Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 23. 9h:29' EZ A 224. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD 225. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5392 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
vi 4 3 30 | viselkedésed: 4 3 30 |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ftv 32 11 | felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a 11. szörnyet |
d 714 | eldobod a 714. tárgyat |
fkt 176 3 1 | felt. készítesz a 176. tárgyat (3 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 15 életpontot sebeztél. [+7% tau] A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,38] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a kérődző etra testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Vashegyű lándzsával megdöföd a kérődző etra nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 25, gyógyulás: 20, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [97,36] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Itt csata lesz.
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
(Továbbmész...) [98,35] Még mindig az erdőben vagy. Utad során felfedezel egy óriás liánt. (ld. enc.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vashegyű lándzsával felnyársalod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [100,33] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz Rodger kezdő üstjét. (ld. enc.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kocsusz. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő mutáns pók nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mutáns pók egyik lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
KVAZÁR SISAK (266. TÁRGY) A kvazár sisak elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a sisakhoz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Bev formázó minta segítségével a kvazár sisak elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár sisakot a KF 266 paranccsal viselheted, így öttel megnő a védettséged. A sisak megrendelése a KT 266 paranccsal történik. |
ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY) A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására. |
TŰZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY) Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegőben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyűjtő túráidat követő étkezéseid a nyomába sem érhetnek. Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett előidézőjét keresed! A következő pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tőle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb. Ezentúl minden alkalommal, amikor tűzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendődbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tőle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van). |
RODGER ÜSTJE KEZDŐKNEK (1167. TÁRGY) A gnóm mesélni kezd: - Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben főzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál előtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélők Földje szörnyei csak úgy menekülnek előlem, nem úgy, mint annak előtte, amikor még a rejtőzködés volt a legkiemelkedőbb szakértelmem. Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik. - Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerősöm a folyóőrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tőled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó főzőcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygőte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az első, és egyben legegyszerűbb étel receptjét is neked ajándékozom. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tűzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. A kezdőüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni főzőcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted. Az üst nem átadható. |
Erő: | 23 (30) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 92/92 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 194/186 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 357/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 9/0 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 15/18 (+12%) | vágófegyverek: | 6/50 | ütőfegyverek: | 2/59 |
lőfegyverek: | 13/46 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/49 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 20/67 | 3. mászás: | 3/15 |
4. csapdakészítés: | 10/62 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/9 | 6. gyógyítás: | 17/94 |
7. titkosírás: | 1/30 | 8. felderítés: | 1/83 | 9. szörnyidomítás: | 2/4 |
10. teológia: | 13/19 (+14%) | 11. taumaturgia: | 12/42 (+14%) | 12. szörnyismeret: | 6/64 |
13. vadászat: | 9/38 | 14. bányászat: | 4/83 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
acéldarázs (#140), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 11. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
Összsúly: 47.08 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | kerek kő (#19) | 3 | madártoll (#112) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | ugh méreg (#166) | 3 | vashegyű nyíl (#176) |