Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 24. 9h:47' EZ A 86. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD 87. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5881 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
ef 2 501 | energia fejlesztése 2 |
d 56 14 | eldobod az 56. tárgyat (14 darabot) |
go 35 | gonoszkodsz: 35 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
beaj 5630 | beajánlod a K.T.-be az 5630. kalandozót |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 497 | bemész a 497. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elhajolsz a varkaudar mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 22, gyógyulás: 1, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 29 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 30 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Magad mögé lököd a pitiáner nukleáris cickány trófeát, és kinyersz egy alkalmas varkaudar bajnok trófeát. 1015 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 122, gyógyulás: 9, összesen: -113 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szőrlajhár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,107] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy kardfogú fülemüle nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
(Továbbmész...) [92,107] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rát-fát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy trikornis. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal oldalát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
m 7 6 8 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [90,106] A dombság átmegy hegységbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ott kezdődik, ahol a háború véget ér, és ott végződik, ahol a háború elkezdődik.
Észreveszel egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [90,105] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
m 8 | mozogsz északra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az emberevő testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
av 13 | alakváltás 13 |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY) A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendű, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják őket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklű szellem könnyedén agyoncsaphatja. |
MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY) Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel. |
KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY) A hideg árnyékvilág ködében felsejlik előtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztető ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betűs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltűnik. |
TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY) Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. |
VARKAUDAR (64. FAJ) A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
Erő: | 24 | Szint: | 14 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 204/141 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 78/68 | Pénz: | 93 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 10/4 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 18/86 (+13%) | ütőfegyverek: | 4/11 (+7%) |
lőfegyverek: | 14/46 (+12%) | dobófegyverek: | 1/62 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/89 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 3/53 (+51%) | 3. mászás: | 6/31 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 6/76 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/71 | 6. gyógyítás: | 43/13 (+48%) |
7. titkosírás: | 3/55 | 8. felderítés: | 2/73 (+6%) | 9. teológia: | 5/37 (+7%) |
10. versengés: | 1/47 | 11. zene: | 5/8 (+9%) | 12. szörnyismeret: | 4/62 |
13. zárnyitás: | 1/5 | 14. vadászat: | 7/103 | 15. bányászat: | 9/57 (+48%) |
16. főzés: | 3/50 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 24 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 83 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952. |
Összsúly: 55.73 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | mákrózsa virág (#56) | 12 | tüske (#22) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) |
lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | mérges nyukmár (#95) | mosolygó rettenet (#97) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) |
vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) |
emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) |
epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | nukleáris cickány (#155) |
sírlidérc (#172) | dögkeselyű (#174) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar bajnok (#190) |
élőholt quwarg (#202) | massza (#217) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) |
szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) |
vörös rakolits (#356) | ryuku gárdista (#360) | ryuku ostromteknős (#362) | fekete amőba (#364) | kérődző etra (#368) |
rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | halálhozó (#419) | yeti poronty (#638) | csontlepke (#746) |
csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | bandita (#758) | ork bérgyilász (#781) | Jerome (#956) |
Shandul (#959) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködkapu (#60) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) |
zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) |
bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | hosszú íj (#111) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) |
göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) |
virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) |
vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
ezüst karkötő (#158) | borostyán függő (#162) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) |
uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | mínosz-kúp (#178) |
grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vashegyű lándzsa (#182) | vas dobónyíl (#189) | obszidián függő (#195) |
trófea nyaklánc (#196) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) |
fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) |
acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) |
tankány karom (#237) | lant (#238) | tüskecsapda (#242) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) |
templom (#256) | friss csatamező (#262) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) |
elit csatavért (#295) | réz papi karkötő (#307) | huhogó bibe (#332) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) |
moa gyöngy (#378) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | aranypikkely (#415) |
bogyógránát (#430) | Vlagyimir szobra (#433) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) |
Hősök csarnoka (#496) | Arénagödör (#497) | Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) | rinóbőr (#651) |
aurach fog (#657) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | etra hályog (#712) | berzerker tüske (#713) |
rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | csodák kútja (#1096) |
varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | Ramirez feszítővasa (#1261) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) | Khór szobra (#1824) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KLD [1. par.] - küldetés teljesítése KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstől TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |