Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 16. 9h:10' EZ A 224. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD 225. játékheted kezdete: jún. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 2222 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3760 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregtagadóval felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a tetemember testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a tetemember bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mágus testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregtagadóval kicsit megvágod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner nómenklatúra trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt mágus trófeát. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregtagadóval megvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [122,6] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával súrolod a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
ep 720 100 | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
a 223 1651 1 | átadod a 223. tárgyat az 1651. kalandozónak (1 darabot) |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 6.]
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
v 22 138 | elmormolod a 22. varázslatot |
KASZTROPLANÁRIS KITELJESEDÉS (166. TUDATI KÉPESSÉG) A 6. tudati képesség kifejlesztésekor döbbenetes dolog történik: ahogy egyre burjánzó, bugyogó tudatotok koncentrálódik, hirtelen láthatatlan falba ütköztök a kasztroplanáris létsíkon. Hosszú időt és rengeteg tudati energiát felemésztő kutatásba kerültök ezen a bizarr, a tudomány mai állása szerint alig ismert létsíkon, és ráébredtek, hogy az egész tudati összefonódás, a fejlesztés, a tudati tevékenységetek a kasztroplanáris létsík irinyó-pirinyó, külső határvidékén zajlott. A további kasztroplanáris fejlődéshez szükséges, hogy ezen az ismeretlen tér-idő matériából szőtt falon áttörjetek, és a teljes kasztroplanáris síkot bebarangolva valósíthassátok meg végre álmaitokat. [Ezt a képességet tehát teljes egészében arra fordítottátok, hogy megismerjétek, felkutassátok a kasztroplanáris határvidéket, megismerjétek a falat, ami a további fejlődéstől elválaszt, és áttörjétek azt - mindezt egyetlen képességben!] Végre sikerült! Először a KT vezető, majd sorban a többi KT tag "kasztro-teste" is átfurakodik a megfoghatatlan és leírhatatlan falon, és feltárul előttetek a kasztroplanáris létsík végtelenje! Döbbenetes érzés, egyszerre felkavaró, sokkoló és hihetetlen. Mintha egy teljesen más anyagból, más fizikai törvények szerint felépült univerzumban lennétek. Ahhoz, hogy a kutatásokat itt folytathassátok, először is meg kell ismernetek a lehetőségeket. A kasztroplanáris kiteljesedésnek egyébként van néhány "mellékhatása" is: mostantól a tudatkinézist 120 mezőre tudjátok használni, 2 kg-ig ingyen, és afölött minden 2 kg-ért 1 TU árán, a tudati vitalizáció max. nem 50, hanem 75 ép-t gyógyít mostantól. [A 7. KT képesség kifejlesztése a kasztroplanáris tér teljes felfedezésével fog telni, amelynek eredményeképpen a KT kitágul, újabb lehetőségek tárulnak fel előtte.] |
Erő: | 28 (31) | Szint: | 15 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/3 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 239/211 | Jellem: | jó (137) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 228/120 | Pénz: | 3219 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 16/2 | Pszi pont: | 82/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 19 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 17 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 17 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 12 | 11. taumaturgia: | 8 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 3 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 13 (+1) |
16. pszi: | 10 | 17. vadászat: | 4 | 18. bányászat: | 8 |
19. főzés: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 63.30 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 12 | kerek kő (#19) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | kötél (#92) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | tankány karom (#237) |