Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. jan. 5. 14h:11' EZ A 819. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 820. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 5. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
h 2729 | használod a 2729. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 89 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 698 3 | bemész a 698. épületbe |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,57] Még mindig a városban vagy. Találsz egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy edzőcentrumot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák farkát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával felnyitod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 3 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Poomr Ko farkát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Poomr Ko jobb lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A Poomr Ko szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar szimbólum. 4 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 18 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 3 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 81 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 2 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (39 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a burástya királynő testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (4 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok jobb vállát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő. 3 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mágus nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harci mágus testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Nem sikerült a harci mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A harci mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A harci mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Poomr Ko fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a Poomr Ko jobb lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával megcsapod a Poomr Ko farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Bár ügyesen védekezel, a Poomr Ko sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a Poomr Ko ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A Poomr Ko még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar szimbólum. 4 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc. 2 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 3 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvagdosod a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 3 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák fejét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 3 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor bal karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor bal lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 184 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 212, gyógyulás: 0, összesen: -212 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku futárbérenc bal karját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. 3 111 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a burástya királynő fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (43 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a burástya királynő testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc bal karját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő. 2 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a harci mágus bal lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával megcsapod a harci mágus bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A harci mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A harci mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a velociraptor testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harci mágus bal karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a harci mágus fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A harci mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A harci mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 181 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor farkát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor fejét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvagdosod a velociraptor testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a dehidrátor egyik csápját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod a dehidrátor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 3 210 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a velociraptor testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 4 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál bazalttestét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a bazaltelementál testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A bazaltelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 84 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Poomr Ko bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a Poomr Ko jobb karját. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A Poomr Ko megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar szimbólum. 4 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mágus jobb karját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a harci mágus testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A harci mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A harci mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a bazaltelementál jobb oldalát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a bazaltelementál bal vállát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bazaltelementál bazalttestét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a bazaltelementál testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a bazaltelementál testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy. 3 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a velociraptor nyakát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
MOA TÁVCSŐ (1355. TÁRGY) Micsoda felfedezés, ha a varányszemek helyett moa szemlencsét használsz a távcső készítésekor, sokkal hatékonyabb eszközt kapsz, mint amilyen a régi változat volt. A tárgy tökéletessége az általa mutatott kép élességében rejlik: ha ezzel kukkolsz, már messziről, jó előre fel tudod mérni a területet, ahova a következő Mozgás parancsodban érkezel. A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy minden egyes mozgás parancsod 1 TVP-vel kevesebbe kerül (de költsége 5 TVP alá így nem mehet). Másrészt a moa távcsővel olyan helyeket is jól belátsz, amit eddig a hagyományossal nem sikerült: a bozótos mezőket és a ritkás erdőket. (Sűrű erdőt továbbra sem tudsz feltérképezni vele.) Végezetül röviden összefoglalva, hogy mi kell a moa távcső elkészítéséhez: 2 ormánygőte csont, 2 smirglilevél, 4 moa szemlencse, 1 grákóbőr és 80 TVP. |
PÓKKARMOK (886. TÁRGY) Eszedbe jut a pillanat, amikor egy pókot egy teljesen sima, függőleges felületen láttál kapaszkodni. Amikor közelebb léptél, a kis állat, nem törődve a gravitációval, pillanatok alatt elmászott a szemed elől. Nos, igen, ha te is ilyen póklábakkal rendelkeznél, nem lenne az a meredek felület, amin ne tudnál felmászni. Már csak egy megfelelő pókot kellene keresni... Micsoda felfedezés! A hótarantulák fehér lábainak végén apró karmok meredeznek, melyek pont megfelelőek lennének e célra. Ha három karmot két csepp ragasztóval összeillesztesz, remek mászóeszközt kapsz. Ha mind a négy végtagodra ilyet helyezel, (tehát 12 tarantulakarom, 8 csepp ragasztó) szinte a legmeredekebb falfelületen is tesztelheted mászótudásodat. A pókkarmok elkészítése aprólékos munka, így elkészítéséhez kell némi idő: a KT 886 paranccsal 40 TVP-be kerül. |
ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY) Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható. |
TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY) Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható. |
BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY) Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád. Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért. |
Erő: | 20 (35) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 198 cm |
IQ: | 27 (49) | Támadás: | 47 (49) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 120 kg |
Ügyesség: | 21 (31) | Védekezés: | 35 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 22 (31) | Életpont: | 587/384 | Jellem: | jó (187) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 16 (32) | Varázspont: | 684/97 | Pénz: | 30035 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 30/15 | Pszi pont: | 127/107 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/5 (+1%) |
vágófegyverek: | *21/103 (+102%) | ütőfegyverek: | 1/6 (+2%) | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | *19/101 (+54%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
74,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 132,46 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 97 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Csodák kútjából max. védekezés: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/48 | 2. nyomkövetés: | 13/49 | 3. mászás: | 1/0 |
4. csapdakészítés: | 4/80 | 5. csapdaészlelés: | 1/17 | 6. gyógyítás: | 12/59 |
7. titkosírás: | 1/12 | 8. felderítés: | 4/43 | 9. szörnyidomítás: | 1/68 |
10. teológia: | 4/63 | 11. taumaturgia: | 35/81 (+78%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 1/68 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. szkanderozás: | 1/0 |
16. zene: | 1/0 | 17. szörnyismeret: | 1/51 | 18. pszi: | 13/58 (+8%) |
19. zárnyitás: | 1/17 | 20. vadászat: | 5/72 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 4/26 | 23. csapatmunka: | 1/90 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
72. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID | ||
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4, pontszámod: 48. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 13, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 300. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 7, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 771. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 152. Szerzett pont: 20900. Beállított erő: 0 Összpont: 20900 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2391 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
57 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 29 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | sáfránykő (#979) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
2 | boszorkánykendő (#1697) | 3 | dorony tüdő (#212) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | galachmit (#310) | 10 | gernim balzsam (#1894) | 3 | gyakorlómedál (#2729) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | holdbőr (#1236) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
5 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | pirkit (#153) | |||
4 | púderkő (#119) | 2 | purifikátor háj (#269) | 5 | raptor karom (#281) | |||
11 | rézgolyó (#343) | 6 | rókafarok (#124) | 23 | spiritusz (#170) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 15 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | vasérc (#152) | |||
6 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | zafír erőöv (#397) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
73 | 74 | 75 | |
56 | |
|
|
57 | |
|
|
58 | |
|
|
59 | |
|
|
60 | |
|
|