Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jún. 12. 18h:47' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4491 SZÁMLA : XXXX |
kf 111 129 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 129. tárggyal |
kf 1526 1 | kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 1531 2 | kézbeveszed/felveszed az 1531. tárgyat a bal kezedbe |
v 7 225 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 46 | bemész a 46. titkos labirintusba |
lm 2 3 2 | mozogsz 2 3 2 |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod az útonálló bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 4 2 5 | mozogsz 4 2 5 |
lm 6 7 6 | mozogsz 6 7 6 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 13 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
lm 8 9 10 | mozogsz 8 9 10 |
lm 11 12 1 | mozogsz 11 12 1 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a sünmedve testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [93,49] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sünmedve. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,50] Épületek tűnnek fel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az útonálló bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 1017 | jelszó kimondása 1017 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
be 578 | bemész az 578. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
ea 147 1 | eladod a 147. tárgyat 1 |
ea 237 2 | eladod a 237. tárgyat 2 |
ea 491 | eladod a 491. tárgyat |
ea 34 1 | eladod a 34. tárgyat 1 |
ea 166 7 | eladod a 166. tárgyat 7 |
ea 14 7 | eladod a 14. tárgyat 7 |
ve 266 1 | megveszed a 266. tárgyat 1 |
kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
ve 445 1 | megveszed a 445. tárgyat 1 |
kf 445 | kézbeveszed/felveszed a 445. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY) Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene. |
ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY) Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon. |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
Erő: | 26 | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 23 (25) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 148/148 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 212/160 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 145/0 | Pénz: | 257 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 10 | ütőfegyverek: | 20 | lőfegyverek: | 13 |
dobófegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,50 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1492 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 21 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 7 | 5. csapdakészítés: | 6 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 (+1) |
7. gyógyítás: | 15 (+1) | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 8 |
10. teológia: | 3 | 11. taumaturgia: | 9 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. vadászat: | 9 | 15. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 16, max: 50) |
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), kérődző etra (#368) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. (teljesítve) |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 41, 46, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 2569 |
Összsúly: 89.62 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
3 | bot (#4) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | bunkó (#5) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 6 | spiritusz (#170) | 11 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|