| 7116-77
Karakterszám: |
7116 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
77 |
Játékhét: |
91 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
679 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 7. 8h:29' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. nov. 10. |
|
E-mail!
PJOT PERVIJ KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Felkeresi barlangodat Hurpi, egy erõtõl duzzadó, perzselõ tekintetû
férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: az egészség
malachitgyûrûje, a szakács üstje, bronzmedál, a túlélés malachitgyûrûje,
az egyensúly gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, a sas köntöse, az ügyesség
zangrozi csizmája, a hatalom ezüst láncinge, a kobra szárnyas sisakja,
a harcmûvész csepp fülbevalója, a törpék csepp fülbevalója, a titán íja,
a bölcsesség vaspajzsa, a titán malachit karkötõje, a kobra ezüst nyaklánca,
a harcos kõamulettje, az ügyesség sárga öve. Az üdvözlés után pszionikus
csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Hurpi |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)25 |
(+0)35 |
Pjot Pervij |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)29 |
(-20)15 |
2. |
Hurpi |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)10 |
(-20)15 |
Pjot Pervij |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-15)14 |
(-15)0 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-25 életpont.)
** 3. NAP ** Hurpi kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3747 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 3747 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.)
A te szinteden a legnevesebb El Tapod, egy békés szándékú, önbizalomhiányban
szenvedõ, szórakoztató férfi. (hírneve 3569.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 5.* Dorth a Mérgek Ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tömörgõ
Sitty-Sutty felett. *nov. 5.* Vivi Ornitier felköltözött a következõ szintre.
*nov. 6.* Hercegnõ teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott.
*nov. 6.* Hercegnõ teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*nov. 4.* Nyafogó Nefelejcs és Zuck pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs
került ki gyõztesen. *nov. 4.* Mélységben Szuttyogó pszionikus párviadalban
legyõzte Fényhozó Keilort. *nov. 5.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott
Laetitia Diamantinia felett. *nov. 5.* A Gránitszövetség szövetség fényes
gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *nov. 5.* Örök Lázadó
csatában legyõzte Kyrian D'amart. *nov. 5.* Fortian gyõzelmet aratott
Mordonc felett. *nov. 5.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian
került ki gyõztesen. *nov. 6.* Az 15025 szövetség fényes gyõzelmet aratott
torz orgling felett! *nov. 6.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Sziklazúzó Raggath felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]
8 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]
var 22 16 |
22. varázslatra 16 képességpont |
Elköltesz 16 képességpontot villámsújtás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen villámsújtás varázslatod ereje 17. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]
ep 18 75 6 |
építed a 18. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a könyvtár felhúzását. Elõtolod
a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Kitartóan
gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is.
Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod
más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+146%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ismét tanultál valamit: +1 építés; [73 TVP-t használtál fel, maradt még
185.]
ep 37 75 6 |
építed a 37. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 200 arannyal. Úgy érzed, neked
is hozzá kell járulnod némi munkával a lélekenergia generátor elkészültéhez.
Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Nem törõdsz
sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz.
Az építés 2 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 248 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a
megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+4%). [2 TVP-t használtál fel, maradt
még 183.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
gy 60 0 0 50 |
felt. gyógyítás 60%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. Elsõsorban
a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a
hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony
és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t
használtál fel, maradt még 173.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Utad során megpillantasz
egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján
egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni.
(260. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények.
Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 163.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Egy mély aknát pillantasz meg, amely szabályos
négyzet alakú. A mélybe apró kapaszkodók vezetnek. Nyilván nem a magadfajta
lények számára tervezték. Aha, torzszülött rejtekhely! Elhatározod, hogy
késõbb alaposan felkészülsz és visszatérsz, hogy megvizsgáld a helyszínt.
(364. kaland, összköltsége 20 TVP.) A legváratlanabb pillanatban ér támadás!
Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol
egy tombolást. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol
egy féreg érintését. Megindulsz az arhomad varangy felé. Már ott is vagy!
A tûzgyík az arhomad varangyot rohamozza. Az arhomad varangyot próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (27 ép-t sebeztél).
Szagod látható benyomással van rá (14 sebzés). A tûzgyík az arhomad varangyot
támadja.
*** 2. KÖR *** Támadod az arhomad varangyot. Savat lehelsz ellenfeledre.
(30 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (14 sebzés). Az arhomad varangy
holtan terül el.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 16/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+29%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 21 arany. A tûzgyík
zabál. (+25% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna.
Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa
innét..." Ez meg mi lehet? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 153.]
tps 23 |
23 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 23 TVP-t késõbbi használatra. [23 TVP-t használtál
fel, maradt még 130.]
(496. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be
a bejáraton. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 sötét xirnox
(#78) [aura: tüskés bõr: 2.] és egy méregféreg (#79).
*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. sötét xirnox felé. Már ott is vagy! A tûzgyík
elindul a méregféreg felé. A méregféreg a tûzgyík felé mozog. Az 1. sötét
xirnox odajön hozzád. A 2. sötét xirnox odajön hozzád. Támadod az 1. sötét
xirnoxot. Meglengetve a tökéletesség csonttõrét, próbálsz lesújtani. (12
ép-t sebeztél). Meglengetve a természet vívótõrét, próbálsz lesújtani.
(12 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (14 sebzés). A tûzgyík
és a méregféreg egymással harcolnak. A tûzgyík megtántorodik. Az 1. sötét
xirnox rád veti magát. Az 1. sötét xirnox savat lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél).
A 2. sötét xirnox rád veti magát. A 2. sötét xirnox savat lehel rád. (12
ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az 1. sötét xirnox rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy méregfelhõ. A 2. sötét xirnox varázshatalma segítségével elmond egy
méregfelhõt. Sebzõdsz 13 ép-t a méregfelhõtõl. Sebzõdsz 15 ép-t a méregfelhõtõl.
A tûzgyík 16 sebzést kap a méregfelhõtõl. A tûzgyík 16 sebzést kap a méregfelhõtõl.
A méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A méregféreg: nem hatott
rá a méregfelhõ. Az 1. sötét xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra. Az
1. sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. A 2. sötét xirnox immúnis
a méregfelhõ varázslatra. A 2. sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak.
A tûzgyík hörögve elterül. Támadod az 1. sötét xirnoxot. A tökéletesség
csonttõrével lesújtasz. (12 ép-t sebeztél). Meglengetve a természet vívótõrét,
próbálsz lesújtani. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). Az
1. sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** 11 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Sebzõdsz 10 ép-t
a méregfelhõtõl. A méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. A méregféreg
ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A 2. sötét xirnox: nem hatott rá a
méregfelhõ. A 2. sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Támadod
a 2. sötét xirnoxot. A tökéletesség csonttõrével próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). A természet vívótõrével lesújtasz. Fürgén
elhajolt. Nehezen bírja a szagodat (14 sebzés). A méregféreg téged támad.
Harapni próbál. Nem talált. A 2. sötét xirnox téged támad. A 2. sötét xirnox
savat lehel rád. (10 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 7/38.] Menekülsz,
mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra). (Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+61 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond
hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert.
Köszöntöd, és 20 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ
teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Lépkaparó Holy,
az általa legyõzött akadály 2 sziklaóriás (#164). És már kezdõdik az összecsapás.
Ellenfeleid 2 zombi (#29) és egy zombi mester (#80) [aura: IQ: 5.].
*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombi mestert. A 2. zombi feléd mozog. A zombi
mester máris elõtted terem! Az 1. zombi máris elõtted terem! Támadod a
zombi mestert. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (28 ép-t sebeztél).
A 2. zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. Nem talált. A zombi mester
téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Az 1. zombi
rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. A zombi
mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(28 ép-t sebeztél). Az 1. zombi téged támad. Lecsap rád jobb karmával.
Félrehajoltál. A zombi mester téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (18
ép-t sebzõdtél). A 2. zombi rád támad. Lesújt rád jobb karmával. (7 ép-t
sebzõdtél). A zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod a zombi mestert. Savat lehelsz ellenfeledre. (26
ép-t sebeztél). A zombi mester kileheli lelkét. A 2. zombi rád támad. Gyorsan
feléd lendít jobb karmával. Ez mellément. Az 1. zombi téged támad. Lesújt
rád jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod az 1. zombit. Savat lehelsz ellenfeledre. (23 ép-t
sebeztél). Az 1. zombi téged támad. Lesújt rád jobb karmával. Ez mellément.
A 2. zombi rád támad. Elõre szúr jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Hát, ez siralmas vereség volt.
Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+62 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
mak 3 5 |
3. makró definiálása/hívása |
3. makró törölve. Helyére a következõ 5 parancsot definiálod:
[Parancs 3. makróba tárolva.] Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 89.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
[Parancs 3. makróba tárolva.] Leveszed a bérmágus szárnyas sisakját. Felveszed
a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
[Parancs 3. makróba tárolva.] [Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja
el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat.
Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul
a pokol. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a sötét xirnox felé. Már ott is vagy! A méregféreg
a tûzgyíkot rohamozza. A tûzgyík a méregférget rohamozza. A sötét xirnox
odajön hozzád. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. A tökéletesség csonttõrével
lesújtasz. (13 ép-t sebeztél). Meglengetve a természet vívótõrét, próbálsz
lesújtani. Hátraugrott a támadás elõl. Nehezen bírja a szagodat (16 sebzés).
A méregféreg és a tûzgyík egymással harcolnak. A tûzgyík megtántorodik.
A sötét xirnox téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp
feléd. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox elmormol egy méregfelhõ varázslatot. 10 életpontnyit
sebzõdsz a méregfelhõtõl. A tûzgyík sebzõdik 17 ép-t a méregfelhõtõl. A
méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. A sötét xirnox ellenállt a
méregfelhõ varázslatnak. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. Meglengetve
a tökéletesség csonttõrét, próbálsz lesújtani. (11 ép-t sebeztél). A természet
vívótõrével lesújtasz. Mellétrafáltál. Bûzöd fojtogatja (15 sebzés). A
sötét xirnox kileheli lelkét. A tûzgyík és a méregféreg egymással harcolnak.
A tûzgyík megtántorodik. A tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** 9 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A méregféreg immúnis a
méregfelhõ varázslatra. A méregférget próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá! (23 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés).
A méregféreg holtan terül el.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 17/40.] Ezt
a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+34%). (Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. [20 TVP-t használtál fel,
maradt még 69.]
[Parancs 3. makróba tárolva.] [Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ezúttal egy még sosem próbált aknában
ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést.
Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Üvöltést hallasz magad
mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid
egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az ichinedar létrehoz egy agyroppantás
varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Az ichinedar irányába mozogsz.
A tûzgyík elindul a nedonkutya felé. A nedonkutya megközelíti a tûzgyíkot.
Az ichinedart próbálod megsebezni. A tökéletesség csonttõrével próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. Mellé! A természet vívótõrét forgatva támadsz.
Nem találtál. Bûzöd fojtogatja (20 sebzés). Az ichinedar halálhörgés közepette
a földre zuhan. A tûzgyík és a nedonkutya egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a nedonkutya felé. Már ott is vagy! Támadod a
nedonkutyát. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (28 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja (19 sebzés). A nedonkutya halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 1/17.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 32 arany. A tûzgyík az ételre veti magát. (+22%
jóllakottság.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
kf 17277 |
bekészíted az 17277. tárgyat |
[Parancs 3. makróba tárolva.] Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed
a bérmágus szárnyas sisakját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 7 3 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak
ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
pta 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. Bolond. 5. Bolond. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 51.]
Elfogadod Hurpi kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlók alapján,
a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Hurpi, egy erõtõl duzzadó, perzselõ tekintetû férfi. A Tudósok
klánjának tanársegéd rangú tagja. Felszerelése: az egészség malachitgyûrûje,
a szakács üstje, bronzmedál, a túlélés malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje,
kék gömb, Rogan karkötõje, a sas köntöse, az ügyesség zangrozi csizmája,
a hatalom ezüst láncinge, a kobra szárnyas sisakja, a harcmûvész csepp
fülbevalója, a törpék csepp fülbevalója, a bölcsesség vaspajzsa, a titán
malachit karkötõje, a kobra ezüst nyaklánca, a harcos kõamulettje, az ügyesség
sárga öve.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
1. |
Pjot Pervij |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)20 |
(+0)35 |
Hurpi |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)34 |
(-20)15 |
2. |
Pjot Pervij |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)5 |
(-20)15 |
Hurpi |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-15)19 |
(-15)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+31% pszi támadás,
+31% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a bérmágus szárnyas sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy
élvezetes vadászat. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül
ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. A sötétbõl
furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád.
Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)!
Megfordulsz. Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79).
*** 1. KÖR *** A sötét xirnox irányába mozogsz. A tûzgyík elindul a méregféreg
felé. A sötét xirnox máris elõtted terem! A méregféreg a tûzgyík felé mozog.
A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. A tökéletesség csonttõrét forgatva
támadsz. (12 ép-t sebeztél). A természet vívótõrét forgatva támadsz. Ez
mellément. Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). A tûzgyík és a méregféreg egymással
harcolnak. A sötét xirnox téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát
köp feléd. (9 ép-t sebzõdtél). A tûzgyík megtántorodik.
