Karakterszám: |
9762 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
8 |
Játékhét: |
49 |
E forduló
ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
1 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
1 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. okt. 20. 9h:31' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. okt. 21. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
IQ-FIGHTER KALANDJAI
Szendergésedbõl valami zaj ébreszt fel. Ahogy kilépsz a barlangból, látod,
hogy galetkik csapata tornászik egy oktató vezetésével. Kedved támad csatlakozni,
beállsz a többiek közé. A gyakorlatok keményen megizzasztanak, azonban
amikor vége az egésznek, kellemesen felfrissültnek érzed magad. A többiekkel
együtt mész le a szinten átfolyó barlangi patakhoz, amely a falon belépve,
apró vízesést alkot, így ide jár mindenki tisztálkodni, aki nem kényes
bûzének fejlesztésére. [Egészséged fejlõdött 10%-nyit.]
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
15. NAP ** Eljön barlangodba
Lianar, egy folyton dudolászó, csintalan
tekintetû nõ. Végignézed a felszerelését: kerek kõ. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Lianar már ott várakozik.
Õ nyert!
**
15. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Laxika, egy kékszemû, széparcú zsugabubus
férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e
kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A vacsora után a mágiáról
beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott
energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Végül Laxika feláll,
megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+10% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az õsi relikvia.
[ld.
enc.]
**
20. NAP ** Eljön barlangodba
Romboló, egy izmos, fekete rövid hajú, piros
szemû, kecskeszakallú, résfülû, férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék. Hajrá!
Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Romboló feléd mozog. Romboló irányába mozogsz. Romboló rád
veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(13 ép-t sebzõdtél). Támadod Rombolót. Rávágsz jobb csápoddal. Mellétrafáltál.
*** 2. KÖR *** Romboló téged támad. Romboló tüzet lehel rád.
(11 ép-t sebzõdtél).
Rombolót próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. Mellétrafáltál.
*** 3. KÖR *** Megtámadod Rombolót. Rávágsz jobb csápoddal.
(17 ép-t sebeztél).
Romboló téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít
tûzleheletével.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Romboló téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(10 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Romboló meghajol elõtted, majd
elhagyja a barlangodat.
**
28. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Naoro a Ködfarkas, egy éjkék szemû, ruganyos
mozgású, harci tetoválásokkal ékített, szikár férfi. Viselt tárgyai: a
bölcsesség hosszúkardja, díszes fejék. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Naoro a Ködfarkas már ott várakozik.
Õ nyert!
**
30. NAP ** Épp hozzád néz be
Naoro a Ködfarkas, egy éjkék szemû, ruganyos
mozgású, harci tetoválásokkal ékített, szikár férfi. Felszerelése: a bölcsesség
hosszúkardja, díszes fejék, a méreg utazóköpenye, bronzmedál. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Naoro a Ködfarkas
már ott várakozik. Õ nyert!
**
35. NAP ** Bejön a barlangodba
Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék
hajú, szürke szemû nõ. Tárgyai: könnyû láncing, kristályamulett, fejpánt,
a sav vándorcsizmája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Zraw a pusztító felé. Már ott is vagy! Zraw a
pusztító feléd mozog. Támadod Zraw a pusztítót. Elõresuhintasz jobb csápoddal.
(18 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával.
(19 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Zraw a pusztítót próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz
jobb csápoddal. Elkerülte. Zraw a pusztító rád veti magát. Lecsap rád
jobb karmával.
(14 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** Megtámadod Zraw a pusztítót. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító téged támad. Lecsap rád jobb karmával.
(18 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 51 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Zraw a pusztító meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
**
36. NAP ** Épp hozzád néz be
Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék hajú,
szürke szemû férfi. A következõket látod nála: könnyû láncing, kristályamulett,
díszes fejék, a sav vándorcsizmája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív
ki téged.
*** 1. KÖR *** Zraw a pusztító közelebb jön, hogy támadhasson. Zraw a pusztító
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Zraw a pusztító rád támad. Odacsap neked
jobb karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Megtámadod Zraw a pusztítót.
Odacsapsz jobb csápoddal.
(12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Zraw a pusztítót. Elõresuhintasz jobb csápoddal.
(12 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító rád támad. Odacsap neked jobb karmával.
(17 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** Zraw a pusztítót próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz
jobb csápoddal. Mellétrafáltál. Zraw a pusztító rád támad. Rád vág jobb
karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Zraw a pusztító meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
**
41. NAP ** Bezörget hozzád
Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék hajú,
szürke szemû nõ. Felszerelése: könnyû láncing, kristályamulett, díszes
fejék, a sav vándorcsizmája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Zraw a pusztítót. Zraw a pusztító közelebb jön,
hogy támadhasson. Megtámadod Zraw a pusztítót. Ostorként csattantasz jobb
csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását.
Zraw a pusztító összerogy.
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+11%). Zraw a pusztító meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
42. NAP ** Bezörget hozzád
Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék hajú,
szürke szemû férfi. Tárgyai: könnyû láncing, kristályamulett, díszes fejék,
bronzmedál, a sav vándorcsizmája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív
ki téged.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Zraw a pusztítót. Zraw a pusztító közelebb jön,
hogy támadhasson. Megtámadod Zraw a pusztítót. Villámgyorsan elõrevágsz
jobb csápoddal. Nem találtál. Zraw a pusztító rád veti magát. Odacsap
neked jobb karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Támadod Zraw a pusztítót. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb
csápoddal. Elhibáztad. Zraw a pusztító rád támad. Elõre szúr jobb karmával.
(20 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** Zraw a pusztítót próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító téged támad. Kimeresztve, elõre suhint
jobb karmával.
(21 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Zraw a pusztító meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
**
43. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék
hajú, szürke szemû férfi. Végignézed a felszerelését: könnyû láncing, kristályamulett,
díszes fejék, bronzmedál, a sav vándorcsizmája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre
hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Zraw a pusztító felé. Már ott is vagy! Zraw a
pusztító feléd mozog. Zraw a pusztítót próbálod megsebezni. Villámgyorsan
elõrevágsz jobb csápoddal.
(16 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító téged támad.
Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(18 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Zraw a pusztítót próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával.
(15 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** Megtámadod Zraw a pusztítót. Rávágsz jobb csápoddal. Hátraugrott
a támadás elõl. Zraw a pusztító rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával.
(18 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 51 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Zraw a pusztító megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31989.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld
szemû férfi. (hírneve 975.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*ápr. 20.* Zraw a pusztító gyõzelmet aratott Jéghegy felett.
*ápr. 20.*
Zraw a pusztító csatában legyõzte II. Zsófit.
*ápr. 21.* Zraw a pusztító
és Raska megküzdöttek egymással, és Zraw a pusztító gyõzött.
*ápr. 24.*
Zraw a pusztító és Fadeus Imtharion megküzdöttek egymással, és Zraw a
pusztító gyõzött.
*ápr. 24.* Zraw a pusztító és Ryann megküzdöttek egymással,
és Zraw a pusztító gyõzött.
*ápr. 25.* Zraw a pusztító csatában legyõzte
Giulty:-t.
*ápr. 25.* Zraw a pusztító gyõzelmet aratott Ryann felett.
*ápr. 26.* Zraw a pusztító teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban
kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 26.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit.
*feb. 13.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit.
*feb. 27.* Dark Valek a Renegát Elf csatában legyõzte Éjfényt.
*már. 6.*
Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Pindurutalagalát.
*már. 27.* Kronx
és Kulimász pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*ápr. 24.*
Fortiant legyõzte harcban egy éjben surranó.
*ápr. 26.* Fortian és Amorpheus
Amorphea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
*máj. 9.* Amorpheus
Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte Fortiant.
*máj. 30.* Jose D'Brison
Baro mellé szegõdött egy bohócmolad.
*jún. 26.* Shai-Hulud a férgek ura
és Hooded pszi párbajt vívtak. Shai-Hulud a férgek ura került ki gyõztesen.
Fejlõdsz:
+1 mászás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
ho 0 1 |
hõsiesség pont használata |
Az Õsök Csarnokában, tulajdonságpróbáknál nem fogsz hõsiesség pontot költeni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
kf 130 |
bekészíted a 130. tárgyat |
Felveszed a kristályamulettet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
kno 100 2 102 3 |
100. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot jobb csáp végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete 7. Elköltesz 3 képességpontot
a jobb csáp végtagodhoz tartozó kontaktméreg szakértelem növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
vi 300 1 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 300 százalékánál. Elmenekülsz
torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 1%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
k 3 19 376 |
kaland elvállalása |
(3. kaland:) Felkeresed a barlangot, ahová befészkelte magát az ocsmány
torzszülött. Hmm, egyenlõre nem látsz semmiféle mágikus akadályt. Viszont
a bejáratot egy hatalmas szikla torlaszolja el! Nekiveselkedsz, hogy odébbtold.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres]
Nagy recsegéssel és ropogással a szikla odébb gurul. Ez az! Óvatosan beljebb
lépsz. Micsoda bûz van itt! Hirtelen egy fénylõ alak ugrik eléd. Itt a
gonosz torzszülött! Ellenfeled egy elmanakh (#66).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az elmanakh lenyel egy sárga italt. Néhány rövid kézmozdulat
után az elmanakh létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Megközelíted az elmanakhot.
