Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jún. 12. 19h:08' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4491 SZÁMLA : XXXX |
d 4 3 | eldobod a 4. tárgyat (3 darabot) |
d 5 1 | eldobod az 5. tárgyat (1 darabot) |
v 7 14 11 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 237 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
ff 127 1526 | felt. fegyverváltás: 127 1526 |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
jlk 1017 | jelszó kimondása 1017 |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigmetszed a sünmedve testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,48] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pordémon. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a pordémon testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Mallon botjával megütöd a pordémon jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a pordémon portestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [94,47] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült élőholt quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Méregtagadóval kissé megkarcolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Elhajítod a vacak arató csattanat trófeát, és kiszedsz egy élőholt quwarg trófeát. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a pordémon portestét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a pordémon bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Mallon botjával megütöd a pordémon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a pordémon testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [94,49] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmazsin huhogó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [94,50] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy lajhárlord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord jobb karját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 60 életpontot sebeztél. Méregtagadóval felnyitod a lajhárlord fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked a lajhárlord! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a rájanyék testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigmetszed a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Felfedeztél egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy trikornis orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú egyik csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 137 | keresed a 137. szörnyet |
Erő: | 26 | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 23 (25) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 148/148 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 213/168 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 145/1 | Pénz: | 288 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 10 | ütőfegyverek: | 20 | lőfegyverek: | 13 |
dobófegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mallon botja (#1526) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
95,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1492 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 21 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 7 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 8 |
10. teológia: | 3 | 11. taumaturgia: | 9 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 2 (+1) | 14. vadászat: | 9 | 15. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 16, max: 50) |
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), kérődző etra (#368) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. (teljesítve) |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 41, 46, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 2569 |
Összsúly: 77.64 kg | Megterheltség: 125% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | tankány karom (#237) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
31 | arany (#50) | 1 | huhogó bibe (#332) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 2 | óndarab (#85) | 100 | víz (#27) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|