Karakterszám: |
8765 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
79 |
Játékhét: |
84 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
4 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. okt. 14. 9h:09' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. okt. 17. |
|
Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!
ARDAIN DE'SOIR KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Örök Lázadó, egy a szivárvány minden
színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. A Bárdok klánjának
pacifista rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: a jég malachit karkötõje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje,
a jég ezüst nyaklánca, a jég díszes köpenye, szivárvány karkötõ, kék gömb,
a jég vaspajzsa, a jég ezüst fejpántja, a Tél aranylánca, Trollagyar, Rogan
karkötõje, a jég zangrozi csizmája, ozin fülkarika, a jég vas mellvértje,
a regenerálódás harci nyílpuskája, a törpék márványgyûrûje, az elfek barbár
lándzsája, a szakács üstje, a regenerálódás görbekardja, a jég csepp fülbevalója,
a jég keresztszimbóluma, a jég márványgyûrûje. Elõször megpróbál meggyõzni,
hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben!
Micsoda átok! Örök Lázadó a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
*** 10.8. ***
Magitor Pater (#7987) belépését kérte a szövetségetekbe.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9607.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*okt. 3.* Babe Bwe és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot.
*okt. 8.* Pucás Sarolta felköltözött a következõ szintre.
*okt. 9.* Félénk
Mimóza mellé szegõdött egy méregféreg.
*okt. 9.* Babe Bwet rajtakapták,
ahogy lopni próbált.
*okt. 9.* Babe Bwe és Nagylelkû Petheszileia megküzdöttek
egymással, és Babe Bwe gyõzött.
*okt. 9.* Babe Bwe egy tolvaj! Szerencsére
lebukott.
*okt. 9.* Babe Bwe lopni próbált, de felsült vele.
*okt. 9.*
Babe Bwe gyõzelmet aratott Amorthis felett.
*okt. 9.* Babe Bwe gyõzelmet
aratott Hegymélye Ördöge felett.
*okt. 10.* Vasöklû Thor felköltözött
a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*okt. 7.* Kronxot legyõzte harcban egy quwarg behemót.
*okt. 8.* Avvocato
Terrasini és Darath Forgen megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini
gyõzött.
*okt. 8.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil
Ves Ybesel Tal Ulart.
*okt. 8.* Kronx gyõzelmet aratott Agresszivi felett.
*okt. 10.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes Don került
ki gyõztesen.
*okt. 10.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Alamutot.
*okt. 10.* Kronx és Demorkisz pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*okt. 10.* Lord Griffonheart és Obszidián Oyin pszi párbajt vívtak. Lord
Griffonheart került ki gyõztesen.
*okt. 11.* Lord Khalel pszionikus párviadalban
legyõzte Ádázt.
*okt. 11.* Féreg Artis és 19-es pszi párbajt vívtak. Féreg
Artis került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 532.]
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit
mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 43 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10)
10 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14)
3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10
ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing
(#134) 70 ap, üvegszimbólum (#138) 26 ap, pókcsatos öv (#173) 70 ap, pikkelypáncél
(#223) 52 ap, törpe balta (#224) 7 ap, törp szekerce (#235) 87 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 525 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, pikkelyvért (#1015)
35 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, bõr
mellvért (#1046) 109 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap,
nagy pajzs (#1062) 84 ap, sisak (#1075) 17 ap, szárnyas sisak (#1077) 84
ap, szarvas sisak (#1078) 155 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk
(#1092) 67 ap, szürke maszk (#1093) 134 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap,
ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121)
25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, zangrozi csizma (#1123) 134 ap, utazóköpeny
(#1136) 21 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld
köntös (#1151) 25 ap, díszes köntös (#1153) 134 ap, könnyû íj (#1271) 39
ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, kõrisfa íj (#1273) 155 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 67 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, görbekard (#1316) 39 ap, hosszúkard
(#1317) 84 ap, fogazott kard (#1318) 155 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, barbár
lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, hosszú lándzsa (#1333)
155 ap, a tudás kerek pajzsa (#1961) 210 ap, a tudás csizmája (#2020) 96
ap, az ügyesség tõre (#2650) 96 ap, a pontosság hosszúkardja (#4467) 344
ap, a védekezés halotti maszkja (#4691) 195 ap, a titán fejpántja (#5605)
96 ap, a tolvaj gyalogos lándzsája (#9432) 409 ap, a merénylõ lemezpáncélja
(#10900) 175 ap, a tudós átlátszó köntöse (#11502) 392 ap, a sebesség kerek
pajzsa (#13211) 266 ap, a sebesség tõre (#13450) 96 ap, a szellemek pajzsa
(#15010) 105 ap, a szellemek karikaszimbóluma (#15161) 260 ap, a sas kerek
pajzsa (#15911) 266 ap, a sas maszkja (#15940) 96 ap, a sas karikaszimbóluma
(#16061) 260 ap, az elefánt lovagi lemezpáncélja (#16302) 550 ap, a kígyó
amulettje (#19195) 96 ap, a sebezhetetlenség gyûrûje (#19675) 96 ap, a
sebezhetetlenség barbár lándzsája (#19781) 266 ap, a ragadozó lemezpáncélja
(#19900) 175 ap, a küzdelem kõamulettje (#20546) 252 ap, a gyõzelem fejpántja
(#20905) 96 ap, a túlélés pajzsa (#21310) 105 ap, a tûz fogazott kardja
(#22468) 115 ap, az enyészet zöld köntöse (#23201) 138 ap, az enyészet
íja (#23320) 61 ap, az enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 315 ap, az enyészet
görbekardja (#23366) 153 ap, a villám nagy pajzsa (#23562) 279 ap, a méreg
csontamulettje (#24147) 262 ap, a sün tõre (#25150) 52 ap, a teknõs láncinge
(#25330) 113 ap, a teknõs gyalogos lándzsája (#25632) 279 ap, a szalamandra
tõre (#26050) 52 ap, a szalamandra barbár lándzsája (#26081) 153 ap, a
yeti vas lemezpáncélja (#26201) 264 ap, a yeti sisakja (#26275) 61 ap,
a yeti nehéz nyílpuskája (#26487) 315 ap, a sav sárga öve (#26817) 256
ap, az elektromosság görbekardja (#27416) 153 ap, a légzés csontmaszkja
(#27642) 262 ap, az angyalok díszes pikkelyvértje (#28017) 315 ap, az angyalok
csizmája (#28120) 52 ap, az angyalok kardja (#28315) 61 ap, az ellenállás
csizmája (#28570) 52 ap, a sólyom fejpántja (#29455) 52 ap, a sólyom nyílpuskája
(#29635) 78 ap. Veszel 2 üvegcsét 6 aranyért. [5 TVP-t használtál fel,
maradt még 527.]
kno 55 7 |
55. képességre 7 képességpont |
Hazamész a boltból. Elköltesz 7 képességpontot a szívósság szakértelmed
növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a szívósság szakértelmed
6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 527.]
v 147 4 10 |
147. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy alkímia varázslatot. A varázslat kudarcot vallott, arany helyett
homokot kaptál. (-5 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 525.]
v 147 132 5 |
147. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy alkímiát. Átváltozott 5 ében
tündekard 100 arannyá! (-5 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 523.]
v 147 131 5 |
147. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy alkímiát. Átváltozott 5 rozsdás
kard 30 arannyá! (-5 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 521.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
[Gonosz banya torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni
mész. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet,
és leereszkedsz. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak
a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Egy meredek sziklafal
mellett haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás.
A levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé!
Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni.
(261. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött!
Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon,
szembesültök. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100) [aura: mérg.
lehelet: 15.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) A nagyobb elementál
fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít
tûzleheletével.
