Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. febr. 17. 9h:29' EZ A 480. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD 481. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2929 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
fog 85 219 | elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 14 219 | elfogod a 14. szörnyet a 219. tárggyal |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [91,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy csodabazár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy kérődző etra. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 etra hályog (ld. enc.). Elhajítod a vacak törpemammut trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kérődző etra trófeát. 700 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [90,21] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a bandita testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a bandita jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 71, gyógyulás: 6, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [88,21] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Felfedeztél egy smirglibokrot.
kt 29 3 | elkészíted a 29. tárgyat (3 darabot) |
kt 111 | elkészíted a 111. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aurach bőr. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
kt 176 2 | elkészíted a 176. tárgyat (2 darabot) |
gy 15 | gyógyítás 15 pontért |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a lajhárlord testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. (ld. enc.) 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [85,22] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy trollfa. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trollfa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trollfa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). Véres nyál csordul ki a trollfa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 287 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
ef 1 501 | energia fejlesztése 1 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
tf 2 5 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 7 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért |
KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY) A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet. |
TAUMATURGIA A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY) Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY) A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver. |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 13 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 194/67 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (19) | Varázspont: | 82/1 | Pénz: | 184 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 14/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 13/96 (+20%) | vágófegyverek: | 6/36 |
ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 7/65 | dobófegyverek: | 8/7 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/39 | 2. nyomkövetés: | 12/98 (+4%) | 3. lopás: | 3/43 |
4. mászás: | 3/31 | 5. csapdakészítés: | 5/8 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 1/53 |
7. gyógyítás: | 29/20 (+15%) | 8. felderítés: | 1/77 | 9. teológia: | 10/74 (+11%) |
10. taumaturgia: | 1/6 (+106%) | 11. zene: | 5/98 (+20%) | 12. szörnyismeret: | 3/26 (+18%) |
13. zárnyitás: | 2/10 | 14. vadászat: | 9/67 | 15. bányászat: | 8/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
sarki róka (#636) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) az őrzők ébersége (312) álomharc (332) az élet forrása (337) kavicselementál (350) földmágia (357) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 133 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 220. |
Összsúly: 58.17 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 12 | kaja (#2) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 2 | madártoll (#112) | 4 | pirkit (#153) | |||
2 | vasérc (#152) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aurach bőr (#658) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | etra hályog (#712) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | lajhár csont (#236) | 4 | smirglilevél (#29) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) |