74. forduló, Leana Mor'lien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 14. 9h:11'
EZ A 294. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
295. játékheted kezdete: márc. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4883
SZÁMLA : XXXX

LEANA MOR'LIEN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,86] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy óriás patkány nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 249.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: elmormolod a 70. varázslatot
10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 4. KP: elmormolod a 64. varázslatot
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 224.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 3700 TVP épült bele.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Ördögi Kör (709. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 214.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 209.]

ep 400 50 1 építed a 400. tárgyat 50 pontért
[Teljesíted a városházán kapott küldetést:] Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a ház. 200 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 159.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[73,59] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [6 pontot használtál fel, van még 153.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [200 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 vasérc.] - Rossz hírem van: elromlott a gnómok által épített emelőszerkezet. Elszakadt a berendezés kötele, lezuhant és összetörött az ellensúly. Sürgősen szükségünk lenne egy kötélre és egy nehezékre [ezt szögletes kőből tudod feltalálni], hogy megjavíthassuk. Kérlek, siess, mert sok helyen állnak a munkálatok. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [250 tapasztalati pontot kaptál.] A következő varázslatot tanulhatod meg: városi teleport. (Sajnos már ismered.)
- Tudom, nagyon unod már a nehéz, fizikai munkát, és te is kellemesebb kalandokat remélsz, de segítenél megint egy kis építéssel? Tudod, a szokásos egynapi mennyiség... Apropó, a múltkor adott vasércekkel sikerült már valamit kezdened? Javaslom, ismerd meg alaposan a vaskohót (itt a hegy déli részén van pár), és utána töprengj el, mit tudnál ott csinálni [F 152 parancs]. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 148.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,86] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [103,87] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 109-113.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 133.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[102,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [101,90] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 121.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár! {egyik sebzési módja: 1x 1d10+1.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a légirozmár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a légirozmár jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 aranyló ugarhéjat. Elhagyod a furcsa képződményt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 105.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[100,91] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Vashegyű lándzsával eltalálod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [100,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 93.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[100,93] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [101,93] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. [17 pontot használtál fel, van még 76.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] A befejezéshez még 1038 TU szükséges. [35 pontot használtál fel, van még 41.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 1 kaja. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 35.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 13, 3.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

KARAKTERLAP

Leana Mor'lien, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 15 Merészség: 9/3 Magasság: 181 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 152 kg
Ügyesség: 29 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 2/3 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 209/114 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 324/0 Pénz: 1231 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 69/12 EFejl: 16
Eddig összesen 286 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4088 TP-t kaptál. Jelenleg 101096 TP-d van. A következő szinthez még 18904 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, arató csattanat, ork bérgyilász. A 74. fordulódban 1218 arany került a bankszámládra. 1254 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 18/61 (+26%) vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/78 dobófegyverek: 16/30 (+15%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/61 (+11%) 2. nyomkövetés: 12/5 (+5%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 4/5 (+11%) 5. csapdakészítés: 8/38 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/70
7. gyógyítás: 7/60 8. titkosírás: 1/10 9. felderítés: 1/47
10. szörnyidomítás: 2/92 11. teológia: 10/60 (+17%) 12. taumaturgia: 23/54 (+9%)
13. szerencsejáték: 2/40 14. versengés: 4/99 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 9/19 (+23%) 18. pszi: 8/0 (+14%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 2/97 21. bányászat: 4/43 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> mosolygó rettenet (#97)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> mosolygó rettenet (#97) hhaar burka (#32) >> massza (#217)
fehér glóbusz (#47) >> sötét főgnóm (#136) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
95 arany (#50) 1 kötél (#92) 1 nehezék (#258)
1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 2 csillezsályalevél (#1253) 2 drótszőr (#37)
1 gyöngymangó (#135) 2 pirkit (#153) 10 vasérc (#152)
9 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,91) nukleáris cickány (#155), mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534)
(100,92) egy ismeretlen isten rúnaköve, tetemember (#123)
(100,93) érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(101,90) grok-képződmény (#149), 23. jellempróba, légirozmár (#94)
(101,93) manaelementál (#290), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), 34. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(102,89) tavacska
(103,86) gumifa (#38), oltár, phua-kúp (#372), szürke rinocérosz (#346)
(103,87) kérődző etra (#368), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár
(103,88) púpos burástya (#92), oltár

Üzenet küldése a karakternek