(23 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A nagyobb elementál
fatty
77 sebzést kap. (-10 vp.) A nagyobb elementál fatty kileheli lelkét.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+67%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 33 arany. [15 TVP-t használtál fel, maradt
még 506.]
[Gonosz banya torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg
a torzszülöttek szintjét. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok
sokasága indul. Gyönyörû látvány tárul a szemed elé: egy földalatti vízesés!
A víz egy kis tóba csobog, amelynek vize elfolyik egy szûk barlangnyílás
irányába. A terem párás levegõje felfrissít. Fölnézel abba az irányba,
ahonnét a vízesés ered. Hatodik érzéked azt súgja, hogy valamilyen titok
rejtõzik odafent! Persze nem lenne egyszerû feljutni oda.
(495. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz.
Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94) [aura: imm.ktkt.méreg:
8.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) A gonosz banya
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy átok. Megátkoztak! A vérfarkas
odajön hozzád. A vérfarkas téged támad. Elõrehajolva harapni próbál. El
sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
A gonosz banyát védi rezisztanciája. (-10 vp.) A gonosz banya mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. A vérfarkas
rád támad. Pofáját nagyra tátva harap. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Mérgezõdsz.
10 ép-t sebzõdtél.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A gonosz banya
sebzõdik 77 ép-t. (-10 vp.) A gonosz banya hörögve elterül.
A vérfarkas rád támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Mérgezõdsz.
10 életpontnyit sebzõdsz.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács
varázslatot. A vérfarkas
77 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A vérfarkas halálos
sebet kapva a földre zuhan. Méreg marja tested.
Sebzõdsz 10 ép-t.
[A csatában összesen 154 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+133%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 33 arany.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 15 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-5 vp.) [24 TVP-t használtál
fel, maradt még 482.]
[Gonosz banya torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A
délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd
a torzszülöttek lakóhelyét. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden
lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre,
hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Valami mozdul a sötétben. Igen!
Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy vérfarkas
(#94) és egy gonosz banya (#93) [aura: 5-ös méretû 14-es szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Elmondasz
egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) A gonosz banya elõhív egy
mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. A vérfarkas feléd rohan. A vérfarkas
rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). Mérgezõdsz.
10 ép-t sebzõdtél.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A gonosz banyát védi
rezisztanciája. (-10 vp.) A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond
egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. A vérfarkas rád veti magát. Fogait próbálja
belédmélyeszteni. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Méreg!
20 életpontnyit
sebzõdsz.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A gonosz banya
77 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A gonosz banya kileheli lelkét.
A vérfarkas téged támad. Harapni próbál. Félrehajoltál. Méreg marja tested.
Sebzõdsz 20 ép-t.
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A vérfarkas
sebzõdik 77 ép-t. (-10 vp.) A vérfarkas hörögve elterül. Mérgezõdsz.
Sebzõdsz
20 ép-t.
[A csatában összesen 154 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+133%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb
gyógyítással kezeled magad. 19 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) 19 ép-t
gyógyított rajtad. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-5
vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-5 vp.) [33 TVP-t használtál fel, maradt
még 449.]
[Gonosz banya torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek
szintjére. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik
pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Lassan haladsz tovább. Neszezést
hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy nagyobb elementál
fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-11 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) A nagyobb elementál fatty téged támad. Kitátja száját, és tüzet
lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(23 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A nagyobb elementál
fatty
77 sebzést kap. (-10 vp.) A nagyobb elementál fatty halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+67%).
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 13 ép-t gyógyított
rajtad. (-5 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) [30 TVP-t használtál
fel, maradt még 419.]
m 5 5 839 3333 4441 1411 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,5) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 39) A legközelebbi feladat megoldásánál 39 lesz a válaszod.
(M 5,6) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Itt már legyõzted
a torzszülötteket.
(M 5,7) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Óriási terembe érkezel.
Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak
egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked
adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Tudjuk, hogy egy ízben
4 bála selyem és 8 cserzett bõrpáncél 548 aranyért, míg egy másik alkalommal
7 bála selyem és 4 cserzett bõrpáncél 469 aranyért cserélt gazdát. Vajon
hány aranyat érhet egy bála selyem?
A szellemre emeled tekintetedet,
és diadalmasan közlöd a megoldást. [39] A szellem kifejezi elismerését.
Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 5,8) Déli irányba mész. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki
állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább,
aki kiállja az õsök próbáját. A feladat az erõdet teszi próbára: egy nehéz
követ kell az egyik faltól a másikig cipelned. Nekilátsz.
[Erõ próba
9-es küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 5,9) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. A terem
padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy
gyertya, ezek közül az egyik ég. Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz,
meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (+1 max. varázspont.)
(M 4,9) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A teremben, ahová
belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid egy elektromancer
(#98) [aura: 11-es elektromos kéz.] és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy elektromos fal! Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Magadban
motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat
után az elektraton létrehoz egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz 19 ép-t.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. Az elektromancer
77 sebzést kap. (-10 vp.) Az elektromancer halálhörgés közepette a földre
zuhan. Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást.
22 életpontnyit sebzõdsz.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az elektraton
77 sebzést kap. (-10 vp.) Az elektraton kileheli lelkét.
[A csatában összesen 154 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+110%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy elektronit és 26 arany. Ideje enni! A kajára
veted magad. (+42% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással
kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-5 vp.) 16 ép-t
gyógyított rajtad. (-5 vp.)
(M 3,9) Irány nyugat! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 2,9) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. A falakat nyálka borítja. Rossz
elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid egy
gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).
*** 1. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy mérges
csípést. Megmérgezõdsz. A vérfarkas odajön hozzád. A vérfarkas felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A vérfarkas rád támad. Kitátja száját, harapni próbál.
(22 ép-t sebzõdtél). A vérfarkast próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(3 ép-t sebeztél). Mérgezõdsz.
Sebzõdsz
10 ép-t.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a gonosz banya létrehoz egy
mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. A vérfarkast próbálod megsebezni.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(4 ép-t sebeztél). A vérfarkas téged támad.
Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait.
(22 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
Méreg marja tested.
20 ép-t sebzõdtél. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az
eszméletedet.
[A csatában összesen 7 sebzést okoztál, és 74 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Újra a 3,9-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+93 életpont.)
(M 3,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 3,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. A tapasztalat hozza az
igazi fejlõdést:
+1 egészség; [67 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]
m 1211 2233 1241 12 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,9) A négy égtáj közül keletet választod. Nincs itt semmi, csak egy
torzszülött oszladozó maradványai.
(M 4,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,9) Kelet felé mész. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma
van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég.
Megkerülöd a kört.
(M 6,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,8) Északra mész tovább. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van.
Üdvözöl téged.
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,7) Mindenre felkészülve, északra mész. Ebben a csarnokban különösen
hideg van, de semmi sem mozdul.
(M 5,6) Északi irányba folyatod utadat. A teremben egy elpusztult torzszülött
lerágott csontváza hever.
(M 6,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 347.]
Elhagyod a labirintust. Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz.
Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a
kihívást. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
mátekel gomba nõ! 1
darabot sikerül begyûjteni. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Attila, a hun, egy vágott szemû, karika lábú nomád
férfi. A Pszionicisták klánjának bölcselkedõ rangú tagja. A következõket
látod nála: a mentát szimbóluma, a hatalom zöld köntöse, ezüstmedál, az
élet malachit karkötõje, a sólyom fekete csizmája, a teknõs márványgyûrûje,
klánháborús kitüntetés, harci nyílpuska, a sün sárgaréz nyaklánca, az entek
ezüst fülbevalója, az ellenállás márványgyûrûje, a lich malachit karkötõje,
a szellemek vívótõre, a sólyom csatos öve, a teknõs csepp fülbevalója,
szent templomi maszk, az elefánt hosszúkardja, arany pszi váll-lap, hõsi
jelvény, a bérmágus malachit karkötõje, a sólyom gyûrûje, a gepárd csonttõre.
Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Attila, a hun mosolyogva
hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak
itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek,
hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán
persze a kalandjaitokról is szó esik. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat:
búcsút intesz vendéglátódnak. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a sárga gyógyital.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
ep 9 50 3 |
építed a 9. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a bányagép felhúzását. Kitartóan
gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is.
Az építés 53 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 97 TVP-nyit kell dolgoznod. Karaktered megállíthatatlanul
fejlõdik:
+1 építés; [50 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 623 sebzést okoztál, és 261 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 297 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
534 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Ardain De'Soir, egy hideg tekintetû, kék szemû, elmosódott
körvonalú, köpenyes férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 79. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 (7) / 3.90 |
[2] IQ: |
12 (17) / 7.50 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 2.29 |
[4] egészség: |
11 (16) / 0.15 |
[5] mágia: |
11 (24) / 3.25 |
[6] gyorsaság: |
8 (12) / 1.48 |
[9] Méret/ép: |
83 (94) / 94 |
Min. méret: |
60 |
Barlangméret: |
91 |
|
|
Varázspont: |
255 / 4 |
Képességpont: |
13 / 12% |
Hõsi pont: |
18 (5) |
Tám.bónusz: |
6% |
Véd.bónusz: |
35% |
Galetki erõ: |
358 / 202 |
Hírnév : |
138 |
Jóllakottság: |
118% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
5 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
495 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
388 (5) |
Leölt torzszülött: |
613 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
18 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (25)
Speciális képességeid:
+25 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre.
+1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt manapoidot, csak
varázslattal! [számláló: 2] 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták
Klánjának tagja. 3.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
11 / 8.92 |
[25] bûz: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.75 |
[47] zárnyitás: |
7 / 1.05 |
[48] mászás: |
6 / 1.45 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 2.95 |
[52] auraészlelés: |
4 (7) / 3.35 |
[54] kereskedelem: |
8 / 7.95 |
[55] szívósság: |
6 / 2.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 0.75 |
[57] gyógynövények: |
6 / 0.75 |
[58] nyomkeresés: |
9 / 1.85 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.35 |
[63] éberség: |
4 / 0 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.45 |
[65] álcázás: |
11 / 0 |
[71] javítás: |
9 / 0.85 |
[72] építés: |
3 / 0.54 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 1.88 |
|
|
a mágus
gyalogos lándzsája |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.16 |
|
|
csonttõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
4 (7) / 0.56 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.12 |
[48] ellenáll.megtörése: |
7 (10) / 5.12 |
[10] energiatüske: |
5 (8) / 0.86 |
[156] éhínség: |
1 (4) / 0 |
[29] életszívás: |
6 (9) / 1.84 |
[152] felejtés: |
3 (6) / 0 |
[172] gázpajzs: |
3 (6) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
7 (10) / 5.40 |
[13] jégcsóva: |
14 (17) / 4.30 |
[15] jégpajzs: |
4 (7) / 1.16 |
[163] kineport: |
6 (9) / 0.24 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (11) / 1.92 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 (7) / 0.52 |
[158] láth. észlelése: |
4 (7) / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
2 (5) / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.12 |
[30] sorvasztás: |
2 (5) / 0.82 |
[140] szellemkalapács: |
16 (19) / 3.96 |
[167] tombolás: |
1 (4) / 0 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.18 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
HARCI PROGRAMOD |
1: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 79. |
2: jégcsóva t.var. ha ellenfélnek van 2. képessége. Prioritás: 75. |
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 74. |
4: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 79. |
5: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 100. |
6: ellenáll.megtörése v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 100. |
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 101. |
8: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #153. Prioritás: 101. |
9: életszívás t.var. ha ellenfeled #85. Prioritás: 101. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 0 27;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 5 8;
BA
153;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #11 (9. épület), #12 (7. épület),
#16 (3. épület), #21 (4. épület), #50 (20. épület), #495 (79. forduló),
#459 (65. forduló), #398 (65. forduló), #361 (65. forduló), #377 (66.
