Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 14. 9h:11' EZ A 294. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD 295. játékheted kezdete: márc. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4883 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 70. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 64. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 3700 TVP épült bele.)
be 709 138 | bemész a 709. épületbe |
ep 400 50 1 | építed a 400. tárgyat 50 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 685 | bemész a 685. épületbe |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [103,87] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 109-113.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [103,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [101,90] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a légirozmár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a légirozmár jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Vashegyű lándzsával eltalálod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [100,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,93] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad. |
Erő: | 26 (27) | Szint: | 15 | Merészség: | 9/3 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 152 kg |
Ügyesség: | 29 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/3 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 209/114 | Jellem: | semleges (+11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 324/0 | Pénz: | 1231 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 69/12 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 18/61 (+26%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/78 | dobófegyverek: | 16/30 (+15%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/61 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 12/5 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 4/5 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 8/38 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/70 |
7. gyógyítás: | 7/60 | 8. titkosírás: | 1/10 | 9. felderítés: | 1/47 |
10. szörnyidomítás: | 2/92 | 11. teológia: | 10/60 (+17%) | 12. taumaturgia: | 23/54 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 2/40 | 14. versengés: | 4/99 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 1/0 | 17. szörnyismeret: | 9/19 (+23%) | 18. pszi: | 8/0 (+14%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 2/97 | 21. bányászat: | 4/43 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | mosolygó rettenet (#97) | hhaar burka (#32) | >> | massza (#217) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sötét főgnóm (#136) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
95 | arany (#50) | 1 | kötél (#92) | 1 | nehezék (#258) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | pirkit (#153) | 10 | vasérc (#152) | |||
9 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |