Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 31. 22h:19' EZ A 16. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD 17. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2795 SZÁMLA : XXXX |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
kf 1697 | kézbeveszed/felveszed az 1697. tárgyat |
kf 397 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Beugrasz egy kapualjba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy orgyilkos volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
ve 92 2 | megveszed a 92. tárgyat 2 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 582 | bemész az 582. épületbe |
be 579 | bemész az 579. épületbe |
pbe 1001 | beraksz a bankba 1001 aranyat |
m 8 | mozogsz északra |
be 598 | bemész az 598. épületbe |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [97,78] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a rőtmanó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rőtmanó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis sünmedve trófeát, és kiszedsz egy rőtmanó trófeát. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [95,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
h 92 | használod a 92. tárgyat |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
SZENT KEHELY (257. TÁRGY) A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
RAGADOZÓ (4. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A humanoidok igen esetlen teremtmények: zajosak, lassúak, ügyetlenek. Nem csoda, hogy csak különböző eszközökkel képesek jó vadászeredményt elérni. Te azonban már olyan tökélyre fejlesztetted alakváltó képességedet, hogy képes vagy egy félig emberszerű, félig tigroszlán alakot felölteni, ha vadászni akarsz. Ez a képességed automatikusan megnöveli az élelemszerzés parancs hatékonyságát. |
Erő: | 14 (17) | Szint: | 5 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 12 (15) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 84/61 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 17 (21) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1044 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 9/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,77 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 120 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. szerencsejáték: | 1 | 11. versengés: | 1 | 12. harcművészetek: | 1 |
13. zene: | 1 | 14. szörnyismeret: | 1 | 15. pszi: | 1 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 4 | 18. vitalitás: | 1 |
19. bányászat: | 1 | 20. testépítés: | 1 | 21. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | pszi-ernyő (#64) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
sötét kastplom (566): új. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | |
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kvatáns pajzs (#1829) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 9 | * | bumeráng (#249) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | * | mandibulakasza (#127) | 1 | + | vadászkés (#1264) | 1 | varkaudar szablya (#516) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) |
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
8 | áldott kő (#642) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | furulya (#233) | 107 | kaja (#2) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | + | tüskecsapda (#242) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 18 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 96] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | ilkin érc (#232) | 10 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | lapockacsont (#33) | 33 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | óndarab (#85) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
7 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | vámpírfog (#1221) | 1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 48.93 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | óndarab (#85) | 4 | víz (#27) |
94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|