forduló), #268 (66. forduló), #347 (66. forduló), #445 (67. forduló),
#340 (70. forduló), #443 (72. forduló), #435 (74. forduló), #290 (74.
forduló), #237 (75. forduló), #357 (75. forduló), #273 (76. forduló),
#488 (77. forduló), #284 (78. forduló), #482 (78. forduló), #248 (78.
forduló), #261 (79. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Magiszterek. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 7243. karakternél van. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 103
TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik
Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
2 öv (#1165) |
|
1 az elefánt köpenye (#16435)
|
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
|
2 pikkelyvért (#1015)
|
|
1 az egészség utazóköpenye (#2936) |
* |
1 a bölcsesség zangrozi csizmája
(#17773) |
|
1 szürke maszk (#1093) |
|
2 szárnyas sisak (#1077) |
|
2 utazóköpeny (#1136) |
|
1 fekete nadrág
(#171) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 a szellemek vassisakja (#15026) |
* |
2 ében
láncing (#134) |
|
1 a szalamandra utazóköpenye (#25886) |
* |
1 a torony utazóköpenye (#18236)
|
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 díszes fejpánt (#1106)
|
|
1 vas lemezpáncél (#1001) |
Ékszerek, kincsek |
|
821 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
45 drágakõ (#2) |
|
1 az elektromosság
karikaszimbóluma (#27311) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 a sólyom karikaszimbóluma
(#29561) |
|
1 aranyozott nyaklánc (#1183) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 sárgaréz
nyaklánc (#1181) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
* |
1 a törpék sárgaréz nyaklánca (#6581) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
* |
1 a ragadozó díszes karkötõje (#20142) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153)
|
* |
1 a mágia szimbóluma (#3460) |
Felszerelés |
|
2 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
4 kés (#5) |
|
4 harci fejsze (#12) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
5 fogazott tõr (#6) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
1 hosszú íj (#1272) |
* |
1 csonttõr (#1301) |
* |
1 a mágus gyalogos lándzsája
(#10332) |
* |
1 az élet könnyû nyílpuskája (#5336) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
|
1 barbár
lándzsa (#1331) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
7 winropu moha (#22) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
8 liánvirág (#24) |
|
12 mátekel gomba (#21) |
|
6 gyilkos boróka (#27) |
|
2 csótányláb (#25)
|
|
11 tejfonál (#28) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
16 ragálygomba (#26)
|
|
2 zöld manaital (#63) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
5 mézfû (#29) |
|
6 sárkányvirág (#32) |
|
3 hatalom kék itala (#58) |
|
3 elonotichlan (#31)
|
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
6 hónakkupók (#30) |
|
1 velparaj (#35) |
|
2 rémcserje (#34) |
Egyéb kacatok |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
12 nordkristály (#146) |
|
5 molitár háj (#165)
|
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
10 yeti csont (#160)
|
|
6 elektronit (#141) |
|
14 pirgamit (#152) |
|
8 mandibula (#157) |
|
9 bolhedor szárny (#15) |
|
2 molad púp (#16) |
|
1 húsevõ bibe (#151)
|
|
10 ekinda haj (#147) |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a szellemek
hosszú íja #15222 (11).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SÁRGA GYÓGYITAL (61. TÁRGY) A fehér gyógyitalnál jóval potensebb varázsital,
elfogyasztásakor max. 70 életpontodat nyerheted vissza. Vagy a H 61 paranccsal
használhatod, vagy megadod az GY parancs után (pl. GY 40 5 0 61), ekkor
ha életerõd a megadott százalék alá zuhan, sárga gyógyitalt fogsz hörpinteni
(ha nincs, az GY akkor is végrehajtódik, csak hagyományos gyógyítással).
A sárga gyógyital használata 5 TVP.