Karakterszám: |
4157 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
71 |
Játékhét: |
71 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
19 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. aug. 22. 15h:21' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. aug. 26. |
|
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
GOLGOTA KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 70 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ
történt:
*** 8.21. ***
Yvan Grosskovics (#6940) belépését kérte a szövetségetekbe.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9505.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*aug. 12.* Gal Etkins felköltözött a következõ szintre.
*aug. 13.* Emperor
Sir Zaltain pszionikus párviadalban legyõzte Beképzelt Nagycicis Libát.
*aug. 13.* Eyyin a Kárhozott pszionikus küzdelemben diadalt aratott Emperor
Sir Zaltain felett.
*aug. 14.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor
pszi párbajt vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen.
*aug. 16.*
Elemináló, a Mágus teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*aug. 21.* Balu, az öreg és Xerxész a Fenevad megküzdöttek egymással,
és Balu, az öreg gyõzött.
*aug. 21.* Rauko teljesítette a 20. küldetést,
amit a palotában kapott.
*aug. 21.* Winterfresh gyõzelmet aratott Sleep
Dög felett.
*aug. 21.* Eyyin a Kárhozott csatában legyõzte Jimmu Palimadrakoszt.
*aug. 21.* Eyyin a Kárhozott pszionikus küzdelemben diadalt aratott Korgan
Szunoara felett.
Egy futár távoli híreket hoz:
*aug. 12.* 19-es szolgálatába állt egy morfinder telep.
*aug. 12.* 19-est
kis híján megölte egy quwarg harcos.
*aug. 13.* Csendes Don szolgálatába
állt egy manapoid.
*aug. 14.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Thief
felett.
*aug. 14.* Kronx csatában legyõzte Zsémbecskét.
*aug. 14.* Akadil
Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular
felett.
*aug. 15.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Zuck felett.
*aug. 21.* Fire Raptor és Werrien Gilorel megküzdöttek egymással,
és Fire Raptor gyõzött.
*aug. 21.* Avvocato Terrasini és Panni kisasszony
megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*aug. 21.* Lord
Khalel elsõként ért el 39-es rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
Kemény munkát vállalsz, csak hogy el tudd látni éhezõ szolgáidat. Sóhajtasz.
Micsoda világ ez, ahol a gazdának kell szolgáiért dolgoznia! Nem baj, legalább
távollétedben nagytakarítás van a barlangodban. Azért a harchoz több kedved
van. Orgling szolga jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20 TVP-t használtál
fel, maradt még 258.]
pv 6 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha te mész portyázni, harcolni
semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]
h 8 1143 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak
köszönhetõen elektromos fal varázslatod ereje 15. szintre nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 258.]
v 147 1018 |
147. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy alkímiát. Átváltozott 1 bíbor
pikkelyvért 94 arannyá! (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]
v 147 1060 |
147. varázslat elmondása |
Elmondasz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 pajzs 10 arannyá! (-4 vp.)
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
v 147 169 |
147. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy alkímiát. A varázslat kudarcot
vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel,
maradt még 252.]
v 147 1061 |
147. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy alkímia varázslatot. Átváltozott
1 kerek pajzs 19 arannyá! (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még
250.]
v 147 134 |
147. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy alkímiát. Átváltozott 1 ében láncing
40 arannyá! (-4 vp.) A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 szint alkímia
varázslat; [2 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]
v 147 1166 |
147. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy alkímia. Átváltozott 1 csatos
öv 10 arannyá! (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
v 147 1183 |
147. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 aranyozott nyaklánc 70 arannyá!
(-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
v 147 1242 |
147. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy alkímiát. Átváltozott 1 díszes
karkötõ 32 arannyá! (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
v 147 1227 |
147. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy alkímia varázslatot. A varázslat kudarcot vallott, arany
helyett homokot kaptál. (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
v 147 6 |
147. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy alkímiát. Átváltozott 1 fogazott
tõr 2 arannyá! (-4 vp.) Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést!
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]
be 11 |
meglátogatod a 11. épületet |
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Használd az alkímia varázslatot 10
alkalommal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 2.) Barlangod bõvítése közben érdekes leletekre bukkanhatsz. Bõvítsd
a barlangodat három alkalommal (Használd a B parancsot háromszor)!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
gy 80 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+29 életpont.) [8 TVP-t használtál fel,
maradt még 225.]
(11. kaland:) Jelentkezel a Klán fõhadiszálláson, hogy készen állsz arra,
hogy elkísérd Vokraat professzort az ásatásra. Hosszasan kell várakoznod,
de még így is majd elalélsz a megtiszteltetéstõl. A professzor egy törékeny,
õsz galetki, hatalmas fején látszik, hogy minden energiáját az agyának
fejlesztésére szánta. 50-es intelligenciája van? Vagy 60-as? Mindenesetre,
csenevész csápjaival valószínûleg még egy mikropoidot sem tudna agyonsújtani.
Mélyen meghajolsz a Klánvezetõ elõtt, aztán útnak indultok az ásatáshoz.
Az elsõ incidenst egy nyurga galetki okozza, aki párbajra akarja hívni
a professzort!
[Meggyõzõkészség próba 5-ös küszöbre: sikeres] Szerencsére,
sikerül lebeszélned a fickót szándékára, suttogva mesélsz arról, hogy a
professzor csápja egy különlegesen erõs, azonnal ölõ kontaktmérget tartalmaz.
Haha, milyen ravasz voltál! Lementek a csatornaszintre, ahol az ásatások
folynak. Mozgást észlelsz egy felsõ sziklapárkányról. Egy bizarr formájú
torzszülött savat okád a mit sem sejtõ professzorra!
[Gyorsaság próba
11-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Elõrevetõdsz, testeddel
fogod fel a savat. [15 életpontot sebzõdsz.] A professzor hálásan elmosolyodik,
látva a gesztusodat. Felbuzdulva, azt mondod a professzornak, hogy azonnal
jössz, csak gondoskodsz a biztonságáról. Felmászol a sziklapárkányra, hogy
ellásd a torzszülött baját. Ellenfeled egy sötét xirnox (#78).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy elektromos falat.
(-12 vp.) A sötét xirnox elindul az orgling szolga felé. Az orgling szolga
a sötét xirnox irányába megy. A sötét xirnox és az orgling szolga egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy méregfelhõ! Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy villámsújtást. A sötét xirnox
40 sebzést kap. (-8 vp.) A sötét xirnox
kileheli lelkét. Az orgling szolga ellenállt a méregfelhõ varázslatnak.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 11/5.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 10% jut. Elteszed a zsákmányt, ami
37 arany. Összefut a nyál a szádban. Hozzálátsz az ételhez. (+14% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Mana... A mana! Minden erõk forrása. Kántálsz,
miközben magadba szívod az energiát. (+33 varázspont.) Így ni! Továbbindultok
a már-már türelmetlen professzorral. Azonban hamarosan újabb problémával
kerültök szembe: az utat kõomlás zárja el! Egy alternatív utat kell keresned.
[Nyomkeresés próba 8-as küszöbre: sikeres] Rövid keresgélés után találsz
egy másik járatot, amely az ásatáshoz vezet. Surrogó lépteket hallotok.
Rossz elõérzedet lesz, és elõresietsz. Ó ne, egy újabb torzszülött, amely
nem szeretné, ha odaérnétek! Ellenfeled egy quwarg katona (#69).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy elektromos
fal! (-12 vp.) A quwarg katona megközelíti az orgling szolgát. Az orgling
szolga elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona és az orgling szolga
egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A quwarg katona
sebzõdik
46 ép-t. (-8 vp.) A quwarg katona és az orgling szolga egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A quwarg katona
sebzõdik 47 ép-t. (-8 vp.) A quwarg katona halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 2/24.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 10% jut. Viszed, ami
mozdítható: 39 arany. Az orgling szolga kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tûzforró energia áramlik végig testeden,
ahogy tenyeredet a földhöz tapasztva, a manát magadba szívod. (+33 varázspont.)
- Professzor úr, az út tiszta! - kiáltasz hátra. Vokraat professzor elgondolkodva
követ, látszik, hogy nem a földi dolgokon jár az esze. Végül megérkeztek
az ásatásra. A professzor megköszöni, hogy elkísérted, és a kezedbe nyom
egy gyönyörû zafírt!
- A tudás zafírja - mondja. - viseld egészséggel,
rendünk jobbjainak szimbóluma! - ezzel beleveti magát egy hosszadalmas
megbeszélésbe az ásatás vezetõjével.
[ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.) Sikeresen
végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [60 TVP-t használtál fel, maradt még
165.]
bb 1 1 11 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled,
mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap,
parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin
(#19) 92 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard
(#131) 13 ap, ében tündekard (#132) 46 ap, ében nyílpuska (#133) 69 ap,
ében láncing (#134) 92 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, barna manakõ
(#149) 36 ap, dobótõr (#159) 46 ap, az egyensúly gyûrûje (#213) 184 ap,
lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 88 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, nagy pajzs (#1062)
110 ap, vaspajzs (#1063) 204 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak
(#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, szürke maszk (#1093) 176 ap, ezüst
fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap,
fekete csizma (#1122) 88 ap, zangrozi csizma (#1123) 176 ap, kék köpeny
(#1137) 80 ap, díszes köpeny (#1138) 165 ap, átlátszó köntös (#1152) 88
ap, díszes köntös (#1153) 176 ap, könnyû íj (#1271) 52 ap, kõrisfa íj (#1273)
204 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 157 ap, vívótõr (#1303) 176 ap, görbekard
(#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap,
gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, hosszú lándzsa (#1333) 204 ap, a védekezés
könnyû láncinge (#4631) 386 ap, a titán könnyû pikkelyvértje (#5516) 386
ap, a titán csizmája (#5620) 126 ap, a gladiátor láncinge (#5980) 207 ap,
a gladiátor vas mellvértje (#5998) 954 ap, a mágus csizmája (#10120) 126
ap, a merénylõ vándorcsizmája (#11021) 331 ap, a lich nagy pajzsa (#11862)
538 ap, a lich zöld köntöse (#11951) 331 ap, a majom kõamulettje (#14246)
331 ap, a sas szarvas sisakja (#15928) 816 ap, a sas könnyû nyílpuskája
(#16136) 386 ap, az elefánt vas lemezpáncélja (#16301) 496 ap, az elefánt
nagy pajzsa (#16362) 538 ap, a természet köpenye (#16885) 121 ap, a torony
csonttõre (#18401) 331 ap, az energia lándzsája (#18880) 138 ap, a küzdelem
vassisakja (#20426) 350 ap, a küzdelem görbekardja (#20666) 350 ap, a gyõzelem
könnyû íja (#21071) 350 ap, a gyõzelem barbár lándzsája (#21131) 350 ap,
a tûz könnyû pikkelyvértje (#22166) 237 ap, a tûz nyílpuskája (#22435)
103 ap, a jég vas mellvértje (#22648) 750 ap, a jég könnyû nyílpuskája
(#22886) 237 ap, a jég csonttõre (#22901) 182 ap, az enyészet csizmája
(#23170) 69 ap, a villám csatos öve (#23666) 176 ap, a villám karkötõje
(#23740) 69 ap, a méreg sárga öve (#24117) 336 ap, a regenerálódás pajzsa
(#24460) 80 ap, a sün bronz mellvértje (#24897) 483 ap, a sün hosszúkardja
(#25167) 367 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 182 ap, a yeti szárnyas
sisakja (#26277) 367 ap, a yeti bronz amulettje (#26398) 585 ap, a sav
vándorcsizmája (#26771) 182 ap, a sav átlátszó köntöse (#26802) 345 ap,
a sav háromszögszimbóluma (#26862) 358 ap, a sav márványgyûrûje (#26876)
182 ap, a sav díszes karkötõje (#26892) 345 ap, a sav hosszú íja (#26922)
367 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 201 ap, az elektromosság ezüst
fejpántja (#27207) 345 ap, az elektromosság nyaklánca (#27280) 75 ap, a
légzés szárnyas sisakja (#27627) 367 ap, a légzés sárga öve (#27717) 336
ap, a légzés nyaklánca (#27730) 75 ap, az angyalok fekete csizmája (#28122)
345 ap, az angyalok karikaszimbóluma (#28211) 193 ap, az ellenállás csonttõre
(#28751) 182 ap, az ellenállás görbekardja (#28766) 201 ap, az ellenállás
lándzsája (#28780) 80 ap, a bûz bronz mellvértje (#28947) 483 ap, a bûz
sisakja (#28975) 80 ap, a sólyom köntöse (#29500) 69 ap, a sólyom hosszú
lándzsája (#29683) 612 ap.
[be 1:] Elhagyod a boltot. Lesétálsz a kereskedõhöz. A boltos lopva körülnéz,
majd amikor látja, hogy senki nincs a közelben, hozzád hajol.
- Barátom,
Golgota, hallottam ám egyet s mást rólad! Úgy hírlik, ügyes tolvaj vagy.
- kifejezéstelen szemmel bámulsz a boltosra, mire õ folytatja tovább. -
Volna számodra egy megbízásom. El kéne lopnod valamit... valami nagyon
különlegeset! Ha érdekel a dolog, busásan megfizetlek.
- Nos, elõször
is a "busás" fogalmát kellene tisztáznunk, meg hogy mennyire veszélyes
a feladat, aztán eldöntöm, hogy elvállalom-e.
- A feladat egyáltalán
nem nehéz! És egy különleges varázstárgyat kapsz tõlem ajándékba, ha sikerrel
teljesítheted. Ennél többet nem mondhatok addig, amíg el nem kötelezed
magad! (
5. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.
[be 11:] Elhagyod a boltot. Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hajtsd
végre a 11-es Klánkalandot (KK 11)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted!
Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 3.) Micsoda bosszúság! A Mutánsok állandóan
borsot törnek az orrunk alá. Ezúttal mindenhová szárazföldi uborkákat helyeztek,
hogy azok bûzös kipárolgásukkal tönkretegyék az amúgy is sérülékeny õsi
maradványokat! Azonnal kell cselekednünk - takaríts el legalább ötöt ezekbõl
a gusztustalan lényekbõl!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid keresés után találsz
egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Leérve, óvatosan megkezded
a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled
egy nagyobb elementál fatty (#100).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy elektromos fal
varázslatot. (-12 vp.) A nagyobb elementál fatty rád támad. A nagyobb elementál
fatty tüzet lehel rád.
(26 ép-t sebzõdtél). Az orgling szolga a nagyobb
elementál fattyat támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
A nagyobb elementál fatty
sebzõdik 27 ép-t. (-8 vp.) Az orgling szolga
a nagyobb elementál fattyat támadja. A nagyobb elementál fatty téged támad.
Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(24 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A nagyobb elementál
fatty
sebzõdik 26 ép-t. (-8 vp.) Az orgling szolga a nagyobb elementál
fattyat támadja. A nagyobb elementál fatty kileheli lelkét.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 50 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 22/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+21%). Szolgáidnak is jut 13%. Elrakod a zsákmányt, ami 38 arany. Az orgling
szolga habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+59 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Ezúttal egy még sosem próbált
aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Bár tökéletesen látsz a
sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is
megrémiszt kicsit. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe
veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök.
Ellenfeled egy káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy tûzgolyó
varázslatot.
Sebzõdsz 22 ép-t. Az orgling szolga
22 ép-t sebzõdik. Az orgling
szolga holtan terül el. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy
elektromos fal. (-12 vp.)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy
energiafolyamot. Gyengülsz (-22% támadás).
19 ép-t sebzõdtél. Rúnákat rajzolsz
a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A káoszmágus
20 ép-t sebzõdik.
(-8 vp.)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a káoszmágus elmormol egy halál
csókját. Ezt most megúsztad. Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A káoszmágus
23 sebzést kap. (-8 vp.)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy halál
csókja varázslatot.
33 életpontnyit sebzõdsz. Néhány rövid kézmozdulat
után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A káoszmágus
33 sebzést kap.
(-8 vp.) A káoszmágus halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 74 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 0/22.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami a kígyó nehéz nyílpuskája és 40 arany.
(Feltételes
gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal
kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik
fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+82 életpont.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Varázsenergiát szívsz magadhoz a körülötted
levõ kövekbõl. (+33 varázspont.) [52 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Az egyik kevésbé ismert, de
ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy barlangtó mellé érkezel. A
tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez.
Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ
tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt
lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes!
(338. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
rémcserjét.
[ld. enc.] Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni,
de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled
egy lidércláng (#85) [aura: hidegimmunitás: 7.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy elektromos fal
varázslatot. (-12 vp.) A lidércláng megközelíti az orgling szolgát. Az
orgling szolga a lidérclángot rohamozza. A lidércláng és az orgling szolga
egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A lidércláng
41 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A lidércláng kileheli lelkét.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 0/18.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 13%. Összefut a nyál a szádban.
Tömni kezded magadba a finomságokat. (+18% jóllakottság.) [16 TVP-t használtál
fel, maradt még 56.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ölésre készen futsz végig
a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A távolból
kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly,
aztán néma csend. Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres
magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet
odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne
valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet.
(458. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet.
Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond!
Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot.
20 ép-t
sebzõdtél. Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy elektromos
falat. Elmondasz egy elektromos fal varázslatot. (-12 vp.) Az orgling szolga
elindul az elektraton felé. Az orgling szolga
sebzõdik 24 ép-t az elektromos
faltól. Az orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot.
17 életpontnyit
sebzõdsz. Az elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot.
30 ép-t
sebzõdtél. Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. Az elektraton
sebzõdik
23 ép-t. (-8 vp.) Az elektraton kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy villámsújtás!
Sebzõdsz 25 ép-t. Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást.
Az elektromancer
sebzõdik 2 ép-t. (-8 vp.)
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 0/24.]
Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+87 életpont.) [43 TVP-t használtál fel, maradt
még 13.]
ep 18 75 5 |
építed a 18. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel a 12. épület,
abba építs elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 328 sebzést
okoztál, és 231 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
242 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Golgota, egy testén stigmákat viselõ, füstszagú férfi vagy.
Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez
a 71. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (12) / 3.80 |
[2] IQ: |
14 (22) / 6.35 |
[3] ügyesség: |
4 (8) / 1.70 |
[4] egészség: |
9 (13) / 0.89 |
[5] mágia: |
9 (10) / 2.44 |
[6] gyorsaság: |
6 (4) / 2.70 |
[9] Méret/ép: |
94 (101) / 96 |
Min. méret: |
80 |
Barlangméret: |
94 |
|
|
Varázspont: |
104 / 3 |
Képességpont: |
27 / 52% [21] |
Hõsi pont: |
21 (7) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
31% |
Galetki erõ: |
359 / 283 |
Hírnév : |
257 |
Jóllakottság: |
54% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
55 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
16 (0) |
Torzsz. csaták: |
297 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
259 (5) |
Leölt torzszülött: |
394 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
37 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (24)
Speciális
képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +24% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz tíz barna
manakövet. 2.) Használd a B parancsot háromszor! 3.) Pusztíts el öt szárazföldi
uborkát! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
15 (20) / 8.01 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 (10) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.45 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.77 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.51 |
[48] mászás: |
5 / 1.31 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 0.36 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.60 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.25 |
[55] szívósság: |
1 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (7) / 1 |
[57] gyógynövények: |
5 (9) / 4.09 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 1.20 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.15 |
[62] lopás: |
9 / 0.30 |
[64] átokszórás: |
4 / 1.65 |
[65] álcázás: |
1 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.60 |
[67] régészet: |
7 / 6.03 |
[68] zene: |
5 / 0.80 |
[69] tanulás: |
6 / 2.81 |
[70] idézés: |
8 / 0.70 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
7 / 0.99 |
[101] szakért.: |
4 / 1.20 |
|
|
|
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.56 |
|
|
a Kõ Kardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 / 0.44 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.12 |
[143] elektromos fal: |
15 / 5.20 |
[11] elektromos kéz: |
8 / 0.48 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
6 / 3.04 |
[152] felejtés: |
8 / 0.24 |
[17] gránitbõr: |
12 / 0.88 |
[13] jégcsóva: |
3 / 2.69 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0.32 |
[27] kisebb gyógyítás: |
2 / 1.16 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.72 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
17 / 15.70 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] orgling szolga |
30/0 |
89% |
155% |
4 / 1.61 |
ájult |
lélekenergia rész |
40% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
1 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 5 8 |
p |
p |
p |
pv 6 |
|
2. Makró |
le 169 195 213 5291 15611 |
le 16931 208 193 194 |
|
3. Makró |
kf 169 195 193 194 213 |
kf 5291 15611 16931 208 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos fal t.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 100. |
2: villámsújtás t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 99. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:120% ép:30%;
PV 6 8;
L 20 149;
HE 3;
I 50 3 45;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #6 (3. épület), #12 (7. épület),
#15 (4. épület), #19 (9. épület), #415 (69. forduló), #461 (70. forduló),
#338 (71. forduló), #458 (71. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Kalandférgek. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 4157.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 a tolvaj bronz mellvértje (#9147) |
|
1 Xantin
bõröve (#169) |
|
1 a sav nagy pajzsa (#26712) |
|
5 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 suhanó
csizma (#195) |
* |
1 a titán díszes köntöse (#5653) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a jég láncinge (#22630) |
|
1 az angyalok kék köpenye (#28137) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
* |
1
a tûz vassisakja (#22226) |
|
1 a bérmágus mellvértje (#17245) |
|
1 a sas bõr mellvértje (#15896) |
|
1 a regenerálódás ezüst fejpántja (#24507) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 a torony pajzsa (#18160) |
|
1 csizma (#1120)
|
|
1 a védekezés öve (#4765) |
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 a kígyó átlátszó
köntöse (#19152) |
Ékszerek, kincsek |
|
1179 arany (#1) |
|
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
97 drágakõ (#2) |
* |
1 a gepárd karikaszimbóluma
(#15611) |
* |
1 a természet sárgaréz nyaklánca (#16931) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 bronz amulett (#1198) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 a sün
malachitgyûrûje (#25077) |
|
1 a sebesség gyûrûje (#13375) |
|
1 az enyészet malachit karkötõje (#23291)
|
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 éhínség parányi gyöngye (#204) |
|
1 lelakatolt
ládikó (#310) |
Fegyverek |
|
1 a kígyó nehéz nyílpuskája (#19287) |
|
14 kerek kõ (#11) |
|
3 harci
fejsze (#12) |
|
1 a harcos barbár lándzsája (#8081) |
|
1 tõr (#1300) |
|
1 fogazott tõr
(#6) |
|
4 rozsdás kard (#131) |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 kard (#1315) |
|
7 sziklarepesz (#13) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 a majom hosszú
íja (#14322) |
|
1 az angyalok könnyû íja (#28271) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
2 ében
nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
Varázsitalok és füvek |
|
6 csótányláb (#25) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
4 fehér gyógyital (#50) |
|
7 mátekel gomba (#21) |
|
14 sötét mák (#23)
|
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
8 gyilkos boróka (#27) |
|
1 rémcserje (#34)
|
|
3 védelem itala (#59) |
|
7 ragálygomba (#26) |
|
9 tejfonál (#28) |
|
7 liánvirág (#24) |
|
11 hónakkupók (#30) |
|
2 óriásnövés itala (#60)
|
|
12 elonotichlan (#31) |
|
11 mézfû (#29) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
5 sárkányvirág (#32) |
|
3 sárga gyógyital (#61) |
Egyéb kacatok |
|
5 nordkristály (#146) |
|
2 ekinda haj (#147) |
|
11 pirgamit (#152) |
|
8 mandibula (#157) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 elektronit (#141) |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
3 yeti csont (#160)
|
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
5 õsi relikvia (#17) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a füvész
köpenye #193 (3), a tolvaj vándorcsizmája #9221 (9), az élet malachit karkötõje
#5291 (7), a mágia szimbóluma #3460 (4), a tûz fogazott kardja #22468 (4),
a tûz malachit karkötõje #22391 (5), az elfek köpenye #10585 (4), a lich
sárgaréz nyaklánca #11981 (9).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A TUDÁS ZAFÍRJA (150. TÁRGY) Ezt a fantasztikus ékszert a magasrangú
Tudósok ajándékozzák, cserébe bizonyos szolgálatokért. A zafírt büszkén
hordhatod a KF 150 paranccsal. A dicsõségen kívül persze a csodás drágakõ
mágikus képességei sem elhanyagolhatóak. A tudás zafírját csakis a Tudós
Klán tagjai használhatják.
NAGYOBB ELEMENTÁL FATTY (100. LÉNY) A lassan kifejlõdõ elementál fattyak
egyre hatalmasabbak lesznek, és elpusztítanak mindent, ami útjukba kerül.
A forgó, színes fényben villódzó energiakavalkád kezd testet ölteni, ahogy
a föld, a tûz, a levegõ és a víz furcsa egyveleggé gyúródik belsejében.
Persze mondani sem kell, az elemi támadásokra szinte teljesen immúnis,
de mágiával és hagyományos fegyverekkel azért megsebezhetõ, anyagi volta
miatt, bár készülj fel rá, hogy az elemek segítségével magát tökéletesen
álcázni képes teremtmény meglepetésszerûen fog támadni. A legyõzésekor
visszamaradó ásványi anyagok a kõevõknek és esetleg a micinistáknak jelenthetnek
élelmet.
RÉMCSERJE (34. TÁRGY) Nevét onnan kapta, hogy amikor az elsõ, fáklyával
kutató galetki felfedezõk rábukkantak, akkor a rémcserje árnyéka óriási
rémre emlékeztetett, és a kutatók el is futottak. Késõbb ez a giz-gazos,
nagyon száraz helyeken is megélõ tüskés növény megõrizte ezt a nevet. Bár
a boszorkánymesterek potens növénynek tartják, sajnos nemigen találkozhatsz
vele az alsóbb szinteken. [Szükséges varázsital fõzés szint: 7.]
ELEKTROMANCER (98. LÉNY) Az elektromancerek elvadult villámmágusok, õsi
galetkik leszármazottjai akik a villámmágia tökélyre fejlesztését választották
a testfejlesztés útja helyett, és ezért kitaszította õket a társadalom.
Napjainkban ugyanúgy vadásznak rájuk, mint bármely torzszülöttre. Az elektromancerek
még így is elértek valamit, ami kevés galetkinek sikerült: megszelidítették
és szolgálatra fogták az elektratonokat, sõt, hatalmuk egy részét is ezektõl
a titokzatos lényektõl nyerik. Az elektromancer mágiafalók és piromádok
számára jelenthet táplálékot.