliz.méreg: |
6
/ 0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 / 0.92 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
2 / 0.32 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 1.16 |
[128] pszi csáp: |
8 / 2.26 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.50 |
[159] szellemidézés: |
2 / 0.72 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] molitár |
46/0 |
142% |
99% |
4 / 3.06 |
ájult |
[2] molitár |
46/0 |
142% |
88% |
4 / 3.93 |
ájult |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
4 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 163 203 9400 9068 5539 2879 |
v 163 206 9400 7294 6456 3336 |
|
|
3. Makró |
vd 79 |
x 10 |
vd 79 |
x 10 |
vd 79 |
x 10 |
|
4. Makró |
pv 7 |
pta 128 128 128 128 128 128 |
p 2654 |
p 2654 |
pta 131 131
131 131 131 131 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #102. Prioritás: 90. |
2: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 90. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. |
4: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #142. Prioritás: 91. |
FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 15 50; VI erõ:300% ép:60%; PV 7; PSZ
65 67 57; L 1 52 58 61 1; HE 3; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128
128 128 128;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #6 (3. épület), #9 (7. épület),
#10 (8. épület), #13 (4. épület), #17 (9. épület), #423 (71. forduló),
#230 (71. forduló), #208 (71. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a majom kék köpenye (#14187) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a tûz halotti maszkja (#22241) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a sebesség köpenye (#13285) |
|
2 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
1 a tûz vassisakja (#22226) |
* |
1 a gyõzelem könnyû pikkelyvértje (#20816)
|
|
1 a sav vaspajzsa (#26713) |
|
1 a remete köpenye (#12385) |
|
1 a jég kerek pajzsa (#22661) |
|
1 szárnyas
sisak (#1077) |
|
1 a káosz mesés köntöse (#30414) |
|
1 a harcmûvész díszes fejpántja (#13706)
|
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 a tûz bronz mellvértje (#22197) |
|
1 a merénylõ halotti maszkja (#10991)
|
|
1 a tûz vándorcsizmája (#22271) |
|
1 az óriás csatos öve (#8816) |
|
1 a védekezés halotti maszkja (#4691)
|
* |
1 a sebesség kerek pajzsa (#13211) |
|
1 a yeti nagy pajzsa (#26262) |
|
1 sisak (#1075) |
|
1 a teknõs bíbor
láncinge (#25332) |
|
1 a teknõs vándorcsizmája (#25421) |
Ékszerek, kincsek |
|
3408 arany (#1) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a túlélés ezüst
nyaklánca (#21432) |
* |
1 a gyorsaság karikaszimbóluma (#3911) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
|
94 drágakõ (#2) |
|
1 az enyészet malachitgyûrûje (#23277) |
|
1 a yeti kõamulettje (#26396)
|
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 a szakács üstje (#192) |
* |
1 a gepárd
márványgyûrûje (#15626) |
|
1 a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) |
* |
1 az elfek csepp fülbevalója
(#10706) |
|
1 a káosz halálos szimbóluma (#27774) |
|
1 az enyészet ezüst nyaklánca (#23232) |
|
1 a teknõs karikaszimbóluma
(#25511) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 a teknõs nyaklánca (#25480) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
1 a bûz gyûrûje
(#29125) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 a yeti bronz amulettje (#26398) |
* |
1 a bölcsesség
karikaszimbóluma (#17861) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 ónixgyûrû (#1228)
|
|
1 a sav márványgyûrûje (#26876) |
|
1 a káosz borzalmas karkötõje (#26454)
|
|
1 a bûz malachit karkötõje (#29141) |
|
1 a szalamandra malachit karkötõje (#25991) |
Felszerelés |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 õskõ (#8) |
|
3 fekete dukát (#218) |
Fegyverek |
|
1 a sün görbekardja (#25166) |
|
1 a légzés hosszúkardja (#27867) |
|
1
a sebezhetetlenség görbekardja (#19766) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 a sav gyalogos lándzsája (#26982) |
|
1 a villám
gyalogos lándzsája (#23832) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 a gyõzelem csonttõre (#21101) |
|
1 a káosz
éjfekete íja (#7584) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 a jég tõre (#22900) |
Varázsitalok
és füvek |
|
9 mitulen fû (#20) |
|
16 winropu moha (#22) |
|
1 óriásnövés itala (#60)
|
|
11 mátekel gomba (#21) |
|
12 ragálygomba (#26) |
|
17 csótányláb (#25)
|
|
20 sötét mák (#23) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
10 gyilkos boróka (#27) |
|
6 mézfû (#29) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
11 elfu moha (#33) |
|
15 sárkányvirág (#32) |
|
18 liánvirág (#24) |
|
1 savlehelet itala (#55)
|
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
3 rémcserje
(#34) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
1 hatalom kék itala (#58)
|
Egyéb kacatok |
|
6 ekinda haj (#147) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
1 bolhedor szárny (#15)
|
|
7 mandibula (#157) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
107 õsi relikvia (#17)
|
|
3 yeti csont (#160) |
|
8 molitár háj (#165) |
|
11 pirgamit (#152) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
1 elektronit (#141)
|
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): suhanó
csizma #195 (3), a sebezhetetlenség malachit karkötõje #19691 (9), fekete
nadrág #171 (3), fekete csizma #1122 (3).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VEDD KI A RÉSZED A SZINT ÉPÍTÉSÉBÕL!
SZINTFEJLESZTÉS (#41)
Építési
költség: 300 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel:
Bányagép (#9)
Leírás:Ahogy egyre több galetki költözik be a lakószintekre,
szükségessé válik a szintek bõvítése. Újabb lakóbarlangokat, középületeket
kell felhúzni, és esetleg szükségessé válhat magának a központi barlangnak
az építése is. Újabb csatornalejárókat, szeméttárolókat és ki tudja mi
mindent kell folyamatosan építeni. Persze erre ott vannak a szint fizetett
galetkijei, az Építõk. Azonban sok galetki rendelkezik ifjonti szorgalommal
és odaadással, és szívesen segít a munkában ingyen és bérmentve! Az így
elvégzett munkákat nevezzük összefoglalóan "szintfejlesztésnek".
Ez több
szempontból is rendhagyó a többi szövetségi épülethez képest. Elõször is,
nem egy konkrét épületrõl van szó, ami a szövetségi barlangban foglal helyet.
Másodszor is, bárhányszor felépíthetõ. Ez azt jelenti, hogy ha elkészült,
felépült, újra hozzá lehet látni az építéséhez. Itt is érvényesek a normál
építési szabályok: ha elkezded építeni, akkor már bele kell építened a
minimumot; ha beleépítetted a minimum kétszeresét, nem építheted többet.
Ami eltérés, hogy ha felépül, azonnal újrakezdõdik az építése 1 TVP-n,
tehát aki már beleépített az elõzõbe valamennyit, folytathatja a következõnél
az építést ott, ahol az elõzõt abbahagyta.
Igaz, hogy a szint vezetõi
külön díjat nem fizetnek ezért a munkáért, azonban bizonyos klánok bizonyos
rangnál elvárják, hogy munkaképességedet bizonyítsd - erre kiválóan alkalmas,
ha a szintfejlesztésben részt veszel. Ennek pontos részleteit rád bízzuk,
ha elügyetlenkeded a lehetõséget, hogy a klánküldetést a szintfejlesztéssel
teljesítsd, reklamációra nincs lehetõség, más megoldás után kell nézned.
Ha esetleg van már üzenõfalatok, használhatjátok a következõ új üzenetet,
amelynek a sorszáma 29:
A jelenlegi szintfejlesztést {1.par} csinálja
és fejezi be. A következõt {2.par}, az utána következõt {3.par}, az utána
következõt {4.par} fogja befejezni.