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
méregfelhõt. 12 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A tûzgyík 18 sebzést kap
a méregfelhõtõl. A méregféreg: nem hatott rá a méregfelhõ. A sötét xirnox
ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A tûzgyík halálhörgés közepette a
földre zuhan. Megtámadod a sötét xirnoxot. Meglengetve a tökéletesség
csonttõrét, próbálsz lesújtani. Félrehajolt. Meglengetve a természet vívótõrét,
próbálsz lesújtani. Mellé! Szagodtól fuldoklik (12 sebzés).
*** 3. KÖR *** 14 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A méregféreg: nem hatott
rá a méregfelhõ. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Támadod
a sötét xirnoxot. A tökéletesség csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(11 ép-t sebeztél). A természet vívótõrével lesújtasz. (10 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat (12 sebzés). A sötét xirnox hörögve elterül. A
méregféreg téged támad. A fogaival támad. El sem talált, haha.
*** 4. KÖR *** Sebzõdsz 13 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg ellenállt
a méregfelhõ varázslatnak. Megtámadod a méregférget. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá! (19 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(6 sebzés). A méregféreg holtan terül el.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 7/31.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%).
Viszed, ami mozdítható: 32 arany. (Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és
egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. [26
TVP-t használtál fel, maradt még 25.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]
kf 17277 |
bekészíted az 17277. tárgyat |
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a bérmágus szárnyas sisakját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]
pta 132 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. Bolond. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 25.]
Elküldesz egy kihívást Hurpi részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 25.]
Felszabadítasz 23 TVP-t a korábban félrerakottból. [-23 TVP-t használtál
fel, maradt még 48.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 538 sebzést
okoztál, és 240 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul
pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 48 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 300 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Pjot Pervij, egy kreol bõrû, kék szemû, jóvágású férfi vagy.
Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: rovarevõ.
Ez a 77. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (9) / 2.90 |
[2] IQ: |
15 (23) / 4.68 |
[3] ügyesség: |
4 (7) / 1.30 |
[4] egészség: |
13 (29) / 9.21 |
[5] mágia: |
13 (25) / 3.81 |
[6] gyorsaság: |
14 (24) / 2.75 |
[9] Méret/ép: |
94 (109) / 17 |
Min. méret: |
86 |
Barlangméret: |
94 |
|
|
Varázspont: |
233 / 233 |
Képességpont: |
16 / 37% |
Hõsi pont: |
8 (7) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
48% |
Galetki erõ: |
382 / 320 |
Hírnév : |
868 |
Jóllakottság: |
61% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
17 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (0) |
Torzsz. csaták: |
478 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
430 (4) |
Leölt torzszülött: |
654 (9) |
Pszi csaták: |
110 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
57
(1) |
Ájulások száma: |
13 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó
(17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Végezz öt kronorémmel! 2.) Hozz öt elfu mohát. 3.) Érj el legalább
20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
15 (18) / 3.81 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 / 0.20 |
[25] bûz: |
13 (15) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.50 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 1.91 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.44 |
[48] mászás: |
6 / 0.72 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.21 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 (4) / 1.29 |
[51] transzformáció: |
7 / 0.92 |
[52] auraészlelés: |
2 / 1.62 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.55 |
[54] kereskedelem: |
2 / 1.73 |
[55] szívósság: |
8 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (5) / 0.80 |
[57] gyógynövények: |
6 / 0.10 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 2.01 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.55 |
[60] pszi támadás: |
7 / 6.85 |
[61] pszi energia: |
7 / 5 |
[62] lopás: |
5 / 0.25 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.91 |
[65] álcázás: |
2 / 0.25 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.88 |
[67] régészet: |
9 / 6.50 |
[68] zene: |
5 / 0.38 |
[69] tanulás: |
5 / 2.47 |
[72] építés: |
6 / 0.35 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 3.11 |
|
|
a tökéletesség
csonttõre |
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.86 |
|
|
a természet
vívótõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 / 0.32 |
[11] elektromos kéz: |
9 / 1.28 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
5 / 0.16 |
[29] életszívás: |
4 / 0.32 |
[17] gránitbõr: |
3 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[163] kineport: |
3 / 0.16 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.48 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 1.88 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0.16 |
[132] tudati méreg: |
1 / 0.70 |
[19] tûzfal: |
9 / 0.40 |
[16] tûzpajzs: |
4 / 0.12 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
17 / 0.24 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] tûzgyík |
35/35 |
13% |
127% |
1 / 0 |
harcol |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 60 0 0 50 |
ism 3 |
x 10 |
tps 23 |
|
2. Makró |
pv 7 3 5 |
pta 131 131 131 |
p 3747 |
mak 3 |
pta 132 131 131 131 |
p 3747 |
|
3. Makró |
gy |
kf 194 |
vd 81 |
vd 81 |
kf 17277 |
|
4. Makró |
gy |
pv 6 |
ism 3 |
p |
pv 3 5 |
|
5. Makró |
kf 194 |
vd 47 |
kf 2907 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:150% ép:25%; PV 7 3 5; PSZ 47 48 67 66;
L 4 1090 50 15 28 20; HE 9; PTA 132 131 131 131;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 2 sebzés: 6-14
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #50 (20. épület), #496 (75. forduló), #297 (58.
