Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 19. 9h:22' EZ A 85. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD 86. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5881 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
fog 137 219 | elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ea 162 2 | eladod a 162. tárgyat 2 |
ve 195 1 | megveszed a 195. tárgyat 1 |
ve 180 5 | megveszed a 180. tárgyat 5 |
ve 117 1 | megveszed a 117. tárgyat 1 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. Szereztél 1 csontszablyát. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
ea 64 1 | eladod a 64. tárgyat 1 |
ea 237 1 | eladod a 237. tárgyat 1 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [99,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ragyás burástya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [100,107] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trappoló dinymák bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [100,108] A hegyvidéket síkság váltja fel.
kt 1218 | elkészíted az 1218. tárgyat |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [98,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [97,109] Síkság, továbbra is csak síkság.
h 396 | használod a 396. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL) Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért. |
GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY) Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető. |
HEGYI RÁK (61. SZÖRNY) A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA) Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk. |
OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY) Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve. |
EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY) Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
Erő: | 24 | Szint: | 14 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 203/181 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 78/78 | Pénz: | 93 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/5 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 18/73 (+13%) | ütőfegyverek: | 4/4 |
lőfegyverek: | 14/34 (+9%) | dobófegyverek: | 1/62 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/79 | 2. nyomkövetés: | 3/2 (+8%) | 3. mászás: | 6/25 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 6/71 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/71 | 6. gyógyítás: | 42/65 (+40%) |
7. titkosírás: | 3/55 | 8. felderítés: | 2/67 | 9. teológia: | 5/30 |
10. versengés: | 1/47 | 11. zene: | 4/99 (+20%) | 12. szörnyismeret: | 4/62 |
13. zárnyitás: | 1/5 | 14. vadászat: | 7/103 | 15. bányászat: | 9/9 (+22%) |
16. főzés: | 3/30 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 120 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952. |
Összsúly: 57.32 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
76 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | tankány karom (#237) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | fabontó (#106) | 10 | kaja (#2) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
6 | tinta (#101) | 4 | tüske (#22) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |