Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 17. 9h:22' EZ A 85. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 86. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 777 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5881 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány nyakát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [93,107] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
(Továbbmész...) [94,107] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bandita. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bandita sunyi fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bandita fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a bandita testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a bandita bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. Magad mögé lököd a pitiáner kérődző etra trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő bandita trófeát. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 94, gyógyulás: 10, összesen: -84 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. Magad mögé lököd a pitiáner bandita trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ork bérgyilász trófeát. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [96,107] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [97,107] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal karját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
ea 96 1 | eladod a 96. tárgyat 1 |
ea 88 1 | eladod a 88. tárgyat 1 |
ea 84 1 | eladod a 84. tárgyat 1 |
ea 65 1 | eladod a 65. tárgyat 1 |
ea 87 1 | eladod a 87. tárgyat 1 |
ea 107 2 | eladod a 107. tárgyat 2 |
ea 16 1 | eladod a 16. tárgyat 1 |
ea 80 1 | eladod a 80. tárgyat 1 |
ea 85 4 | eladod a 85. tárgyat 4 |
ea 153 4 | eladod a 153. tárgyat 4 |
ea 70 6 | eladod a 70. tárgyat 6 |
ea 651 1 | eladod a 651. tárgyat 1 |
ea 152 2 | eladod a 152. tárgyat 2 |
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [97,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tündöklő szobrot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Hősök csarnoka van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) 684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY) A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakőre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erőt olyan ősi, szent forrásból nyeri, amely talán még az ősmágusok által is sérthetetlen. Egyesek szerint egy ősi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végső pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit. A gyémánt ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +10 max. ÉP-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY) Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra. |
Erő: | 24 | Szint: | 14 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 202/149 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 78/58 | Pénz: | 169 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/4 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 18/60 (+16%) | ütőfegyverek: | 4/4 |
lőfegyverek: | 14/25 (+9%) | dobófegyverek: | 1/62 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/79 | 2. nyomkövetés: | 2/94 | 3. mászás: | 6/19 |
4. csapdakészítés: | 6/66 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/71 | 6. gyógyítás: | 42/25 (+88%) |
7. titkosírás: | 3/55 | 8. felderítés: | 2/67 | 9. teológia: | 5/30 (+6%) |
10. versengés: | 1/47 | 11. zene: | 4/79 (+20%) | 12. szörnyismeret: | 4/62 |
13. zárnyitás: | 1/5 | 14. vadászat: | 7/103 | 15. bányászat: | 8/87 |
16. főzés: | 3/10 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 142 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952. |
Összsúly: 50.79 kg | Megterheltség: 74% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | lapkorong (#80) | |||
4 | óndarab (#85) | 4 | pirkit (#153) | 6 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 2 | rövid íj (#107) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
9 | tüske (#22) | 2 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
131 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | kaja (#2) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
52 | víz (#27) |