forduló), #260 (77. forduló), #263 (68. forduló), #364 (77. forduló),
#439 (72. forduló).
SZÖVETSÉGED: Gránitszövetség (#15061). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 7116. Jelenleg a lélekenergia generátor építésén
dolgozol, eddig 2 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
|
2 sisak (#1075) |
|
1 a tûz díszes fejpántja (#22256) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 suhanó
csizma (#195) |
* |
1 a mágus vándorcsizmája (#10121) |
* |
1 az energia csatos öve (#18716)
|
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 vas lemezpáncél (#1001) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
|
1 az enyészet vassisakja (#23126) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 szárnyas sisak
(#1077) |
|
1 csatos öv (#1166) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 mellvért (#1045) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 a tudás köpenye (#2035) |
* |
1 az entek átlátszó köntöse (#9702) |
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 az egészség ezüst fejpántja (#2907) |
* |
1 az entek kerek pajzsa (#9611)
|
|
1 a méreg zöld köntöse (#24101) |
* |
1 ében láncing (#134) |
|
1 szöges öv (#1168) |
|
1 öv (#1165) |
* |
1 a bérmágus szárnyas sisakja (#17277) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 a remete mellvértje (#12295) |
Ékszerek, kincsek |
|
224 arany (#1) |
* |
1 a védekezés malachit karkötõje (#4841) |
|
1 bronzmedál
(#207) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
77 drágakõ (#2) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256)
|
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 csontamulett
(#1197) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1 a szakács üstje
(#192) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 karkötõ (#1240) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje
(#144) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 ónixgyûrû
(#1228) |
|
1 bronz amulett (#1198) |
* |
2 ozin fülkarika (#211) |
|
1 aranyozott fülbevaló
(#1258) |
|
1 a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931) |
|
1 a torony amulettje (#18295)
|
* |
1 az elefánt szimbóluma (#16510) |
* |
1 a gepárd díszes karkötõje (#15642) |
* |
1 a mágia ezüst nyaklánca (#3432)
|
* |
1 a gepárd csepp fülbevalója (#15656) |
* |
1 a természet kõamulettje (#16946) |
|
1 gyûrû (#1225) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 kötél (#128) |
|
4 varázskõ (#210) |
|
2 õskõ (#8) |
|
6 fekete dukát (#218) |
Fegyverek |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
3 rozsdás kard (#131)
|
* |
1 a tökéletesség csonttõre (#22001) |
|
3 parittya (#10) |
|
5 kés (#5)
|
|
1 csonttõr (#1301) |
|
2 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
2 lándzsa (#1330)
|
|
1 kard (#1315) |
|
2 görbekard (#1316) |
|
1 az ellenállás gyalogos lándzsája
(#28782) |
|
1 harci nyílpuska (#1288) |
|
1 tõr (#1300) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
* |
1 a természet vívótõre (#17053) |
* |
1 a bûz könnyû íja (#29171) |
Varázsitalok
és füvek |
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 savlehelet itala
(#55) |
|
14 üvegcse (#14) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
5 mézfû (#29) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
7 hónakkupók (#30) |
|
11 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
3 hatalom kék itala (#58) |
|
6 tejfonál (#28)
|
|
8 elonotichlan (#31) |
|
1 winropu moha (#22) |
|
2 kihívás itala (#68)
|
|
4 sárkányvirág (#32) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
2 elfu moha (#33) |
Egyéb kacatok |
|
5 yeti csont (#160) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
9 lemúr hártya (#161)
|
|
60 õsi relikvia (#17) |
|
16 pirgamit (#152) |
|
20 mandibula (#157) |
|
7 molitár háj (#165) |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
3 asztrálesszencia
(#154) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
3 elektronit (#141) |
|
2 molad púp (#16) |
|
4 ekinda haj (#147) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebesség
bõr mellvértje #13196 (10), fekete csizma #1122 (3), kerek pajzs #1061
(2), az egészség könnyû láncinge #2831 (10).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|