Az elmanakhot próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal.
Hátraugrott a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Az elmanakh a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
jégcsóva! Ezt most megúsztad. Megtámadod az elmanakhot. Lesújtasz jobb
csápoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az elmanakh varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát.
A varázslat nem hatott rád. Támadod az elmanakhot. Elõresuhintasz jobb
csápoddal. Ez mellément.
*** 4. KÖR *** Az elmanakh elmond egy jégcsóva varázslatot.
12 ép-t sebzõdtél.
Támadod az elmanakhot. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Nem találtál.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+12 életpont.)
(19. kaland:) Felkeresed a templomot, annak reményében, hogy megfelelõ jutalmat
kapsz a fáradtságos úton gyûjtött nohnetár gumókért. Megtalálod a papod,
aki a gumókat a nagy kondérba gyûjti. Sajnos nem rendelkezel a szükséges
tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(376. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig.
Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Körültekintõen, kapaszkodva mászol
le.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót,
leugrasz a peremre.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 óriáscsótány
(#7).
*** 1. KÖR *** A 2. óriáscsótány máris elõtted terem! Az 1. óriáscsótány
közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod az 1. óriáscsótányt. A 2.
óriáscsótány rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál.
(5 ép-t sebzõdtél).
Az 1. óriáscsótány rád támad. Csáprágójával agresszívan harap.
(3 ép-t
sebzõdtél). Az 1. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz
jobb csápoddal.
(13 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az 1. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Elõresuhintasz
jobb csápoddal.
(15 ép-t sebeztél). Az 1. óriáscsótány holtan terül el.
A 2. óriáscsótány rád veti magát. Megpróbál megmarni.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. óriáscsótányt. Odacsapsz jobb csápoddal.
(13
ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. A 2. óriáscsótány
holtan terül el.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+35%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+13 életpont.)
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]
m 5 4 7777 1121 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,4) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. Megvesztegetés: 4.
(M 5,3) Mindenre felkészülve, északra mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat,
amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy
nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a nohnetárt. A nohnetár feléd mozog. Támadod
a nohnetárt. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal.
(10 ép-t sebeztél).
A nohnetár rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(8 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Lesújtasz jobb csápoddal. Nem találtál.
A nohnetár rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(8 ép-t
sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
Elkerülte. A nohnetár téged támad. A nohnetár mérgezõ gázt fúj rád.
(8
ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz jobb
csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását.
A nohnetár holtan terül el.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+20%). Elteszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+24 életpont.)
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod a labirintust.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
bb 4 5 7 9 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Megjegyzés: Itt
csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy
óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak
az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész
hozzá. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod
az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni.
Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben megtudtad, hogy
az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70).
Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Lesújtasz jobb csápoddal.
(9 ép-t
sebeztél). A tehemót rád támad. Odacsap neked bal mancsával. Nem talált.
Bever egyet jobb mancsával.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal.
Hátraugrott a támadás elõl. A tehemót rád támad. Lecsap rád bal mancsával.
Félrehajoltál. Benyom neked jobb mancsával. Félrehajoltál.
*** 3. KÖR *** Támadod a tehemótot. Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(7 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Odaken neked bal mancsával.
Mellé! Ütni próbál jobb mancsával.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A tehemót rád támad. Ütni próbál bal mancsával. Mellétrafált
a balfácán. Bever egyet jobb mancsával.
(5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
a tehemótot. Rávágsz jobb csápoddal.
(10 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Csak
akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+11 életpont.)
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját.
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. A szolgáltatások aktuális árai: I.
Gyógyítás 1 arany/ép + 0 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga
gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany
x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése
100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint,
50 tvp.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kalandra fel! Portyára indulsz. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés
a kihívás elfogadását jelenti. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe
be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Unicum, egy hófehér bõrû, megnyerõ külsejû, határozott
tekintetû férfi. Unicum mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl
készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt,
amit hoztál, míg Unicum finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek.
Jó étvággyal falatoztok. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek
a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán
persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok
egy kicsit. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+8%
jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a goblin kobra.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Kirándulásod során számos
barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Zümmögést hallasz.
Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen
mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál
rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre
más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez.
(369. kaland, összköltsége 10 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó
barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Laxika, egy kékszemû, széparcú zsugabubus férfi. Végignézed
a felszerelését: díszes fejék. Laxika körbevezet a barlangban, megmutogatja
trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza
az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon
hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt
kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Bár még
szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol.
(+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az orgling
szolga.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nem habozol sokat, választasz
egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog
sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Megnyugszol, itt nincs semmi.
Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Thun Kán a tomboló, egy nyáltól csöpögõ,
vicsorgó, eltorzult arcú, haragos és félelmetes férfi. Kezdetét veszi a
baráti összecsapás.
*** 1. KÖR *** Thun Kán a tomboló feléd rohan. Megközelíted Thun Kán a tombolót.
Thun Kán a tomboló rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
Félrehajoltál. Megtámadod Thun Kán a tombolót. Villámgyorsan elõrevágsz
jobb csápoddal.
(17 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép)
*** 2. KÖR *** Thun Kán a tomboló rád támad. Odacsap neked jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Thun Kán a tombolót. Lesújtasz jobb csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép)
*** 3. KÖR *** Thun Kán a tomboló rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). Thun Kán a tombolót próbálod megsebezni. Ostorként
csattantasz jobb csápoddal. Elkerülte.
*** 4. KÖR *** Megtámadod Thun Kán a tombolót. Tekergetve suhintasz jobb
csápoddal.
(16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Kontaktmérged
gyilkos hatást fejti ki. Thun Kán a tomboló összerogy.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%).
Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+20 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
ism 8 |
a következõ parancs ismétlése 8 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen 257 sebzést okoztál,
és 339 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
161 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
IQ-Fighter, egy izmos, vonzó, csápos, jóképû, beképzelt,
és ÕRÜLT férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 8. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 1.03 |
[2] IQ: |
3 / 2.50 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.51 |
[4] egészség: |
4 / 1.14 |
[5] mágia: |
1 / 0.15 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.27 |
[9] Méret/ép: |
41 / 33 |
Min. méret: |
32 |
Barlangméret: |
42 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
4 / 78% |
Hõsi pont: |
5 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
6% |
Galetki erõ: |
86 / 88 |
Hírnév : |
52 |
Jóllakottság: |
167% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
14 (7) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (2) |
Torzsz. csaták: |
40 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
29 (2) |
Leölt torzszülött: |
34 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
3 / 1.54 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
2 / 0.16 |
[55] szívósság: |
1 / 0 |
[67] régészet: |
1 / 0.36 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.31 |
[102] kontaktméreg: |
5
/ 3 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:300% ép:1%;
PV 2 5 3 1;
PSZ 48
55;
BA 7090 9595; Csarnokban HO 0;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #19 (9. épület), #21 (1. épület),
#369 (8. forduló).
TÁRGYAID |
|
237 arany (#1) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 csótányláb (#25) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 drágakõ (#2) |
* |
1 kristályamulett (#130)
|
|
2 mitulen fû (#20) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
2 sötét mák (#23) |
|
1 winropu moha (#22) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 nohnetár gumó (#212).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 5 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk,
Ahogy azt holapunkon
is jeleztük, 2006. szept. 1-tõl a fordulók ára 10%-kal megemelkedik. Az
új árak:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettõ együtt: 49 zseton
Megértéseteket köszönjük.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÕSI RELIKVIA (17. TÁRGY) Ez egy gyûjtõnév mindazon leletekre, amelyeket
egy régész ásatás közben találhat: régi csontok, szobrocskák, edények,
letûnt kultúrák és kipusztult fajok maradványai. Egy õsi relikvia sokszor
több, apró tárgyat jelöl egyszerre. Az õsi relikviák igazándiból a mûgyûjtõknek,
történészeknek, régészeknek és a múzeumoknak jelentenek értéket. Az õsi
relikviákat a boltban adhatod el: minél magasabb a régészet szakértelmet,
annál drágábban, hiszen a jó régész felismeri az értékes tárgyakat, valamint
eleve ilyeneket gyûjt csak. A boltban az õsi relikviákat nem vásárolhatod
vissza, a boltos egybõl eljuttatja õket a felsõbb szinteken élõ kapcsolataihoz.
Az õsi relikviára nem érdemes AZ parancsot kiadni, mivel ezzel nem fogsz
további információhoz jutni.
ELMANAKH (66. LÉNY) Az elmanakh titkozatos, rejtett helyeken élõ, korlátozott
mágikus képességekkel rendelkezõ torzszülött. Egy kékesfehér, áttetszõ
testû humanoid, amely sokak szerint részben az asztrális síkon él. Hatalmas,
oldalsó lebernyegei igencsak ijesztõek, de harcban nem ezeket használja,
hanem mágikus képességeit.
NOHNETÁR GUMÓ (212. TÁRGY) A nohnetárok hátsó fertályán (már ha egyáltalán
meg tudod állapítani, melyik a hátsó fertálya) nagy, zöld színû gumó nõ.
Ha esetleg elejtesz egy nohnetárt, érdemes ezt a gumót félretenni, ugyanis
a szint kereskedõje szép pénzt fizet érte - állítólag a felsõbb szinteken
élõ alkímistáknak adja el, akik a gumó belsejében termelõdött nedveket
felhasználják bizonyos mágikus fõzetek elkészítésekor.
GOBLIN KOBRA (20. LÉNY) Egy rég letûnt humanoid faj, a goblin egyik utolsó
képviselõje ez a fejlõdésre képtelen torzszülött. Valamilyen mágikus úton
keresztezték a káoszkígyók csoportjával, és így egy pikkelyes, kobrafejû,
de kétkarú és kétlábú szerencsétlen lényt hoztak létre. A goblin kobrának
nemcsak a mérgezõ harapása jelent veszélyt, hanem korlátozott mágikus képessége
is - talán ennek köszönhetõ, hogy sértetlenül képes átsétálni a lávapatakokon.
Mindezek ellenére, a mágiafalók és a zöldvérûek szívesen vadásznak rá.
ORGLING SZOLGA (23. LÉNY) Orglingok mindig is voltak és mindig is lesznek,
méghozzá megszámlálhatatlan mennyiségben. Az orgling három lábú, két mancsú,
meglehetõsen buta teremtmény, idétlenül nagy, bamba fejjel. Rengeteg helyen
leölése helyett rabszolgaként tartják a legalantasabb munkákra. Persze
ez nem mindig kifizetõdõ, hiszen amilyen buta, olyan alattomos az orgling,
állandóan azon töri a fejét, hogyan árthatna a gazdájának, de rettenetesen
gyáva is, ezért általában sosem meri megtenni, amit elhatároz. Az orglingok
irtása kötelessége minden galetkinek, hogy megakadályozzák a túlszaporodásukat,
még akkor is, ha nem micinisták. Sajnos, már olyan mennyiségben vetették
be ellenük a legrombolóbb hatásúnak tartott savat és mérges gázt, hogy
bizonyos fokú immúnitást szereztek ezekre.
NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A KILENCEDIK FORDULÓDHOZ Nos, az alábbiak nem egészen
pont a 9. fordulódhoz kapcsolódnak, de azért egy olyan döntésrõl szólnak,
amelyet lassanként majd meg kell majd hoznod. Remélhetõleg jól haladsz
az Õsök Csarnokának a felderítésével! Ha elérkezel a központi csarnokba
(meg fogod ismerni, õseid szólnak hozzád) attól kezdve fontolgathatod a
felköltözést a következõ szintre (FEL parancs). A felköltözéssel kapcsolatban
azonban nem árt, ha tudod, hogy az elõzõ szintre sosem térhetsz már vissza,
az ott kapod küldetéseidet már nem fogod tudni megcsinálni. Ezenkívül erõsebbek
lesznek a torzszülöttek. Viszont! Méreted jelentõsen megnõ, és a következõ
szinten már körönként 4 képességpontot kapsz. Ezenkívül ami a legfontosabb:
ott már varázslatokat is tanulhatsz! Sok küldetés, amit kapsz, jóval összetettebb
lesz, mint azok, amiket a lárvaszinten kaptál. Ha barátaiddal együtt játszol,
legjobb, ha nagyjából egy idõben költöztök tovább, mert ha különbözõ szinten
vagytok, nem csinálhattok közös dolgokat és nem találkozhattok a játékban
egymással. A felköltözést nem érdemes se elodázni, sem elsietni: ha túl
sokáig halogatod, túl gyengék lesznek az ellenfelek (bár a többi galetki
ellen több sikerélményed lesz), ha viszont túl korán mész fel, a játékot
túl nehéznek fogod találni. Valahol a 14-18. forduló táján a legjobb felköltözni.